Hormoonit vei hiukset

Jo 24 vuotiaana. Järkyttävä akne ja masentuneisuus tuli myös
2163
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

En usko.
Olet rääpäle kuka ei ole edes käynyt kuntosalilla. Aknesi johtuu limun juonnista ja tukkasi lähti liiasta runkkaamisesta.

Äänestä
  • Anaboliset steroidit

    Anabolisten steroidien käyttö voi johtaa hiustenlähtöön. Ne vaikuttavat kehoon vastaavalla tavalla kuin mitä munasarjojen monirakkulaoireyhtymä.

    Tilanne korjaantuu, kun aineiden käytön lopettaa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Jo 24 vuotiaana. Järkyttävä akne ja masentuneisuus tuli myös

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu