Tammisaaren pienkonekorjaamo

Anonyymi

Mihin veisin tammisaaressa mönkijän huoltoon.
Kaikki korjaamot ovat vain ad autofit mekonomen autoasi bosch jne. On testeriä ja peliä ja vehjettä ja tuntiveloitus 100e tunti.
Eikö tosiaan kukaan tee mönkijöihin öljyjenvaihtoja ja pieniä korjausia.

Myös vinkkejä sähköpotkulaudan korjauspaikasta otetaan vastaan.
Olisiko sähköpotkulaudalle joku polkupyöräpyöräkorjaamo jossain ?

3

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda öljyt itse. Ja tietysti vain tarvittaessa. Opi elämään niiden pikkuvikojen kanssa tai korjaa niitä hiukan kykyjesi mukaan. Kyllä sitä oppii. Jos joku viallinen lisälaite ei ole välttämätön, poista se.

Huollatttamien ja korjauttamien ei yksinkertaisesti kannata. Joku sinuakin osaamattomampi tunari sen homman tekee ja vaihtaa turhia osia ja rikkoo jotain. Ja katsoo ohjeita Internetistä. Osaa huonommin englantia kuin sinä. Laskuttaa osaa!

• Anonyymi

Multitool katso netistä on yksi joka korjaa pienkoneita. On siellä muitakin ja aina voi kysyä paikallisislta. Ennen El-Del mutta ei ehkä enää ja Knopman Huolto ja on niitä.

• Anonyymi

Mönkijä on "lelu", "mopo", "moottoripyörä", "pienoistraktori, "työkone" ja paljon muuta. Mikä sinulla on? Sähköpotkulauta ei ole polkupyörä. On sarjassa akkukäyttöinen sähkövempain ja sen viat sen mukaisia. Halvemmalla saa uuden!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      199
      2280
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1837
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      94
      1600
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1475
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe