https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hs-husu-hussein-myontaa-valehdelleensa-taksikohussa-olin-vihainen/7621322
Tuollaisia nuo mamut on
Husu hussein valehteli
18
53
Vastaukset
Ei mamut, vaan demarit.
Antti Rinnekin väitti antavansa vappusatasen, mutta tosiasiassa Antilla vain kävi hetken mielessä halu antaa vappusatanen.Uijui, olipa yllätys :D itseasiassa asiastahan mainitsin jo silloin aiemmin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16112931/taksi-helsinki-kiistaa-hyvan-tarinan
aikaisemmin huvitti se hoonosoomella kirjoitettu "uhkauskirje" josta kovalla kohulla Husu teki rikosilmoitusta. Pitäisikin tutkia kaikki husun edesottamukset ja laittaa maksamaan kaikki viranomaisille noilla tarinoinneilla aiheutettu haitta, sitä kun olisi ihan oikeitakin juttuja varmaan tutkittavaksi kuten esimerkiksi tuo:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/babfe03e-d7cd-4c51-911d-32b5c2490a47Millä voimme arvioida, mitkä on niitä mitättömiä ja mitkä ei . Mitkä on tosissaan tehtyjä ja mitkä ei. Ylläpito pitäisi enemmän olla aktiivisena asioiden suhteen. Joten ettei mikään mene ohi kaikki on pistettävä kaiken kansan kerrottavaksi.
Laiton uhkaus on laiton uhkaus tapahtui se miten vain ihmiset utelee yhteitietoja ja toiset. terottaa veistä samalla.valtakunta kirjoitti:
Millä voimme arvioida, mitkä on niitä mitättömiä ja mitkä ei . Mitkä on tosissaan tehtyjä ja mitkä ei. Ylläpito pitäisi enemmän olla aktiivisena asioiden suhteen. Joten ettei mikään mene ohi kaikki on pistettävä kaiken kansan kerrottavaksi.
Laiton uhkaus on laiton uhkaus tapahtui se miten vain ihmiset utelee yhteitietoja ja toiset. terottaa veistä samalla.No kyllä nuo Husun saamat uhkaukset jo tiedetään. Tyyppi itse rustaillut noita juttuja ihan niin kuin ne valepuukotuksetkin aikoinaan ihan vain huomiota saadakseen ja jotta saisi väittää suomalaisia rasisteiksi joita me ei olla. Se kun on niin että jos ei oikeaa rasismia ole eikä sitä täällä esiinny niin sitten nämä husut ja kumppanit joutuu niitä juttuja keksimään.
Luulen että mitä näitä kaikkia rasismikohuja julkisuudessa ollut että ne kaikki tai ainakin melkein kaikki ovat vähintäänkin reippaasti liioiteltuja tarinoita kun yhdestäkään ei ole koskaan tainnut mitään konkreettista todistetta löytyä, on vaan ollut kertojien sana ja jotkut höynät,lehdistö etunenässä, on niitä tarinoita uskoneet ja levitelleet eteenpäin.Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä nuo Husun saamat uhkaukset jo tiedetään. Tyyppi itse rustaillut noita juttuja ihan niin kuin ne valepuukotuksetkin aikoinaan ihan vain huomiota saadakseen ja jotta saisi väittää suomalaisia rasisteiksi joita me ei olla. Se kun on niin että jos ei oikeaa rasismia ole eikä sitä täällä esiinny niin sitten nämä husut ja kumppanit joutuu niitä juttuja keksimään.
Luulen että mitä näitä kaikkia rasismikohuja julkisuudessa ollut että ne kaikki tai ainakin melkein kaikki ovat vähintäänkin reippaasti liioiteltuja tarinoita kun yhdestäkään ei ole koskaan tainnut mitään konkreettista todistetta löytyä, on vaan ollut kertojien sana ja jotkut höynät,lehdistö etunenässä, on niitä tarinoita uskoneet ja levitelleet eteenpäin.Noh kaikki uhkaukset kyllä on pelottavia🥺
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16060492/kysy-mita-tahansa-vastaan-heittamalla#comment-99157013valtakunta kirjoitti:
Noh kaikki uhkaukset kyllä on pelottavia🥺
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16060492/kysy-mita-tahansa-vastaan-heittamalla#comment-99157013No joo, nuo on kyllä semmoisia kommentteja ettei edes leikillään pitäisi kenenkään tuollaisia kirjoitella. Noihin pitää vaan suhtautua silleen ettei välitä, kahelit kun on kaheleita kaikkialla niin ei kai niitä välttääkään täysin voi mutta oma irl identiteetti kannattaa kyllä pitää piilossa noilta, silloin ei tarvitse pelätä niitä ja niiden sekoiluja.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, nuo on kyllä semmoisia kommentteja ettei edes leikillään pitäisi kenenkään tuollaisia kirjoitella. Noihin pitää vaan suhtautua silleen ettei välitä, kahelit kun on kaheleita kaikkialla niin ei kai niitä välttääkään täysin voi mutta oma irl identiteetti kannattaa kyllä pitää piilossa noilta, silloin ei tarvitse pelätä niitä ja niiden sekoiluja.
Minut nähdään koko ajan lapsistani on kuvakin nähty vaikka ei selkeätä ja kyllä minä pelkään oikeasti joten oon miettinyt taas poliisia koska olen ollut jatkuvasti rehellinen.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, nuo on kyllä semmoisia kommentteja ettei edes leikillään pitäisi kenenkään tuollaisia kirjoitella. Noihin pitää vaan suhtautua silleen ettei välitä, kahelit kun on kaheleita kaikkialla niin ei kai niitä välttääkään täysin voi mutta oma irl identiteetti kannattaa kyllä pitää piilossa noilta, silloin ei tarvitse pelätä niitä ja niiden sekoiluja.
En ole valehdellut ikinä mutta mietin vain sen että poliisin kanssa mitää sumplia tuo asia koska tarviiko se toinen tietää musta mitään yhteistietoja. Kuin sen lopun tietoni🤔
Laiton uhkaus suoraa päin näköä palstalla on minusta todella vaarallista.valtakunta kirjoitti:
Minut nähdään koko ajan lapsistani on kuvakin nähty vaikka ei selkeätä ja kyllä minä pelkään oikeasti joten oon miettinyt taas poliisia koska olen ollut jatkuvasti rehellinen.
Valitettavasti täällä vain on niin lepsua oikeuskäytäntö että kaikki kahelit saa hillua miten tahtovat :( niin en oikein usko että poliisi alkaa edes tutkimaan, ne tutkii vain husun kaltaisiin kohdistuneita, ei kantiksiin, kohdistuneita uhkailuja.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole valehdellut ikinä mutta mietin vain sen että poliisin kanssa mitää sumplia tuo asia koska tarviiko se toinen tietää musta mitään yhteistietoja. Kuin sen lopun tietoni🤔
Laiton uhkaus suoraa päin näköä palstalla on minusta todella vaarallista.Sulle on ennenkin neuvottu, että ei kannata kertoa itsestään ja varsinkaan perheestään kaikkea jollain keskustelupalstalla. Kuviakaan kukaan ei pakota esille laittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ennenkin neuvottu, että ei kannata kertoa itsestään ja varsinkaan perheestään kaikkea jollain keskustelupalstalla. Kuviakaan kukaan ei pakota esille laittamaan.
Kuvitteletko tuon auttavan minä olen palstoilla ollut melkein puolet elämästäni vuoden päästä tulee puolet täyteen.
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ennenkin neuvottu, että ei kannata kertoa itsestään ja varsinkaan perheestään kaikkea jollain keskustelupalstalla. Kuviakaan kukaan ei pakota esille laittamaan.
Uskotko että tuon aikana, minä en ikinä tule kerrottua mitään itsestäni?
Tää on ihan normi tavaraa meän husulta..
Kaikki ne sen rasisti tarinat on keksittyjä.
Pahat suomalaiset rasistit ovat suuri ongelma..
Somppujen rötöstelyt ei ole ongelma.. :D- Anonyymi
Hyvää tarinan keromisen perinnettä...
- Anonyymi
kertomisen
- Anonyymi
Pitäiskö Husun ja muiden politiikkaan ryhtyneiden mennä vaikka vihan hallinta kurssille tai terapiaan, jos vihan tunne panee ihmisen valehtelemaan ja keksimään satuja. Näistä saduista todennäköisesti kuitenkin koituu haittaa ja vahinkoa muille ihmisille. Ei siinä kauheesti anteeksi pyytelyt auta enää jos vahinko tapahtunut.
Aika vähästä tuli kenkää..
https://yle.fi/uutiset/3-11062769
Mutta tietysti eri puolueryhmittymillä on erilainen moraali, esim persuja ei haittaa lainkaan, jos valehtelee esim omien lastensa määrän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744658- 332591
- 402414
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin221861Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401752- 821603
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251582- 1521445
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190