Muovipullon korkin on pysyttävä kiinni pullossa.Ehdotan kehitettäväksi myös Koskenkorvapulloihin kiinnipysyvää korkkia.Ehkä jo ensi juhannukseksi tai vaikka vapuksi. Voisi käyttää vaikka muutaman vappusatasen tämän idean kehittämiseen.
EU direktiivin mukaan
2
68
Vastaukset
Onhan noita maustekastikkeissa jo olemassa. Mutta semmonen on HYVÄ direktiivi että käden on pysyttävä kossupullossa kiinni..että jotta niin että.
- Anonyymi
Kossu on elämän eliksiiriä. Ilman sitä en voisi elää. Päivässä menee kaksi pulloa, parhaimpana 4-5 pulloa.
Rakasta harrastustani, ryyppäämistä, häiritsee rajusti työnteko. Olen suunnitellut siirtyväni pelkästään harrastukseni pariin.
Jätän työni sellaiselle, joka työntekoa himoitsee.
Vaimo ja lapset menköön, vaikka merten taa.
Ahhhhhh...... vain minä, pullo ja savukkeet. Ihanaa on se elämä. Vain me kolme.
Te rakkaimpani. Vain me kolme.
Tässä on minulle rakkain virsi: https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54838Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141688- 65665
- 78521
- 39488
- 40476
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467