Top 10 mies saa kauniin missin

Anonyymi

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo nainen kovin kummoinen ole, kadulla tulee päivittäin kauniinpia naisia vastaan.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta


      • Anonyymi

        On siis pahanmakuinen nainen, kun hyvän makuisia, ja pahan makuisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Vaik on rahaa niin en saa rumaa naista

    • Anonyymi

      No kattokaa sen äijän leukaa!! Laittakaa mieluummin rahat plastiikkakirurgiaan ja leuan kohotukseen. Leualla saa naista!! Kukaan ei halua sammakon näköstä leuatonta ätmiä!

      • Anonyymi

        Voi kasvattaa sentään parran, siinä on vielä sekin hyvä puoli että jos joutuu tappeluun niin ei napsahda leukaan niin helposti kun hujahtaa parran läpi.


    • Eipä tavis-ätNikään tuollaista miestä saisi.

    • Ei ole minun makuinen mies😳

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, olet siis maistanut mille hän maistuu.


    • Anonyymi

      Se on kuule ätmienkin kohdalla niin, ettei kannata kurkotella kuuta taivaalta, vaan tyytyä omaan tasoonsa. Top 10 naiset ja top 10 miehet seurustelevat keskenään, eivät he alempitasoisista kiinnostu.

    • Anonyymi

      Se on kyllä hauska miten noissa huuhaa-uutisissa aina nainen on "tyrmäävä" tms. vaikka noi missit nykyään näyttävät aika transuilta. Tai no voihan transutkin olla tyrmääviä.

    • Anonyymi

      Olen saanut kauniimpaa naista vaiks olen ruma. Ei ulkonäkö ole tärkein vaan miten puhut naisille.

    • Anonyymi

      Vaikka olisi miljardi euroa rahaa, en alkaisi sitä mainostamaan. Sillä jos saisin vain naisen siksi, että mulla on rahaa niin en ottaisi. Silloinhan nainen olisi vain rakastunut rahoihini, ei minuun. Joten ei kiitos. Ennenkuin nainen tietäisi rahoistani, hänen pitäisi olla rakastunut minuun. Joten jos en köyhänä voi löytää rakkaudellista suhdetta, en myöskään sitä löytäisi rikkaana. Eli atm on atm on atm on atm. Piste.

    • Jos voitat 90 milliä, voit ehkä hukata mun löydettäväksi 10 milliä? 😀

    • Anonyymi

      Kauniit ihmiset tapaavat pariutua keskenään. Etenkin jos pyörivät samoissa piireissä, kuten urheilijat, missit, mallit, näyttelijät jne tuppaa tekemään. Näinhän sen kuuluukin mennä!

    • Anonyymi

      Noi on ihan tavallisen näkösii, mut ei muuta tarviikaan. Onnee vaan, kun diggavat toisiinsa. Mut tyttökyöpeli on kyl oikeesti nätti. 👻

    • Mä en edes mitään missiä haluis, mut Eva Wahlström on tyrmäävä kaunotar. Kirjaimellisesti.

      Emmä tosin nyrkkeilijääkään haluis.

    • Anonyymi

      Tämäkin ketju taas todistaa sen tosiasian, että nainen on miehelle vain näyttelyesine ja statuksen nostaja muitten miesten silmissä. Ja tietysti itsetuntoa nostava, onhan ne muut kateellisia!
      Miten tyhjiä ovat nämä miehet sisältä? Ja sitten valittavat etteivät naista saa.
      Itseään kunnioittava nainen ei ala näyttelyesineeksi eikä itsetunnon pönkittäjäksi, tajutkaa se. Jos ja kun ette etsi muuta kuin tiettyä kilomäärää, tiettyä ulkonäköä ja tiettyä ikää jäätte kyllä yksin.
      Nyt saamme seuraavaksi lukea: en minä ainakaan huoli lihavaa enkä rumaa ihan tavallinen kelpaa ja olen ihan komea ja kiltti ja pitkä miksi en saa jne jne. Mieti sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1817
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      232
      1464
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      795
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    7. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      62
      731
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      707
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    10. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      694
    Aihe