Kertokaapa mulle joku ihanan raikas hajuvesi, joka on niin hyvä, ettei voi olla ostamatta/käyttämättä ❤️
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kaikki hajuvedet ovat turhia.
- Anonyymi
Onhan niitä paljon hyvin mietoja tuoksuja. Itse huomaan että useimmat tuoksuvat nykyään jollekin pesuaineelle tai pyykkietikalle. Hyvä että tuoksuvat, sillä mikään ei kuvottavampaa kuin rööki ja paskan haju kaupan jonossa.
Nykyään halutaan kieltää julkisissa tiloissa hajuvedet. Samalla pitää sitten kieltää ihmisiä jotka haisevat tupakalle, hielle ja paskalle tulemasta kauppoihin ja julkisiin tiloihin. - Anonyymi
Clean on ihan paras.
- Anonyymi
Kotimainen Max Joacim NiceNice! Nizzan raikas kesätuuli, kertoi tekijä! Aivan ilahduttavan ihana!
- Anonyymi
Ai, täällä tästä tuoksusta! On minulla juuri tuo tuoksu! Upean raikas, iiihana! Vieläpä pystyn käyttämään tuoksuyliherkkyydestä huolimatta, jota en ihan heti olisi uskonut todeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371333- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845- 60651
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39507
- 63503
- 16497