Aikamoinen tapaus!

Siis tämä Pusu Hussein...
Näkee mörköjä jo sielläkin, missä niitä ei ole. Kyllä on äijä nolannut itsensä täysin julkisuudessa.

Rikosilmoituksiakin viljelee tiuhaan tahtiin, aivan kuin viranomaisilla ei olisi tärkeämpääkin tekemistä.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liekö h-köydessäkään mitään perää?

      • En yhtään ihmettelis, vaikka olis sen kirjeen itse väsännyt, kun oli jonkun verran hoono soomi.


    • Anonyymi

      Erotettiin valehtelun takia demareista kesäkuun loppuun. Realistinkin voisi erottaa täältä samasta syystä.

      • Hyvä, ku jossakin toimitaan ripeästi.

        Ripulisti sais ehkä loppuelämän bannin..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvä, ku jossakin toimitaan ripeästi.

        Ripulisti sais ehkä loppuelämän bannin..

        Luultavasti täydellä palkalla ja tuleeko maanmiehensä sijaistamaan tätä huussia.


    • Anonyymi

      Kannatetaan!!

    • Anonyymi

      Persut taas vauhdissa?
      "Poliisi epäilee, että ”Husu” Hussein on joutunut jo pitkään vainotuksi – kaupunginvaltuutetulle lähetettiin elokuussa hirttoköysi ja uhkauskirje.
      Helsinkiläisen kaupunginvaltuutetun Abdirahim "Husu" Husseinin aiemmin syksyllä saama hirttoköysi ja uhkauskirje ovat poliisin tutkinnassa."

      • No varmaankin useampi kansanedustaja saa törkypostia. Miten ajatellaan, että vain persut näkisivät vikaa kyseisissä edustajissa??

        Varmaan Pusukin saa huonoa palautetta, mutta enpä tiiä tuon köyden varmuutta..


    • Anonyymi

      Vanha totuus on, mitä enemmän tunkiota pöyhii, sitä enemmän se haisee.

      Lisää valheita tulee ilmi tämän satusedän jäljiltä:
      Vuonna 2015 kertomansa väittämän mukaan hussein olisi herännyt sairaalassa
      pesäpallomailalla hakattuna ihonvärinsä takia.

      Mitään muuta näyttöä ei tällekään tarinalle ole missään, ei edes husun
      elämänkerta kirjassa, ilm. 2017.

      Hyvä puoli asiassa on, ettei Suomessa ole rasismia,
      (ainakaan husun mielestä tarpeeksi, pitää lavastaa että pääsee uhriutumaan)

      • Mä kyllä olen miettiny kovasti tuota tarkoitusta. Miksi ihmeessä pitää tuota asiaa yllä, että häntä kohtaan ollaan joka puolella rasisteja?
        Ei tuo ainakaan paranna hänen asemaansa, ennemminkin haittaa tulee.

        Tulee kuva tuosta koko äijästä, että on aikamoinen rähinäjannu.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä kyllä olen miettiny kovasti tuota tarkoitusta. Miksi ihmeessä pitää tuota asiaa yllä, että häntä kohtaan ollaan joka puolella rasisteja?
        Ei tuo ainakaan paranna hänen asemaansa, ennemminkin haittaa tulee.

        Tulee kuva tuosta koko äijästä, että on aikamoinen rähinäjannu.

        Poliisi: ”Asiassa on syytä epäillä rikosta”
        Rikoskomisario, tutkinnanjohtaja Pekka Hätönen Helsingin poliisista kertoo Ilta-Sanomille, että poliisilla on käynnissä rikostutkinta liittyen helsinkiläispoliitikon elokuun lopulla saamaan viestiin. Asiasta tehtiin rikosilmoitus 29. elokuuta.

        – Meillä on tällainen poliitikkoon kohdistuneeseen uhkaavaan viestiin liittyvä tutkinta. Meille on tehty ilmoitus siitä, että muun muassa hirttoköydellä on uhattu yhtä poliitikkoa.

        – Asiassa on syytä epäillä rikosta. Poliisin keräämät todisteet kyllä tukevat uhrin kertomusta tapahtuneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi: ”Asiassa on syytä epäillä rikosta”
        Rikoskomisario, tutkinnanjohtaja Pekka Hätönen Helsingin poliisista kertoo Ilta-Sanomille, että poliisilla on käynnissä rikostutkinta liittyen helsinkiläispoliitikon elokuun lopulla saamaan viestiin. Asiasta tehtiin rikosilmoitus 29. elokuuta.

        – Meillä on tällainen poliitikkoon kohdistuneeseen uhkaavaan viestiin liittyvä tutkinta. Meille on tehty ilmoitus siitä, että muun muassa hirttoköydellä on uhattu yhtä poliitikkoa.

        – Asiassa on syytä epäillä rikosta. Poliisin keräämät todisteet kyllä tukevat uhrin kertomusta tapahtuneesta.

        Öö, mitä muuta poliittinen poliisi olisi voinut vastata tuohon kysymykseen? - Että Husu on tehnyt rikosilmoituksen, mutta että se on niin hatarala pohjalla, ettei sitä lähdetä tutkimaan, että Husu todennäköisesti on sepittänyt tarinan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi: ”Asiassa on syytä epäillä rikosta”
        Rikoskomisario, tutkinnanjohtaja Pekka Hätönen Helsingin poliisista kertoo Ilta-Sanomille, että poliisilla on käynnissä rikostutkinta liittyen helsinkiläispoliitikon elokuun lopulla saamaan viestiin. Asiasta tehtiin rikosilmoitus 29. elokuuta.

        – Meillä on tällainen poliitikkoon kohdistuneeseen uhkaavaan viestiin liittyvä tutkinta. Meille on tehty ilmoitus siitä, että muun muassa hirttoköydellä on uhattu yhtä poliitikkoa.

        – Asiassa on syytä epäillä rikosta. Poliisin keräämät todisteet kyllä tukevat uhrin kertomusta tapahtuneesta.

        Tuo Hätönen ollut itse Vihreiden listoilla.
        Kyllä minä tutkisin kunnolla sen kirjeen. Oli kyllä kirjoitettu niin surkeesti, ettei välttämättä ole edes aidon suomalaisen kirjoittama.

        Pusumies tehny muutaman petoksenkin. On oikein esimerkillinen mies..


    • Anonyymi

      Noin ne Demarit yrittää kerätä kannattajia ottamalla näitä ehdokkaiksi!!! Ääniä, ääniä ja ääniä saadakseen mutta kuinkas kävikään?

      • Anonyymi

        Erityisesti poliittista valehtelemista ja vallan väärinkäyttöä tapahtuu Perhon KEPUN korkeimmassa johdossa. Synnintuntoa eivät ole saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti poliittista valehtelemista ja vallan väärinkäyttöä tapahtuu Perhon KEPUN korkeimmassa johdossa. Synnintuntoa eivät ole saaneet.

        Kepusta en tiedä. Mutta olen jo pitkään ihmetellyt näiden mamujen haalimista puolueisiin tai etupäässä SDP ja sitten VIHR ovat niitä jotka yrittävät saada ääniä heitä ottamalla puolueeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepusta en tiedä. Mutta olen jo pitkään ihmetellyt näiden mamujen haalimista puolueisiin tai etupäässä SDP ja sitten VIHR ovat niitä jotka yrittävät saada ääniä heitä ottamalla puolueeseen.

        Tuolla menetelmällä äänestäjät etsiytyvät muihin puolueisiin ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepusta en tiedä. Mutta olen jo pitkään ihmetellyt näiden mamujen haalimista puolueisiin tai etupäässä SDP ja sitten VIHR ovat niitä jotka yrittävät saada ääniä heitä ottamalla puolueeseen.

        Tämä huijarihussein on entinen kepulainen, ja kepulisipilähän lupasi jopa talonsa
        vuoden 2015 matuvyöryn aikana kunniakansalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä huijarihussein on entinen kepulainen, ja kepulisipilähän lupasi jopa talonsa
        vuoden 2015 matuvyöryn aikana kunniakansalaisille.

        Aivan sama mikä entinen on, mutta en pätkän vertaa arvosta näitä/puolueita jotka heitä keräävät listoilleen äänten takia!


      • Jos ei hirveästi tunkua, niin pitää ottaa mitä saa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepusta en tiedä. Mutta olen jo pitkään ihmetellyt näiden mamujen haalimista puolueisiin tai etupäässä SDP ja sitten VIHR ovat niitä jotka yrittävät saada ääniä heitä ottamalla puolueeseen.

        Tuolla yritetään ilmaista sitä suvaitsevaisuutta.


    • On se selitys kans, että ymmärtämättömyyttään muka tuli nämä petosjutut. Väkisinkin herää kysymys, kun Kelalle on laittanut työtön-kuittauksia työssä ollessaan, niin miten tuo työssäolo on jäänyt kertomatta? Työtön on työtön..Ei mitään tekemistä ymmärtämättömyyden kanssa.

    • Autistinen skitsoilija ehkä? Vai patologinen valehtelija? Tai kaikkea näitä?

      • Kaikkia noita. Varsinainen kieropuntari.


    • Anonyymi

      Huhu Hussein ja kumppanit keräävät ääniä puolueelle ja kansahan äänestää sitten vaaleissa...
      On varmaan seuraavien vaalien jälkeen jo kansanedustajakin...

      • Luulekko noin?
        Toisaalta femikukkahatut ihan säälistä äänestää.


    • Anonyymi

      Tällaiset Husu Pusut pitäisi pikimmiten lähettää sinne mistä ovat tuulleet.
      Toisaalta näitä ei olisi pitänyt/ei pitäisi ottaa tänne ensummäistäkään.
      Jos/kun on saanut tolkun kansalaisilta viestin ettei ole valehtelullaan ja meuhkaamisellaan erikoisen kunnioitettu matu niin, jos täyspäinen on, osaisi pikimmiten vähin äänin maasta poistua.

      • Jotenkin en ymmärrä millään tuollasta käytöstä, kun on saanut tulla tähän turvalliseen maahan, niin sitten tolleen typerästi käyttäytyy täällä.
        Jos itse joutuisin vieraaseen maahan asumaan, niin kyllä yrittäisin olla niin, ettei mun olemisessa olis mitään valittamista.
        Pusu näkee täällä rasisteja joka nurkalla. Hänen ehkä kannattais lähteä tästä kauheasta maasta.


    • Anonyymi

      Tarinat tai oikeastaan sadut ovat kun Tuhannen ja yhden yön satukirjasta!

      Aikamoista satuilua...!

    • Anonyymi

      Husu on ilmiselvä persu, rikosilmoitus h.ahosta oli vain hätähuuto.

    • Anonyymi

      Rakastelin hänen kanssaan -90 luvun alussa. Voin sanoa...kokoa on !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe