Mitä jäänyt käteen? Ei yhtään mitään paitsi känsät.
Ekaa kertaa salille 16-17 vuotiaana ja sille tielle jäin.
On suunniteltu koko elämä sen mukaan että miten on treenit.
Sitten jokainen suupala menee vaa'an kautta ja ruutuvihkoon merkitään sen makrot.
Kavereilla on jo teini-ikäisiä tai aikuisia lapsia mutta mulla ei. Kerran yksi tyttö pyysi ulos mutta meni päällekkäin jalkatreenin kanssa niin menin salille.
Siitä olis voinut jotain tulla, kuka tietää.
Töitäkin olen tehnyt vain vähän. Työttömyysrahoilla mennään. Välillä jotain hanttihommaa mutta ne haittaa treeniä.
Kisoissa ihan paskoja sijoja ja siitä vaan sitten kiukkuisena lisää treeniä ja lisää kaikkea. Pappasarjat seuraavaksi sitten jos paikat kestää. Yksi sydänkohtaus takana ja seuraava voi olla viimeinen. Selkäkin antaa jo periksi.
Olisi pitänyt sitä keihäänheittoa vaan jatkaa. Voisi olla Suomella edes yksi hyvä keihäänheittäjä Rädyn lisäksi.
Bodausta koko ikä
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Lahjaton laiska hinuri.
Se sinä olet.
Ilmeisesti olet käynyt salilla, mutta et treenannut tosissaan.
Ja ruokaahan ei punnita kuin dieetillä,
eli olet ollut koko elämäsi dieetillä.
Surkea tyhmä hinuri. - Anonyymi
Hemmetiin huvittavaa, kun joku sunnuntaipunttaaja kopioi jotain jenkkibodareiden ruoanpunnituksia ja 17-jakoisia super hyper special pumppiohjelmia hauiskääntöä taljassa päällään seisten. Sitten kun ei itse kehitykään, niin tolkutetaan muille, kuinka koko salilla käynti on turhaa.
- Anonyymi
Bodaus ok jos ei sotkeudu roiniin. Pysyy tervenä ja nuorekkaana. Horkilla menee sisäelimet ja rupsahtaa kaulasta ylöspäin. Rahat menee ja ampullissa vou olla vaikka kiinalaisen kusta tai rotanmyrkkyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841