tuleeko yh oon lapsista

Anonyymi

ongelma lapsia eli kun heillä ei ole ollut miehen mallia eli isää tai isänä korkeastikoulutettu niin lapsista tulee tinderiläisiä eli poika lapset näkee miten äitiä kohdellaan eli pojista tulee tinderimiehiä kun mallina on ollut korkeastikoulutetut vaihtuvat tinderimiehet tai ns isäpuolet ja tyttöistä tulee tinderinaisia ja eivätkä osaa olla suhteessa kun ei ole nähnyt koskaan äitiä kunnon miehen kanssa suhteessa ja pitää koulutettuja tinderimiehiä kunnon miehinä niin heitä kyllä ymmärtää kun eivät ole nähneet äitiä onnellisena eikä rakastuneena koskaan eikä äiti ole saanut koskaan rakkautta kai se lapsiin jäljen jättää ja luulevat että miehet on kuin korkeastikoulutettu jari sillanpää eli jännämies ja äiti esittää räväkkää korkeastikoulutettua naista mutta lapset näkee äiti kärsii ja äidillä on mielenterveys ongelmia ja miehet vaihtuu ja lapsetkin tietää että äidille ei kelpaa kunnon mies eikä kunnon suhde

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsuudessa muodostamme kuvan "ideaalista" elämästä. Tukeudumme vanhempiimme ja sisariimme. Ihminen oppii matkimalla ja näin perusta luodaan kehitykselle. Yleensä aikuisena ja parisuhteessa näitä lapsuuden tuntemuksia käydään tiedostamatta läpi. Yhteiseloa verrataan lapsuuden kotiin ja sitä yritetään toteuttaa. Yleensä asioista muodostuu vaan illuusio, jonka väkisin toteuttaminen syö lopulta voimat. Tunnelukot liittyvät vahvasti tähän aiheeseen. Ne selittää meille käytännössä kaiken, mikä vuorovaikutuksessa toisiin mietityttää.

    • Ilman miehenmallia kasvamista paljon pahempi asia on paskan miehen huonon mallin mukaan kasvaminen.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa...

      AsianVierestä

      • No niinpä...huh heijakkaa.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        No niinpä...huh heijakkaa.

        No just...hip hei...


    • Riippuu lapsesta ja vanhemmasta.

      Luultavasti, vaikka äiti/isä käyttäytyisi hieman oudostikin ja sössisi oman elämänsä, ei lapsi välttämättä niin tee.

      Ei alkoholistien lapsistakaan välttämättäalkoholisteja tule.

      Jotkut vaan osaa paremmmin hahmottaa maailmaa.... jotkut ei osaa, vaikka olis hyvät vanhemmatkin.

      • Kyllä samaa mieltä, voi olla jopa niin että se mitä kotona on nähnyt ja kokenut ajaa elämään aivan toisenlaista elämää, kun kotootaan irtaantuu ja perustaa oman näköisen elämän.

        Ainakin minä voin sanoa omasta puolestani, että olen tietoisesti valinnut erilaisia asioita mistä kotona lapsena en pitänyt. Tai mitkä asiat aiheutti minun mielestä ongelmia esim. vanhempien suhteessa jne.

        Niiltä samoilta asioilta välttyäkseen, mitkä kotona vanhemmat sössi.


      • Helmiina kirjoitti:

        Kyllä samaa mieltä, voi olla jopa niin että se mitä kotona on nähnyt ja kokenut ajaa elämään aivan toisenlaista elämää, kun kotootaan irtaantuu ja perustaa oman näköisen elämän.

        Ainakin minä voin sanoa omasta puolestani, että olen tietoisesti valinnut erilaisia asioita mistä kotona lapsena en pitänyt. Tai mitkä asiat aiheutti minun mielestä ongelmia esim. vanhempien suhteessa jne.

        Niiltä samoilta asioilta välttyäkseen, mitkä kotona vanhemmat sössi.

        Joo. Ei sitä aina kaikki mene pelkästään vanhempia matkimalla.

        Mutta ei ne hyvätkään piirteet vanhemmissa aina välttämättä sitten aikuisena olekaan hyviä piirteitä. Jokaisen pitääkin elää ihan oma elämä ja tehdä itse omia havaintoja omasta elämästään.

        Suojeluvietin oot kyllä nappassutisältäs muuten.... 😆


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Ei sitä aina kaikki mene pelkästään vanhempia matkimalla.

        Mutta ei ne hyvätkään piirteet vanhemmissa aina välttämättä sitten aikuisena olekaan hyviä piirteitä. Jokaisen pitääkin elää ihan oma elämä ja tehdä itse omia havaintoja omasta elämästään.

        Suojeluvietin oot kyllä nappassutisältäs muuten.... 😆

        Mun porukat on ollut jotenkin sellasia tuuliviirejä, töppöilly töppöilyjen töppöiltyäkin.

        Jossakin asioissa en aina tunnista mitenkään, että oltas samaa perhettä, ajatukset eroaa kun yö ja päivä toisistaan.. ja jossain asioissa oon just kaltainen.

        Äitikin on aika suojelevainen, mutta silleen toisella tapaa. Se on koittanut pitää pumpulissa, ylisuojella ja höpötelläkin omiaan suojellakseen.

        On mussakin sitä kuplamuoviin käärijän vikaa, mutta suorasuinen olen.. Puhun kyllä asiat niin rehellisesti kotona auki kun suinkin mahdollista, mutta kyllä mä omiani koutan siipieni suojassa pidellä. Miestäkin toisinaan.. 😜
        Ettei maailma satuttas tai jos, niin mä riennän hätiin ja olen valmis painiin. 🤣


      • Helmiina kirjoitti:

        Mun porukat on ollut jotenkin sellasia tuuliviirejä, töppöilly töppöilyjen töppöiltyäkin.

        Jossakin asioissa en aina tunnista mitenkään, että oltas samaa perhettä, ajatukset eroaa kun yö ja päivä toisistaan.. ja jossain asioissa oon just kaltainen.

        Äitikin on aika suojelevainen, mutta silleen toisella tapaa. Se on koittanut pitää pumpulissa, ylisuojella ja höpötelläkin omiaan suojellakseen.

        On mussakin sitä kuplamuoviin käärijän vikaa, mutta suorasuinen olen.. Puhun kyllä asiat niin rehellisesti kotona auki kun suinkin mahdollista, mutta kyllä mä omiani koutan siipieni suojassa pidellä. Miestäkin toisinaan.. 😜
        Ettei maailma satuttas tai jos, niin mä riennän hätiin ja olen valmis painiin. 🤣

        Mä oon ehkä vieraille enempi sellanen, että mietin tarkemmin kuinka asiat julki tuon ja mitä ylipäänsä. Kotona kyllä en hienostele, en kainostele sanoa...


      • Helmiina kirjoitti:

        Mun porukat on ollut jotenkin sellasia tuuliviirejä, töppöilly töppöilyjen töppöiltyäkin.

        Jossakin asioissa en aina tunnista mitenkään, että oltas samaa perhettä, ajatukset eroaa kun yö ja päivä toisistaan.. ja jossain asioissa oon just kaltainen.

        Äitikin on aika suojelevainen, mutta silleen toisella tapaa. Se on koittanut pitää pumpulissa, ylisuojella ja höpötelläkin omiaan suojellakseen.

        On mussakin sitä kuplamuoviin käärijän vikaa, mutta suorasuinen olen.. Puhun kyllä asiat niin rehellisesti kotona auki kun suinkin mahdollista, mutta kyllä mä omiani koutan siipieni suojassa pidellä. Miestäkin toisinaan.. 😜
        Ettei maailma satuttas tai jos, niin mä riennän hätiin ja olen valmis painiin. 🤣

        Mihinkähän painiin sä oikein meinaatkasn miehesi puolesta ruveta? 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Mä oon ehkä vieraille enempi sellanen, että mietin tarkemmin kuinka asiat julki tuon ja mitä ylipäänsä. Kotona kyllä en hienostele, en kainostele sanoa...

        No avoimuus ja reilu suoruus onkin hyvä juttu kotona. Niin se pitää ollakin. Muuten voi vähän pitääkin matalampaa profiilia. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        Mihinkähän painiin sä oikein meinaatkasn miehesi puolesta ruveta? 😜

        Karhunpainiin, mmmöörr!! 🐻


      • Disse kirjoitti:

        No avoimuus ja reilu suoruus onkin hyvä juttu kotona. Niin se pitää ollakin. Muuten voi vähän pitääkin matalampaa profiilia. 😊👌

        Samaa mieltä, kotona tarttee saada olla aito ittensä. 👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Karhunpainiin, mmmöörr!! 🐻

        Karhukin katsois sormi suussa sitä painia...😁


      • Helmiina kirjoitti:

        Samaa mieltä, kotona tarttee saada olla aito ittensä. 👍

        Näin se on... ja sit jää vähemmän muksuilkekin arvelunvaraa... ja oikea malli avoimuudesta ja siutä, että kelpaa sellaisenaan. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Karhukin katsois sormi suussa sitä painia...😁

        Nauras napasa halgi, äähhää eihän tosta tuu mitään. Akka ähisöö pöhisöö ja pieree, Mutta mihkään ei liiku...

        Vaan kuule, minä oon aikamoinen painija... Oikiasti!! Siinä on kuule sie kattonu karhun kokosetki että ohho, ompas tuossa voimaa ko pienes kyläs! 😊 👍


      • Disse kirjoitti:

        Näin se on... ja sit jää vähemmän muksuilkekin arvelunvaraa... ja oikea malli avoimuudesta ja siutä, että kelpaa sellaisenaan. 😬👌

        Nimeommaa, nimeommaa...😊


      • Helmiina kirjoitti:

        Nauras napasa halgi, äähhää eihän tosta tuu mitään. Akka ähisöö pöhisöö ja pieree, Mutta mihkään ei liiku...

        Vaan kuule, minä oon aikamoinen painija... Oikiasti!! Siinä on kuule sie kattonu karhun kokosetki että ohho, ompas tuossa voimaa ko pienes kyläs! 😊 👍

        Hassu sinakin oot! 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Hassu sinakin oot! 😁👌

        Ai minagi? 🤪 😂

        Ehkä vähän yliväsynyt... Heeeh heeko hee.. 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Ai minagi? 🤪 😂

        Ehkä vähän yliväsynyt... Heeeh heeko hee.. 😜

        Ihan peruskahelia touhua taas meillä yleensäkin... 😜


    • Anonyymi

      Se on kuule niin , että vauva haluaa heti syntyessään tinderiin. Miehen mallina toimii Joulupukki ja naisen mallina Jenni H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2019
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      242
      1648
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      924
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      845
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      781
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      765
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      734
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe