Muistan kun vaimo oli toisessa työpaikassa vielä ja oli sit ihastunut työkaveriinsa ja sit pikkujouluissa oli karannut homma käsistä, oli ollut miehen luona yötä, olivatko panneet, luultavasti, en tiedä ei tiedä kukaan muu kuin vaimo itse. Oli kuulemma ollut aika "soosissa" juotu sekaisin vähän kaikkea mitä tarjolla oli. Oli sit sammunu miehen luona ja herännyt krapulassa, rinnat paljaana mut pikkarit jalassa. Vaatetti ja tuli kotiin josta alkoi show. Myönsi pettäneensä ja pisti tietty alkoholin piikiin hortoilunsa mutta myönsi ihastuneensa työkaveriinsa ja mennyt miehen asunolle mutta ei tiedä oliko pannut miestä kun oli sammahtanut. vaimo siinä sit rauhottui, lopetti salasuhteen mieheen vähän kankeasti ja vahtoi jopa työpaikaa loppujen lopuksi. Aika erikoista et vaimon mielestä jos pikkarit jalassa ei ole ollyt yhdyntää, mun kanssa kun ennen vaimoa yks nainen nussi pikkarit vähän sivuun haarovälistä ja hyvin onnistu. Vaimo ei kuitenkaan olis halunnut mennä mihinkään testeihin mut sanoin et ennen ei seksiä kun varma juttu ja niin vaimo kävi eikä ollut mitään, onneksi. Munkin kohdalle osunut kiusauksia yöelämässä, aina tulee mieleen vaimon toilailut ja sen jälkeen miks ei mullekin vois käydä kämmi mut ei antaa olla. Vuodet kulunut, tyytyväisinä yhdessä.
Onneks on ne ajat takana
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446