Ònko kuusamon suunnalta sellaisia huhuja ilmassa että Zero Nine tekisi vielä yhden albumin ja kiertueen?
Zero Nine comeback
Anonyymi
2
386
Vastaukset
- Anonyymi
En oo Kuusamosta, enkä kuullut huhuja mutta enpä usko kauheasti. Edellinenkään ei odotuksista huolimatta saanut nostetta. Aikoinaan heittämällä Suomen kovin bändi. Paremmalla manageroinnilla olisi 80-luvulla ollut paukkuja pidemmälle.
- Anonyymi
Harmi että hyvä bändi on kuopattu. Zero Nine oli tämän tasavallan yksi kovimmista livebändeistä 80-luvun puolivälistä 90-luvun alkuun. Monilla keikoilla tuli käytyä ja usein siellä oli myös Peer Gynt toisena aktina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479