Elämä jumissa

Anonyymi

Elämä jumissa ja tylsää, jatkuu vuodesta toiseen samanlaisena.

Asiat jotka ihan ok:
-työpaikka (ei tienaa paljoo, mut ok)
-asunto (asun yksin kaksiossa)
-kavereita on, mut nään suht harvoin
-harrastus 1-2 kertaa viikossa
- kroppa BMI 7kg, lihakset näkyy reisissä ja käsivarsissa hyvin, välillä nostan painoja ja kävelen, kesällä pyöräilen

Mikä mättää?
- elämä yleisesti tylsää
-oon niin nössö että en uskalla kokeilla mitään uutta eikä oo oikein aikaakaan kun työ vie paljon, mut samalla kaipaan jotain vaihtelua
- peruskunto vois olla parempi, mut ei motivaatiota liikuntaan
- ei parisuhdetta mut en jaksa hirveesti ihmisiä
- seksiä viimeksi yli 5 vuotta sitten,
-kämppä sisältä ankea, ei kunnon huonekaluja
- jumin liikaa netissä

Jotain tarttis tehrä etten kuole tylsyyteen. Mistä aloitan elämäni kohentamisen?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi näin? Kerrohan?

    • Anonyymi

      Kirjoita isole kartongille asiat jotka mättää.
      Pistä silmät kiinni ja heitä tikkaa, aloitat siitä mihin tikka osuu. Simppeliä.

      • Anonyymi

        Jos heittää ohi ei tarvitse muuttaa mitään. Jatkaa samaa rataa.


    • Anonyymi

      Yksi hyvä tehtävä mitä vousit tehdä on juuri oman mukavuusalueen rikkominen. Harjoittele tekemään asioita jotka pelottaa.
      Tulet tosin uudestaan tylsistymään elämään kun uskalluksesi riittää hypätä laskuvarjolla alasti Putinin luokse.

    • No siitä vaikka otat itseäsi kiinni ja muutat tapoja vaikka kerran vuodessa eli teet jotain mitä et yleensä tee.
      Tutustu uusiin ihmisiin.
      Mee tekeen sitä mitä kaveris ehdottaa.
      Yms tai hanki se mies..

      • Anonyymi

        Ei mun kaverit ehdota mitään. Ne on viel tylsempiä kuin minä.

        Töissä tapaan ihmisiä, se vie mehut välillä.

        Miehissä en jaksa vittuilua enkä kännäämistä. Ei kiinnosta panokavereinakaan yleensä kyl.


      • Tingu
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun kaverit ehdota mitään. Ne on viel tylsempiä kuin minä.

        Töissä tapaan ihmisiä, se vie mehut välillä.

        Miehissä en jaksa vittuilua enkä kännäämistä. Ei kiinnosta panokavereinakaan yleensä kyl.

        No ymmärrän kyllä.. Mutta jos on tylsää luulis että tekis jotain pieniä muutoksia.


    • No eikös se ole jo yksi hyvä juttu, että tunnet sellaista oloa, että kaikki ei oo hyvin? Että jotain vois tehdä...

      Elämäähän piristää ihsn pikkujututkin. Jos kämppä on snkea, voi vaikka järjestyksen muuttamisellakin saada siiihrn vaihtelua. Sitten joku uus tyyny tai matto/verhot uusiks.

      Kavereille voi soittaa ja käydä kylässä tai toisinpäin. Soitat ja pyydät kylään.

      Uus harrastus voi olla kiva, vaikka vähäks aikaa.
      Matkustat jonnekin pikkuviikonloppuvisiitille. Otat vapaapäivän viikolle ja vetäiset kalsarikännit kesken viikkoa.

      Aloitat kirjoittaa päiväkirjaa, tai blogia mietteistä.

      Siinä nyt slkuun muutama ehdotus.... 😬👌

      • Anonyymi

        Ei mulla o mitään mattoja tai verhoja, eikä kyl tarvetta hankkiakaan. Tyynyäkään en oo pariin vuoteen käyttänyt, kun ei tuossa patjalla tarvii. Lakanoita kyl käytän ja peittoa.

        Ei oo sillai erityisesti aikaa muuta kuin viikonloppuisin ja silloin toisaalta haluun palautua viikosta enkä liikaa suunnitella. Mut sit menee siihen et en tee mitään ja sekin on huono. Mitenköhän palautua et olis viihdyttävää ja rentoa, mut ei itsessään liian rankkaa niin kuin kaikki uusi on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla o mitään mattoja tai verhoja, eikä kyl tarvetta hankkiakaan. Tyynyäkään en oo pariin vuoteen käyttänyt, kun ei tuossa patjalla tarvii. Lakanoita kyl käytän ja peittoa.

        Ei oo sillai erityisesti aikaa muuta kuin viikonloppuisin ja silloin toisaalta haluun palautua viikosta enkä liikaa suunnitella. Mut sit menee siihen et en tee mitään ja sekin on huono. Mitenköhän palautua et olis viihdyttävää ja rentoa, mut ei itsessään liian rankkaa niin kuin kaikki uusi on?

        No mitään muutosta tylsään elämään ei tuosta vaan napsahda tulla. Ja usein piristykset alussa tuntuu työläälle, mutta innostaakin.

        Vaikka olisi rankka fyysinen työ, voi silti jokin liikunta tuntua hyvältä ja piristävältä esimerkiksi. Sanoit pyöräileväsi, että jokin lenkkeily voisi talvella ollla hyvä. Vaikka samalla kuvia ottaen. Monilla kaupunkiloilla on omat luontokuvaussivut facessa... sinne täryyttää ottaa kuvia pitkin kaupunkia.

        Mutta tosiaan, en usko, että tuohon mitään mullistavan uutta mielenkiintoista juttua on, mikä auttais...


    • Anonyymi

      Eiköhän noista joka asialle voi tehdä jotain jos haluaa.

      Yksi mikä ois erittäin monelle hyvä olisi sulkea netti ja laitteet kokonaan, tai ainakin niin että käyttö ois erittäin minimissä. Kyllä siinä alkaisi keksiä muuta tekemistä ja saisi asioita aikaiseksikin.

      • Anonyymi

        Voisit vaikka opetella tekemään sen oikeaoppisen silmukan. Voi tulla tarvetta. Älä kuitenkaan rasvaa sitä ennenkuin sitten kun otat sen käyttöön...


    • Anonyymi

      Mä oon masentunut kaveriton mies. Elän yksin ja alotin laihduttamaan ja käymään salilla.

    • www.tori.fi

      Alat kyttäämään poikamiesboxiin riittävän asialliset huonekalut tuolta.

    • Tylsää rutiinien toistoa se on kaikien muidenkin elämä..

      Mä nyt vaan tykkään tästä tylsyydestä.

    • Anonyymi

      Tee itsesi hyväksi jotain, osta maksulline nainen. mieliala kohenee varmana koska tiedät että saat seksiä Olet varmasti tuhlannut rahaa turhempiikin juttuihin ja elämä on pitkä jos jatkat tuolla radalla etkä uskalla mitään tehdä.. Lähde reissuun myös niin voit tavata naisia ja muita ihmisiä. Mies masentuu koska ei ole ketään juttukaveria. Itse kiersin eurooppaa kesällä kuukauden ja tapasin naisia myös eikä masennu kotona.

      • Anonyymi

        Miten voi reissata jos on 8000 e velkaa ja tienaa 1300 € kuussa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi reissata jos on 8000 e velkaa ja tienaa 1300 € kuussa??

        Ota loparit ja jätä velat pystyyn.


      • Anonyymi

        Luulin että ap on nainen mutta mikäs siinä jos naiset miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota loparit ja jätä velat pystyyn.

        En todellakaan.Velat on maksettava.


    • Anonyymi

      Reissaaminen on suljettu pois kokonaan.

    • Anonyymi

      Kyl voi reissata. Oon säästänyt rahaa vaikka oon työtön. No oon tehnyt pimeetä hommaa vuosia et on rahaa käydä maksullisissa.

    • Anonyymi

      Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja on sosiaalista elämää. Sosiaalisen elämän myötä löytyy kumppani ja voi perustaa perheen.

      Jos ei juo viinaa syrjäytyy sosiaalisesta elämästä eikä löydä kumppania. Joutuu elämään yksin vailla perhettä.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      No täytyy tehdä enempi töitä ja saada rahaa et on varaa lähtee viron matkalle tai naisiin.

    • Anonyymi

      Sama se mitä tekee, käykö parturis, ostaa vaatteita, ei ne naiset kiinnostu ja kato ees päälle, pituus ei auta mitää. pieni raha mitä tulee töistä ei auta mitään, siis pitkät ajat tulee ilman naista ja läheisyyttä...

    • Anonyymi

      Elämäs ei ole mitään rumalle miehelle. Elämä on turhaa, ei sitä loppujen lopuksi työnteko ole kovin järkevää jos ei naistakaan koskaan saa.

      • Anonyymi

        No ruma en ole,mutta en ole vielä löytänyt oikeanlaista naista.


    • Anonyymi

      Kyllä mä silti teen töitä vaikka naista ei ole enkä saa. En halua olla mikään luuseri ätmi.

    • Anonyymi

      Tuollainen kuin minttu; on kyllä aivan hengenvaarallinen yrtti tuo :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2222
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1705
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1671
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1206
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1035
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      993
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      858
    Aihe