Luumun väriset kontiot

Anonyymi

Tuli tarvetta pitkävartisille. Kuukausi sitten ostin Cittarista luumun väriset eli sinipunaiset kontiot, miehenä ihastuin väriin, onpa jotain muutakin kuin mustaa saapasta jalkaan

25

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullakin on tätä nykyä luumunväriset kontiot. Kiva väri, joskin punaiset olisivat ne kaikkein hienoimmat. Varmaan seuraavat kontiot ovatkin sitten punaiset. Käytän paljon kumppareita ja tykkään siitä että miehillekin on alkanut olla tarjolla muutakin kuin tosiaan sitä mustaa saapasta. Olen käyttänyt jo loppuun monenväriset kontiot. Edelliset olivat limenkeltaiset, sitä ennen tummanvihreät ja sitä ennen tuohenvalkoiset ja siniset. Melkein koko värisuora siis:)

    • Anonyymi

      Olen myös katsellut noita luumun värisiä Kontioita mutta toistaiseksi olen pysytellyt mustissa. Niitä on kahdet, toiset viime vuosituhannella ja toiset uutuuttaan kiiltävät, koko on 43. Kieltämättä punaisetkin houkuttelisi, en vain tiedä kehtaisinko niitä julkisesti käyttää. Eilen näin kauppareissulla nuorehkolla naisella valkoiset Kontiot. Käytön jälkiä oli näkyvissä mutta toisaalta kiiltoakin löytyi, kyllä olivat hyvän näköiset!

    • Anonyymi

      Olen katsellut kauppojen saapas osastoja ostaakseni myös luumun väriset kontiot, mutta en ole löytänyt muita kuin mustia ja kirkkaan punaisia, onko niitten luumun väristen valmistus lopetettu kun liikkeissä niitä ei näy? tietääkö kukaan?

      • Anonyymi

        Luulisin että luumunväristen valmistus on tosiaan lopetettu. Joissakin kaupoissa saattaa olla jäännöspareja jäljellä. Esim Kärkkäisellä?


    • Anonyymi

      Kontioiden laatu on nykyään hanurista. Ostin 2019 maalin uudet punaiset kontiot. Ne ovat aivan vetelät varren yläosasta. Onneksi sain vanhan maaliset tukevat punaiset kontiot. Täytyy pitää niitä pyhäsaappaina, kun niitä ei enää saa mistään.

      • Anonyymi

        Minulla on 43 mustat Kontiot, pari vuotta vanhat. Käytän niitä todella paljon lenkillä, kaupassa, työmatkoilla ym. Minun mielestäni ovat todella hyvät kumisaappaat, mukavat jalassa ja kestävät hyvin normaalia käyttöä. Tänä talvena ei ole talvikenkiä tullut käytettyä, Kontioita sitäkin enemmän. Olen todella tyytyväinen Kontioihini, hyvät yleissaappaat ja vieläpä erittäin hyvän näköiset!


      • Anonyymi

        Olen ollut vuosikaudet punaisten kontioiden suurkuluttaja, nyt taitaa olla jo kuudes pari hankittuna. Saapasparien välillä on hämmästyttävän suuria eroja, nimenomaan varren suhteen (lesti on ollut koko ajan minun 41 numeron jalkaani sopiva). Pari kolme vuotta törmäsin juuri tuollaisiin kontioihin, joiden varret ovat ihan vetelät. Sitten on sellaisia, joiden varret ovat liiankin jäykät ja saappaat tuntuvat painavilta. Kokonaisuutena ovat jalassa olleet ihan parhaat ne alkuperäiset punapohjaiset saappaat jostain 90-luvulta. Nyt tänä syksynä löysin ilokseni sellaisen saapasparin, joka oli varreltaan tukeva mutta ei liian jäykkä, vähän niin noissa punapohjaisissa.

        Varren pituuksissakin on eroja. Minulla on edelleen yhdet saappaat, joiden varsi on matalampaa mallia. Olisikohan jopa 5-6 sentin ero pitkävartisimpiin verrattuna. Mutta sitten näissä täyskorkeissakin saattaa olla varren pituudessa muutaman sentin heittoja.


    • Anonyymi

      Kävin mammuttimarkkinoilla ja ostoskärryyni jäi kenkäosaltolta nämä uudet keltaiset kontiot.On kyllä hienot saappaat ,mutta ostokynnys oli kyllä iso.

      • Anonyymi

        Minulla oli 10 -vuotiaana keltaiset kumisaappaat, pitkävartiset, eikä olleet mieleeni, -70 luvulla.


      • Anonyymi

        Ai nytkö niitä saa? Vanhat limekontioni edesmenivät jo aikaa sitten, ja olen siitä asti kaipaillut uusia. Punaisiakin olen kyllä harkinnut, mutta ehkä keltaisten ostokynnys olisi matalampi, kun ennestäänkin on ollut ne limenkeltaiset. Ilmeisesti näiden uusien saappaiden värisävy ei ole ihan sama kuin se vanha lime.


      • Anonyymi

        muutamassa citymarketissa käynyt ei ole keltaisia ollut


      • Anonyymi

        ostin tänään keltaiset kontiot, lisäks mulla on vihreät,punaiset ja luumunväriset kontiot,mustia en periaatteessa osta, miehet voi käyttää värikkäitäkin kumisaappaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostin tänään keltaiset kontiot, lisäks mulla on vihreät,punaiset ja luumunväriset kontiot,mustia en periaatteessa osta, miehet voi käyttää värikkäitäkin kumisaappaita

        100 % samaa mieltä. Ostan keltaiset kontiot vielä tässä ennen pitkää kunhan kauppaan pääsen. Luumunväriset, punaiset ja tuohenvalkoiset löytyvät ennestään. Tummanvihreät ja limenkeltaisetkin minulla on ollut aikaisemmin. Käytin ne niin sanotusti loppuun, eivät enää pitäneet vettä. Haisaappaita minulla on myös monenvärisiä. Keltaiset ahkerimmassa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 % samaa mieltä. Ostan keltaiset kontiot vielä tässä ennen pitkää kunhan kauppaan pääsen. Luumunväriset, punaiset ja tuohenvalkoiset löytyvät ennestään. Tummanvihreät ja limenkeltaisetkin minulla on ollut aikaisemmin. Käytin ne niin sanotusti loppuun, eivät enää pitäneet vettä. Haisaappaita minulla on myös monenvärisiä. Keltaiset ahkerimmassa käytössä.

        Kävin eilen hakemassa itselleni paikallisesta Citymarketista keltaiset kontiot. On ne kyllä upeat saappaat. Siellä oli myös tarjouksessa kolmellakympillä jäännösparina punaiset kontiot, juuri minun kokoani 41. Ostin nekin pois kuljeksimasta, ovat ne punaisetkin vain niin hienot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin eilen hakemassa itselleni paikallisesta Citymarketista keltaiset kontiot. On ne kyllä upeat saappaat. Siellä oli myös tarjouksessa kolmellakympillä jäännösparina punaiset kontiot, juuri minun kokoani 41. Ostin nekin pois kuljeksimasta, ovat ne punaisetkin vain niin hienot.

        Sama juttu minulla.Hai uudet keltaiset kontiot itselleni ja kuinka olikaan yksi pari punakontioita alenettuna 29,90€ kokoa 41.Ostoskärryyn molemmat ja kassatyttökin kehui saapasvalintaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin eilen hakemassa itselleni paikallisesta Citymarketista keltaiset kontiot. On ne kyllä upeat saappaat. Siellä oli myös tarjouksessa kolmellakympillä jäännösparina punaiset kontiot, juuri minun kokoani 41. Ostin nekin pois kuljeksimasta, ovat ne punaisetkin vain niin hienot.

        Sain vihdoin ostettua itselleni punaiset Kontiot, kokoa 42. Ulkokäyttöön minulla on uudet mustat 43 kokoiset ja sisällä käytän uusia 46 kokoisia. Voi olla että nämä punaisetkin jäävät sisäkäyttöön. Sen verran sydän jyskyttää ja kuumottaa kun vedän punaiset Kontiot jalkaani että vaikea kuvitella meneväni esim. kauppaan ne jalassa. Kaupan tytöt ovat jo useamman kerran kehuneet mustia Kontioitani joten mikähän olisi reaktio jos saapastelisin kauppaan punaisissa Kontioissa. Joten toistaiseksi saapastelen niillä kotioloissa mustien ohella, katsotaan josko joskus uskaltaisin niillä myös ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vihdoin ostettua itselleni punaiset Kontiot, kokoa 42. Ulkokäyttöön minulla on uudet mustat 43 kokoiset ja sisällä käytän uusia 46 kokoisia. Voi olla että nämä punaisetkin jäävät sisäkäyttöön. Sen verran sydän jyskyttää ja kuumottaa kun vedän punaiset Kontiot jalkaani että vaikea kuvitella meneväni esim. kauppaan ne jalassa. Kaupan tytöt ovat jo useamman kerran kehuneet mustia Kontioitani joten mikähän olisi reaktio jos saapastelisin kauppaan punaisissa Kontioissa. Joten toistaiseksi saapastelen niillä kotioloissa mustien ohella, katsotaan josko joskus uskaltaisin niillä myös ulos.

        Kuinka paljon muuten käytätte Kontioita sisällä? Minä olen jo pitkään käyttänyt Kontioita kotioloissa, kiihottavaa kun 46 kokoiset Kontiot lompsuvat hikisissä jaloissa! Löytyykö muita, mitä muuta kuuluu sisävarustukseen Kontioiden lisäksi?


    • Anonyymi

      Välillä ihmettelen tätä keskustelua kumisaappaiden väristä. Hai saappaat ja Kontiot on Unisex malleja. Sitten on erikseen naisille suunnitellut, kukalliset raidalliset ja pallokuvioiset rusetilla varustetut kumisaappaat. Minusta olisi kiva, että ihmiset pukeutuisivat värikkäissiin kumisaappaaisiin sateella. Muutenkin täällä on niin synkkää. Mitä useampi pitää värikkäitä kumisaappaita, sen vähemmän se kiinnitää huomiota.

    • Anonyymi

      Minun makuuni tuo luumun väri on vähän liian hillitty ja loppujen lopuksi aika lähellä perinteistä mustaa. Tykkään enemmän pirteämmän värisistä kumppareista. Tällä hetkellä minulla onkin punaiset kontiot. Tekisi mieli hommata myös keltaiset.

    • Anonyymi

      Haaveet Annikki, saat lonkka leikkauksen 10 euroa vaihtokassa. Heittokäsi Auvo Toivo näytöt mu3kikuva koodaa

    • Anonyymi

      Joulupukki toi luumun väriset kontiot. On kyllä mielestäni oikein kaunis väri ja täytyy sanoa että hyvät jalassa.

      • Anonyymi

        Minustakin kontiot ovat tosi hyvät jalassa, jos nyt kumppareista voi näin sanoa. Kontioissa on hyvä leveä lesti, jonka ansiosta ne istuvat ainakin minun jalkaan paremmin kuin mitkään ulkomaiset saappaat. Esimerkiksi nuo paljon kehutut hunterit eivät sovi minulle hyvin kun ovat niin kapeat.


    • Anonyymi

      Ja nyt on Nokian jalkineiden verkkokaupassa saatavilla Kontioita myös pinkkinä! Koot tosin loppuvat taas tähän 42:een. Itse olen tosin siinä mielessä onnekas, että Kontioissa on koko 41 minulle ihan passeli. Kuvan perusteella väri näyttää aika tavalla samalta kuin takavuosien fuksia. Hyvä väri joka tapauksessa. Kunhan (ja toivottavasti) näitä Kontioita saadaan myös kivijalkakauppoihin, menen kyllä ostoksille.

      • Anonyymi

        Aivan mahtava väri, toivottavasti kohta näkyy katukuvassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtava väri, toivottavasti kohta näkyy katukuvassakin.

        Kärkkäisellä on nyt noita pinkkejä Kontioita. Kävin eilen kokeilemassa, mutta en sitten ostanutkaan, kun olin väriin vähän pettynyt. Se oli jotenkin pliisu punaiseen tai keltaiseen verrattuna. Jatkan siis toistaiseksi saapastelua vanhoissa punaisissani. Punaisessa on ytyä. Kärkkäisellä oli muuten yhdet punaiset Kontiot myös 43 koossa! En ole koskaan ennen sellaisia nähnyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe