Miten löytyisi mies, kun en käy missään.....
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ensin kannattaa kertoo paikkakunta missä asut. Oma ulkonäkösi, oletko nirso, halutako vain komean miehen vai kelpaaks isomahainen taviskin.
- Anonyymi
AP:n kanssa sama probleema! Hiton kronkelia... ja saamattomuutta kaikissa miehissä.
Mulla on oikein jakkara oveni takana; missä mä odotan prinssi Uljasta, joka karauttaa valkoisella Mustangilla pihalle... rappujen viereen.
Juoksee portaat ylös, kun ei jaksa odottaa hissiä ja ruusukimppu kädessän tulee kosimaa mua. (päiväuntani)
Oi, miksei hän saavu mun oma prinssini... no se perhanan älykännykän navigaattori on taas rikki.
Mä meen nukkumaan, turha vaiva tässä on istua peffa puuduksissa odottamassa kosijaa... kun äijät on tiedetäänhän se...saamattomia! Piste.
trollikka - Anonyymi
Napsauta sormias ja tee duckface-ilme niin alkaa sataa juoman tarjoajia ja ovimattoja remmin perään ovista ja ikkunoista
- Anonyymi
Mistäpäin suomea etsit miestä? ken ties vaikka ewtelästä haet miestä? kun täällä Pohjois-Pohjanmaallakin on vapaita miehiä.
Pitää kysyä vielä ! minkä ikäistä miestä etsit.
Nim: Poika mies- Anonyymi
näköjään eka vapaaehtoinen nöyrä ovimatto ja juomantarjoaja ilmottautui jo. Ei helvetti toi naisten seuraelämä on tehty kyllä raivostuttavan helpoks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näköjään eka vapaaehtoinen nöyrä ovimatto ja juomantarjoaja ilmottautui jo. Ei helvetti toi naisten seuraelämä on tehty kyllä raivostuttavan helpoks
Ja naiset raivostuttavat tyhmiksi.....ei paikkakuntaa,ei muuta kun anonyymi postaus ja trolli valmis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742425Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371987- 1011243
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,150731- 30726
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598