Niin tyypillistä, niin tyypillistä...

Anonyymi

Vakiokaava toistuu aina vain: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c03c5cd9-3123-4cf1-902c-ab2ef47a0fd1
Silloin kun suomihoro valitsee kotimaisen, on se aina ukkomies. Paljon jännempää on varatun kanssa eikä tarvitse kokemattomalle opettaa mitään. Siksi me ujommat ätmit jäämmekin aina yksin ja alkoholisoidumme. Viina vie hetkeksi pahan olon pois, mutta ei sekään pitemmän päälle auta. Itsemurhaakaan ei viitsi tehdä koska edessä olevia vuosia on jo paljon vähemmän kuin takana.
En halua syntyä tänne uudestaan.
En halunnut tähänkään elämään, mutta ei siinä minun haluillani ollut merkitystä. Muut päättivät ja niin se meni kuin sieltä lähtiessä kerrottiin.

10

63

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipäs. Sinkkuja oon valinnut.

• Taijoo puhuitkin horoista, et kunnon naisista. 😉

• Ainoa suomihoro tuossa on se ukkomies.

• Anonyymi

Juuri niin. Hauska (?) tapa näillä ätmeillä kääntää vaikka väkisin naisen syyksi yksin kun ukkomies pettää! Väkisinhän tuokin ressu on viety ja pakotettu:( Ei ole ollut ukolla osaa eikä arpaa, nainen raiskannut reppanan, ja vielä pakottanut pitkään salasuhteeseen jälkeenpäin!

"Viina vie hetkeksi pahan olon pois, mutta ei sekään pitemmän päälle auta. Itsemurhaakaan ei viitsi tehdä koska edessä olevia vuosia on jo paljon vähemmän kuin takana.
        En halua syntyä tänne uudestaan.
        En halunnut tähänkään elämään, mutta ei siinä minun haluillani ollut merkitystä.
        Muut päättivät ja niin se meni kuin sieltä lähtiessä kerrottiin."
        Tästä voin vain sanoa että itse sen viinan kurkustasi kaadat, itse olet osasi valinnut. Itsesääli ja ruikutus on niin vastenmielistä että jo pelkästään sillä ajaa kyllä tehokkaasti kaikki ympäriltään. Ihminen voi halutessaan ryhdistäytyä. Monille vain tuo omassa kurassaan kieriskely ja itsesäälissä rypeminen sekä muitten syyttely, varsinkin naisten, on jotenkin niin sairasta mielihyvää tuottavaa että eivät siitä luovu.
        Hyvää loppuelämää sitten vain.

• Yhteen mieheen sitoutunut sinkkkunainen on siis horo, mutta vaimoaan pettävä mies on vain mies?

• Anonyymi

Kyllä varattuun sekaantuva on aina horo. Moraalinen kunnioittaa muiden parisuhteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varattuun sekaantuva on aina horo. Moraalinen kunnioittaa muiden parisuhteita.

Kyllä kyllä, mutta kyllä toi ukko tuossa oli se pahempi osapuoli. Hänellä kuitenkin olisi ollut joku sivusuhde ja todennäköisesti on nyt uusi. Saattoipa hyvin olla jo tuon suhteen aikanakin toinen sivusuhde. Joillekin ei vaan millään riitä yksi.

• Anonyymi

Kaikki naiset on jännämiesten käyttämiä lutkia.

• Anonyymi

Valitettavasti olet oikeassa.

• Anonyymi

" Tunsin sympatiaa vaimoa kohtaan. Tiesin kuitenkin, että jos mies ei pettäisi minun kanssani, hän tekisi sen jonkun muun kanssa, sillä hänellä oli ollut ennenkin muita naisia. Vastuu on mielestäni aina varatulla osapuolella, Kirsi kertoo."

Palstanaiset, ihan varmasti vähintään yksi tai enemmän teidän miehistä pettää juuri sinua. Tilastollinen totuus. Mitä halutumpi naisten keskuudessa, sitä varmemmin.

Palstamiehet, ihan varmasti vähintään yksi tai enemmän teidän naisista pettää juuri sinua. Tilastollinen totuus. Mitä halutumpi miesten keskuudessa, sitä varmemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1679
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1182
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      557
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe