Naisen euro näkyy talvilenkkareiden hinnassa

Anonyymi

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ristus mite rumia möhkäleitä!

      ite käytin just omat vaelluskenkä-tyyppiset talvikenkäni suutarilla korjattavana (nahkapaikat sisäpintaan kantapäiden kohdalle ja pohjan reunoihin hieman liimausta) maksoi 30e mikä on n. tuplasti sen mitä itse kengistä maksoin kirpparilla joskus 5 vuotta sit.. mut muuten hyvät ja mukavat ja hyvännäköset kengät,

      • Rumia on todella.


      • Joo, vaelluskenkätyyppiset on parhaita. Itse suosin salomonia merkkinä ja on kahdet tuollaiset talvikenkätyyppiset, oliskohan ne alesta maksaneet n.70-80e pari, nyt kun gooklasin samannäköisiä näyttää niilläkin olevan tosiaan hintaa, ainakin jos ihan uusinta mallia ostaa. En kyllä mitenkään noissa näe niin isoa eroa omiin että tuota n.350€ olisin valmis maksamaan:

        https://www.wildearth.com.au/buy/salomon-quest-4d-3-gtx-gore-tex-mens-hiking-boots/402455


      • Anonyymi

        Minkälaisia ne sitten oikein ovat: sellaisia missä on erilaisia neon-värejä sotkettu keskenään, en ole varma olenko vielä edes nähnyt vai ovatko MoonBoots -tyyppisiä nämä uudet.

        Jos on hyvät kengät, niin ne kestävät vähintään 7 kesät/talvet jokapäiväisessä käytössä kuten omat Western Bootsini ovat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia ne sitten oikein ovat: sellaisia missä on erilaisia neon-värejä sotkettu keskenään, en ole varma olenko vielä edes nähnyt vai ovatko MoonBoots -tyyppisiä nämä uudet.

        Jos on hyvät kengät, niin ne kestävät vähintään 7 kesät/talvet jokapäiväisessä käytössä kuten omat Western Bootsini ovat :D

        ...korjaus siis 7 vuotta joka päiväisessä käytössä...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, vaelluskenkätyyppiset on parhaita. Itse suosin salomonia merkkinä ja on kahdet tuollaiset talvikenkätyyppiset, oliskohan ne alesta maksaneet n.70-80e pari, nyt kun gooklasin samannäköisiä näyttää niilläkin olevan tosiaan hintaa, ainakin jos ihan uusinta mallia ostaa. En kyllä mitenkään noissa näe niin isoa eroa omiin että tuota n.350€ olisin valmis maksamaan:

        https://www.wildearth.com.au/buy/salomon-quest-4d-3-gtx-gore-tex-mens-hiking-boots/402455

        tarjoushaukkana voi välillä löytääkin hyvää ja kestävää kohtuuhintaan,

        ne mun talvikengät on samaa merkkiä ja suunnilleen vastaavaa mallia kui nämä, paitsi väriltään mustat:
        https://www.adverts.ie/shoes/klondike-boots-tan-brown-colour-size-6-reduced-to-25/217154


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Rumia on todella.

        jep, mulle pitäs maksaa et tuommosia jalkaani laittaisin :P



      • m.wurst kirjoitti:

        tarjoushaukkana voi välillä löytääkin hyvää ja kestävää kohtuuhintaan,

        ne mun talvikengät on samaa merkkiä ja suunnilleen vastaavaa mallia kui nämä, paitsi väriltään mustat:
        https://www.adverts.ie/shoes/klondike-boots-tan-brown-colour-size-6-reduced-to-25/217154

        Juu, itse ostan usein budgetin, xxl:n jne, poistoista talvikamaa valmiiksi seuraavalle talvelle keväällä ja kesäkamaa alkutalvesta, oikeastaan ei tarvitse edes juuri haukkailla kun vaan tekee oikeita valintoja käydessään. Harvoin tulee mitään ihan normihinnalla laitettua eikä yleensä myöskään alesta jos on sen kuluvan kauden aletavaraa, ne minusta melko usein huonolaatuisia ja semmoista massatavaraa joka ei oikein houkuta.

        Nuo kyllä topakan näköiset, varmaan jos muistaa hoitaa tuota nahkaosaa varmaan tosiaan pitkäaikaiset jalkineet.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aeka mäheet.

        Mäheet..? 🤔

        Päheet?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Päheet?

        Äreet! :)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        jep, mulle pitäs maksaa et tuommosia jalkaani laittaisin :P

        On mulla tuollaiset Mountain King -merkkiset talvikengät kyllä, bootsien lisäksi, oikein pahoille talvikeleille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, itse ostan usein budgetin, xxl:n jne, poistoista talvikamaa valmiiksi seuraavalle talvelle keväällä ja kesäkamaa alkutalvesta, oikeastaan ei tarvitse edes juuri haukkailla kun vaan tekee oikeita valintoja käydessään. Harvoin tulee mitään ihan normihinnalla laitettua eikä yleensä myöskään alesta jos on sen kuluvan kauden aletavaraa, ne minusta melko usein huonolaatuisia ja semmoista massatavaraa joka ei oikein houkuta.

        Nuo kyllä topakan näköiset, varmaan jos muistaa hoitaa tuota nahkaosaa varmaan tosiaan pitkäaikaiset jalkineet.

        samoista kaupoista toisinaan ittekki hankkinu käyttövaatetta ym. kampetta,

        ja joo, hyvin pysyy pystyssä nuilla ja tolta puoliskolta oppinu et joka kevät talvikengät putsataan ja rasvataan ennen ku laitetaan kaappiin kesän ajaksi, tuo ku on nii ärsyttävän järkevä ja käytännönläheinen tolkun ihminen :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Päheet?

        Mähee ois kyllä kans hyvä,

        vitsit ku mäheetä!


    • Naisille pitää maksaa enemmän palkkaa koska meikit, mekot, lenkkarit yms. maksaa paljon..
      Miesten ei tarvi meikata joten miehille pitäis maksaa vähemmän...

      Miehethän pakottaa naiset pukeutumaan ja meikkaamaan seksikkäästi...

      On miesten syytä että naisten elämä on niin kallista.


      Miesten pitää maksaa enemmän palkkaa.

    • Täytynee kiristää lisää vyötä, jotta yhteisistä rahoistamme saan eväät töihin.

    • En tykännyt.
      Ostin syksyllä Adidaksen superstarsit koiran kusetuskengiksi ja sitten perään myös Niken Air..jotakin. Mukavat on, vaan turhan kalliit. Olen kerskakuluttaja. 😞

      • Anonyymi

        Parisen tonnia kun laitat kunnon bootseihin, niin pärjäät pitkän aikaa ilman suutaria tai kenkäkauppaa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parisen tonnia kun laitat kunnon bootseihin, niin pärjäät pitkän aikaa ilman suutaria tai kenkäkauppaa :D

        Mullon semmonen vuori kenkiä, ettei pari tonttua riitä lähellekään..

        #Ei niin salainen paheeni


    • Anonyymi

      Ei 800 euron kengät ole sen yhtään paremmat kun 50 euron kengät. Oon vaeltanut 30 km matkoja 50 euron kengillä 20 asteen pakkasessa ja ihan hyvin pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2537
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1521
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1332
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1269
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1102
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1068
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1057
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe