Nuorena suorastaan tuli vihaiseksi, kun elokuvissa ei näytetty, mitä keskiajan kidutuskammioissa oikeasti tapahtui. Pitkään meni, että väkivaltaviihteestä ajatteli, että sehän on vain elokuvaa.
Kun ikää tuli, raaimmat kohdat alkoivat etoa. Monta sarjaa ei halunnut enää katsoa. Viimeisenä menivät ulkomaisista elokuvista Bondit, James Bondit. Alkoivat kuvottaa liian väkivaltaisina.
Kotimaiset sarjat alkoivat tuntua jatkuvalta riitelyltä ja rähisemiseltä. Sitten vanhat suomalaiset elokuvatkin. Useimmiten kesymmissä elokuvassa tapahtuu hankala väärinkäsitys. Ei enää halua katsoa, vaikka tietääkin, että jatkossa fiba oiotaan.
Siltalan pehtoorikin on pilalla, kun kartanon kaunis emäntä luuli, että pehtori, johon hän oli lääpällään, kävi yöjuoksulla piikojen aitassa. Liian kovaa kamaa.
Vaikuttaa siltä, kuin ikä olisi tehnyt tähän maailmaan liian pehmeäksi.
Vanhemmiten
0
162
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52710
- 46695
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt189589- 76586
- 52582