Kertokaapa mulle joku ihanan raikas hajuvesi, joka on niin hyvä, ettei voi olla ostamatta/käyttämättä ❤️
Paras hajuvesi
5
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki hajuvedet ovat turhia.
- Anonyymi
Onhan niitä paljon hyvin mietoja tuoksuja. Itse huomaan että useimmat tuoksuvat nykyään jollekin pesuaineelle tai pyykkietikalle. Hyvä että tuoksuvat, sillä mikään ei kuvottavampaa kuin rööki ja paskan haju kaupan jonossa.
Nykyään halutaan kieltää julkisissa tiloissa hajuvedet. Samalla pitää sitten kieltää ihmisiä jotka haisevat tupakalle, hielle ja paskalle tulemasta kauppoihin ja julkisiin tiloihin. - Anonyymi
Clean on ihan paras.
- Anonyymi
Kotimainen Max Joacim NiceNice! Nizzan raikas kesätuuli, kertoi tekijä! Aivan ilahduttavan ihana!
- Anonyymi
Ai, täällä tästä tuoksusta! On minulla juuri tuo tuoksu! Upean raikas, iiihana! Vieläpä pystyn käyttämään tuoksuyliherkkyydestä huolimatta, jota en ihan heti olisi uskonut todeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714