Löytyiskö keltään sanoja ja / tabbeja ko. biisiin, aamuyöllä takkoja lämmittäessä jäi vaivaamaan, nyt ihan paskana kun ei muista sanoja
Mimosan hipiä
3
3888
Vastaukset
- Ankkamarie
Mimosan hipän "hukassa" olevat sanat ovat vaivanneet minua pitkään. Varsinkin nyt Juicen kuoleman jälkeen! Laita minullekin mailitse. Jos niitä ei näin löydy, täytyy ostaa Juicen "Pyromaani palaa rikospaikalle".
- Morkkis painaa
Muistaakseni Mimosan hipiän sanat menee suurin piirtein näin:
Mimosan hipiä
Sattuu joka sopukkaan,
en löydä kylmävesihanaa.
Sattuu, eikä lopukkaan,
en kestä yhtään poikkipuolen sanaa.
Sattuu, vaikkei tapakkaan,
mun mieli on kuin Uuno Kailaan.
Sattuu, menen kapakkaan
ja siellä jälleen pellit auki bailaan.
Sielu on hellä kuin Mimosan hipiä,
sielu on kipiä, sielussa sataa.
Ajatus nilkuttaa suppeaa rataa,
ajatus toistansa korville lyö.
sielua pipiä tuska vain lataa
ja ennen pitkää saapuu uusi yö.
Sattuu, poissa tolaltaan
on tyyppi, jota morkkis painaa.
Sattuu, minut olaltaan
hän heitti, olen puolivalmis vainaa.
sielu on kipiä, sielussa tuulee.
Korvani outoja ääniä kuulee,
hengissä pysyä, siinäpä työ.
sielua pipiä paiseeksi luulee,
mies kunnes viimein saapuu yö.
sielu on kipiä, sielussa palaa.
Menneisyys lohtua nykyiseen valaa,
eiliset sanansa sankari syö.
sielua pipiä onneton halaa
ja ennenpitkää saapuu uusi yö. - Nimetön
Kiitos todella paljon Mimosan hipiän sanoista. Kolahtivat täysillä ja samalla volyymilla edelleen. Lauloin tätä kurkku suorana autoa ajaessa, kasettimankan säestyksellä.
Juicen verbaliikka tässäki. "sielussa sataa, ajatus toistansa korville lyö, jne"!
Ankkamarie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450