Mitä Peris

Kertoikaan Toyota Hiacesta? Huomasin että ylläpito oli jälleen kerran poistanut täältä täysin asiallisen kirjoituksen, jossa ei ollut mitään sääntöjen vastaista.

Sen verran ehdin pikaisesti sitä aloitusta lukea, että Peris kertoi jutelleensa siinä jonkun vanhan Toyota-miehen kanssa, joka oli myös sitä Hiacea kehunut ja varmasti ihan syystäkin:))))))))))))))))))

Peris myös kertoi, ettei se mies olut Pääskyvuoren Jorma.

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, joskus tekisi mieli jättää koko mokoma palsta mielivaltaisesti käyttäytyvän ylläpidon ja erilaisten trollien takia, mutta en kiusallanikaan anna sitä voitoniloa niille. Oletkohan sä Darkkis palstalla pisimpään vaikuttanut vakiokirjoittaja ja mä lienen hyvänä kakkosena.

      Tosiaan eräs tuttu mies joka tietää autoista yhtä jos toista, on ajanut rallia, nyttemmin touhuaa rallipiireissä korjaajana, ja on auttanut joskus muakin autohommissa, soitti tänään ja samalla tuli juttua että olen vaihtanut autoa. Kertoi että "sälli", viitaten siis poikaansa, joka on varmaan jo nelikymppinen, osti Hiacen muutama vuosi sitten kun taulussa oli 450tkm eikä tän muutaman vuoden aikana ole joutunut tekemään muuta kuin vaihtamaan pari hehkutulppaa. Naureskeli mun Hiacen kilometrejä jotka ovat noin 251tkm.

      Kyseessä ei siis ollut Jorma, mutta kuten sanoin niin he voisivat tulla hyvinkin juttuun keskenään jos sattuisivat vaikka samaan aikaan mun luo asiakkaaksi 😊

      • Niin mielivaltainen se kyllä tämän palstan ylläpito tuntuu olevan, kun jatkuvasti sensuroivat täältä kaikkia asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluja, joissa ei edes ole mitään sääntöjen vastaista. Tällä palstalla kun nyt on kirjoitettu vuosien ajan niin paljon kaikesta maan ja taivaan väliltä, että se nyt ei pitäisi olla mikään sensuurin paikka, jos täällä joku autoista sattuukin kirjoittamaan.

        Voisivat mieluummin sensuroida niitä aloituksia, joissa selvästi on jo heti aloitusviestissä havaittavissa jotain naisvihaa, rasismia, väkivaltaan viittaavaa tai muuta sääntöjen vastaista.

        Mä oon tosiaan kirjoittanut täällä Suomi24-palstalla jo vuodesta 2005 lähtien, eli ensi kesänä tulee täyteen jo 15 vuotta. Aika hyvä aika palstan jäsenenä, vaikka itse sanonkin:)

        Sullahan on sitten tosiaan Hiacessa vielä näin palstakielellä sanottuna ne kaikkein parhaat ajokilometrit edessäpäin:) Se Hiace tuskin on hajoamassa mihinkään vielä jonkun puolen miljoonan kilsan jälkeen.

        Varmaan tällä sun tutullasi riittäisi juttua Pääskyvuoren Jorman kanssa, jos sattuisivat joskus sun luona asiakkaina törmäämään. Jorma kun tosiaan tietää just paljon yhtä ja toista niistä Hiaceista ja muistakin Toyotan malleista:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin mielivaltainen se kyllä tämän palstan ylläpito tuntuu olevan, kun jatkuvasti sensuroivat täältä kaikkia asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluja, joissa ei edes ole mitään sääntöjen vastaista. Tällä palstalla kun nyt on kirjoitettu vuosien ajan niin paljon kaikesta maan ja taivaan väliltä, että se nyt ei pitäisi olla mikään sensuurin paikka, jos täällä joku autoista sattuukin kirjoittamaan.

        Voisivat mieluummin sensuroida niitä aloituksia, joissa selvästi on jo heti aloitusviestissä havaittavissa jotain naisvihaa, rasismia, väkivaltaan viittaavaa tai muuta sääntöjen vastaista.

        Mä oon tosiaan kirjoittanut täällä Suomi24-palstalla jo vuodesta 2005 lähtien, eli ensi kesänä tulee täyteen jo 15 vuotta. Aika hyvä aika palstan jäsenenä, vaikka itse sanonkin:)

        Sullahan on sitten tosiaan Hiacessa vielä näin palstakielellä sanottuna ne kaikkein parhaat ajokilometrit edessäpäin:) Se Hiace tuskin on hajoamassa mihinkään vielä jonkun puolen miljoonan kilsan jälkeen.

        Varmaan tällä sun tutullasi riittäisi juttua Pääskyvuoren Jorman kanssa, jos sattuisivat joskus sun luona asiakkaina törmäämään. Jorma kun tosiaan tietää just paljon yhtä ja toista niistä Hiaceista ja muistakin Toyotan malleista:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näinpä juuri. Ties mitä naisvihaa ja rasismia saa suoltaa ja oikeastaan melkeinpä mitä tahansa arkistakin asiaa, mutta meikäläisen autot on kova pala joillekin. Onpa se sitten Jaguaari, Mersu, Hiace... Jotain Latvalaa ja Torppaa saa ruotia niin paljon kuin lystää, mutta palstalle kirjoittavien oikeiden ihmisten kuulumiset on muka väärin.

        Mä olen kirjoittanut palstalle muistaakseni helmikuusta 2012 alkaen eli kohta on 8 vuotta takana.

        Jep ja kyseinen mies kertoi saman minkä olen ennenkin kuullut, että isommissa purkaamoissa Hiacen tekniikka on ongelmajätettä. Ne pitää tietyn määrän moottoreita, vaihteistoja, periä, kardaaneja jne. hyllyssä mutta monesti antavat mennä kilohinnalla paaliin kun ei kertakaikkiaan ole kysyntää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe