Viime viikonloppuna oltiin parin kaverin kanssa pirkanmaalla laittelemassa Koirasen Hessun kesämökki talviteloille. Koiranen ei itse ollut paikalla, mutta valisti meitä, ettei siel jääkaapissa oikein ruokaa ole, vain kuusi pottua olutta. No toimme toki omat eväät ja omat juomat. Illalla lämmitettiin Koirasen sauna ja illallinen nautittiin ja juotiin myös.
Hauskaa oli, ja taisin se olla minä, jotka illan aikana nappaili pois ne Koirasenkin kaljat, joten jääkaappi jäi nyt aivan tyhjäksi. Koiranen kävi ymmärrettävästi kierroksilla kun tiistaina saapui hakemaan oluitaan, ja vastassa oli pelkkä valo jääkaapissa. Sittemmin asia on sovittu, ja Koirasen ensi kesän mökkirykäyksen kaljasessio varmistettu.
Talkoomiehen aatelmia
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Kaljat pitää piilottaa..aina. Aina on janosia suita ottamassa vaikka luvatta.
- Anonyymi
Toivottavasti Koiranen muisti ottaa jääkaapista virrat pois, ja jättää ovi raolleen, meinaan jääkaapin oven.
Kaappi, meinaan jääkappi saattaa sisältä homehtua, jos jää sinne, meinaan jääkaappiin kosteutta, meinaan vaan, että piti muistuttaa. Ja muistinhan minä, muistuttaa, että se jääkaappi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523291
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
- 312238
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1372234- 402060
- 281981
- 1081822
- 361785