Mies saa ja katoaa

Anonyymi

Mikä kumma siinä on, että kun mies saa pillua, hän katoaa kuin maan alle...sitten taas viikon, parin päästä ottaa yhteyttä ja alkaa laittaa viestiä josko nähtäis....? Ilmeisesti hän kierrättää useampaa naista samaan aikaan kuvioissa....tuskin tuo meidän tahti hälle riittää...

28

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on elämä hukassa. Säälittää ihmiset joilla ei ole luonnollisia realiteetteja olemassa. Sitten joutuu elämään vaan ihmetellen.

      • Anonyymi

        Olipa hyvä vastaus, juuri tuonhan minä halusinkin tietää. Ajattelin vaan josko joku mies osaisi kertoa mikä peli tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä vastaus, juuri tuonhan minä halusinkin tietää. Ajattelin vaan josko joku mies osaisi kertoa mikä peli tämä on.

        Se on miehen pyörittämä kullikaruselli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on miehen pyörittämä kullikaruselli

        Se mies on näillä hetkillä selvin päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies on näillä hetkillä selvin päin

        Jos mies on alkoholisti, naisella herää hoivaamisvietti ja on koulussa


    • Anonyymi

      Oikeastaan vastasit jo kysymykseeuseammin yhteyttä kuin parin viikon väleinsi. Mikäli mies on todella kiinnostunut, hän pitää yhteyttä useammin kuin parin viikon välein.
      Se, kierrättääkö hän toisia naisia, on vain miehen tiedossa. Jokaisella on omat tarpeensa. Joollekkin riittää kerran vuodessa toisille kaksi kertaa päivässä.

      Mikäli riepoo, kannattaa sanoa seuraavalla kerralla, ettei seksi nyt kiinnosta.
      Ottaako kuinka nopeasti taas yhteyttä. Mikäli olet ajatellut kyseisestä miehestä pidempiaikaista kumppania, saatat tulla pettymään. Saattaa myös olla, ettei enää tule ottamaan yhteyttä

      • Anonyymi

        Onhan tätä jo jatkunut aika kauan...että miksi hän sitten palaa takaisin jos saa muualtakin...no, seuraavaa kertaa odotellessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tätä jo jatkunut aika kauan...että miksi hän sitten palaa takaisin jos saa muualtakin...no, seuraavaa kertaa odotellessa

        Eikö järki soi? Tietysti jos olet epätoivoinen ja yksinäinen niin helposti sitä tuollaiseen tarttuu..
        Kokemusta on, mutta nyt onnellisesti suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö järki soi? Tietysti jos olet epätoivoinen ja yksinäinen niin helposti sitä tuollaiseen tarttuu..
        Kokemusta on, mutta nyt onnellisesti suhteessa

        Ei soi. Enkä ole kunpaakaan noista. Haluan vain tietää mikä saa miehen ottamaan yhteyttä pillu mielessä jos ei kuitenkaan kiinnosta muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei soi. Enkä ole kunpaakaan noista. Haluan vain tietää mikä saa miehen ottamaan yhteyttä pillu mielessä jos ei kuitenkaan kiinnosta muuten?

        Miehet kykynee helpommin harrastamaan tunteetonta seksiä kuin nainen. Biologia, sillä evoluution kannalta se siementen jakaminen mahdollisimman monelle on tärkeää ja naisen tunneside on tärkeää poikastenhoidon kannalta. Toki me ollaan tästä lajina kehitetty jne. Enkä nyt tarkoita että hän sinua haluaa siementää, vaan se esimerkki liittyy viettiin. Mutta se kyky tunteettomaan seksiin ilman kiinnostusta on totta.

        Olet seksisuhteessa. Siihen ei liity tunteet eikä sen toisen kanssa hengailla tai tutustuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kykynee helpommin harrastamaan tunteetonta seksiä kuin nainen. Biologia, sillä evoluution kannalta se siementen jakaminen mahdollisimman monelle on tärkeää ja naisen tunneside on tärkeää poikastenhoidon kannalta. Toki me ollaan tästä lajina kehitetty jne. Enkä nyt tarkoita että hän sinua haluaa siementää, vaan se esimerkki liittyy viettiin. Mutta se kyky tunteettomaan seksiin ilman kiinnostusta on totta.

        Olet seksisuhteessa. Siihen ei liity tunteet eikä sen toisen kanssa hengailla tai tutustuta.

        Kaikki tämä on minulla jo tiedossa. Outoa vaan, että mies ensin halusi nimenomaan tutustua, hänen aloitteesta. Ja nyt haluaa pelkän seksisuhteen, jossa ei ole sallittua edes pieni flirtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tämä on minulla jo tiedossa. Outoa vaan, että mies ensin halusi nimenomaan tutustua, hänen aloitteesta. Ja nyt haluaa pelkän seksisuhteen, jossa ei ole sallittua edes pieni flirtti.

        Noinhan se menee, ensin tutustutaan ja haetaan luottamus toiseen ja jonkinasteinen riippuvuus. Ja lopulta saavutetaan päämäärä, eli seksisuhde.

        Toisesta suunnasta katsoen, olet tunnekoukussa. Haluaisit irti, mutta et pääse. Mietit miksi, mutta vastauksen tietää tuo mies itse. Niin kauan kun mietit Miksi, Miksi, Miksi. Niin kauan olet koukussa ja elät miehen tahdon mukaan.
        Todellisuudessa et ole miehelle huoraa kummempaa, paitsi huoralle pitää maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, ensin tutustutaan ja haetaan luottamus toiseen ja jonkinasteinen riippuvuus. Ja lopulta saavutetaan päämäärä, eli seksisuhde.

        Toisesta suunnasta katsoen, olet tunnekoukussa. Haluaisit irti, mutta et pääse. Mietit miksi, mutta vastauksen tietää tuo mies itse. Niin kauan kun mietit Miksi, Miksi, Miksi. Niin kauan olet koukussa ja elät miehen tahdon mukaan.
        Todellisuudessa et ole miehelle huoraa kummempaa, paitsi huoralle pitää maksaa.

        Oletkohan vastaaja kenties minua käyttävä mies? Kuulostaa hyvin tutulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, ensin tutustutaan ja haetaan luottamus toiseen ja jonkinasteinen riippuvuus. Ja lopulta saavutetaan päämäärä, eli seksisuhde.

        Toisesta suunnasta katsoen, olet tunnekoukussa. Haluaisit irti, mutta et pääse. Mietit miksi, mutta vastauksen tietää tuo mies itse. Niin kauan kun mietit Miksi, Miksi, Miksi. Niin kauan olet koukussa ja elät miehen tahdon mukaan.
        Todellisuudessa et ole miehelle huoraa kummempaa, paitsi huoralle pitää maksaa.

        Miksei hän sitten hommaa sellaista muijaa, jolta saa ilman mitään tunteita? Hän tietää että minä haluan myös läheisyyttä ja esimerkiksi suudella, ihan vaan että seksi tuntuisi paremmalta. Miksi hän alkaa pyydellä minulta taas ja taas, vaikka saisi varmaan ns pelkkää seksiäkin, ettei tarvitsisi kuin työntää muna sisään. Itse tarvitsen vähän muutakin että se muna sinne menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei hän sitten hommaa sellaista muijaa, jolta saa ilman mitään tunteita? Hän tietää että minä haluan myös läheisyyttä ja esimerkiksi suudella, ihan vaan että seksi tuntuisi paremmalta. Miksi hän alkaa pyydellä minulta taas ja taas, vaikka saisi varmaan ns pelkkää seksiäkin, ettei tarvitsisi kuin työntää muna sisään. Itse tarvitsen vähän muutakin että se muna sinne menee.

        En ymmärrä miksi jankkaat tätä, vaikka olet saanut vastauksen mitä palsta voi antaa. Ei me voida sitä sulle faktana sanoa, sillä kenenkään pään sisään ei pääse. Varsinkaan kun täällä kukaan ei voi sulle sanoa mitään että "näin se ajattelee" mutta monen päätelmä täällä on, ettei hän välitä sun tunteista onko niitä vai ei. Se on Veikkaus monen muun joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei hän sitten hommaa sellaista muijaa, jolta saa ilman mitään tunteita? Hän tietää että minä haluan myös läheisyyttä ja esimerkiksi suudella, ihan vaan että seksi tuntuisi paremmalta. Miksi hän alkaa pyydellä minulta taas ja taas, vaikka saisi varmaan ns pelkkää seksiäkin, ettei tarvitsisi kuin työntää muna sisään. Itse tarvitsen vähän muutakin että se muna sinne menee.

        Kyllä seksisuhde seksissä myös suudellaan jne. Ei se sitä ole että vaatteet pois, muna sisään, hinkkaus etäisesti ja laukeaminen. Itse seksisuhteessa olen myös sanonut, juonut viiniä ja syönyt välillä yhdessä. Se oli silti täysin seksisuhde kummallekin, ilman mahdollisuutta suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seksisuhde seksissä myös suudellaan jne. Ei se sitä ole että vaatteet pois, muna sisään, hinkkaus etäisesti ja laukeaminen. Itse seksisuhteessa olen myös sanonut, juonut viiniä ja syönyt välillä yhdessä. Se oli silti täysin seksisuhde kummallekin, ilman mahdollisuutta suhteeseen.

        Saunonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seksisuhde seksissä myös suudellaan jne. Ei se sitä ole että vaatteet pois, muna sisään, hinkkaus etäisesti ja laukeaminen. Itse seksisuhteessa olen myös sanonut, juonut viiniä ja syönyt välillä yhdessä. Se oli silti täysin seksisuhde kummallekin, ilman mahdollisuutta suhteeseen.

        Tämä just!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vastaaja kenties minua käyttävä mies? Kuulostaa hyvin tutulta...

        Tuo on normaali kaava. Eikä minulla ole pelkkiä panosuhteita. En siis ole.

        Lisään vielä, jokainen laittaa asuntonsa seinälle sellaisen taulun, mikä miellyttää silmää. Kumppanuudessa on sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on normaali kaava. Eikä minulla ole pelkkiä panosuhteita. En siis ole.

        Lisään vielä, jokainen laittaa asuntonsa seinälle sellaisen taulun, mikä miellyttää silmää. Kumppanuudessa on sama asia.

        Niin, sinulla on panoja ja ystäviä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, ensin tutustutaan ja haetaan luottamus toiseen ja jonkinasteinen riippuvuus. Ja lopulta saavutetaan päämäärä, eli seksisuhde.

        Toisesta suunnasta katsoen, olet tunnekoukussa. Haluaisit irti, mutta et pääse. Mietit miksi, mutta vastauksen tietää tuo mies itse. Niin kauan kun mietit Miksi, Miksi, Miksi. Niin kauan olet koukussa ja elät miehen tahdon mukaan.
        Todellisuudessa et ole miehelle huoraa kummempaa, paitsi huoralle pitää maksaa.

        höpö höpö, tunnen yhden tyypin, joka sanoo minulle olevansa sinkku, mut pyörittää useampia daameja samaan aikaan .. kuulemma aina ollut vähintään kolme yhtä aikaa kierrossa

        aloittajalle: jatka etsimistä ja käytä varakappaleena sitä mlkkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö, tunnen yhden tyypin, joka sanoo minulle olevansa sinkku, mut pyörittää useampia daameja samaan aikaan .. kuulemma aina ollut vähintään kolme yhtä aikaa kierrossa

        aloittajalle: jatka etsimistä ja käytä varakappaleena sitä mlkkua

        Eipäs nyt stereotyypistetä. Mikäli ei ole luottamusta, ei olisi seksiäkään. Muutenhan porukat menisi sänkyyn kun vain kehtaisi kysyä


    • Koska meillä on yksilölliset geenit, kaikki miehet eivät käyttäydy näin, mutta melko lähellä keskimäärää ollaan.

      Miehen paras evolutiivinen menestys syntyy siitä, että parittelee mahdollisimman monen naisen kanssa, naisen taas siitä, että parittelee mahdollisimman laadukkaan miehen kanssa.

      Mikäli mies on niin laadukas, että nainen ei juuri laadukkaampaa saa, nainen yleensä myös taipuu suhteeseen miehen kanssa, joka kierrättää useita naisia.

      Nämä käyttäytymismuodot ovat vakiintuneet jo kymmeniä tuhansia, jopa miljoonia, vuosia sitten geenitasolle. Toteutamme niitä tiedostamattomasti, vaikka keksimme niille kaikenlaisia tiedostettuja kyökkipsykologisia ja psykodynaamisia syitä.

      • Anonyymi

        Ei, vaan tuo johtuu synnistä ja siitä levinneisyyden tilasta missä sen teko on normaalia syntisten mielestä. Suuri osa siis elää synnissä toteuttaeb mielitekojaan ja lihan himoaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan tuo johtuu synnistä ja siitä levinneisyyden tilasta missä sen teko on normaalia syntisten mielestä. Suuri osa siis elää synnissä toteuttaeb mielitekojaan ja lihan himoaan.

        Oikea selitys on biologinen, ei uskonnollinen. Hyvää jatkoa sinulle ja kaunista talvea!


    • Kysys iteltäs seuraavii & lehtiöön vastaukset kirjoita

      1. Mitä tiedol sil teen?
      2. Mitä asial sil hyödyn?
      3. Onks arvauksein muista naisist oikea/väärä?
      4. Mitä hyödyn siit, et mies tulee ja menee?
      5. Riittääkö tämä sinulle?
      6. Voisinko irtaantua miehestä?
      7. Miksi roikun miehes tuossa?

      • Anonyymi

        Kysy itseltäsi kysymykset ja vastaukset lehtiöösi kirjoita ;D

        Tämä oli huono sarja tämä uusi Ritari Ässä, Knight Rider...... mitähän olisi hyviä juttuja sitten ;:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy itseltäsi kysymykset ja vastaukset lehtiöösi kirjoita ;D

        Tämä oli huono sarja tämä uusi Ritari Ässä, Knight Rider...... mitähän olisi hyviä juttuja sitten ;:D

        Urvelo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe