Ahdistava suru

Anonyymi

Tämä vuosi on ollut musertavin vuosi elämässäni. Menetin molemnat vanhempani ja avoliitto päättyi eroon 8 vuoden jälkeen. Vanhempani olivat iäkkäitä, mutta tuntuu epätodelliselta että he kuolivat muutaman kuukauden välein. Tunteet myllertävät laidasta laitaan vihaa, surua, ikävää. Elämä tuntuu tyhjältä ja raskaalta. Jos yritän nukkua ilman lääkkeitä herään aamyöllä ahdistukseen, joka tuntuu kuin olisi jotain painavaa rinnan päällä - vaikea hengittää, ulos hengittämään meneminen yleensä auttaa. Olen miettinyt onko tämä normaalia surua vai masennusta. Toivottavasti elämä kevenee vielä joskus ja pystyn löytämään ilon uudestaan.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun sisko kuoli tuli myös avoero, sain hermoromahduksen. Ei ollut kuin kyyneleisiä päiviä.Isän kuoleman jälkeen vain äidin hiljaista itkua ja hiljalleen pölyttyviä huoneita.

      Sinulla ollut tosi raskasta, elämä ei palaa ennalleen. Ei se suru jätä koskaan. Onneksi sinullakin on suojelusenkeli joka pitää sinusta huolta.

    • Anonyymi

      Hei kaikki !
      Minulta kuoli äiti ollessani 1.5 vuotias. Nyt olen jo vanhus. Olen ollut siitä lähtien "henkisesti yksin".

      Minua on auttanut AJATUS laittaa kaikki elämän surut ja ikävät asiat läpinäkyvään laatikkoon jota ei saa auki. Ei koskaan ! Mutta se on läpinäkyvä, joten voin satuttamatta itseäni tutkia surujani. Surut ei pääse saastuttamaan iloisia asioita.

      Myönnän et on vähän sekava .... mut minua on auttanut !

      Kaikkea hyvää kaikille !!!!!

    • Anonyymi

      Menetin isäni jo 12-vuotiaana ja nyt 55-vuotiaana äitini, tuntuu jotenkin nyt lopulliselta tämä elämäni polku, tunnen olevani orpona nyt yksin kun ei ole sisaruksiakaan.

    • Anonyymi

      Luota siihen että vanhemmillasi on kaikki hyvin. He ovat yhdessä tuonpuoleisessa jossa heillä on hyvä ja turvallinen olla, rakkauden ympäröiminä. He ovat aina mukanasi ja lohduttavat sinua, vaikkeivat ole enää tässä maailmassa fyysisesti. Joskus murskaudumme sirpaileiksi ja olemme syvällä pimeydessä. Pikku hiljaa nouset sieltä ylös ja näet valon pilkahduksen ja sirpaleista syntyy jotain todella hyvää.

      Käy myös lääkärissä ja puhu ongelmistasi. Terapiasta voi olla myös apua, että saat puhua pahaa oloa pois.

      Lorna Byrnen kirjoista saa paljon lohtua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe