Mies puhuu vaimostaan mulle paljon, joka tapaamisella ainakin pariin otteeseen ottaa sen puheeksi, jopa meidän ollessa sängyssä. En kaipaa moralisointia tilanteesta, tämä on loppumassa todennäköisesti muuton myötä pian. Kiinnostaisi kuitenkin tietää miksi miehen on tuotava vaimokin mukaan meidän seksihetkiin. Onko ihan normaali pettäjämiesten tapa, vai ikävöikö hän vaimoaan kovin, kokeeko syyllisyyttä vai mitä? Itse panisin mielummin ilman.
Seksisuhteessa oleva mies
8
<50
Vastaukset
Emme todellakaan voi tietää. Ymmärrettävää, että se rassaa sinua kovin. Ei moni halua puhua seksiaktin aikana kolmannesta henkilöstä. Oletko puhunut tästä hänelle? Jos olet, miten hän suhtautui?
- Anonyymi
Juicen sanoin "Ole mulle vähän aikaa hän".
- Anonyymi
Noo jos luistattelloo akkoasa muistellen ikkään kuin entiseltä muistilta.Paa vaikka peltorit korvillesi ja kuuntele vaikka Mikki Hiiri paskahädässä sammaan aikaan. Höh höhhöhöh!Kyllä se siitä ohi männöö ja loput sitten pidättellöö ja pihtailoo kumminnii.Keheheheheh!
- Anonyymi
Outoo, mutta voithan sanoa että lopeta nyt se vaimosta höpöttäminen - eihän tommosta kukaan jaksa kuulla. Kysy, että haluaisiko se kuulla sun exästä ja voit kertoa siitä vähän tarinoita
- Anonyymi
Hyviä neuvoja. mitä hemmettiä mies ap,n exästä välittäisi vaikka puhuisi siitä kokoajan, ap on pelkkä pano.
- Anonyymi
No hän on naimisissa siksi... mietin, miten paljon nainen arvostaa itseään kakkosena, kun mies tuo niin paljon esiin, kuka on se ykkönen. Otan osaa teidän kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Rakastajattaren kanssa voi harrastaa sitä seksiä, mitä vamolta ei kehtaa pyytää.
- Anonyymi
Olen joskus kuullut samasta, tai ainakin siitä, että mies kertoo, että hänen vaimonsa ja rakastajansa tulisivat varmasti hyvin toimeen jos tapaisivat.
Yksi syy tuohon vaimosta puhumiseen voi olla, että pelkää sinun ymmärtävän paikkasi väärin, rakastuvan jne.
Toinen ihan vaan se, että vaimo on monessa asiassa miehen elämän keskipiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801916- 591768
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3601645Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701243- 631179
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141063