Käyn silloin tällöin eri kuntien kirkoissa, tänään sellaisessa jossa olen käynyt kolmesti parin vuoden aikana. Saattaa olla tässä kirkossa aina kun kirkkokahvit tarjoillaan, saattaa olla jo vuosien ajan, minulle siis kolmas sama tapahtuma. Henkilö hakee eteensä viisi kuppia, jokainen kahvia täynnä. Sitten hän istuu niiden ääreen ja juo ne peräjälkeen yhden kerrallaan. Kahvia kyllä tarjoillaan lisää, niin että yhteen kuppiin voi pyytää vaikka sen viisi kertaa. Mutta hän juo viidestä eri kahvikupista.
Mikä voisi olla syy? Ilmeisesti mieli on heilahtanut, ehkä psykoosi meneillään, mutta mitä ilmentää nuo juuri viisi kuppia. Onko ollut joskus viisihenkinen perhe, onko ollut viisihenkinen ystäväporukka tai viisihenkinen työporukka.
Kun menen seuraavan kerran, aion istua hänen kansaan samaan pöytään, nyt oli tyhjänä koko muu pöytä, jossa hän istui, ehkä paikalliset tietäisivät tarinan, mutta en ole heidän kassaan tuttu, että voisin kysyä. Tarvitseekohan toista ihmistä.
Elämänviisauttanne outoon käyttäytymiseen
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
Älä huoli.
Hän suunnittelee viestiä.
Näpö...näpö näpö näp.
Töks.
H.- Anonyymi
Joko ratsu on valjastettu🐎🦄 alappa kiitää, sua ootellaan.
- Anonyymi
Saa*anan juoruavat kyylääjät😖
- Anonyymi
Anteeksi, saatat olla tämä viiden kupin henkilö. Jos olet, sydämestäni anteeksi. Näytät ikäiseltäni. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, saatat olla tämä viiden kupin henkilö. Jos olet, sydämestäni anteeksi. Näytät ikäiseltäni. Aloittaja.
Olen juuri tuo viiden kupin henkilö, älä levitä juomisiani nettiin😣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103