Tässä blogissa on nyt myös elämää avioeron jälkeen.Asiat täytyy käsitellä ja tehdä itselleen selväksi.Elämä ei ole koskaan helppoa,onneksi kukaan ei ole niin väittänytkään.Itse voi parhaiten olla onnellinen,silloin kun tietää mistä on kyse ennen kaikkea omassa sydämessä.
https://catherinweb.wordpress.com/
Avioerosta selviäminen
10
135
Vastaukset
- Anonyymi
Avioerohan oli selvä vuosia aikaisemmin, eikä aiheuttanut mitään muutosta elämääni. Toteutin, kun aika oli oikea!
- Anonyymi
Näin se meni itselläkin.Minun on kuitenkin hyvä miettiä sitä,miksi olin ajautunut 17 vuodeksi siihen suhteeseen.Miettiminen johtuu todennäköisesti myöskin siitä,että vaikka ero oli selvä..vuosien saatossa on kertynyt paljon tapoja ja tottumuksia,joista pitää päästää irti.Sehän on ihan perussettiä.Minä nyt vain ajattelen,paljon :)
- Anonyymi
Ei tule mitään ongelmia tai eroja kun pysyy poissa aviosta, kuinka yksinkertaista. Fiksu pääsee vähemällä kuten minä.
- Anonyymi
Kuitenkin kirjoittaa avioeropalstalle! Onko jotain jäänyt hampaankoloon?
Ei sitoutumisessa mitään vikaa ole.Useimmiten vika niissä syissä,miksi sitoutuu :) Avioliitto sinänsä ei kerro mitään siitä,onko sitoutunut parisuhteeseen vai ei.
- Anonyymi
Catherin kirjoitti:
Ei sitoutumisessa mitään vikaa ole.Useimmiten vika niissä syissä,miksi sitoutuu :) Avioliitto sinänsä ei kerro mitään siitä,onko sitoutunut parisuhteeseen vai ei.
Monelle parille alkaa kerääntyä tummia pilviä päälle kun sinne avioon edetään, näin se vaan on ollut lähi piirissäkin, monta avioliittoaa monta eroa ja riitaa, kaikki häviää kukaan ei voita.
- Anonyymi
Catherin kirjoitti:
En sitoutunut avioliittooni! Onneksi! Aika pian alun jälkeen selvisi, että aviopuolisollani on hyvä valehtelun taito. Hänen puheensa olivat suurimmaksi osaksi satua. Sattumalta kuulin vanhempiensa keskustelun, missä totesivat ykskantaan, että taas valehtelee. Tiesivät aviopuolisoni taipumuksen!
Anonyymi kirjoitti:
Monelle parille alkaa kerääntyä tummia pilviä päälle kun sinne avioon edetään, näin se vaan on ollut lähi piirissäkin, monta avioliittoaa monta eroa ja riitaa, kaikki häviää kukaan ei voita.
Avioliitto on monen haave ja odotus.Kun ihmisellä on paljon odotuksia,niin tulee väistämättä myös pettymyksiä.
Avioitumisen jälkeen,kun se haave on toteutettu,mikä on seuraava odotus parisuhteessa?Moni suhtautuu avioitumiseen niin,että se on se viimeinen etappi ja sitten kaikki on siinä,valmista.Alkaa tulla turhautuminen,että tässäkö tämä nyt oli.Anonyymi kirjoitti:
En sitoutunut avioliittooni! Onneksi! Aika pian alun jälkeen selvisi, että aviopuolisollani on hyvä valehtelun taito. Hänen puheensa olivat suurimmaksi osaksi satua. Sattumalta kuulin vanhempiensa keskustelun, missä totesivat ykskantaan, että taas valehtelee. Tiesivät aviopuolisoni taipumuksen!
Tällaiset on kurjia juttuja.
Sitoutumattomuus tuossa suhteessa oli kyllä sun onni!Sun hälytyskellot on soineet.Vaistojaan on hyvä seurata.Ehkäpä tuon jälkeen tunnistat niiden soinnin vieläkin paremmin :)- Anonyymi
Catherin kirjoitti:
Tällaiset on kurjia juttuja.
Sitoutumattomuus tuossa suhteessa oli kyllä sun onni!Sun hälytyskellot on soineet.Vaistojaan on hyvä seurata.Ehkäpä tuon jälkeen tunnistat niiden soinnin vieläkin paremmin :)Ikävä kyllä tunnistan ja olenkin huono ihmissuhteissa, kun en ole onnistunut luottamustani kasvattamaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822