erityisesti kivikaduilla.
Miten kolinan voisi saada loppumaan?
Onko jotain materiaalia mitä voisi sivellä pieniin renkaisiin?
Ei mahdu paksua kerrosta, kun pyörät eivät mahtuisi enää liikkumaan.
Ovat kai jonkinlaista kovaa muovia tai pakeliittia tai
.
Matkalaukku kolisee...
25
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kanna laukkua hantaakista tai selässä.
- Anonyymi
Hahhahhaa. Oletpa sie viksu, hölmö.
Kannatko aina omaa matkalaukkuasi?
Miksi luulet minun ostaneen pyörillä varustetut laukut?
Ison ja myös pienemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ison ja myös pienemmän.Omat matkalaukkuni eivät kitise eikä kolise koska olen niihin sijoittanut pätäkkää.
Pätäkkä on rahaa ja sillä saa laukkuja jossa on laadukkaat pyörät, jopa laakeroidut.
Pitää olla valmis sijoittamaan 300 - 400 euroa per laukku.
Viikko sitten minua huvitti laivareissulla (oli muuten eläkeläisiä tosi paljon) kun "loispummit" vetelivät köyhiä laukkujaan joissa kovat muoviset lovetut pyörät. Tottakai ne pitivät meteliä sileällä lattiallakin. Kävi korviin.
Onneksi laiva käytävillä oli kokolattiamatot, ei tarvinnut kärsiä moisesta metelistä. Ja olihan minulla laadukas hyttikin 11 kannella. Anonyymi kirjoitti:
Omat matkalaukkuni eivät kitise eikä kolise koska olen niihin sijoittanut pätäkkää.
Pätäkkä on rahaa ja sillä saa laukkuja jossa on laadukkaat pyörät, jopa laakeroidut.
Pitää olla valmis sijoittamaan 300 - 400 euroa per laukku.
Viikko sitten minua huvitti laivareissulla (oli muuten eläkeläisiä tosi paljon) kun "loispummit" vetelivät köyhiä laukkujaan joissa kovat muoviset lovetut pyörät. Tottakai ne pitivät meteliä sileällä lattiallakin. Kävi korviin.
Onneksi laiva käytävillä oli kokolattiamatot, ei tarvinnut kärsiä moisesta metelistä. Ja olihan minulla laadukas hyttikin 11 kannella.Mitä pankkia lähinnä haluat mainostaa?
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
Mitä pankkia lähinnä haluat mainostaa?
H.No Postipankkia meinaan. Olen sieltä juuri tulossa.
Anonyymi kirjoitti:
No Postipankkia meinaan. Olen sieltä juuri tulossa.
Olisit ottanut siihen laukkuun seteleitä, eikä kolisevia kolikoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ison ja myös pienemmän.Ite oot hölmömpi kun vetelet laukkujas pitkin katuja. Ota taksi!!!
- Anonyymi
Asfaltoi ne kadut missä kuljet.
- Anonyymi
Kun kuulen jonkun kolistelevan laukkuaan kadullani Krunikassa, kaadan sen kolistelijan niskaan sangollisen vodaa.
- Anonyymi
Krunikka on sen verran syrjässä oleva lähiö "pöndellä" ettei siellä taida näkyä vetolaukullisia kuljeksijoita. Elleivät mene matkoille Tervasaaren kesäteatteriin.
- Anonyymi
Minä vetelen ostoskärryjä kotimaisemissa ja matkoilla yhtä matkalaukkua.
Matkoille välillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vetelen ostoskärryjä kotimaisemissa ja matkoilla yhtä matkalaukkua.
Matkoille välilläItse käytän nimitystä vetolaukku.
- Anonyymi
Ei tarvitse vedellä laukkuja perässä kun on kantaja matkassa.
- Anonyymi
Tallinna viinapullot kilisee kiusallisesti laukussa vai ?
- Anonyymi
Kannattaa hankkia 5 metrin punainen matto: tempaiset sen rullalta auki ja kävelet laukkuinesi sitä pitkin. Matto rullalle jne. Saat katseita ja pian vyötärö on < 80 cm. Näin mennessäsi laivaan saat taatusti huomiota ja hymyjäkin.
Kilinkolin
- Anonyymi
Mnaah.
Osta ilmapyöräiset ja kuulalaakeroidut nokkakärryt ja laita kapsäksi siihen parilla mustekalalla. Perusta startup. firma ja ala myymään kärryjä ohikulkijoille-
Maailma pelastuu ja ilmastomuutos kaikkoaa.
=DW= - Anonyymi
Ja kukaan ei ole vielä vastannut aloittajan kysymykseen!
Onko täällä ketään fiksua omatoimista osaajaa?- Anonyymi
Emme ole fiksuja sinne päinkään.
Itse irrottaisin vanhan pyörät ja asentaisin tilalle paremmat, tavalla tai toisella.
- Anonyymi
jaa tuohonko?
Miten kolinan voisi saada loppumaan?
ota pyorat irki...ja laahaa perassasi ,,ei kolise,,,tai osta laphalaiselta poronpulkka,,tulee sujuvasti..alamaessa saat jopa kyythia.. - Anonyymi
Kyllä minä nyt niin mieleni kolisutin, että neuvot ovat vähissä.
- Anonyymi
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Osta Harley-Davidson ja poista siitä äänenvaimentimet niin ei enää se matkalaukun ääni tunnu miltään..
(öisillä kaduilla) - Anonyymi
Älä osta kolinapulloja enempää. Juo ne entisetkin pois.
- Anonyymi
Aloittaja tuskin odotti mitään järkevää ehdotusta mutta tulihan ihmisille aihetta vinoiluun.
Minä jatkan samalla linjalla. Kun ei retuuta mukanaan matkalaukkua niin sen pyörät eivät kolise. Eikä tarvitse lentoasemilla kyttätä laukkuhinnalla omaansa. - Anonyymi
Vie laukkusi laukkukorjaamoon (tai jos sinulla on tuttu joka osaa tehdä kaiken ) ja pyydä heitä vaihtamaan pyorät pehmeämpiin.
Minä tein tuon ja rullaan laukkuani paljon hiljaisemmin. - Anonyymi
Voisiko leikata pienet viipaleet polkupyörän rengaskumista ja liimata viipaleet markalaukun pyörien ympärille?
Onko joku kokeillut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103