Ikäviä uutisia tatuointejen ystäville

Anonyymi

61

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät nuo välitä. Tatuointien ottajat ovat samoja ihmisä, jotka tupakoivat ja harrastavat seksiä irtosuhteissa ilman kumia. Kyllä he tietävät, että riskejä on, mutta eivät välitä.

      • Toisinsanoen "elävät" täysillä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Toisinsanoen "elävät" täysillä?

        Elämä on silloin lyhyt ja nopea :) Kuin formula-1 autoissa kuminvaihto varikolla, kyse on vain erilaisesta "kumista".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on silloin lyhyt ja nopea :) Kuin formula-1 autoissa kuminvaihto varikolla, kyse on vain erilaisesta "kumista".

        Tapahtumia enemmän , rikkaampi elämä?


    • onneksi ei ole yhtään tatuointia tullut nuorena otettua.
      Enkä koe tatuointia hyvänä ideana, minusta ne kertoo enemmänkin pahasta olosta.

      • Sinä se tarvitset paljon lämpiäviä haleja.


    • Minusta tärkeämpää on, että 80 % miehistä sanoo kyselytutkimuksessa, että tatuointi naisella on totaalinen turn off. Ottamalla tatuoinnin nainen siis vapaaehtoisesti kaventaa kysyntäänsä seksi- ja seurustelumarkkinoilla neljällä viidesosalla.

      • Anonyymi

        Olisiko sinulla linkittää tuota tutkimusta


      • Anonyymi

        Joopajoo, ja noista 80% miehistä 100% ottaisi naisen jlla tatuointi silti jos saisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla linkittää tuota tutkimusta

        Oli kyse jostakin Laasasen maininnasta, jonka oli suusanallisesti kertonut kymmenkunta vuotta sitten. Tarkempaa jäljitystä en osaa antaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo, ja noista 80% miehistä 100% ottaisi naisen jlla tatuointi silti jos saisi.

        Kesämökin naapurin, everstin, laiturilla makaili poikkuksellisen kaunis tyttö syntymäasussan. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin naisen. Tyttö kääntyi ja näkyi alkeellinen tatuointi olkapäässä. Lumous katosi.

        Toki on niin, että ihminen tinkii etukäteistoiveistaan, mutta kyllä tatuoitu saa parinvalinnassa paljon vähemmän arvoa kuin vastaavin ominaisuuksin varustettu tatuoimaton.


      • Jospa miehet eivät ole niin olennainen asia tässä elämässä. Joten ehkä heitä ei haittaa?

        Ja toisaalta - mitäpä väliä, jos 80% miehistä ei kiinnostuisi, jos kerran he ovat selkeästi erilaisia kuin itse. Minulla ei ole tatuointeja, mutta noin yleisesti ottaen minusta on vaan hyvä, jos jolain keinolla voi seuloa ne samanhenkiset isosta joukosta. En minä ainakaan edes haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa olisin asioista ihan eri linjoilla.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Oli kyse jostakin Laasasen maininnasta, jonka oli suusanallisesti kertonut kymmenkunta vuotta sitten. Tarkempaa jäljitystä en osaa antaa.

        Laasanen on maininnut 37%, joka saatiin jonkun ulkomaisen nettsivun kyselyn perusteella.

        https://www.voice.fi/ilmiot/a-49519

        "ECigaretteDirect.co.uk-sivuston tekemään kyselyyn, jossa 37% miehistä kertoi naisten tatuointien olevan epäviehättävin asia naisissa."

        Tatuointi onkin hyvä keino pitää arvokonservatistimiehet kaukana..☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Laasanen on maininnut 37%, joka saatiin jonkun ulkomaisen nettsivun kyselyn perusteella.

        https://www.voice.fi/ilmiot/a-49519

        "ECigaretteDirect.co.uk-sivuston tekemään kyselyyn, jossa 37% miehistä kertoi naisten tatuointien olevan epäviehättävin asia naisissa."

        Tatuointi onkin hyvä keino pitää arvokonservatistimiehet kaukana..☝️

        Korjaan.. arvokonservatiivi, ei tisti..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Korjaan.. arvokonservatiivi, ei tisti..

        Wwuwuwoletettu, tieto ei ollut itse Laasaselta, vaan se oli toisen käden tieto. En enää muista mistä tieto oli kotoisin, mutta prosenttiluku tiedossa oli silloin tuo 80 ja myös sanonta turn off.

        Mainittakoon, että samaisen tiedon mukaan suurin ulkoisen olemuksen (siis tarkoittaa ei-henkistä) turn off miehillä oli pahanhajuinen hengitys. Voi olla, että tieto ei sitten olutkaan Laasaselta, niin kuin muistin,

        Teoriasi arvokonservatiivisuuden ja tatuoinnin inhoamisen korrelaatiosta vuotaa. En pidä tatuointeja ollenkaan kaunistavina, mutta eniten olen saanut lunta tupaan siitä, että ovat luokitelleet minut liberaaliksi.

        Nuorena mietin, miksi jotkut tekevät itsensä pudokkaan näköiseksi. Eikö siitä ole haittaa? Selitys lienee se, että ihmisen perusgeenistöön kuluu tarve olla kaunis ja kaunistautua, mutta kaikki eivät osaa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Wwuwuwoletettu, tieto ei ollut itse Laasaselta, vaan se oli toisen käden tieto. En enää muista mistä tieto oli kotoisin, mutta prosenttiluku tiedossa oli silloin tuo 80 ja myös sanonta turn off.

        Mainittakoon, että samaisen tiedon mukaan suurin ulkoisen olemuksen (siis tarkoittaa ei-henkistä) turn off miehillä oli pahanhajuinen hengitys. Voi olla, että tieto ei sitten olutkaan Laasaselta, niin kuin muistin,

        Teoriasi arvokonservatiivisuuden ja tatuoinnin inhoamisen korrelaatiosta vuotaa. En pidä tatuointeja ollenkaan kaunistavina, mutta eniten olen saanut lunta tupaan siitä, että ovat luokitelleet minut liberaaliksi.

        Nuorena mietin, miksi jotkut tekevät itsensä pudokkaan näköiseksi. Eikö siitä ole haittaa? Selitys lienee se, että ihmisen perusgeenistöön kuluu tarve olla kaunis ja kaunistautua, mutta kaikki eivät osaa.

        "eniten olen saanut lunta tupaan siitä, että ovat luokitelleet minut liberaaliksi."

        Arvoliberaali, no oletko sitten?


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Jospa miehet eivät ole niin olennainen asia tässä elämässä. Joten ehkä heitä ei haittaa?

        Ja toisaalta - mitäpä väliä, jos 80% miehistä ei kiinnostuisi, jos kerran he ovat selkeästi erilaisia kuin itse. Minulla ei ole tatuointeja, mutta noin yleisesti ottaen minusta on vaan hyvä, jos jolain keinolla voi seuloa ne samanhenkiset isosta joukosta. En minä ainakaan edes haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa olisin asioista ihan eri linjoilla.

        Väitetään, että suurin osa tatuoiduista katuu. Tiedetään jo etukäteen tatuointimuodin vallitessa, että tietyn ajan kuluttua itse tatuointi on huonosti tuottava ammatti, mutta tatuinninpoistoja pyytäviä on runsaasti.

        Tatuoitu on yrittänyt parhaan tietonsa mukaan kaunistautua, mutta onkin tehnyt yleensä peruuttamattoman karhunpaveluksen itselleen. Punaisen käkkärätukan voi antaa suoristua ja värjätä toisen väriseksi, lävistyksetkin voi melko hyvin antaa kasvaa umpeen, mutta tatuointi, jonka on havainnut virheeksi pysyy tiukemmin kuin kakka rattaassa.

        Oletat, että tatuoitu haluaa vuosienkin päästä olla tatuoitu, mutta näin ei ole. Maailma on täynnään keski-ikäisiä siskoja, joilta lävistykset ovat kasvaneet umpeen liki näkymättömäksi, mutta on myös siskoja, jotka vaatteillaan yrittävät peitellä nuoruuden tatuointeja.

        Kaksi julkisuuden superkaunotarta toi suorastaan sokin. (En tarkoita salarakasta, joka pilasi vatsansa tatuoinnilla ja esiintyy nykyisin vatsan peittävässä uimapuvussa. Hänen kauneutensa oli ennenkin hänen omien sanojensa varassa.) Olivat nuoria ja niin kauniita, että suorastaan häikäisi, mutta yht´kkiä olivatkin pilalle tatuoitua. Kammottavaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "eniten olen saanut lunta tupaan siitä, että ovat luokitelleet minut liberaaliksi."

        Arvoliberaali, no oletko sitten?

        Wwuwuwoletettu, en mielelläni lausu arviota itsestäni. Yritin kiertää sen lausumalla muiden arvion.

        Sanottakoon nyt sitten pakon alla ja kärtettäessä, että käyttäisin itsekin itsestäni sanaa arvoliberaali, jos luokittelulla ylipäänsäkin on perusteet. Nehän ovat vain ihmisen kieltä ja usein hyvinkin haarhaan johtavia.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Wwuwuwoletettu, en mielelläni lausu arviota itsestäni. Yritin kiertää sen lausumalla muiden arvion.

        Sanottakoon nyt sitten pakon alla ja kärtettäessä, että käyttäisin itsekin itsestäni sanaa arvoliberaali, jos luokittelulla ylipäänsäkin on perusteet. Nehän ovat vain ihmisen kieltä ja usein hyvinkin haarhaan johtavia.

        Mutta sitten esim feminismiä et hyväksy, kun se on mielestäsi jotain kaakatusta. Ja etkös se sinä tuolla toisaalla nimettömänä kirjoitellut, että parisuhteessa ei voisi toista raiskata. ( tietysti voi, siinä missä voi muutoinkin kohdella väkivaltaisesti).


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta sitten esim feminismiä et hyväksy, kun se on mielestäsi jotain kaakatusta. Ja etkös se sinä tuolla toisaalla nimettömänä kirjoitellut, että parisuhteessa ei voisi toista raiskata. ( tietysti voi, siinä missä voi muutoinkin kohdella väkivaltaisesti).

        Olet arvellut väärin. En ole tällaista kirjoittanut, enkä voisikaan kirjoittaa, sillä olen päinvastaista mieltä. Olen sitä mieltä, että raiskaaminen parisuhteessa tulee olla yhtä rangaistavaa kuin muutenkin.

        Kerrottakoon vielä varmuudeksi uudestaan, minkä olen jo moneen kertaan kertonut. Olen sitä mieltä, että KAIKKI aikuisten välinen VAPAAEHTOINEN seksi tulee olla sallittu, myos sukulaisseksi. Samoin alaikäisten keskenään harrastama VAPAAEHTOINEN seksi. Rangaistavaksi katson raiskauksen ja ns. seksuaalisen hyväksikäytön. Aikuisen pedofiilinen seksi on katsottava raiskaukseksi. Alaikäinen osapuoli on syytön.

        Toisin sanoen pidän lainsäädäntöä melko hyvänä. Jos voisin muuttaa lainsäädäntöä, tekisin aikuisten vapaaehtoisen sukulaisseksin selkeästi vapaaksi, enkä tyytyisi nykyiseen käytäntöön, että se on periaatteessa kielletty, mutta poliisi ei sitä tutki eikä tuomioistuin tuomitse. Eduskunta voi muuttaa ikärajoja jonkin verran, jos katsoo aiheelliseksi.

        Mainitsemastasi ideologiasta en ole sanonut mitään, enkä sano.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Kesämökin naapurin, everstin, laiturilla makaili poikkuksellisen kaunis tyttö syntymäasussan. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin naisen. Tyttö kääntyi ja näkyi alkeellinen tatuointi olkapäässä. Lumous katosi.

        Toki on niin, että ihminen tinkii etukäteistoiveistaan, mutta kyllä tatuoitu saa parinvalinnassa paljon vähemmän arvoa kuin vastaavin ominaisuuksin varustettu tatuoimaton.

        Eli jos olisi muuten täydellinen nainen, niin olet valmis hylkäämään hänet yhden erehdyksen takia? Just just. Ei ehkä kannata ihmetellä, jos on sinkkuna vuodesta toiseen. Tatuointeja voi poistattaa (näin on tehnyt mm. Minttu Räikkönen) tai esim. teetättää uuden tatskan vanhan päälle kuten esim. Maija Vilkkumaa on tehnyt (hänkin naimisissa ja 2 lapsen äiti).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos olisi muuten täydellinen nainen, niin olet valmis hylkäämään hänet yhden erehdyksen takia? Just just. Ei ehkä kannata ihmetellä, jos on sinkkuna vuodesta toiseen. Tatuointeja voi poistattaa (näin on tehnyt mm. Minttu Räikkönen) tai esim. teetättää uuden tatskan vanhan päälle kuten esim. Maija Vilkkumaa on tehnyt (hänkin naimisissa ja 2 lapsen äiti).

        "Ei ehkä kannata ihmetellä, jos on sinkkuna vuodesta toiseen."

        Tarkoitatko minua?

        1. Jos tunnen myötätuntoa henkilöä kohtaan, joka on todennut tatuoinnin ottamisen erheeksi, en kai olisi valmis hylkäämään häntä, jos olisin hänen kanssaan.

        2. Olen onnellisesti naimisissa. Kesälla tuli 50 vuotta täyteen. Prinsessani on herttainen, suloinen ja kaunis. Todellinen löytö, jota en ole ansainnut. 🌹👀


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Väitetään, että suurin osa tatuoiduista katuu. Tiedetään jo etukäteen tatuointimuodin vallitessa, että tietyn ajan kuluttua itse tatuointi on huonosti tuottava ammatti, mutta tatuinninpoistoja pyytäviä on runsaasti.

        Tatuoitu on yrittänyt parhaan tietonsa mukaan kaunistautua, mutta onkin tehnyt yleensä peruuttamattoman karhunpaveluksen itselleen. Punaisen käkkärätukan voi antaa suoristua ja värjätä toisen väriseksi, lävistyksetkin voi melko hyvin antaa kasvaa umpeen, mutta tatuointi, jonka on havainnut virheeksi pysyy tiukemmin kuin kakka rattaassa.

        Oletat, että tatuoitu haluaa vuosienkin päästä olla tatuoitu, mutta näin ei ole. Maailma on täynnään keski-ikäisiä siskoja, joilta lävistykset ovat kasvaneet umpeen liki näkymättömäksi, mutta on myös siskoja, jotka vaatteillaan yrittävät peitellä nuoruuden tatuointeja.

        Kaksi julkisuuden superkaunotarta toi suorastaan sokin. (En tarkoita salarakasta, joka pilasi vatsansa tatuoinnilla ja esiintyy nykyisin vatsan peittävässä uimapuvussa. Hänen kauneutensa oli ennenkin hänen omien sanojensa varassa.) Olivat nuoria ja niin kauniita, että suorastaan häikäisi, mutta yht´kkiä olivatkin pilalle tatuoitua. Kammottavaa.

        Miksi aina pitää yrittää väittää että ihmiset mukamas katuisivat tatuointejaan myöhemmin, todennäköisesti tatuoitu ottaa niitä iän myötä enemmän.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Väitetään, että suurin osa tatuoiduista katuu. Tiedetään jo etukäteen tatuointimuodin vallitessa, että tietyn ajan kuluttua itse tatuointi on huonosti tuottava ammatti, mutta tatuinninpoistoja pyytäviä on runsaasti.

        Tatuoitu on yrittänyt parhaan tietonsa mukaan kaunistautua, mutta onkin tehnyt yleensä peruuttamattoman karhunpaveluksen itselleen. Punaisen käkkärätukan voi antaa suoristua ja värjätä toisen väriseksi, lävistyksetkin voi melko hyvin antaa kasvaa umpeen, mutta tatuointi, jonka on havainnut virheeksi pysyy tiukemmin kuin kakka rattaassa.

        Oletat, että tatuoitu haluaa vuosienkin päästä olla tatuoitu, mutta näin ei ole. Maailma on täynnään keski-ikäisiä siskoja, joilta lävistykset ovat kasvaneet umpeen liki näkymättömäksi, mutta on myös siskoja, jotka vaatteillaan yrittävät peitellä nuoruuden tatuointeja.

        Kaksi julkisuuden superkaunotarta toi suorastaan sokin. (En tarkoita salarakasta, joka pilasi vatsansa tatuoinnilla ja esiintyy nykyisin vatsan peittävässä uimapuvussa. Hänen kauneutensa oli ennenkin hänen omien sanojensa varassa.) Olivat nuoria ja niin kauniita, että suorastaan häikäisi, mutta yht´kkiä olivatkin pilalle tatuoitua. Kammottavaa.

        No mitä sitten? Jotkut katuvat tatuointejaan tai peittelevät niitä? Tosin tuo "väitetään että suurin osa katuu" on ihan vailla totuuspohjaa - ainahan sitä väittää voi mitä vaan, ja haluamansa väittämän saa kyllä oman argumenttinsa tueksi, kunhan kysyy oikeasta paikasta. Mutta kyllä varmasi jotkut katuvat. Tai en tiedä, onko "katua" vähän liian jyrkkä ilmaus, mutta ihan kuinka vaan. Entä sitten? Elämään kuuluu sekin, että välillä tehdään asioita, joita myöhemmin voi katua. Ei aikuinen ihminen yhteen tatuointiin hajoa, vaikka se kaduttaisikin. Ja jokainen tatuoinnin ottava kyllä tietää, että se on sitten periaatteessa ikuinen - no, käytännössähän niitä myös saa pois tai voi tatuoida piiloon.

        Moni saattaa harmitella jotain tehtyjä tai tekemättömiä asioita. Sanoisin, että tatuoinnin harmitteleminen on vielä pientä. Ikävämpää olisi harmitella, kun valitsi väärän opiskelualan tai ammatin, tai kun ei sittenkään tavoitellut jotain unelmiensa ammattia tai muuta tärkeää. Joku pieni tai isompikin kuva iholla on vielä pieni harmin aihe oikeisiin katumisiin verrattuna.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta sitten esim feminismiä et hyväksy, kun se on mielestäsi jotain kaakatusta. Ja etkös se sinä tuolla toisaalla nimettömänä kirjoitellut, että parisuhteessa ei voisi toista raiskata. ( tietysti voi, siinä missä voi muutoinkin kohdella väkivaltaisesti).

        Wwuwuwoletttu, olen suorastaan järkyttynyt. Luet toisten raakalaismaisia nimettömiä kirjoituksia, luulet niitä minun kirjoittamikseni ja teet niiden perusteella minusta pöyristyttäviä päätelmiä. Mitä sinä oikeastaan minusta luulet?

        Kirjoitin sinulle aikaisemmin, että lyömällä lyötyä ja tuomalla sen esiin palstallakin, tuot tänne iljettävää saastaa. Eikö törkeydelläsi ole mitään rajaa?


      • Nainen39vee kirjoitti:

        No mitä sitten? Jotkut katuvat tatuointejaan tai peittelevät niitä? Tosin tuo "väitetään että suurin osa katuu" on ihan vailla totuuspohjaa - ainahan sitä väittää voi mitä vaan, ja haluamansa väittämän saa kyllä oman argumenttinsa tueksi, kunhan kysyy oikeasta paikasta. Mutta kyllä varmasi jotkut katuvat. Tai en tiedä, onko "katua" vähän liian jyrkkä ilmaus, mutta ihan kuinka vaan. Entä sitten? Elämään kuuluu sekin, että välillä tehdään asioita, joita myöhemmin voi katua. Ei aikuinen ihminen yhteen tatuointiin hajoa, vaikka se kaduttaisikin. Ja jokainen tatuoinnin ottava kyllä tietää, että se on sitten periaatteessa ikuinen - no, käytännössähän niitä myös saa pois tai voi tatuoida piiloon.

        Moni saattaa harmitella jotain tehtyjä tai tekemättömiä asioita. Sanoisin, että tatuoinnin harmitteleminen on vielä pientä. Ikävämpää olisi harmitella, kun valitsi väärän opiskelualan tai ammatin, tai kun ei sittenkään tavoitellut jotain unelmiensa ammattia tai muuta tärkeää. Joku pieni tai isompikin kuva iholla on vielä pieni harmin aihe oikeisiin katumisiin verrattuna.

        Erehdyin keskustelemaan liian tulehtuneesta aiheesta. Pyydän nöyrimmasti, matelevasti ja sulimmasti anteeksi.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Wwuwuwoletttu, olen suorastaan järkyttynyt. Luet toisten raakalaismaisia nimettömiä kirjoituksia, luulet niitä minun kirjoittamikseni ja teet niiden perusteella minusta pöyristyttäviä päätelmiä. Mitä sinä oikeastaan minusta luulet?

        Kirjoitin sinulle aikaisemmin, että lyömällä lyötyä ja tuomalla sen esiin palstallakin, tuot tänne iljettävää saastaa. Eikö törkeydelläsi ole mitään rajaa?

        No voivoi..Jos noin vähästä järkytyt, niin ei varmaan kannata olla tällaisilla anonyymeilla saiteilla. Se kirjoitus, minkä luulin sun tekemäksi löytyy siitä Naisviha ja seksismi palstalla..tjs.

        Lyömällä lyötyä? Ai sinä koet olevasi jotenkin lyömällä lyöty, vaikka itse siinä ilkut ja herjaat tatuoinnin ottaneita naisia. Ja se saasta..enpä ole sun nähneen ottavan mitään kantaa sen saastan tuottajia kohtaan. Niitä kun täällä kyllä riittää. Se ei ole mikään kannanotto, että sanoo niitä koijareiksi yms..Se on hyväksyntää. Jos haluat sanoa esim sen saastan kirjoittajalle jotakin, mista nyt tuohduit, niin olepa hyvä vain.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Kesämökin naapurin, everstin, laiturilla makaili poikkuksellisen kaunis tyttö syntymäasussan. Ajattelin, että onpa naapuri löytänyt kauniin naisen. Tyttö kääntyi ja näkyi alkeellinen tatuointi olkapäässä. Lumous katosi.

        Toki on niin, että ihminen tinkii etukäteistoiveistaan, mutta kyllä tatuoitu saa parinvalinnassa paljon vähemmän arvoa kuin vastaavin ominaisuuksin varustettu tatuoimaton.

        Mjaa, empä nyt tiiä. Kyllä mä ainakin koen saavani arvostusta ja rakkautta suhteessani tatuoituna osapuolena, enemmän mitä joskus sain exiltä vaikkei ollut tatuointejakaan. Minusta tatuoinnit ei tässä suhteessa määritä tunteita eikä arvostusta. Suuntaan eikä toiseen. 😃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No voivoi..Jos noin vähästä järkytyt, niin ei varmaan kannata olla tällaisilla anonyymeilla saiteilla. Se kirjoitus, minkä luulin sun tekemäksi löytyy siitä Naisviha ja seksismi palstalla..tjs.

        Lyömällä lyötyä? Ai sinä koet olevasi jotenkin lyömällä lyöty, vaikka itse siinä ilkut ja herjaat tatuoinnin ottaneita naisia. Ja se saasta..enpä ole sun nähneen ottavan mitään kantaa sen saastan tuottajia kohtaan. Niitä kun täällä kyllä riittää. Se ei ole mikään kannanotto, että sanoo niitä koijareiksi yms..Se on hyväksyntää. Jos haluat sanoa esim sen saastan kirjoittajalle jotakin, mista nyt tuohduit, niin olepa hyvä vain.

        Ja minä muuten kysyin, huom kysyin. Siinä ei ole mitään törkeää. On kyllä huomattu ennenkin sun herkkänahkaisuutes, kun niin mielelläs heittäydyt uhriksi, mutta itse olet kyllä ensimmäisinä tuomitsemassa naisoletetutja kirjoittajia ja näet muiden kirjoituksissa kaikenlaista mitä siellä ei ole..

        Ja sitten järkytyt. 🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja minä muuten kysyin, huom kysyin. Siinä ei ole mitään törkeää. On kyllä huomattu ennenkin sun herkkänahkaisuutes, kun niin mielelläs heittäydyt uhriksi, mutta itse olet kyllä ensimmäisinä tuomitsemassa naisoletetutja kirjoittajia ja näet muiden kirjoituksissa kaikenlaista mitä siellä ei ole..

        Ja sitten järkytyt. 🙄

        Ja väitän muuten edelleen että tatuoinnin tuomisijoiden ja arvokonservatiivien väliltä löytyy selvä yhteys. Mikä ei tarkoita että KAIKKI tatuointien paheksujat sitä olisivat..
        Varmasti löytyy myös korrelaatio iän ja sukupuolenkin mukaan, sähän olitkin jo yli 70v.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Laasanen on maininnut 37%, joka saatiin jonkun ulkomaisen nettsivun kyselyn perusteella.

        https://www.voice.fi/ilmiot/a-49519

        "ECigaretteDirect.co.uk-sivuston tekemään kyselyyn, jossa 37% miehistä kertoi naisten tatuointien olevan epäviehättävin asia naisissa."

        Tatuointi onkin hyvä keino pitää arvokonservatistimiehet kaukana..☝️

        No ei kyllä kannata kenenkään naisten jättää tatuointeja ottamatta sen takia, etteikö muka miehet kiinnostuisi, sillä suurin osa miehistä ei kuitenkaan pidä niitä tatuointeja naisella mitenkään vastenmielisinä. Ainoastaan ne palstan ätmit ovat useimmiten niitä, jotka eivät niitä hyväksy ja onhan se hyvä, jos pitää sellaiset ihmiset kaukana, joiden ajatusmaailma ja arvot ovatkin päinvastaiset kun itsellä ovat.


      • DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä kannata kenenkään naisten jättää tatuointeja ottamatta sen takia, etteikö muka miehet kiinnostuisi, sillä suurin osa miehistä ei kuitenkaan pidä niitä tatuointeja naisella mitenkään vastenmielisinä. Ainoastaan ne palstan ätmit ovat useimmiten niitä, jotka eivät niitä hyväksy ja onhan se hyvä, jos pitää sellaiset ihmiset kaukana, joiden ajatusmaailma ja arvot ovatkin päinvastaiset kun itsellä ovat.

        Mun mielestä tatuoinnit on yleensä kauniitaja tuovat esille kantajansa persoonallisuutta. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit pilaavat kyseisen ihmisen, tai ainakin jos kyse on naisesta. On siis vain hyvä että tällaiset ihmiset eivät päädy toistensa kanssa tekemisiin, sillä tatuoinnit tuskin olisivat läheskään suurin erottava tekijä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä tatuoinnit on yleensä kauniitaja tuovat esille kantajansa persoonallisuutta. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit pilaavat kyseisen ihmisen, tai ainakin jos kyse on naisesta. On siis vain hyvä että tällaiset ihmiset eivät päädy toistensa kanssa tekemisiin, sillä tatuoinnit tuskin olisivat läheskään suurin erottava tekijä.

        Joo ainakin kun tätä palstaa lukee, niin huomaa varsin hyvin sen, että miten ne kaikki tatuointien vastustajat ovat pääasiassa just niitä persujen äänestäjiä, eli varmasti siinä parisuhteessa tulisi silloin muitakin erilaisia näkemyksiä tollaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä tatuoinnit on yleensä kauniitaja tuovat esille kantajansa persoonallisuutta. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit pilaavat kyseisen ihmisen, tai ainakin jos kyse on naisesta. On siis vain hyvä että tällaiset ihmiset eivät päädy toistensa kanssa tekemisiin, sillä tatuoinnit tuskin olisivat läheskään suurin erottava tekijä.

        Täällä vaan ei oikein osata tehdä hyviä tatuointeja, tai sitten porukka on sen verran pihiä, koska usein näkee jotain tummia läiskiä tai pelkkää tribaalia.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Wwuwuwoletttu, olen suorastaan järkyttynyt. Luet toisten raakalaismaisia nimettömiä kirjoituksia, luulet niitä minun kirjoittamikseni ja teet niiden perusteella minusta pöyristyttäviä päätelmiä. Mitä sinä oikeastaan minusta luulet?

        Kirjoitin sinulle aikaisemmin, että lyömällä lyötyä ja tuomalla sen esiin palstallakin, tuot tänne iljettävää saastaa. Eikö törkeydelläsi ole mitään rajaa?

        Vielä tämäkin..

        "Mitä sinä oikeastaan minusta luulet?"

        Ihan kuin mun pitäisi sut jotenkin tuntea? Sähän voit olla ihan kuka, tai mikä tahansa..Miten mä voisin susta luulla yhtään mitään..🙄.. paitsi että tykkäät tiirailla naisten sukupuolielimiä jonkinlaisen esteettisen mielihyvän takia, ei siis eroottisessa mielessä.


    • Mjoo ja saippuaan voi liukastua, syöpä voi tulla ilman tatuointiakin. Ei elämästä selviä hengissä. 🙄

      • Kannattaa silti varmistaa tatuoijalta, että värit on testattuja..

        Jutussa ei mainittu kuinka moni noista huonolaatuisista väreistä tuli EU:n ulkopuolelta ja kuinka moni kotimaisista liikkeistä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kannattaa silti varmistaa tatuoijalta, että värit on testattuja..

        Jutussa ei mainittu kuinka moni noista huonolaatuisista väreistä tuli EU:n ulkopuolelta ja kuinka moni kotimaisista liikkeistä.

        Mjoo, eipä kysymisestä haittaakaan ole. Eipä tullut aikoinaan varmisteltua, mutta luulen että hän on ottanut asioista selvää. Kuitenkin 23 v. elättänyt itsensä tatuoinneilla ja aktiivisesti alansa touhuja seuraa.

        Mulla on black grey tatuointeja, toisessa on punaista ja valkoista ruusuissa. 😃

        Jos nyt saan niistä syövän niin soronoo. Tai lapsettomuutta, niin wellcome. Lapset on jo tehty ja suurempi riski nuo mun suolistosairaudet ja kystat on syövälle. Luulen ma...


      • Helmiina kirjoitti:

        Mjoo, eipä kysymisestä haittaakaan ole. Eipä tullut aikoinaan varmisteltua, mutta luulen että hän on ottanut asioista selvää. Kuitenkin 23 v. elättänyt itsensä tatuoinneilla ja aktiivisesti alansa touhuja seuraa.

        Mulla on black grey tatuointeja, toisessa on punaista ja valkoista ruusuissa. 😃

        Jos nyt saan niistä syövän niin soronoo. Tai lapsettomuutta, niin wellcome. Lapset on jo tehty ja suurempi riski nuo mun suolistosairaudet ja kystat on syövälle. Luulen ma...

        Mä muuten kysyin..

        Mulla on värikkäitä tatskoja..Lähinnä luontokuvia..eläimiä ja kasveja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä muuten kysyin..

        Mulla on värikkäitä tatskoja..Lähinnä luontokuvia..eläimiä ja kasveja.

        Meillä oli puhetta lähinnä väreistä mitkä ärsyttää ihoa eniten ja mitkä värit pysyy parhaiten kirkkaina ja missä kohtaa ylipäänsä pysyy kuva parhaiten vuosien ajan... hän oli silloin huolissaan tee se itse tyypeistä, jotka tilailee mistä sattuu värejä ja koneita halvalla. Terveysriskeistä oli huolissaan.

        Sekä alan "pilaamisesta" huuhaa tekijöillä.
        Mullakin on kasveja tai siis kukkia ja yksi ison iso perhonen 🦋... Hyvin naisellisia kuvia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä muuten kysyin..

        Mulla on värikkäitä tatskoja..Lähinnä luontokuvia..eläimiä ja kasveja.

        Onpa yllättävää että palstan rääväsuisella ja huonokäytöksisellä mummolla on tatskoja. Varmaan sivukaljukin löytyy?
        Noh, näitä kapinoivia "ikiteinejä" löytyy joka vuosikymmeneltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa yllättävää että palstan rääväsuisella ja huonokäytöksisellä mummolla on tatskoja. Varmaan sivukaljukin löytyy?
        Noh, näitä kapinoivia "ikiteinejä" löytyy joka vuosikymmeneltä.

        Tatskoissa ei ole mitään teiniä.

        Ei ole sivukaljua, mutta sivusiili löytyy kummaltakin puolelta.


      • Helmiina kirjoitti:

        Meillä oli puhetta lähinnä väreistä mitkä ärsyttää ihoa eniten ja mitkä värit pysyy parhaiten kirkkaina ja missä kohtaa ylipäänsä pysyy kuva parhaiten vuosien ajan... hän oli silloin huolissaan tee se itse tyypeistä, jotka tilailee mistä sattuu värejä ja koneita halvalla. Terveysriskeistä oli huolissaan.

        Sekä alan "pilaamisesta" huuhaa tekijöillä.
        Mullakin on kasveja tai siis kukkia ja yksi ison iso perhonen 🦋... Hyvin naisellisia kuvia.

        Mä tykkään eniten yhdestä mun "vesiväri" tatskasta.

        Siis tästä tyylistä..
        http://kinkyinkyoulu.com/wp-content/uploads/2018/06/2019-01-09_15.06.34.jpg



      • Helmiina kirjoitti:

        Näyttää "liukuvärjätylle"...kuitenkin tautuitu se väri? Nätti, mäkin tykkään tollasesta. :)

        Mitä?? tatuoitu piti kirjoittaa...


    • Anonyymi

      Entä tupakka?
      Savukkeet (tupakka) ja erityisesti tupakansavu sisältävät useita tuhansia erilaisia kemiallisia yhdisteitä. Näistä yli sata on ihmiselle haitalliseksi tunnettua yhdistettä ja yli 60 aiheuttaa syöpää.
      Miksi ette vouhota tupakan syöpää ja muita sairauksia aiheuttavista aineista?
      Tai alkoholi: Alkoholi aiheuttaa noin 6% suomalaisten tautitaakasta, mukaan lukien vuosittain noin 1200 syöpää. Alkoholi onkin yksi merkittävimmistä elintapoihin liittyvistä syöpäriskeistä.
      Ei niin kovin hyvä idea?

      • Anonyymi

        Tupakasta ja alkoholista vouhotetaan ihan yhteiskunnan taholtakin.


    • Anonyymi

      Peräkammarin ätmeillä tai muilla inceleillä harvemmin on tatuointeja, mutta niistä kovasti tuntuvat ruikuttavan, aika selkeä kaava tuossa.

      • Niin eipä kyllä ole ätmeillä ja muilla incel-miehillä niitä tatuointeja, kun he sen sijaan mieluummin tällä palstalla valittavat niistä ihmisistä, kenellä niitä on.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä kyllä ole ätmeillä ja muilla incel-miehillä niitä tatuointeja, kun he sen sijaan mieluummin tällä palstalla valittavat niistä ihmisistä, kenellä niitä on.

        No sä sen sijaan olet rohkea eurooppalaishenkinen mies. Aiotko ottaa tatuoinnin kaljuusi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sä sen sijaan olet rohkea eurooppalaishenkinen mies. Aiotko ottaa tatuoinnin kaljuusi?

        Niin olenkin just nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies ja sen vuoksi mulla onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun pitäähän sitä aina eurooppalaishenkisellä miehellä olla hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä.

        Eri asia se onkin just teillä persuja äänestävillä ahdasmielisillä paskajunteilla, kun teillä sitä onkin usein aina vaan se kaljuuntunut tukka jo nuoruusvuosina, kun ette ole paskat voineet niitä fina-tabletteja syödä sen teidän oman ahdasmielisyytenne takia.

        Eipä sitä päähän mitään tatuointeja viitsi ottaa, kun on itsellä hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että mieluummin niitä tatuoiteja ottaa sitten kroppaan muualle.

        Siitä tulikin mieleen, että onhan tällä palstalla eräällä miehellä myös peräti hänen valtavan kokoisessa kalussa ne jännät Tribal-tatuoinnit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eipä sitä ihan joka miehellä olekaan niitä tatuointeja kalussaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • "Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) testautti kaikkiaan 20 väriä, joista kahdeksan sisälsi mahdollisesti syöpää aiheuttavia tai lisääntymistä haittaavia kemikaaleja."

      Muuten lihansyöntikin lisää syöpäriskiä. Onko edelleen fiksua syödä lihaa?

      • Tupakkakartongeissakin sanotaan, että sisältää 70 myrkyllistä ainetta. Onko sitten joku aine, joka ei sisällä edes vähän? Informatiivinen tieto kertoisi, miten moni ja miten vakavasti on haitoista kärsinyt.

        Jos Tukes olisi kertonut, kuinka monille ihmisille on tatuointiväreistä aiheutunut mainittuja haittoja ja miten vakavia, tieto olisi informatiivinen. Propagandassa vain noudatetaan hämäriä sääntöjä. Jos aivan tarkkaan tutkitaan, eikä määriä tai haitta-asteita tarvitse ilmoittaa, pitää tutkimattakin paikkansa, että kaikki sisältää hiukan kaikkea.


      • Anonyymi

        On fiksua, kunhan sen tekee kohtuudella. Vähemmän fiksua on vetää punaista lihaa päivittäin tai olla pelkällä kasvisruokavaliolla.


    • No taitaa olla vaarallisinta syödä ruokaa nykypäivänä, jos miettii syöpää...

      Että ruuan ystävät taitaa olla suurimman uhan alla.... Ja auta armias, jos poltat tupakkaa, otat alkoholia ja olkapäässä on vielä tatska..... Niin ja syöt joka päivä.... Kyllä luiskahtaa henki muuten ihan varmasti... :oD

      • Anonyymi

        Pääasia ,että elää niin,ettei tarvi se mennä lääkäriin,ainakaan itse aiheutettujen ongelmin takia.


    • Anonyymi

      Itse en ottaisi yhtään tatuointia. En ymmärrä, miksi niitä tulisi ottaa. Karmean näköisiä. Ihmiset pilaavat ihonsa, terveytensä ja ulkonäkönsä turhamaisuuttaan.

    • Anonyymi

      Kukaan järkevä itteään noilla suttaakaan :(

    • Anonyymi

      Tatuointi on pelkkä likainen läiskä.

    • Anonyymi

      Tatuointi ei ole muuta kuin halvan näköistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe