Mies pihtaa

Anonyymi

Mikä neuvoksi? Voiko asiaa ylipäätään korjata? Vai onko parempi päättää koko suhde?

Kimpassa 4 vuotta, molemmilla kouluikäiset lapset vuoroviikoin ja monesta käytännön syystä omat osoitteet. Viime aikoina monenlaista murhetta elämässä muuten.

Nyt tuntuu, että seksiä on minulle liian vähän. Ja ylipäätään aikaa kahdestaan, läheisyyttä jne. Mies takertuu vain riitelemään siitä kumman kotona ollaan kun lapset ovat toisilla vanhemmillaan.

Olen omasta ja muidenkin mielestä ihan nätti, pikkuisen päälle nelikymppinen, itsestäni ja kropastani huolta pitävä liikunnallinen nainen., Seksin suhteen olen aina ollut, innostuva, avoin, kokeilun haluinen ja seksistä kovasti nauttiva. Ja haluaisin seksiä paljon ja usein.

Nyt käy omanarvontunnolle kun joudun tuloksetta kerjäämään ja anelemaan seksiä mieheltä johon olen valinnut ja halunnut sitoutua uskollisesti. Uskoisin että jos lähtisin seuraa etsimään muualta sitä kyllä löytyisi.

Asia on minulle muutenkin herkkä kun elämäni pisin suhde lasten isän kanssa päättyi siihen, ettei vuosiin ollut seksiä tai läheisyyttä. Hän sai haluttimuudellaan aikanaan minut kokemaan itseni niin rumaksi, epäseksikkääksi ja vastenmieliseksi että uskoin ettei kukaan koskaan halua minua.

Apua, mitä teen? En halua tuntea itseäni taas niin huonoksi ja kelpaamattomaksi. Ja kaipaan todella paljon seksiä myös.

Miksi minun suhteissani käy näin, vaikka kaikkialla mediassa julistetaan lähinnä naisten haluttomuutta ja sitä miten miehet siitä kärsivät. Onko paljon seksiä haluava nainen kuitenkin miehille liikaa?

126

8920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Miksi minun suhteissani käy näin, vaikka kaikkialla mediassa julistetaan lähinnä naisten haluttomuutta ja sitä miten miehet siitä kärsivät. Onko paljon seksiä haluava nainen kuitenkin miehille liikaa?"
      Ensinnäkin sorrut varsin yleiseen käsitykseen naisen taholta; syy on sinussa. Näin ei kuitenkaan varmasti ole vaan taustalla voi olla hyvin monia syitä!
      Miehen haluttomuus on yhtä tavallista kuin naisenkin, se on vain ollut ja on edelleen vaiettu asia koska se on miehelle hyvin herkkä aihe ja odotus ja oletus on se, että mies haluaa ja pystyy aina. Haluttomuus koskee itsetuntoon ja syö miehisyyttä.
      Kysyt myös onko seksiä haluava nainen miehelle kuitenkin liikaa. Ja niinkin voi todella olla. Jos mies syystä tai toisesta ei jaksa eikä pysty syttymään, hän saattaa kokea paineita naisen puolelta joka haluaa seksiä ja odottaa sitä. Miehen kun oletetaan ja odotetaan pystyvän aina.
      Tässä ei nyt muu auta kuin istua alas ja nostaa kissa pöydälle. Puhua suuttumatta kiihtymättä riitelemättä ja syyttelemättä. Miettikää suhteenne kaikkia osa-alueita, mikä on hyvää ja mikä hankalaa ja mitä pitäisi tehdä toisin. Sinun pitää lakata etsimästä syytä itsestäsi sillä sinä et takuulla ole kelpaamaton tai huono!
      Hyvä olisi myös jos saisit miehen mukaan pariterapiaan, mutta jos et, voit käydä yksinkin juttelemassa ja selkiyttämässä tilannetta ja saada uusia näkökulmia asiaan. Miehen haluttomuus kyllä vaatisi myös selvittämistä, koska se tietysti syö suhdetta.
      Ja yksi neuvo: jätä omaan arvoonsa vastaukset joita tällaisella foorumilla saat katkerilta elämäänsä pettyneiltä miehiltä jotka ammatikseen käyvät täällä mollaamassa haukkumassa ja nimittelemässä naisia omaa surkeaa oloaan lievittääkseen! He eivät ole oikeita miehiä.

      • Anonyymi

        Onkohan mahdollista, että mies ei oikeasti itsekään tiedä, miksi halut ovat kadonneet? Näin ainakin minun mieheni sanoo. Vähän vaikea siinä sitten on yrittää tehdä jotain asian eteen...


      • Anonyymi

        Nyt kysytään neuvoja oikealta tytöltä. Mulle mies ei lämmennyt joten aattelin et jos muut miehet lämpeäis. Baareihin en kuitenkaan viittynyt mennä kattelee känniääliöitä... Mutta kaveri vinkkasi http://www.panemua.net treffisivustosta.

        Sieltä sit löytyikin muutama asiallinen varattu seksikumppani. Heidän kanssaan pidän hauskaa mm. "työmatkoja" olemme viettäneet yhdessä.

        Iso suositus pettämiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysytään neuvoja oikealta tytöltä. Mulle mies ei lämmennyt joten aattelin et jos muut miehet lämpeäis. Baareihin en kuitenkaan viittynyt mennä kattelee känniääliöitä... Mutta kaveri vinkkasi http://www.panemua.net treffisivustosta.

        Sieltä sit löytyikin muutama asiallinen varattu seksikumppani. Heidän kanssaan pidän hauskaa mm. "työmatkoja" olemme viettäneet yhdessä.

        Iso suositus pettämiselle!

        Ei toimi tuo sivusto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysytään neuvoja oikealta tytöltä. Mulle mies ei lämmennyt joten aattelin et jos muut miehet lämpeäis. Baareihin en kuitenkaan viittynyt mennä kattelee känniääliöitä... Mutta kaveri vinkkasi http://www.panemua.net treffisivustosta.

        Sieltä sit löytyikin muutama asiallinen varattu seksikumppani. Heidän kanssaan pidän hauskaa mm. "työmatkoja" olemme viettäneet yhdessä.

        Iso suositus pettämiselle!

        Itse en kyllä halua jatkaa sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta, sillä itse tarvitsen sitä. Nyt on tosin muitakin syitä vaihtaa maisemaa, joten enpä osaa sanoa, jos olisi ainoa syy. Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Jos kärsii siitä, että parisuhteessa ei ole seksiä ja on sellainen ihminen, että sitä haluaa, niin en nää syytä, miksi pitäisi itsestä vääntää sellainen, jolle sen puute on ihan ok.


      • Komppaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kyllä halua jatkaa sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta, sillä itse tarvitsen sitä. Nyt on tosin muitakin syitä vaihtaa maisemaa, joten enpä osaa sanoa, jos olisi ainoa syy. Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Jos kärsii siitä, että parisuhteessa ei ole seksiä ja on sellainen ihminen, että sitä haluaa, niin en nää syytä, miksi pitäisi itsestä vääntää sellainen, jolle sen puute on ihan ok.

        Jos nainen on ruma ja lihava,mies,tarvitsee alkoholia pystyäkseen panemaan rumaa ja lihavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen on ruma ja lihava,mies,tarvitsee alkoholia pystyäkseen panemaan rumaa ja lihavaa.

        Enpä ole kumpaakaan, joten sekään ei ole syynä. Muita halukkaita löytyy kyllä, joten siksikin tuntuisi tyhmältä jäädä tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysytään neuvoja oikealta tytöltä. Mulle mies ei lämmennyt joten aattelin et jos muut miehet lämpeäis. Baareihin en kuitenkaan viittynyt mennä kattelee känniääliöitä... Mutta kaveri vinkkasi http://www.panemua.net treffisivustosta.

        Sieltä sit löytyikin muutama asiallinen varattu seksikumppani. Heidän kanssaan pidän hauskaa mm. "työmatkoja" olemme viettäneet yhdessä.

        Iso suositus pettämiselle!

        Niin.. toisaalta jos ei toista kiinnosta, niin miksi kiinnostaisi, että kumppani tekee haluamansa jonkun muun kanssa? Ehkä joku sellainen voisi vastata, jota ei kiinnosta. Eikö sekin ole aikamoista itsekkyyttä kieltää toiselta täysin sen, mitä hän haluaa? Toki siis syy on hyvä selvittää, mutta entä jos kunnollista vastausta ei saa?


      • Anonyymi

        Merkki peitetystä homoudesta...?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. toisaalta jos ei toista kiinnosta, niin miksi kiinnostaisi, että kumppani tekee haluamansa jonkun muun kanssa? Ehkä joku sellainen voisi vastata, jota ei kiinnosta. Eikö sekin ole aikamoista itsekkyyttä kieltää toiselta täysin sen, mitä hän haluaa? Toki siis syy on hyvä selvittää, mutta entä jos kunnollista vastausta ei saa?

        MInua ei vaivaisi jos vaimo kävisi tyydyttämässä halunsa. Anna mennä vaan.


      • Anonyymi

        olen mies ja kävi just noin pitkäavioliitto ja vaimoke ky halus mutta ite sainaina tehä työt toinen vaan makas selällään käet levällä.
        ei oo ihme et ei oikeen sytyttäny.
        koeta sinä ainakin olla välillä ns. työntekijä ja osallistu touhuiluun täysillä. en tiä onko teillä
        samanlaista kuin itellä ei kävis niin ku meille et erotuli. ysemppiä m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen on ruma ja lihava,mies,tarvitsee alkoholia pystyäkseen panemaan rumaa ja lihavaa.

        Katkera kusiainen tää. Edelleenkää älkää välittäkö tän kaltaisista mulkkumussukoista :)
        alkoholi on potenssiongelmia pahentava seikka.


    • Anonyymi

      Uusiokuviot on avain tyytymättömyyteen.

    • Anonyymi

      Terve mies ei pihtaa! Jos kumppani ei ole muuttunut täysin muodottomaksi mätisäkiksi niin kyse on vain arkisen elon sovusta ja naisen virikkeellisyydestä.

      • Anonyymi

        Kyllä pihtaa, jos kumppani on täys paska ,itsekäs nalkuttaja , aina naama väärinpäin, moittii puolisoaan joka asiassa.
        Pieni ylipaino ei haittaa, jos hyvä luonne ja mukava.


    • Anonyymi

      Minusta sinun nyt kannattaisi miettiä tuota omaa suurta seksin tarvetta. Tuo, että koet olevasi ruma ja kelpaamaton on tuskin tottta, se pyörii vain omassa mielessäsi ja liität vielä seksiin tuon ulkokuoren, jota koskaan ei pitäisi tehdä.

      Nyt mene ihan peilin eteen ja katso itseäsi uusin silmin, vakuuta itsesi omasta kauneudestasi ja koe ulkokuoresi olevan ihan hyvä , kuten tavallisesti onkin.

      Kun pääset oman itsesi kanssa tasapainoon eli itsetuntosi vahvemmaksi, et varmasti seksin olevan se määrittelijä elämässäsi.

      Teillä on omaa elämää, josta lapset takana molemmilla ja lapset tarvitsevat aikaa ja vaatimuksia, joten elämässänne on paljon asioita, jotka täytyy sopeuttaa yhdessäolon mahdollisuuksiinne.

      Todella anna arvo itsellesi, älä paikkaa seksillä. Varmasti suhteenne voi paremmin, kun tasapainottuu asiat, jotka perheessääne ovat.

      Omat lapsesi myös kaipaavat sinun läheisyyttäsi, yhteisiä keskusteluja, yhdessä tekemistä , jotan panosta tähän ja usko olevasi kaunis.

      Sinun pitäisi hieman enemmän elää ja nähdä, että on pareja, joista ei tuolla sinun ajatusmaailmalla voisi uskoa olevan kivaa yhdessä, mutta he voivat hyvin, vaikka toinen voi olla jopa sinun mielestäsi ruma.

      Jos päätät suhteen, se on oma päätöksesi, mutta mitähän uskot löytäväsi tilalle.
      Seksin tarvitsijoita kyllä on, mutta onko siinä yhtään mitään muuta, oletko entistäkin tyhjemmän olon kanssa.
      Ja tiedoksi, että kyllä kauniita sanoja kuule vonkaajilta, saatuaaan voi tulla hyvinkin herjaa ja aliarvioivaa.

      Olehan varovainen ja yritä saada elämä raiteilleen aluski vaikka ilman suurta seksiäkin.

      • Anonyymi

        sisäinen kauneus ja olemus voittaa aina ulkonäön,mukava jutustelu,myös siitä ja sen kestävyydestä.olemalla vain nainen tai vain mies..
        voi ollamolemmat alasti kotona jos on kaksistaan,se panee kummasti haluamaan oli,sitten lihava tai laiha.menee sitten vasta sänkyyn ,kun ei voi olla menemättää,paikat märkän,niin asia tekeytyy itsestään molemmilla,ei tarvitse sen kummempää alstomana olo on merkki toiselle ,että nyt on rakkautta ilmassa.,suoraan hommiin ilman mitään näpläämistä.


    • Anonyymi

      Uskon, että jokaisella työ- ja oikeustoimikelpoisella miehellä on "turn on" tekijä. Pystyykö mies kertomaan siitä ja miten nainen siihen suhtautuu, onkin sitten heidän välinen juttunsa.
      Vahva usko hepenien ja keikistelyn vastustamattomuuteen ei välttämättä pidä paikkaansa.

      • Anonyymi

        Voisiko olla se, että ei aina sama v.ttu jaksa kiinnostaa.
        Mitä vanhemmaksi mies menee, niin sitä vähemmän (harvemmin ja lyhyemmän aikaa kerrallaan) pystyy k.pää seisottamaan.

        Mies63vHKI


    • Anonyymi

      Aina voi mennä seksiterapeutin luona käymään ja yksinkin. Saattaisi olla hyväksi sinunkin kohdallasi.

      Ehkä kannattaa vielä vähän miettiä, miten monia suhteita on ollut, onko jokaisessa tämä sama ongelma astunut esiin.
      Miten paljon tuo seksin tarve saa sinut tekemään. Oletko jatkuvasti vaateostoksilla, bilettämässä ja mielessä tämä puutteen ja rumuuden torjunta, odottaen noita jatkuvia kauneuden ylistämiskehuja, jotka saavat entistäkin enemmän sinut muuttamaan kampausta, meikkiä, vaatteita ja maksamaan vaikka toisen puolesta, jotta pääsisitte matkoille ulos perheestä eli lapsista ja valinnoista kenen luona ollaan.
      Onko matkat yhtä seksiä koko ajan. Seksi on himo, se ei ole toisesta vlittämistä ja huolenpito, jota ainakin minun mielestäni parisuhde pitää olla.

      Onkohan kyse vähän vakavammasta eli addiktiosta ja siihen kyllä terapian kautta saa apua, mutta vaatii paljon astua siihen ensimmäiseen sessioon.
      Tekosyitä varmasti riittää, että en tarvitse, en jouda, mutta uskon apua saatavan asiaasi. Mene edes kerran ja näytä vaikka tuo kirjoittamasi avunpyyntö, hätäviesti, minkä kirjoitit tämän keskustelun avaukseksi.
      Toivon sinulle parempaa elämää, jossa joku muu hallitsee kuin seksin tarve,
      Tosin se on ainakin särkenyt jo entisiä suhteitasi ja mitä luultavammin läheiseni myös kärsivät tuosta levottomuudestasi ja lapsesi eniten. Minllaisen kuvan heille jätät perheestä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä tätä vastausta naisena! Vastaus kuulostaa aseksuaalilta, alhaiselta lipidolta, estyneeltä tai/ja vanhanaikaiselta uskonnolliselta näkökannalta seksiin (paha seksi-isänmaata ajatellen-voi kestää lisääntymisen takia jne.). Jos itse ei seksistä ja siihen kuuluvasta läheisyydestä nauti, on aika tyhmän ja itseensä käpertyneen ihmisen käytöstä syyllistää sellaisia ihmisiä, jotka tarvitsevat läheisen ja intiimin suhteen. Meissä on erilaisia ihmisiä. Joku on onnellinen kun ei tarvitse olla lähellä, ja toinen taas voi pahoin kun työnnetään pois.

        Mitä pahaa on jos nauttii seksistä ja läheisyydestä? Ei se ole rakkaudessa pelkkää himoa, vaan tapa rakasta, tapa päästä lähemmäksi toista kuin missään muualla, suurta intimiteettiä ja läheisyyden kokemusta. Jos olisi kyse vain orgasmista, se hoituu kyllä itsekin tai jonkun kenen tahansa vaan kanssa. Eikä kaikki edes saa orgasmia, ja silti tarvitsevat seksiin kuuluvan läheisyyden. Pari varmasti kestää paljon isompia vaikeuksia silloin kun parin välillä on vahva läheisyys.

        Etäinen velvollisuuspohjainen suhde ei ole ihanne kuin kahdelle sellaista suhdetta haluavalle. Muille se on vankila, joka on pakko hoitaa lasten takia. Eikä etäinen kylmä parisuhde ole edes lapsille hyvä malli. Kieltäytyminen ei ole jaloa. Jos toinen osapuoli läheisyyttä tarvitsee , on kieltäytyminen hyvin itsekäs valinta ihan samalla lailla kuin seksiin painostaminen silloin kun toinen ei halua. p.s. Keskustelu ei ole painostamista vaan parisuhteesta välittämistä. Välittävässä parisuhteessa toiselle haluaa hyvää molemmin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tätä vastausta naisena! Vastaus kuulostaa aseksuaalilta, alhaiselta lipidolta, estyneeltä tai/ja vanhanaikaiselta uskonnolliselta näkökannalta seksiin (paha seksi-isänmaata ajatellen-voi kestää lisääntymisen takia jne.). Jos itse ei seksistä ja siihen kuuluvasta läheisyydestä nauti, on aika tyhmän ja itseensä käpertyneen ihmisen käytöstä syyllistää sellaisia ihmisiä, jotka tarvitsevat läheisen ja intiimin suhteen. Meissä on erilaisia ihmisiä. Joku on onnellinen kun ei tarvitse olla lähellä, ja toinen taas voi pahoin kun työnnetään pois.

        Mitä pahaa on jos nauttii seksistä ja läheisyydestä? Ei se ole rakkaudessa pelkkää himoa, vaan tapa rakasta, tapa päästä lähemmäksi toista kuin missään muualla, suurta intimiteettiä ja läheisyyden kokemusta. Jos olisi kyse vain orgasmista, se hoituu kyllä itsekin tai jonkun kenen tahansa vaan kanssa. Eikä kaikki edes saa orgasmia, ja silti tarvitsevat seksiin kuuluvan läheisyyden. Pari varmasti kestää paljon isompia vaikeuksia silloin kun parin välillä on vahva läheisyys.

        Etäinen velvollisuuspohjainen suhde ei ole ihanne kuin kahdelle sellaista suhdetta haluavalle. Muille se on vankila, joka on pakko hoitaa lasten takia. Eikä etäinen kylmä parisuhde ole edes lapsille hyvä malli. Kieltäytyminen ei ole jaloa. Jos toinen osapuoli läheisyyttä tarvitsee , on kieltäytyminen hyvin itsekäs valinta ihan samalla lailla kuin seksiin painostaminen silloin kun toinen ei halua. p.s. Keskustelu ei ole painostamista vaan parisuhteesta välittämistä. Välittävässä parisuhteessa toiselle haluaa hyvää molemmin puolin.

        Juuri näin. Hyvä sinä!

        Ja jos olet aloittaja, niin kehotan katsomaan sisimpääsi ja tekemään juuri niin kuin sinusta oikealta tuntuu.

        Itse erosin muutama kk sitten samasta syystä. Suhteessamme ei ollut seksiä niin paljon kuin minä parisuhteelta tarvitsen. Käytännössä sitä ei ollut loppuvuosina ollenkaan. Aikoinaan sanoin naiselleni, että parisuhde ilman seksiä on mielestäni täysin turha. Kavereita saa kyllä muutenkin. Muutama viime vuosi oli sellaista että meinasin alkaa lipsua siitä mikä mielestäni on oikein. Lopulta terästäydyin ja sain erottua turhasta suhteesta.

        T. Mies 44 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tätä vastausta naisena! Vastaus kuulostaa aseksuaalilta, alhaiselta lipidolta, estyneeltä tai/ja vanhanaikaiselta uskonnolliselta näkökannalta seksiin (paha seksi-isänmaata ajatellen-voi kestää lisääntymisen takia jne.). Jos itse ei seksistä ja siihen kuuluvasta läheisyydestä nauti, on aika tyhmän ja itseensä käpertyneen ihmisen käytöstä syyllistää sellaisia ihmisiä, jotka tarvitsevat läheisen ja intiimin suhteen. Meissä on erilaisia ihmisiä. Joku on onnellinen kun ei tarvitse olla lähellä, ja toinen taas voi pahoin kun työnnetään pois.

        Mitä pahaa on jos nauttii seksistä ja läheisyydestä? Ei se ole rakkaudessa pelkkää himoa, vaan tapa rakasta, tapa päästä lähemmäksi toista kuin missään muualla, suurta intimiteettiä ja läheisyyden kokemusta. Jos olisi kyse vain orgasmista, se hoituu kyllä itsekin tai jonkun kenen tahansa vaan kanssa. Eikä kaikki edes saa orgasmia, ja silti tarvitsevat seksiin kuuluvan läheisyyden. Pari varmasti kestää paljon isompia vaikeuksia silloin kun parin välillä on vahva läheisyys.

        Etäinen velvollisuuspohjainen suhde ei ole ihanne kuin kahdelle sellaista suhdetta haluavalle. Muille se on vankila, joka on pakko hoitaa lasten takia. Eikä etäinen kylmä parisuhde ole edes lapsille hyvä malli. Kieltäytyminen ei ole jaloa. Jos toinen osapuoli läheisyyttä tarvitsee , on kieltäytyminen hyvin itsekäs valinta ihan samalla lailla kuin seksiin painostaminen silloin kun toinen ei halua. p.s. Keskustelu ei ole painostamista vaan parisuhteesta välittämistä. Välittävässä parisuhteessa toiselle haluaa hyvää molemmin puolin.

        Olen harvinaisen samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Hyvä sinä!

        Ja jos olet aloittaja, niin kehotan katsomaan sisimpääsi ja tekemään juuri niin kuin sinusta oikealta tuntuu.

        Itse erosin muutama kk sitten samasta syystä. Suhteessamme ei ollut seksiä niin paljon kuin minä parisuhteelta tarvitsen. Käytännössä sitä ei ollut loppuvuosina ollenkaan. Aikoinaan sanoin naiselleni, että parisuhde ilman seksiä on mielestäni täysin turha. Kavereita saa kyllä muutenkin. Muutama viime vuosi oli sellaista että meinasin alkaa lipsua siitä mikä mielestäni on oikein. Lopulta terästäydyin ja sain erottua turhasta suhteesta.

        T. Mies 44 v

        Mielestäni kumpaakaan ei voi vaatia eikä olettaa: toista haluamaan tai toista olemaan haluamatta. Silloin ei vain sovi yhteen, jos on erilaiset halut, eikä kumpikaan halua tehdä riittävästi kompromisseja. Seuraava kysymys olisi, että kuinkahan hyvin halua ja haluttomuutta voisi ennustaa. Vai tuleeko se useammin yllätyksenä itsellekin? Itselläni on ainakin toistaiseksi pysynyt aika samanlaisena siitä asti kun on alkanut. Ehkä aavistuksen kasvanut.


    • Anonyymi

      Jos korjaat tilanteen voit kertoa miten toimia kun nainen pihtaa.

    • Anonyymi

      Mies siis pihtaa, löysyisikö mahdollinen syy kun naisena katsot peiliin.

      • Anonyymi

        Jos naisessa on muutoksia, voiko mies sanoa itse pysyneensä samassa kuosissa kuin ennen? Kun vanhenee, loppuuko seksi kun ei ole enää nuori ja kaunis? Eikö läskit rakastele?

        Uskallan väittää, että jos rakkaus on aito ei esim. lihoaminen vie haluja kummaltakaan. Jos välittää toisesta ja kilot haittaa voi tukea liikkumaan pyytämällä mukaan ja vaikka lapsiperheissä mahdollistamalla liikuntahetken. Olen lihonnut parisuhteessa ilman, että seksi olisi yhtään vähentynyt. Varmaan moni muukin.

        Kyllä se useimmiten on, että kun miehen vehkeet ei toimi tai mies menettää kiinnostuksensa seksiin, naisen ulkonäkö on vain tekosyy kun itsetunto ei kestä oman ajatusta miehisyyden heikkenemisestä.


    • Anonyymi

      Peiliin voi katsoa eri tavoin, katsoa ulkokuotaan, sisälle ei näy.

      Kun sanotaan , että katso peiliin, silloin pitäisi alkaakin miettiä omaa asennetttaan ja ehkä mahdollisuutta muuttaa ajattelutapaansa.
      Voisi ajatella, että sitä, pitääkö aina kaikki tpahtua minun tavallani vai olenko ehkä joskus väärässä ja voin antaa periksi.
      Myös se vaatii uskallusta ymmärtää, mikä parisuhteessa on toisen tilanne, onko hänen lähellään tapahtunut jotain joka saa parisuhteen häiriintymään esim. uusperheessä kasvat lapset tai jonkun läheisen sairaus, Työelämässä taphtuu paljon, ihmiset lytätään työpaikoillaan mahdottomilla vaatimuksilla ja asetaan jopa paremmusjärjestykseen, vaikka millään tavalla sitä ei voisi tehdäkään, vertaillaan.

      Kyllä siinä seksin tarve hälvenee, kun painiskelee noiden kanssa, vaikka rakastaisi puolisoaan kuinka paljon. Tarvitaan siis ymmärrystä ja kuuntelua, jahyvää keskustelua, jossa on luottamus tärkeintä, sillä tavoin nämä asiat voivat tulla esiin.

      Pitäisi nähdä muutakin kuin omat vaatumukset ja onko nekin vain pakoa omalla kohdalla edellä mainuttuja paineita pakoon.

      • Anonyymi

        Tämä edellinen kommentti on hyvä ja miettimisen arvoinen.
        Tänä on nykypäivää.

        Monella suomalaisella on niin paljon vaatimuksia nykyään, että ei pysty enää parisuhteessa olemaan se joka haluaisi.
        Vaatimuksia töissä, lapset, parisuhde, vanhempien hoitaminen , talousasiat, arjesta huolehtiminen ja monet muut asiat.
        Ei ole energiaa ja ei yksinkertaisesti pysty enää hoitamaan parisuhdetta.


    • Anonyymi

      Niin suoraan kun sanoa voi, kun muijani ihmettelee miks en halua peiliin katsominen kertoo todellisen syyn. Kun nainen on lihonnut reilusti ja ylipainoinen ei mun halut herää, pieni pyöreys ei haittaa mutta läski ei ole himoittavaa.

    • Anonyymi

      Mis tämä aina menee tuohon ulkokuoreen. Tuo ulkokuori ei kerro oikein mitään ihmisestä,
      No lihavuus on monesti myös merkki siitä, että kaikki ei ole hyvin. Onkohan sinullakin pelissä osuutesi vaimon lihomiseen eli et arvosta häntä. Onko vaimosi joutunut hylätyksi jo pitkäänkin jo ennen lihomista.

      • Anonyymi

        Kuori kertoo ihan kaiken.


      • Anonyymi

        Monille yksinkertaisille junteille kelpaa täys bimpo kunhan on missi mitoissa, tää missi saa kaiken mitä vaan kehtaa pyytää ja on tuolle juntille silti uskoton ja itsekäs oman edun tavoittelija.


      • Anonyymi

        Kertoo se siitä, ettei elä terveellisesti. Ja tosiaan, lihavuuteen saattaa liittyä myös henkiset ongelmat. Kumppania voisi houkutella liikkumaan ja syömään terveellisemmin sekä auttaa henkisten esteiden murtamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuori kertoo ihan kaiken.

        Ei kerro.


    • Anonyymi

      Äijällä on toinen nainen...

      • Anonyymi

        Sekä katsoo pornoa paljon ja onanoi.


    • Anonyymi

      Lueskelin näitä vastauksia.. Jotenkin nyt itse voisin ajatella näin, että voi olla ihan yksinkertaisesta asiasta kyse. Jotkut ihmiset ovat seksuaalisempia kuin toiset. Höpö höpö mistään seksiaddiktiosta ole kysymys. On aivan luonnollista haluta seksiä, ynnä läheisyyttä säännöllisesti. Omasta mielestäni "puutteessa" eläminen, varsinkin suhteessa ollessa ei ole lainkaan luonnollista. Joillekin riittää vaan se vähempi.

      Keskittyisin itse tuossa tilanteessa miettimään todella tarkkaan, haluaisinko jatkaa suhdetta. Elämä on kuitenkin tarkoitettu elettäväksi ja tyytymättömyys parisuhteessasi heijastuu ihan kaikkeen muuhunkin. Kuitenkin kannatan sitä keskustelua, ettet vaan suin päin lähde suhdetta lopettamaan. Kerro rehellisesti omista tuntemuksistasi. Kaikkea hyvää sinulle!
      T. Nainen, joka eli vuosia a-seksuaalin kanssa

    • Anonyymi

      Itsellä samantapainen ongelma, olemme olleet yhdessä ja naimisissa yli 5v, kertaakaan tuona aikana vaimo ei ole tehnyt aloitetta seksin suhteen ja jos en olisi tehnyt itse aloitetta, meillä ei seksiä olisi ollenkaan, itse haluaisin seksiä vaikka jokapäivä, välillä kun yritän lähestyä toista toinen vetäytyy ja sit se on siinä. Eikä hänen kanssaan siitä asiasta voi puhua, kun hän ei avaudu vaikka aloittaisin keskustelun aiheesta ja jotenkin koen että aihe on hänelle mahdoton.

      • Anonyymi

        Oliko samanlaista jo seurusteluaikana, vai muuttuiko tilanne avioon astumisen jälkeen?


    • Anonyymi

      Sillä on muitakin kierroksessa ,kun sinä , miettii miten susta pääsis kivuttomasti eroon.
      Lakkaa kerjäämästä, äijiä on maailma väärällään.

    • Anonyymi

      Onko miehen diabetes2- ja testosteronitasot testattu? Minulla löytyi sieltä syy-yhteys... Jussi

      • Anonyymi

        Mikä testotaso hälytti? Ikäsi?
        S-Testo?
        S-TestoVL?


    • Anonyymi

      Hyvä kun haluat seksiä, mutta osaatko vietellä ? Keimailu sexikkäissä hepenissä on se, mikä meille miehille toimii. Eikä mikään muu... ;)

      • Anonyymi

        Kyllä minulle toimii "joku muu"!
        70v vaimoni tehokkaiksi todetut aktiivitoimet!


      • Anonyymi

        Tuo auttaa normaalihaluiseen mieheen. Halutonta tai aseksuaalia se lähinnä ahdistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo auttaa normaalihaluiseen mieheen. Halutonta tai aseksuaalia se lähinnä ahdistaa!

        Eikös muuten ennenvanhaan käytetty ns. kylmistä naisista sanaa frigidi, miksi hinkataan asioita liikaa (tarkat luokittelut)? Joku tekee tutkimuksia veronmaksajain piikkiin aika turhillakin asioiden hinkkauksilla.



        mies63vHKI


    • Anonyymi

      Sama tilanne yhden pihtariämmän kanssa. Oon ite 30-vuotias mies, sovitaanko, tavataan ja pannaan?

      • Anonyymi

        Mitäpä jos vaikka eroaisit siitä pihtariämmästä ja anna hänen löytää joku, joka ajattelee ja puhuu hänestä kauniisti?

        Mikä järki pettämään alkaa,nuori mies, vaihda laidunta.


    • Anonyymi

      Alkanut kaduttamaan kun juovuspäissä tuli poljettua paksuksi ei omaa naismieltymystään vastaava ja oli sentään senverran ryhtiä, että naimisiin mentiin?

    • Anonyymi

      Miksi suomi24 jatkuvasti nostaa näitä typeriä ns. parisuhdeongelmia mukamas keskusteltavaksi?

      Syy: ylläpidossa ei ole muita kuin kanamaisia naisia, jotka kuvittelee, että parisuhteet voisivat olla muuta kuin ongelmallisia.

      Tietäkää, tollot, ettei parisuhdeongelmiin ole olemassa kuin yksi ratkaisu: se, ettei ole parisuhteissa.

    • Anonyymi

      Onko sinulla peiliä noin aluksi?

    • Anonyymi

      Jos rusnaa välillä nokkahuilulla että helpottais

    • Anonyymi

      Kyllä itseensä uskoville naisille aina löytyy joku joka antaa löylyä. Mut kokeile seksileluja eka jos vaikka hommat lämpeneis.


      Toisaalta voitte alkaa myös käymään
      www.kasinoaula.com niin tuolla voisi enin kiima unohtua vähäksi aikaa. 😏

    • Anonyymi

      Monesti se syy löytyy sieltä peilistä miksi mies pihtaa. Töykeasti käyttäytyvä itseään ajatteleva nainen ei vaan ole haluttava. Ehkä semmosta hetken jaksaa mutta äkkiä menee maku pelkkään panemiseen jos toinen ei ajattele kun itteään.
      Toinen että jos ei tee mitään itsensä eteen

    • Stenwall

      Olisipa itsellä tuollainen nainen,miehenä vituttaa eniten pihtaavat naiset. Näköjään löytyy perseestä perämoottoriiin kaikkea,pihtaavat mies.
      No olen saman ikäluokan kaveri kuin aloittaja nainen,itse en saa tarpeeksi useasti ja pitkä kestosta seksiä... jotain kivaa tarvis kehittää,täältäkin koittanut seuraa etsiä,huonosti löytyy. Koska aloittajan kaltaisia naisia ei vaan ole olemassa.
      Mutta jos kuitenkin on ja olet Satakunnan alueella laita meiliä nimimerkki eteen ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.

      • Anonyymi

        Minuutti ei ole pitkäkestoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minuutti ei ole pitkäkestoista

        Otan osaa,venytä esileikkiä saat kaksi minuuttia 😂


    • Anonyymi

      Miehenä voin sanoa, että ajoittain käy niin, että vaikka omassa vaimossa ei todellakaan ole mitään vikaa, päinvastoin, hän on erittäin puoleensa vetävä. Niin syystä tai toisesta oma aktiivisuus laskee ja mikäli paineita tulee vaimon puolelta, sen jälkeen hommasta ei tule mitään. Mutta tarvitaan paineetonta, mukavaa läheisyyttä ja yhdessäoloa, siitä se taas lähtee käyntiin. Ja kun seksielämän saa uudelleen käyntiin, se rullaa mukavasti. Mutta jos äijälläsi on halut menneet pitkäksi aikaa, kannattaa hakea apua. Lääkkeet, mieliala vaikuttaa yms.

    • Anonyymi

      Meillä on miehellä vielä suuremmat halut kuun minulla, vaikka on 10 vuotta minua vanhempi.

      • Anonyymi

        Olkoonsa vain en siis välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoonsa vain en siis välitä.

        Lopeta sitten se paskanjauhanta täällä.


    • Anonyymi

      Kannattaa edelleen yrittää,menet vain lähelle ja alat kiehnää,elikä kehrätä,sano et koskettele ihan vähän vain,silittelet häntä,suukottelet,kyllä hän herää,itse en tiennytkään aikaisemmin et olen näin seksinnälkäinen,mut oikeasti kaikista tärkeintä on kertoa se kumppanilleen,onnea kaikille naisille ja ihanaa olla oma itsensä.

      Nimimerkki;riemukupla.

      • Anonyymi

        Klo 18.41 kirjoittanut sanoi ihan päinvastaista. Jestas miehet on vaikeita!


    • Anonyymi

      Mikä mies se sellainen on jota ei seksi kiinnosta? Ei se mikään terve mies ainakaan ole. Itsehän en kieltäydy yhdeltäkään naiselta (pois lukien sukulaiset) joka minusta on seksuaalisesti kiinnostunut. Samaa myös nais-sukupuolelta edellytän itseäni kohtaan.

      • Anonyymi

        Kyllä sen ns sexin voi aina korvata hyvllä rokkapierulla, se antaa ihan mukavat sävärit, eikä tarvitse noita nykynaiseksi sanottuja tyhjäpiip katsella oman katon alla.

        joilla ei ole mitään muuta mielessä kuin se yks hinkkaaminen. Heille suositan akkuporakonetta ja siihen päähän sellainen joka tuntuu vielä aamullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen ns sexin voi aina korvata hyvllä rokkapierulla, se antaa ihan mukavat sävärit, eikä tarvitse noita nykynaiseksi sanottuja tyhjäpiip katsella oman katon alla.

        joilla ei ole mitään muuta mielessä kuin se yks hinkkaaminen. Heille suositan akkuporakonetta ja siihen päähän sellainen joka tuntuu vielä aamullakin.

        Porakoneen päähän joku oikeankokoinen klunssi (Tattispala), sopivaa materiaalia ja pienet kierrokset porakoneeseen. Tekeekö kukaan teollisesti tällaisia sopivia? Auttaisko iskuporakoneen tärinäasento, jos sen laittaa päälle? Aika hidas pitäisi olla kierrosluvun porakoneessa.
        Tässä voi olla käytetty 70-luvun Ratto-lehdestä opittua illu/ulli alan terminologiaa, joka on tietysti peräisin Suomen kansalta. Näitä ei helposti saa löytymään Googlella.

        Paras olla kokeilematta vaarallisia työkoneita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porakoneen päähän joku oikeankokoinen klunssi (Tattispala), sopivaa materiaalia ja pienet kierrokset porakoneeseen. Tekeekö kukaan teollisesti tällaisia sopivia? Auttaisko iskuporakoneen tärinäasento, jos sen laittaa päälle? Aika hidas pitäisi olla kierrosluvun porakoneessa.
        Tässä voi olla käytetty 70-luvun Ratto-lehdestä opittua illu/ulli alan terminologiaa, joka on tietysti peräisin Suomen kansalta. Näitä ei helposti saa löytymään Googlella.

        Paras olla kokeilematta vaarallisia työkoneita!

        Farmarit käytti lypsykonetta siis yhtä tötteröä joka laitetaan lehmän tissiin, kun muija ei suostunut seksiin, iso munaisille se ei käynyt.


    • Anonyymi

      Vittumaista elää puutteessa kun samaan aikaan tietää että jotkut ukot pitää naisia varattuna itselleen vaikka ei niitä edes kiinnosta pätkääkään seksi. Eikö se olisi kaikkien kannalta paras että kiimaiset miehet ja naiset vois olla pareja keskenään ja pihtarit voisi muuttaa yhteen.

      Sinkkumies30v

    • Anonyymi

      Mies kuulostaa joustamattomalta ja itsekkäältä: ei kai sillä pitäisi olla väliä, missä olette, kunhan saatte nauttia toistenne seurasta ilman lapsiakin välillä. Itse olen valinnut vakituisen seksisuhteen parisuhteen sijaan juuri siksi, että moni keski-ikäinen mies tuntuu olevan hyvin itsekeskeinen. Itse toivon, että molempien tarpeet tulevat tyydytetyiksi ja toinen huomioidaan puolin ja toisin. Itselleni tämä on itsestäänselvää epäonnistuneen avioliiton jälkeen. Miksi niin moni mies käpertyy itseensä, eikä tunnu oppineen mitään.
      Voimia, mitä ikinä päätätkin tehdä! Olet arvokas ja ansaitset kokea rakkautta, halua ja hyväksyntää.

    • Anonyymi

      Täälläkin elää reilu kolmekymppinen parisuhteessa, jossa mies pihtaa. Ulkonäköni ei ole pahasti muuttunut, toki muutamia lisäkiloja tullut, puheeksi olen ottanut tämän kun mies haluaa harvoin, hän sanoo ettei vaan jaksa/kiinnosta useammin.

      Huoh, aina kateellisesti luen missä nainen kokee seksuaalista hyväksikäyttöä omassa suhteessa ja salaa toivoisin; kumpa muakin yritettäis, vaikka sitten väkisin!!!

      • Anonyymi

        Sori vaan, mutta ei ole olemassa pihtaamista.
        Toinen osapuoli ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ketään ei voi väkisin saada kiinnostumasn itsestä, ei vaikka kuinka toivois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vaan, mutta ei ole olemassa pihtaamista.
        Toinen osapuoli ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ketään ei voi väkisin saada kiinnostumasn itsestä, ei vaikka kuinka toivois.

        Jokaiselta teveeltä mieheltä löytyy "turn on" kykin.
        Kyse on vain siitä löytääkö nainen sen tai viitsiikö edes selvittää sitä.
        Nimimerkki yli 50 vuotta aviossa saman naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselta teveeltä mieheltä löytyy "turn on" kykin.
        Kyse on vain siitä löytääkö nainen sen tai viitsiikö edes selvittää sitä.
        Nimimerkki yli 50 vuotta aviossa saman naisen kanssa.

        Jos mies katsoo paljon pornoa, eikä sitten enää osaa elävän naisen kanssa


    • Anonyymi

      Ei todellakaan , näitä haluttomia naisia on suomi täynnä !!! Kyllä meikä kiittäis kaikkia tahoja jos rouva haluaisi seksiä Joka päivä.. arrgh⚽️

    • Anonyymi

      Juttu menee jotenkin niin että "normaalissa" suhteessa nainen pihtaa... sitten mies tottuu tähän ja sit mies pihtaa kun ei enään jaksa ruinata. Sehän ei ole ok niin nainen etsii muualta seuraa... Seon OK että nainen hakee muualta jos ukko ei anna mutta jos sama sopisi toisinpäin niin jokainen ukko huitelisi jatkuvasti muualla. Outoa. Jos lähetään vaikka sieltä teinistä liikkeelle niin kuinka usein jonkun tyttöystävä on ruinannu ja monesti olet sinä miehenä ruinannu? Akat pääkii. Naiset on kyllä niin vajaita. Se on niin kuin hyvä ystäväni muinoin sanoi, kun mies alkaa panemaan niin nainen on vain tiellä.

    • Anonyymi

      On tullut aloittajalle monelaista postausta.
      Eiköhän kuitenkin olisi asiallista käsitellä asiaa hienotunteisesti.
      Aloittajalla kuten kumppanilla on jo edelliset liitot ja lapset siitä huolehdittavina.
      Stressiäi ja painetta siis on. Asiat kaipaa asillista keskustelua sopimista, koska nuo lapset on hoidettava ja senkin huomaatte, että se huolenpito heistä ei lopu koskaan.

      Sitten tuo näkemys siitä, että jos seksiä ei ole, tuntee itsensä rumaksi, kelpaamattomaksi. Eihän se seksi ole aina mhdollista jos asutaan eri osoitteissa ja näiden erinäisten syiden vuoksi siis ei voida olla yhdessä jatkuvasti, ymmärtämisen paikka. Entä sitten ne mahdolliset yhteiset hetket, toimivatko ne.

      Uskon asioidenne selviävän, kun asiat ymmärretään oikein, että jos ei ole mahdollista olla joka hetki yhdessä, nautitaan niistä hetkistä, jotka voidaan olla yhdessä.

      Nykymaailma on vaativa, sillä moneilla on työt, jotka vievät jopa ulkomaille tai jättävät aivot kierroksille työpäivän jälkeenkin ja silloin seksi ei yksinkertaiseti suju . entäs näiden lasten oleminen närästääkö se .

      Kirjoitusten mukaan tätä skein puutetta on, mutta kukaan heistä ei kirjoita, miten se elämä muuten on tolallaan. Ei seksillä elä.

    • Anonyymi

      Yksi syy miehen haluttomuuteen on nettiporno.

      • Anonyymi

        Nettiporno pitää vanhukset aktiivisina!


    • Anonyymi

      Minuakaan ei oman naisen kanssa seksi kiinnosta yhtään, vaikka onkin innokas ja kokeilunhaluinen. Ihan kauniit kasvotkin, mutta kropan muoto ei vaan miellytä. Ei lihava, mutta leveä lantioinen, mistä en pidä ja huono sängyssäkin, vaikka kyllä yrittää. Pahimmissa puute tiloissa panen sitä ja yleensä humalassa. Muuten kieltäydyn väsymyksen takia. Lapsien takia en ole etsinyt muita, kuin maksullisia muutaman kerran. Ketä muuta vain kauniskasvoista ja muodoiltaan miellyttävää naista panisin kuin kani päivittäin ja mielellään monta kertaa... Ei vain hänen kanssa kiinnosta ja oma käsikin monesti voittaa, kun miettii kumman kanssa mielummin. Kumin käyttö vie viimeisetkin halut, kun en halua enää lapsia ainakaan hänen kanssa...

      • Anonyymi

        Perhana, lähetä hänet minulle. Olen jo aika vanha mies, mutta jo monta vuotta olen ollut erittäin kiinnostunut leveälanteisista naisista. Sellaisia joskus olen tavannut, kerran näin jopa yhden ohjaajan eräällä lasten kurssilla. Kun niitä katsoo, meinaa ihan seota.
        Näillä naisilla voi olla lähes normaali paino, mutta ns. kilot kohdallaan. Tssien koolla ei todellakaan ole väliä. Ei parane sanoa mikä koulutus oli kyseessä, koska silloin voisi paljastua naisen henkilöllisyys. Tästä kohtaamisesta lienee noin 11 vuotta aikaa.


      • Anonyymi

        Miksi sitten alunperin menit hänen kanssaan yhteen,kun ei kerran ollut sulle mieluisa?


    • Anonyymi

      Juuan pankki palveluiden vähentyessä Juuan kierrätys keskus kieppi perustaa spermapankin.

    • Anonyymi

      Mitä niin hohdokasta siinä seksissä muutenkaan on??? Yks minuutti ja spruit niin se on siinä.

    • Anonyymi

      Voi että. Kannattaa lopettoo se suhe. Paljon helpompaa ellää ilman kuin tuommoisessa stressaavassa suhteessa. Kyllä ite nautin,ku ei oo ku laps tässä ja lenmikit. Aikuisiin lapsiin hyvät välit ja tää kotona olevakin pian iso. Vapaus ja mielenrauha on tärkeintä. En edes ota miestä riesaksi,vaikka niitäkin on kavereina ja seksiä saan halutessani.

    • Anonyymi

      Pari huonoa liittoa ja pysyn yksin. Olen ihan ok ikäinen ja kokoinen ja näköinen nainen ja ehdokkaita olisi puolisoksi. En enää halua. Ahdistaa ajatuskin.

    • Anonyymi

      Kyllä työ ootte tyhmiä.Luuletteko te oikeesti että tuon kirjottanut oikea ihminen.Sit te hulluna kommentoitte tänne ja Suomi24 väki nauraa teille,kyllä työ ootte.Hankkikaa elämä.Onneksi tää loppuu ensvuonna tuleepahan itsekkin vaihdettua muu meili.Vuodet katsottu tätä Suomi24 paskaa nyt se tulee päätökseen tammikuussa 2020.Uuden vuoden lupauksrni,ei koskaan enää Suomi24,kiitos :()

      • Moi! Välihuomautuksena, että Suomi24 Keskustelu ei ole poistumassa tai loppumassa tammikuussa, vain ainoastaan Suomi24:n tarjoama sähköpostipalvelu (Suomi24 Posti) poistuu käytöstä. 😊 Lisätietoa blogista.


    • Anonyymi

      Sanoit että molemmilla kouluikäiset lapset ettekä asu yhdessä.Oletko ajatellut että miehellä on työtä hoitaa lapsia vaikka lapset ovat ihania niitten kanssa väsyy ja jos hänen lapset ex:llä niin sinunko lapset sitten sinun luona ja hänen pitäisi tulla sinun luoksesi silloin Miehellä voi myös olla ex:n kanssa jotain kinaa rahahuolia työhuolia ym joita ei välttämättä halua kanssasi jakaa kun ette yhdessä asu kyllä nämä vaikuttaa suuresti haluihin ja ikäkin jos viiskymppiä lähestyy halut vähenee moni ei syty enää niin kun nuorempana Järjestäkää kahdenkeskistä aikaa sellaista mistä mies kiinnostunut halaa keskity pitämään hyvänä jutelkaa ihan muuta kun lapsista tai työstä kerro hänelle tunteistasi mutta älä valita seksin puutetta vanhempana pelkkä toisen läheisyys on paljon parempaa ja se jos mikä herättää myös halut

    • Anonyymi

      Paha asia puolin jos toisin, itse joutui läheisyyttä kerjäämään pitkän aikaa. Sitten selvisi, että nainen viestitteli toisen kanssa minkä kerkesi. Onko miehen halut tippunut kerralla vai vähitellen? Hommaa leluja ja leiki minkä kerkeät, äläkä välitä jos mies näkee. Tai hommaa joku sivusta sinua palvomaan. Tai eroa ja etsi uusi

    • Anonyymi

      Voin kertoa omakohtaisesti,että reilu vuosi sitten katosi halut ja kyvyt pikkuhiljaa,ja muutenkin olo oli perseestä, työterveyslääkäri oli kuitenkin ajantasalla ja epäili uniapneaa 👍 sain ylipaine maskin,mitä käytän joka yö!halut palasivat kolmessa päivässä,ja kadoksissa olleet aamu seisokit ovat ihan järkyttäviä 😁

    • Anonyymi

      Ei kokeile auttaa sitä ja vie se syömään

    • Alkuperäiseen asiaan ja siitä kirjoittavalle naiselle
      Sait minut heti tuntemaan myötätuntoa sinua kohtaan
      Ilmeisesti rakastat miestä mutta ajattele itseäsi ja hyvinvointisi
      Seksi kuuluu siihen myös
      Olin aviossa vuosia sitten kun ensikertaa menin vieraan miehen kanssa sänkyyn ihan täysin seksin merkeissä
      Nyt tuskin tarvitsee enään miettiä kun tilanne on sinulla tämä
      Sinullakin varmasti on mukavia miehiä työpaikalla ja muissakin merkeissä
      Teet vaan sen rohkean päätöksen
      Se sinun täytyy itse päättää että riisut pikkuhousut myös toisille miehille
      Elät nykyisen miehen ksnssa sitten ilman seksiä ja nautit muiden miesten hellyydestä
      Itselläni tämä on toiminut täydellisesti ja nautin elämästä

      • Anonyymi

        Juuri noin kuten sihteeri-marjatta kertoi. Onhan meitä viriileitä miehiä autamme mieluusti pulassa olevia kypsiä halukkaita naisia. Mikä olisikaan mieluisampaa kun kuumat lemmen hetket kahden.


    • Anonyymi

      Miksi miehen olisi syytä haukkua ja mollata naista (naisia)...luulen että siinä olisi peiliin katsomisen paikka. Olen 63v mies ja sinkkuna oleilen...vaikkakin on minulla sexyä saatavilla.... x:n kanssa olemme nykyisin hyvissä väleissä ja sexi toimii myös hyvin. En tiedä minkälainen miehesi on luonteeltaan...jos on muuten hyvä ja asioistaan huolehtiva niin hae jotain salasuhdetta....tiedän monia miehiä jotka haluaisivat sellaista 'suhdetta'.

      • Anonyymi

        "sexyä" voi hyvää päivää.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa että mehiläinen on lennähtänyt uuden kukan nektaria ammentamaan. Semmosta sattuu..

    • Anonyymi

      Ap katso peiliin, syy löytynee sieltä. Ihan aluksi voisit vähän laihduttaa.

    • Anonyymi

      Kannustan teitä keskustelemaan silloin, kun olette kiireettömiä.
      Keskustelkaa parisuhteestanne ja mitä teille oikeasti kuuluu.
      Onko kaikki hyvin vai onko puhumattomia ongelmia.

      Siinä samalla voi ottaa asian esille ja sanoa, että se on Sinulle tärkeä asia. Että kaipaat ja haluat sitä.
      Keskustelemalla asia selviää. Olkaa molemmat rehellisiä ja avoimia.
      Yrittäkää molemmat sopia asioista ja tehdä elämästämme parempaa siis myös tällä saralla.

      Puhuminen rehellisesti ja avoimesti on ensisijaisen tärkeää.
      Saman keskustelun voi tehdä aina aika ajoin.
      Älkää unohtako että kaikista tärkein on keskinäinen rakkaus ja toisen kunnioittaminen.

      Jos keskustelu ei suju hankkikaa vaikka seurakunnasta pariterapiasta apua.

      Kaikilla pareilla on ongelmia ja myös tässä asiassa.
      Vaihtamalla miestä tai naista monet asiat vain pahenee.
      Rakastakaa toisianne.

    • Anonyymi

      Akka vois kattoa peiliin. Sieltä yleensä löytyy syy. Toine on että miehellä on ihana rakastajatar, niin ei vanhaluuska kiinnosta

    • Anonyymi

      Hyväksy se tosiasia, että olette menneen talven lumia.
      Ei kukaan omillaan toimeen tuleva mies jaksa neljää vuotta kauempaa yhtä ja samaa koloparia, kun maailmassa on niin paljon muita työstämättömiä auvoisia aukkoja.

      • Anonyymi

        Kyllä meitä paljon seksiä haluavia naisiakin on. Ehkä harvemmassa mutta on. Tunnen myötätuntoa Ap kohtaan. Oma liittoni oli hyvin vähä seksinen. Monet illat kun tuli torjutuksi, kyllä mietti missä mussa on vika kun mies ei halua. Lopulta lähdin.
        Vasta nyt alan olla vuosien jälkeen sillä tasolla että ymmärrän että se on ihan ok olla tällainen. Kun seksiä ajattelee useita kertoja päivässä, jos telkkarissa näkyy komea mies, kadulla, tai radiossa miehekäs ääni, kirjaa lukiessa jokin mielikuva jne. En koe edes rakkautta enää niin tärkeäksi suhteessa kuin panemisen. Olen miettinyt tätäkö se suurimmalla osalla miehistä on, haluta seksiä joka päivä? Minä en enää tule elämään ilman seksiä suhteessa, sen päätin. Se on niin tärkeää ja ihanaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä paljon seksiä haluavia naisiakin on. Ehkä harvemmassa mutta on. Tunnen myötätuntoa Ap kohtaan. Oma liittoni oli hyvin vähä seksinen. Monet illat kun tuli torjutuksi, kyllä mietti missä mussa on vika kun mies ei halua. Lopulta lähdin.
        Vasta nyt alan olla vuosien jälkeen sillä tasolla että ymmärrän että se on ihan ok olla tällainen. Kun seksiä ajattelee useita kertoja päivässä, jos telkkarissa näkyy komea mies, kadulla, tai radiossa miehekäs ääni, kirjaa lukiessa jokin mielikuva jne. En koe edes rakkautta enää niin tärkeäksi suhteessa kuin panemisen. Olen miettinyt tätäkö se suurimmalla osalla miehistä on, haluta seksiä joka päivä? Minä en enää tule elämään ilman seksiä suhteessa, sen päätin. Se on niin tärkeää ja ihanaa :)

        Mitäpä tuosta, itse olisin voinut erota jo vuosia sitten kun vaimo jatkaa pihtaamista. Ironista kuulla miten vaimo sanoo "rakastavansa" mua ja hän nauttii seurastani vaan ei seksistä. Kaippa on kunnolla naitu noin 5-6 vuotta sitten, on siitä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuosta, itse olisin voinut erota jo vuosia sitten kun vaimo jatkaa pihtaamista. Ironista kuulla miten vaimo sanoo "rakastavansa" mua ja hän nauttii seurastani vaan ei seksistä. Kaippa on kunnolla naitu noin 5-6 vuotta sitten, on siitä aikaa.

        Niin.. Tuo on merkillistä. Parisuhde on mulle sitä että siinä on seksiä. Olen pahoillani puolestasi!


    • Anonyymi

      Ehkä miestä pelottaa seksuaalisuutesi ja hänellä on suorituspaineita. Onko hyvä sängyssä, kun ryhtyy siihen? Jollei ole, niin kannattaa lopettaa saman tien. Kun libidot eivät kohtaa, siihen ei terapiat auta. Älä tuhlaa elämääsi. Hänkin löytää jonkun paremmin itselleen sopivan naisen. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Onko Lenne käyny. Olisko myynnissä Penta perämoottoria. Myös edulliset joulukuusen koristeet kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Termistö taas sekaisin. En usko, että alottaja tarkottaa, että mies pihtaa vaan että mies ei vaan halua tai pysty. Pihtaaminen tarkottais sitä, että mies haluis muttei vaan syystä tai toisesta anna, jolloin asia olis jo ihan eri merkityksineen ja syitäkin voi olla monia.

    • Anonyymi

      Olisiko syytä testata testoteroni arvot ?

    • Anonyymi
    • Jos ei ole seksihaluja, ei niitä luultavasti tulekaan. Terapia on huijausta, šamanismia ja vain hyödytönta tai vahingollista uususkontoa. Jos saa miehen raahattua lääkärille, mikä ei yleensä onnistu, voidaan mitata testosteroni, jonka alhaisuus tilan voi aiheuttaa. Nautitulla lisälääkityksella saadaan joskus lieviä tuloksia.

      Sen sijaan, jos ei ota eteen, ja mies karttaa sen takia seksiä, joillekin on apua erektiolääkkeistä, mutta ei likikään kaikille. Useille tulee vain kelju olo ja naama punaiseksi.

    • Anonyymi

      Onko sinulla seksi tärkein asia elämässäsi vai seksiaddiktio?

      • Anonyymi

        Jos aloituksen kirjoittaja olisi mies, olisiko viestisi sama?


    • Tavallisinta liitoissa on seksuaalisten tarpeitten huomattava erimääräisyys, vaikka ne alussa olisivat näyttäneet voimakkailta ja liki samansuuruisilta.

      Jos kerran, niin kuin on yleensäkin havaittu, ne vaihtelevat yksilöilla rajusti ja vielä muuttuvat, jo todennäköisyysmatemaaatinen pintatarkastelu osoittaa, että liki samankokoiset niin seksuaaliset kuin hellittynä olemisen / hellimistarpeet, ovat äärimmäisen harvinaisia.

      Useimmat tämän ymmärtävät ja tyytyvät siihen. On myös huomattava, että jos tarve läsähtää, kuten useimmiten käy, siihen ovat pääsyynä evolutiiviset ja biologisesti syntyneet syyt, eivät psykodynaamiset ja keittiöpsykologiset hössötykset.

    • Anonyymi

      Se mies oli seksuaaliton yli 15 vuotta. Arvelin vakavasti, että kaappihomo. Mut ei ole ainakaan vielä tullut kaapista ulos. Uusi ruma nainen ja vauva kuvioissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä ap seksiä enemmän halauva nainen on miehille niin suuri haaste, että mies ei kykene enää seksiin.

      Mutta onkohan tämä ap;n asian ydin. Siellä oli uurperhe joka erinäisistä syistä elää eri osoitteissa ja pulaa tuntui ap_llä olevan yhteisestä ajasta.

      Ymmärtääkö kumpikaan oman perhetilanteen ja niiden etinäisten syiden vaikutusta noihin puutteisiin.
      Ensin täytyy selvittää mitä mahdollisuuksia on kahden kesken ajan viettoon tai koko perheen yhteisiin viikonloppuihin. Onko välissä vielä matkaakin paljon.

      Tarvitaan luottamusta, ja ymmärrystä paljon, ei riidan haastamisella todellakaan pääse kuin tuohon lukkotilaan.
      Silläkin on merkitystä, millaisessa iässä lapset ovat ja miten paljon tarvitsevat huoltajaa aina lähellään.

      Eli nyt jäitä hattuun jos suhde muutoin on tuntunut hyvältä, luottakaa toisiinne ja tavatkaa kun mahdollista,
      Kun vihjaat, että ottajia, on suorastaan järkyttävä, sillä sinua ei kohta arvosta kukaan ja podet vieläkin pahempia puutteita ennenpitkää.

    • Anonyymi

      Rakastunut johonkin muuhun? Itsellänikin tasan kaksi kertaa käynyt, ja kummatkin PORNOA katsellessa ... että voi hemmetti! Jotenkin se vaan kolahtaa, sen HETI tietää kun näkee, nyt kolahti Nikola Jirásková=))) Muut tädit jää ihan kavereiksi...

      Love at First Sight

    • Anonyymi

      Ihmisten perusluonteeseen kuuluu pihtaus, ei sille voi muuta kun antaa olla ja hoitaa tarpeensa muiden kanssa, niin olen tehnyt ja hyvä olla.

    • Anonyymi

      Haluatko enemmän seksiä vai seksin tuomaa harhakuvaa siitä, että olet rakastettu? Miehet eivät ole koneita, ja liikaan panemiseenkin kyllästyy.

    • Anonyymi

      Haluttomuus voi johtua mm. stressistä, väsymyksestä tai masennuksesta.
      4 vuoden jälkeen on alkuinnostus voinut myös hiipua ja sitten huomataankin ettei kemiat täysin kohtaakaan. Liian innokas ja "päällekäyvä" nainen voi myös olla joillekin turn-off.

      • Anonyymi

        Tee niin, tee näin, teet väärinpäin. Sellaista on olla nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä toisille näyttää seksi olevan sairaan tärkeää. Minä kyllästyin mieheni vonkaukseen, kun näin ettei ollut rakkautta kuin seksi mielessä,. Sairasta. Yhteiseloa 45 vuotta, mutta miehellä kulli mielessä koko ajan. Haki terv.keskuksesta viagraa, sanoi, että lääkäri tuputtaa. Patologinen valehtelu on monella miehellä ongelma parisuhteessa. Minä taas suosittelen 60- vuotiaalle kuohintaa. Elämä rauhoittuu ja perheväkivalta loppuu. Jo nuorempana kuohittujen pää paranisi ja maailman sodatkin loppuisivat. Koska psykopaattien on tarkoitus alistaa ja helpoin kohde on ensin alistaa naiset ja lapset sitten koko maailma. Näiden päässä on aineet sekaisin, mutta alapäätä kuitenkin hoidetaan terv. keskuksessa.

      • Anonyymi

        Tietysti sairasta pitää hoitaa oli vaiva sitten ylä, tai alapäässä voi toki olla siinä välissä. Kun miehellä patukka toimii se tuo paljon iloa henkisesti kuin fyysisesti.. Siitä vaan täkkiä heiluttamaan.


    • Anonyymi

      Minun mies on kontrolloiva ja haluaa irse tehdä aloitteen. Muutenkin on vastarannan kiiski ja besser wisser! 😒

    • Anonyymi

      Jotenkin näitä vastauksia ees viitsi lukea. Aina se vika on joteniin naisessa. Jos mies pihtaa vika on naisessa ja jos nainen pihtaa on vika naisessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe