Saako naisella olla oikeasti monta suhdetta?

Anonyymi

Olen tutustunut muutamaan kaukana asuvaan mieheen netissä, jonkun heistä tavannut jo muutanan kerran. Ystäviä olemme kaikki etsineet, olemme kunnolla jo aikuisia (uusio) sinkkuja kaikki. Mutta....Hyvähsyvötkö miehet oikeasti, syvällä sisimmässään sen, että naisella on muitakin läheisiä (seksi) suhteita vai sanovatko toista, ajattelevat toista?? En ole kertonut toisista mitään tarkempaa toiselle, mutta on alusta pitäen puhuttu, että muitakin saa olla. Olenko ainoa, joka mielessään moralisoi itseään eikä oikein tahdo hyväksyä asiaa vaikka yhdestäkään ystävästä en halua toisen vuoksi luopua????

19

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on keskenään sovittava asia. Toki voi olla että kaikki ei tuollaista pysty hyväksymään. Silloin siitä syntyy ko. Ihmiselle todella vaikea paikka. Hyväksyäkkö vai lähteä.

    • Anonyymi

      ?? Mielestäni ystävyys ja "paini ystävyys" on kaksi eri asiaa. Mutta mitä olette sopinu se on se vai oletteko sopinu mitään??
      Itse ajattelen ystävyys on eri asia kuin toi toinen. Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Hutsun maineen siitä saa, ansaitusti.

    • Kuka nyt sellaista laastien tyhjennys rasiaa hyvällä katsoisi?
      Pitkällä kepillä ehkä voisin kokeilla mutta jos ihokontaktia pitäisi ottaa niin kyllä pitäisi puntaroida useamman kerran , suorastaan koetella uskonsa.
      Kyllähän sellainen joutsenmainen parisuhde saa iteltä arvosanan 10 ja jokapaikanhöylät 4 .
      Ehkä vähän rososti kirjoitettu mut ei pahalla! :)

    • Anonyymi

      Jos nainen saa huoran maineen useammasta seksikaverista niin minkä maineen mies saa vastaavasti toimiessaan eli kun miehellä on monta naisystävää? Playboy???

      • Anonyymi

        Sovinistista kaksinaismoraalia miehiltä. Puhtaita siveitä naisia pitäisi löytyä tyttöystäviksi ja vaimoiksi, mutta sitten myös helppoja panoja. Miehet suovat itselleen molemmat käyttötarkoituksen mukaan. Omaa moraaliaan eivät kyseenalaista.


    • Anonyymi

      Eikö sinkulla saa olla vaikka kuinka monta seksisuhdetta? Hänhän on SINKKU eli ei seurustele kenenkään kanssa!

    • Kolmannet henkilöt eivät ole oikeutettuja määrittelemään, mitä saat tehdä. Asia ei kerta kaikkaan kuulu heille.

      • Anonyymi

        Ei niin, olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei kuulu, ellei kysytä kuten aloittaja teki.


    • Anonyymi

      Miten jaksatte tällaista skeidaa puida?
      Liikaa vapaa-aikaa tai tekoälyn keksimä juttu niin kuin muutkin lässytykset...
      puhdas omatunto saavutetaan kun ei pyöritellä muiden kallisarvoista elämää eli suhde on yhtä kuin; = kaksi ihmistä!

    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen mies ja SINKKU naisella saa mielestäni olla useita suhteita JOS nainen on painottanut alunperin miehelle ettei etsi mitään vakavempaa. Se ei muille miehille kuulu kuinka monen miehen kanssa nainen paneskelee jos kerran vapaa on eikä johda selvästi harhaan esim. mahdollisesta parisuhteesta.

      Miehenä olen deittaillut naisia enemmänkin ja joskus ollaan päädytty siihen ettei sovita yhteen mutta nainen on kuitenkin ollut kiinnostunut FWB suhteesta. Kun olen kertonut että nainen voi etsiä sitä oikeaa siinä taustalla niin ei ole kiinnostunut vaan aina vastaus on ollut "keskityn yhteen kerralla" eli naista ei jaksa useampi läheinen miessuhde kiinnostaa. Kuitenkin asenne on ollut minua kohtaan että voin deittailla muita mutta jos menee läheisemmäksi niin siitä pitää ilmoittaa joka on sitten tarkoittanut että läheisyys on loppunut ja nainen on saattanut laittaa yhteyden täysin poikki. Olenkin välillä ihmetellyt jos kerran sinkkuja kumpikin on niin miksi pitää olla niin mustavalkoista on/off asennetta?

      Käsittääkseni "monen kanssa pelehteminen" on oikeasti lähinnä miesten juttu kuin naisten.

      • Matematiikka falskaa. Heteroyhdyntään tarvitaan nainen ja mies. Siksi naiset ja miehet harjoittavat seksiä keskimäärin yhtä usein.


    • Anonyymi

      Kenties moni kävi luona sen , mutt minä poika tulin toiste :)

    • Anonyymi

      Jos kumppaniaan rakastaa, ei muita suhteita haluta, eikä tarvita.
      Jos on muita suhteita, se on pettämistä ja loukkaus toista kohtaan.
      Oma kumppani on aina paras. Jos joku on niin kiimanen, ett yksi ei riitä, on viisainta laittaa kantapäät yhteen.
      Avioliitto on kahden kauppa.

      • Anonyymi

        Mutta mistäs sille kiimaiselle sellainen (yksi) kaveri, joka olis yhtä kiimainen, jotta riittäisivät toisilleen.


      • Anonyymi

        Jos kaksi päättää kutsua toisia jaolle se on mukana olevien asia.


    • Meillä on avoin suhde mieheni kanssa.
      Yleensä sovimme kumpi tuo panon kotiin.
      Mies on joskus aamulla ttullut kotiin kun olem ollut miehen kanssa sängyssä. Veraat miehet ovat yleensä kauhusta kankeita vaikka olen kertonut avoimesta suhteesta.
      Mies alkoi komennus työt ja on paljon poissa kotoa.
      Naapurissa asuu keskiikäinen mies jonka kanssa panemmejos kumpikin on ykksin.
      Meidän suhde on pelkästään seksi suhde.
      Voidaan välimlä olla samassa sängyssä koko ajan kun mies on komennuksella

    • Meillä on muutamia kavereita jotka käy panemassa vaimoani.
      Tykkään itsekkin kun otamme vaimon kanssa muita miehiä panemaan vaimoani kimpassa.
      Yksi mies on ollut mukana 17 vuotta pannen vaimoa vähintään 4-6 yötä kuukaudessa joko kimpassa tai vuorotellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe