Mies puhuu vaimostaan mulle paljon, joka tapaamisella ainakin pariin otteeseen ottaa sen puheeksi, jopa meidän ollessa sängyssä. En kaipaa moralisointia tilanteesta, tämä on loppumassa todennäköisesti muuton myötä pian. Kiinnostaisi kuitenkin tietää miksi miehen on tuotava vaimokin mukaan meidän seksihetkiin. Onko ihan normaali pettäjämiesten tapa, vai ikävöikö hän vaimoaan kovin, kokeeko syyllisyyttä vai mitä? Itse panisin mielummin ilman.
Seksisuhteessa oleva mies
8
<50
Vastaukset
Emme todellakaan voi tietää. Ymmärrettävää, että se rassaa sinua kovin. Ei moni halua puhua seksiaktin aikana kolmannesta henkilöstä. Oletko puhunut tästä hänelle? Jos olet, miten hän suhtautui?
- Anonyymi
Juicen sanoin "Ole mulle vähän aikaa hän".
- Anonyymi
Noo jos luistattelloo akkoasa muistellen ikkään kuin entiseltä muistilta.Paa vaikka peltorit korvillesi ja kuuntele vaikka Mikki Hiiri paskahädässä sammaan aikaan. Höh höhhöhöh!Kyllä se siitä ohi männöö ja loput sitten pidättellöö ja pihtailoo kumminnii.Keheheheheh!
- Anonyymi
Outoo, mutta voithan sanoa että lopeta nyt se vaimosta höpöttäminen - eihän tommosta kukaan jaksa kuulla. Kysy, että haluaisiko se kuulla sun exästä ja voit kertoa siitä vähän tarinoita
- Anonyymi
Hyviä neuvoja. mitä hemmettiä mies ap,n exästä välittäisi vaikka puhuisi siitä kokoajan, ap on pelkkä pano.
- Anonyymi
No hän on naimisissa siksi... mietin, miten paljon nainen arvostaa itseään kakkosena, kun mies tuo niin paljon esiin, kuka on se ykkönen. Otan osaa teidän kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Rakastajattaren kanssa voi harrastaa sitä seksiä, mitä vamolta ei kehtaa pyytää.
- Anonyymi
Olen joskus kuullut samasta, tai ainakin siitä, että mies kertoo, että hänen vaimonsa ja rakastajansa tulisivat varmasti hyvin toimeen jos tapaisivat.
Yksi syy tuohon vaimosta puhumiseen voi olla, että pelkää sinun ymmärtävän paikkasi väärin, rakastuvan jne.
Toinen ihan vaan se, että vaimo on monessa asiassa miehen elämän keskipiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213788
- 921881
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681251- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52997Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849