Nelosella tulee joku huuhkajien kansanjuhla. Siinä kuuluttaja touhotti jotain että "Ootteko te ymmärtänyt että tämä on..."
Onpa se nyt sitten hienoa, siinä pari ponnetonta juontajaa kuuluttelee ponnettomia esiintyjiä lavalla ja kai siinä jossain vaiheessa sitten niitä huuhkajiakin esitellään, ne sitten siinä vaivaantuneina on hirmu tohkeissaan.
anna abreu siinä laulaa jännämiehestä:
https://www.youtube.com/watch?v=Qfcn2FVtbaQ
Mihin näitä kansanjuhlia oikein tarvitaan?
V..un kansanjuhla
64
53
Vastaukset 64
No eikös se v.ttu ole täälläkin niin kiven alla, että kannattaahan sitä juhlia. 😀☝️
No ymmärtäisi jos vaikka juhlisivat että nyt huuhkajat saa paremmin p..ua mutta että sitä, että päästään potkupallon euroopanmestaruuskisoihin ottamaan pataan kaikilta niin onko se nyt sitten niin iso juhlan aihe?
Harmaaritari kirjoitti:
No ymmärtäisi jos vaikka juhlisivat että nyt huuhkajat saa paremmin p..ua mutta että sitä, että päästään potkupallon euroopanmestaruuskisoihin ottamaan pataan kaikilta niin onko se nyt sitten niin iso juhlan aihe?
No mieti... kerrankin arvokisoihin! Ensin voitettiin euroviisuissa ja heti perään tämä! Voi tätä magiaaa!!! 😝
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Älä naurata, ajan pian auton ojaan :D
Disse kirjoitti:
No mieti... kerrankin arvokisoihin! Ensin voitettiin euroviisuissa ja heti perään tämä! Voi tätä magiaaa!!! 😝
No mietin, siksi tein tuon avauksenkin tuntuu että "hurraa", eikä "HURRAA!!!" Luulisi että tuollainen ei kiinnostaisi kuin lajiharrastajia enimmäkseen mutta kun kaikki ovat sekaisin, joku ukon horiskokin siinä studiossa hehkutti ihan innoissaan. Jos mulla olis joku kauppaketju varmaan nyt painattaisin huuhkajan kuvia ämpäreihin ja jakaisin niitä joulunaluspäivinä hintaan 10e/kpl kaupan ovelta, ois varmaan hirvee suksee. Myisin joulupukin naamareita joissa on teemu pukin naama hintaan 50e/kpl, kaikki joulun pukit olis sitten teemu-pukkeja.
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä humussa kukaan tiellä kestäkkään! Eikun auto ojaan ja siihen katolle kiljumaan ja paitaa pois.... hulahula!!!😜
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ei tässä humussa kukaan tiellä kestäkkään! Eikun auto ojaan ja siihen katolle kiljumaan ja paitaa pois.... hulahula!!!😜
Hihih, ei ois pitäny avata tätä sivua :D, pääsis nyt kotiin...Abreu soi ja auto kiemurtaa :D
Harmaaritari kirjoitti:
No mietin, siksi tein tuon avauksenkin tuntuu että "hurraa", eikä "HURRAA!!!" Luulisi että tuollainen ei kiinnostaisi kuin lajiharrastajia enimmäkseen mutta kun kaikki ovat sekaisin, joku ukon horiskokin siinä studiossa hehkutti ihan innoissaan. Jos mulla olis joku kauppaketju varmaan nyt painattaisin huuhkajan kuvia ämpäreihin ja jakaisin niitä joulunaluspäivinä hintaan 10e/kpl kaupan ovelta, ois varmaan hirvee suksee. Myisin joulupukin naamareita joissa on teemu pukin naama hintaan 50e/kpl, kaikki joulun pukit olis sitten teemu-pukkeja.
No sinähän sen sanoit! Vaihetaan joulupukki teemupukkiin!!!🤣💪
Mutta nyt sunkin täytyy slkaa jo myöntämään, että alkaa tästä maahanmuutosta jotain hyötyä olla.... sen verta tummeni toikin sakki, että pärjättiin. Nyt vielä muutama pitkänmatkan, ja pikamatkan kiituri Afrikasta, keihäs ja moukarimiehiä itäeuroopasta, niin ja hiihtäjiä ja mäkihyppääjiä voi muiluttaa jotenkin Norjasta.... No jääkiekkoon ei tartte ketään, kun on oma mörkö...🤔Anonyymi kirjoitti:
Pidetäänkö sillekin tapaukselle sitten kansanjuhla?
Disse kirjoitti:
hula v..un hula, on siinäkin kyllä älytön biisi. Eipä ihme että se robin lähti tekemään englanniksi jatkossa, taisi niin hävettää ne hulailut.
Anonyymi kirjoitti:
Hihih, ei ois pitäny avata tätä sivua :D, pääsis nyt kotiin...Abreu soi ja auto kiemurtaa :D
Joo, pitää olla varovainen mitä palstalla menee tekemään.... se voi olla niinkun, että auto soi ja Abrey kiemurtaa kuule! 😬☝️
Harmaaritari kirjoitti:
hula v..un hula, on siinäkin kyllä älytön biisi. Eipä ihme että se robin lähti tekemään englanniksi jatkossa, taisi niin hävettää ne hulailut.
No ei ole YammaYamman voittanutta biisiä olemassa. Sitä kun kuuntelee, alkaa 20 sekunnissa veri turskamaan korvista! 😳
Harmaaritari kirjoitti:
Harmittaako sua nyt tässä vaan se, kun jossain Anna Abreun biisissä ei ylistettykään teitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä?
Kyllä mun mielestä ainakin se huuhkajien kisoihin pääsy oli ihan kansanjuhlan arvoinen paikka, sillä kyseessä oli kuitenkin ensimmäinen kerta Suomen futiksen historiassa. Vaikka sitä menestystä ei kisoista tulisikaan, kuten todennäköisesti ei tulekaan, niin olihan se pelkkä kisoihin pääsy jo erittäin hieno saavutus.
Kaikki kun ei suinkaan pyöri aina vain pelkästään sen seksin saamisen ympärillä, sillä sitä kun on kuitenkin maailmassa monia isompia ja tärkeämpiäkin asioita. Tietääkseni huuhkajien pelaajat taitavat myös olla melkein kaikki naimisissa tai parisuhteessa.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Pidetäänkö sillekin tapaukselle sitten kansanjuhla?
Pietään oleeoleeeeeoleee! Shake it! Housut pois!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, pitää olla varovainen mitä palstalla menee tekemään.... se voi olla niinkun, että auto soi ja Abrey kiemurtaa kuule! 😬☝️
Jatkakaa :D lähen syömään, pie tuo ap ukko kurissa :D
Anonyymi kirjoitti:
Pietään oleeoleeeeeoleee! Shake it! Housut pois!
Tänään kyllä kieltämättä ihmettelin missä minun yhdet farkut on mutta ei ne kyllä minkään kansanjuhlan takia ole minnekään hukkuneet, pakko olla täällä jossain :D
Anonyymi kirjoitti:
Jatkakaa :D lähen syömään, pie tuo ap ukko kurissa :D
Noh. Vähän kun villihtee, niin sehän viihtyy hyvin ja saa purkaa tuota vimmaansa. 😁👌
Disse kirjoitti:
No sinähän sen sanoit! Vaihetaan joulupukki teemupukkiin!!!🤣💪
Mutta nyt sunkin täytyy slkaa jo myöntämään, että alkaa tästä maahanmuutosta jotain hyötyä olla.... sen verta tummeni toikin sakki, että pärjättiin. Nyt vielä muutama pitkänmatkan, ja pikamatkan kiituri Afrikasta, keihäs ja moukarimiehiä itäeuroopasta, niin ja hiihtäjiä ja mäkihyppääjiä voi muiluttaa jotenkin Norjasta.... No jääkiekkoon ei tartte ketään, kun on oma mörkö...🤔Kun tumma ukko sattuu potkaisemaan pallon tolppien väliin suomi-paidassa ei se mun kansallistunnetta juuri nosta, ei auttaisi vaikka sillä olisi leijonakoru kaulassa.
DarkFear kirjoitti:
Harmittaako sua nyt tässä vaan se, kun jossain Anna Abreun biisissä ei ylistettykään teitä "kilttejä ja kunnollisia" miehiä?
Kyllä mun mielestä ainakin se huuhkajien kisoihin pääsy oli ihan kansanjuhlan arvoinen paikka, sillä kyseessä oli kuitenkin ensimmäinen kerta Suomen futiksen historiassa. Vaikka sitä menestystä ei kisoista tulisikaan, kuten todennäköisesti ei tulekaan, niin olihan se pelkkä kisoihin pääsy jo erittäin hieno saavutus.
Kaikki kun ei suinkaan pyöri aina vain pelkästään sen seksin saamisen ympärillä, sillä sitä kun on kuitenkin maailmassa monia isompia ja tärkeämpiäkin asioita. Tietääkseni huuhkajien pelaajat taitavat myös olla melkein kaikki naimisissa tai parisuhteessa.Kansanjuhla siitä että pääsee ottamaan pataan paremmiltaan on vähän sama juttu kuin että jos k&k mies pyytäisi naiselta seksiä ja juhlisi sitä villisti kun nainen sanoo "painu v..un rumilus".
Harmaaritari kirjoitti:
Kun tumma ukko sattuu potkaisemaan pallon tolppien väliin suomi-paidassa ei se mun kansallistunnetta juuri nosta, ei auttaisi vaikka sillä olisi leijonakoru kaulassa.
Ai että... kyllä nyt on tunteet pinnassa....😊
Disse kirjoitti:
Ai että... kyllä nyt on tunteet pinnassa....😊
Ei mulla ole, kansanjuhlijoilla tuntuu olevan. Äsken siinä oli joku surkea pari rautiainen -imitaatio vissiin ja kaikilla oli hirmu hauskaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla ole, kansanjuhlijoilla tuntuu olevan. Äsken siinä oli joku surkea pari rautiainen -imitaatio vissiin ja kaikilla oli hirmu hauskaa.
No mä en oo vielä edes katsonut juhlia, pitääpä vilkaista, kun näyttää olevan niin kivat bileet. 😃👌
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tänään kyllä kieltämättä ihmettelin missä minun yhdet farkut on mutta ei ne kyllä minkään kansanjuhlan takia ole minnekään hukkuneet, pakko olla täällä jossain :D
Ei oo täällä :D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei ou ku kylypytakki! 😜
Sama se :D
Harmaaritari kirjoitti:
Kansanjuhla siitä että pääsee ottamaan pataan paremmiltaan on vähän sama juttu kuin että jos k&k mies pyytäisi naiselta seksiä ja juhlisi sitä villisti kun nainen sanoo "painu v..un rumilus".
Voisit jo lopettaa niistä jostain "k&k"-miehistä jankkaamisen, kun ketkään normaalit ihmiset eivät edes tiedä mitään tosta lyhenteestä tämän palstan ulkopuolella.
Sitä kun on maailmassa paljon suurempiakin murheita, kun joidenkin muutamien miesten naisettomuus, niin en ole jaksanut tota asiaa turhaan murehtia jalkapallon aikana, enkä kyllä suoraan sanottuna koskaan muulloinkaan.
- Anonyymi
Hihih, älä messua :D Abreustakin näytät tykkäävän, hyvä biisi :D
Ihan p..ka biisi, kertoo jostain kunnottomasta jännäpanomiehestä kun ois voinu tehdä myös semmoisen jossa kerrankin joku k&k mies saisi ylistystä.
"Mä näin eilen susta unta
Oltiin siin niinkun ennen
Ja pariin päivään muuta pystyny oo miettii en
Sano kulta sano
Onks se väärin soittaa sulle
Ku on jano hirvee jano ja kaipaan sun iholle
Ei se tarkota
Että pitäis yhteen palata
Mutta mul on ollu kauhea
Ikävä sun kehoa
Kun mä mietin sua
Niin mä tarviin kylmää suihkua
Hei beibi tuutko käymään
Jos kysyn, kysyn, kysyn, kysyn
Kun ei kukaan muu
Sillä lailla saa mua latautuu
Tuo se vanha kipinä bäck
Ja mä sytyn, sytyn, sytyn, sytyn
Tää pääs mut taas yllättää
En tiiä muistitkohan sä
Miten sairaan hyviä me ollaan yhessä
Vaikka kuinka kauan viime kerrast ois aikaa
Sä muistat joo sä muistat kuin mua kuuluu koskettaa
En mä oleta
Et sä haluut yhteen palata
Mutta mun on ollu vaikea
Saada unta ilman sua
Kun mä mietin sua
Hei beibi tuutko käymään
Kun ei kukaan muu
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Sä oot mulle sellainen
Ja tuut aina olemaan
Josta yli mä en koskaan pääse kokonaan
Sano kulta sano
Onks se väärin aatella näin
Ku en tahdo mä en tahdo vielä siirtyy eteenpäin
Kun mä mietin sua
Hei beibi tuutko käymään
Kun ei kukaan muu
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Ja mä sytyn, sytyn, sytyn, sytyn"
No Anna on sentään rehellinen, siinäkin vaiheessa kun on etsitty joku K&K mies elättämään jännämiehen vahinkokakaraa muistellaan jännäpanomiestä, sitähän ei kaikki naiset myönnä:
"Sä oot mulle sellainen
Ja tuut aina olemaan
Josta yli mä en koskaan pääse kokonaan"- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ihan p..ka biisi, kertoo jostain kunnottomasta jännäpanomiehestä kun ois voinu tehdä myös semmoisen jossa kerrankin joku k&k mies saisi ylistystä.
"Mä näin eilen susta unta
Oltiin siin niinkun ennen
Ja pariin päivään muuta pystyny oo miettii en
Sano kulta sano
Onks se väärin soittaa sulle
Ku on jano hirvee jano ja kaipaan sun iholle
Ei se tarkota
Että pitäis yhteen palata
Mutta mul on ollu kauhea
Ikävä sun kehoa
Kun mä mietin sua
Hei beibi tuutko käymään
Kun ei kukaan muu
Tuo se vanha kipinä bäck
Tää pääs mut taas yllättää
En tiiä muistitkohan sä
Miten sairaan hyviä me ollaan yhessä
Vaikka kuinka kauan viime kerrast ois aikaa
Sä muistat joo sä muistat kuin mua kuuluu koskettaa
En mä oleta
Et sä haluut yhteen palata
Mutta mun on ollu vaikea
Saada unta ilman sua
Kun mä mietin sua
Hei beibi tuutko käymään
Kun ei kukaan muu
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Sä oot mulle sellainen
Ja tuut aina olemaan
Josta yli mä en koskaan pääse kokonaan
Sano kulta sano
Onks se väärin aatella näin
Ku en tahdo mä en tahdo vielä siirtyy eteenpäin
Kun mä mietin sua
Hei beibi tuutko käymään
Kun ei kukaan muu
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Tuo se vanha kipinä bäck
Ja mä sytyn, sytyn, sytyn, sytyn"
No Anna on sentään rehellinen, siinäkin vaiheessa kun on etsitty joku K&K mies elättämään jännämiehen vahinkokakaraa muistellaan jännäpanomiestä, sitähän ei kaikki naiset myönnä:
"Sä oot mulle sellainen
Ja tuut aina olemaan
Josta yli mä en koskaan pääse kokonaan"Hassu, sehän laulaa k& k miehestä, siinä on vähän tulkinnan varaa, mutta minä näkisin, että k&k oli ruvennu empimään ja Anna siinä ikään kuin maanitteli maailman parhainta miestä takas, Harmis, kyllä se niin meni :D Kato sinä vaan sitä jalkapallohuumaa et tiijä tästä tästä kappaleesta mittään :D se on selvästi omistettu sille kiltille ja oikealle :D
Anonyymi kirjoitti:
Hassu, sehän laulaa k& k miehestä, siinä on vähän tulkinnan varaa, mutta minä näkisin, että k&k oli ruvennu empimään ja Anna siinä ikään kuin maanitteli maailman parhainta miestä takas, Harmis, kyllä se niin meni :D Kato sinä vaan sitä jalkapallohuumaa et tiijä tästä tästä kappaleesta mittään :D se on selvästi omistettu sille kiltille ja oikealle :D
Ei ollut, selvästikin joku top kymmenen mies oli annaa paneskellut ja sitten jättänyt ja nyt anna sitä vinkuu takaisin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei ollut, selvästikin joku top kymmenen mies oli annaa paneskellut ja sitten jättänyt ja nyt anna sitä vinkuu takaisin.
On sulla tutka :D Anna ei oo l...tka :D
- Anonyymi
Hyvä paikka tämä ainakin on tytöillä mennä pillut märkinä unelmoimaan futis jätkästä itselleen, jolla pienet mahdollisuudet päästä joskus isompiin rahoihin käsiksi. Sitten jatkoilla yöelämässä mennään tyrkyttämään itseään heille.
Joo, se on kyllä jännä kun jostain luin että joku englesmannitoimttaja viime kaudella oli kirjoittanut että Teemu Pukki ei edes näytä huippujalkapalloilijalta vaan ennemminkin joltain maajussilta. no sytyttääkö maajussi täällä suomessa? no ei varmaan sytytä, koulutetut uranaiset pakenee maalta kaapuntiin jotta ei vaan tarviis maajussien kanssa antautua läheisempiin tekemisiin, hyi v..u, jos pitäis vaikka sylkeä vaihtaa. No entäs sitten kun yksi maajussi muutaman kerran potkaisee pallon parin toisistaan kaukana olevan tolpan väliin, hurraa, tilanne muuttuu jopa tosiaan alkaa paikat kostumaan, karvanaama sais kaiken mitä vaan keksis pyytää.
V..u, antaisko muka palstankaan naiset tuonnäköiselle virnuilijalle jos se tulis jossaain kyläbaarin ovella vastaan:
https://img.ilcdn.fi/t6QtJnPDbmLHFh_AhmTDNftdPLs=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/846597f22c8f464ca9e02be18735b8dce6405d6c4549d07b1443af76fc103d69.jpg
No ei varmaan, karkuun juoksisivat.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
V..u, antaisko muka palstankaan naiset tuonnäköiselle virnuilijalle jos se tulis jossaain kyläbaarin ovella vastaan:
https://img.ilcdn.fi/t6QtJnPDbmLHFh_AhmTDNftdPLs=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/846597f22c8f464ca9e02be18735b8dce6405d6c4549d07b1443af76fc103d69.jpg
No ei varmaan, karkuun juoksisivat.Ehheh...heh *ysks*
Kuvateksti: ”No voe tokkiisa uffaffaa”
Joo, en!! Harmaaritari kirjoitti:
Joo, se on kyllä jännä kun jostain luin että joku englesmannitoimttaja viime kaudella oli kirjoittanut että Teemu Pukki ei edes näytä huippujalkapalloilijalta vaan ennemminkin joltain maajussilta. no sytyttääkö maajussi täällä suomessa? no ei varmaan sytytä, koulutetut uranaiset pakenee maalta kaapuntiin jotta ei vaan tarviis maajussien kanssa antautua läheisempiin tekemisiin, hyi v..u, jos pitäis vaikka sylkeä vaihtaa. No entäs sitten kun yksi maajussi muutaman kerran potkaisee pallon parin toisistaan kaukana olevan tolpan väliin, hurraa, tilanne muuttuu jopa tosiaan alkaa paikat kostumaan, karvanaama sais kaiken mitä vaan keksis pyytää.
Aika huono vertauskuva sulta, sillä eipä ole Teemu Pukki ollut ikinä mikään maajussi, vaan futispelaaja aina jollakin tasolla. Muutenkin kitiset mun mielestäni tossa ihan turhasta asiasta, sillä onhan se maaltamuutto ollut Suomessa yleistä jo 60-luvulta lähtien, eli yli viidenkymmenen vuoden ajan.
Yleensäkin ihmiset ovat muuttaneet maalta kaupunkeihin jo yli 50 vuoden ajan, joten mitä sitä enää kannattaa tänä päivänä valittaa turhaan jostain sellaisesta, jos nuoret muuttavat niiden parempien työpaikkojen ja opiskelumahdollisuuksien perässä isompiin kaupunkeihin.
Luulisi että tämä asia nyt olisi jo meidän sukupolvelle niin arkipäivää ja itsestään selvä asia, ettei siitä enää viitsisi ketkään meidän ikäiset ihmiset turhaan kitistä, kun eipä siitä ole valittaneet edes meidän vanhempien sukupolvi, kun asia alkoi yleistymään jo heidän lapsuudessa tai viimeistään nuoruusvuosina.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Aika huono vertauskuva sulta, sillä eipä ole Teemu Pukki ollut ikinä mikään maajussi, vaan futispelaaja aina jollakin tasolla. Muutenkin kitiset mun mielestäni tossa ihan turhasta asiasta, sillä onhan se maaltamuutto ollut Suomessa yleistä jo 60-luvulta lähtien, eli yli viidenkymmenen vuoden ajan.
Yleensäkin ihmiset ovat muuttaneet maalta kaupunkeihin jo yli 50 vuoden ajan, joten mitä sitä enää kannattaa tänä päivänä valittaa turhaan jostain sellaisesta, jos nuoret muuttavat niiden parempien työpaikkojen ja opiskelumahdollisuuksien perässä isompiin kaupunkeihin.
Luulisi että tämä asia nyt olisi jo meidän sukupolvelle niin arkipäivää ja itsestään selvä asia, ettei siitä enää viitsisi ketkään meidän ikäiset ihmiset turhaan kitistä, kun eipä siitä ole valittaneet edes meidän vanhempien sukupolvi, kun asia alkoi yleistymään jo heidän lapsuudessa tai viimeistään nuoruusvuosina.Eniten muuttaa naiset maalta kaupunkiin eikä todellakaan paremman koulutuksen ja työpaikan vuoksi vaan kaupungissa heillä on parempi mahdollisuus löytää parempi tuloinen mies joka elättää heidät.
DarkFear kirjoitti:
Luulisi että tämä asia nyt olisi jo meidän sukupolvelle niin arkipäivää ja itsestään selvä asia, ettei siitä enää viitsisi ketkään meidän ikäiset ihmiset turhaan kitistä, kun eipä siitä ole valittaneet edes meidän vanhempien sukupolvi, kun asia alkoi yleistymään jo heidän lapsuudessa tai viimeistään nuoruusvuosina.Se oli englantilainen toimittaja joka vertasi mutta olihan se aika osuva. Teemu jos seisoisi kumpparit jalassa jossain pellon pientareella paikalliseksi isännäksi sitä äkkiä luulisi. Eikä se ole huono asia suinkaan, paitsi naisten mielestä, isäntä-teemun kohdalla ne vaan nostelisi nokkaansa mutta kun tekee tiliä palloa potkimalla haarukset valuu mahlaa, jos se ei ole sinusta sairasta niin mikä sitten on?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No ei varmaan, karkuun juoksisivat.Näitä löytyy monia mm. Kimi Räikkönen, joka on pituudeltaan 175cm.
Jos hän ei olisi F1 kuski tai muuten hyvätuloinen niin olisi myös hän täällä palstalla valittamassa elämänkurjuutta, koska naisilta tulee jatkuvaa pakkia.
Kimilläkin on Helsingin yössä joskus riittänyt pitkääkin mallia 180 cm molempiin kainaloihin. Normaali ihmiselle olisivat nämä mallit leuka niin pystyssä, että vastaantulija luulisi sieraimia silmiksi. Harmaaritari kirjoitti:
Se oli englantilainen toimittaja joka vertasi mutta olihan se aika osuva. Teemu jos seisoisi kumpparit jalassa jossain pellon pientareella paikalliseksi isännäksi sitä äkkiä luulisi. Eikä se ole huono asia suinkaan, paitsi naisten mielestä, isäntä-teemun kohdalla ne vaan nostelisi nokkaansa mutta kun tekee tiliä palloa potkimalla haarukset valuu mahlaa, jos se ei ole sinusta sairasta niin mikä sitten on?
Onhan sitä maailmassa paljon sairaampiakin asioita, jotka nyt eivät liity mitenkään tähän asiaan tai jalkapalloon ylipäätään. Mä kun vaan en vedä joka asiaan mukaan aina sitä seksiä, miesten naisettomuutta ja näitä muita palstan huuhaa-juttuja, sillä maailmaan mahtuu paljon muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Kuten vaikka niin hieno urheilu kun se futiskin on.
Sen toki ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki eivät sitä lajista tai urheilusta ylipäätään välitä, mutta kuitenkin selvästi valtaosa suomalaisista näkyy sitä futista ja urheilua arvostavan.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Onhan sitä maailmassa paljon sairaampiakin asioita, jotka nyt eivät liity mitenkään tähän asiaan tai jalkapalloon ylipäätään. Mä kun vaan en vedä joka asiaan mukaan aina sitä seksiä, miesten naisettomuutta ja näitä muita palstan huuhaa-juttuja, sillä maailmaan mahtuu paljon muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Kuten vaikka niin hieno urheilu kun se futiskin on.
Sen toki ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki eivät sitä lajista tai urheilusta ylipäätään välitä, mutta kuitenkin selvästi valtaosa suomalaisista näkyy sitä futista ja urheilua arvostavan.Täälläpä ei ole tapana joutavia juhlia.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Sen toki ymmärrän ja hyväksyn, jos kaikki eivät sitä lajista tai urheilusta ylipäätään välitä, mutta kuitenkin selvästi valtaosa suomalaisista näkyy sitä futista ja urheilua arvostavan.Täällä käydään armeija ja pulinat pois.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä käydään armeija ja pulinat pois.
Mistä päin maailmaa oikein kirjoittelet? Jostain talvisodan juoksuhaudoista varmaan, sillä eipä ainakaan miltään eurooppalaishenkiseltä sun puheesi vaikuta.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mistä päin maailmaa oikein kirjoittelet? Jostain talvisodan juoksuhaudoista varmaan, sillä eipä ainakaan miltään eurooppalaishenkiseltä sun puheesi vaikuta.
Olen eurooppalaishenkisessä poterossa keski-eurooppalaisella keskijakauksella varustettuna . Kommentoin tarvittaessa.
Anonyymi kirjoitti:
Eniten muuttaa naiset maalta kaupunkiin eikä todellakaan paremman koulutuksen ja työpaikan vuoksi vaan kaupungissa heillä on parempi mahdollisuus löytää parempi tuloinen mies joka elättää heidät.
Uskaltaisin kyllä väittää, että niitä korkeasti koulutettuja löytyy siltikin enemmän naisten kun miesten joukosta, että kyllä ne naiset muuttavat niihin kaupunkeihin myös niiden parempien koulutusmahdollisuuksien j työpaikkojen perässä.
Sitä kyllä ihmettelen, että miksi te ätmit oikein pidätte sitä naisten koulutusta niin huonona asiana? Luulisi kaiken järjen mukaan sen olevan pelkästään hyvä asia, että Suomessa naisilla ja myös miehillä on mahdollisuus suorittaa niitä korkeakoulututkintoja, jos vaan itse niin haluaa ja kokee omien kykyjensä siihen riittävän.
Voisihan sitä samalla tavalla myös ne syrjäseutujen miehet muuttaa sinne isompiin kaupunkeihin niiden töiden ja opiskelujen perässä.
- Anonyymi
Todella typerä idea. Nehän ruottissa nauraa
- Anonyymi
Nyt on hyvä tilaisuus meille kaikilee teeskennellä juhlivamme loppuottelupaikkaa.
Vaikka totuushan on että minä en ainakaan katsonut ainoatakaan karsintaottelua, miksipä katsoisin, potkupallo on hiton tylsää, jossa maalit tehdään lähinnä pilkulta, jonka saa olemattomasta syystä, ja tilanteesta, josta ei koskaan olisi maalia kuitenkaan syntynyt.
Ei mitään tekemistä oikean urheilun kanssa.
Sitäpaitsi kuka muistaa mitkä maat olivat mukana edellisissä EM-kisoissa, aivan, en edes muista kuka voitti. - Anonyymi
On kun oltais maailmanmestareita. Voi vittu sanon minä. Perseestä koko fudis ja toi porukka.
Sitä tosiaan alkaa uskomaan siihen että ihmiskunta on tyhmentynyt aina kun tällaisia tulee.
- Anonyymi
Tärkeintä on että suomalaiset saivat taas yhden hyvän syyn vetää kaljaa keskellä viikkoa. Se on tärkeintä.
Onkohan ne muuten aina samat hölmöläiset noissa?:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/819513-huuhkajat-huuma-sai-suomalaiset-juhlimaan-kansalaistorille-mtv-jopa-60-000-ihmista
vai vaihtuuko ne pääsosin? Tavallaan olisi toki lohdullista jos se olisi aina se sama sakki joka marssii welcome refugees -kulkueissa, jonottaa uusiin kauppakeskuksiin, käy hakemassa ilmaisen cocacola -purkillisen joulurekasta, noutaa ämpärit jostain avajaisista, juhlii kun kumilätkäjahdissa oltiin parhaita, tankkaa halpaa bensaa tuurissa, juhlii sitä kun päästiin potkupallokisaan ottamaan pataan jne.
Jos ne on pääosin samoja niillehän voitaisiin vaikka valtion varoin teettää jotain aasinmyssyjä niin ne olisi sitten helppo aina tunnistaa normaalin väen seasta ja muutenkin olisi helppo tilastoida ja seurata niiden liikkeitä.- Anonyymi
Samaa sakkia. Pistitkin siihen oleellisimmat segmentit. Vain tietty % höyryää.
Unohdit jauhelihan ostajat. No kysytään sitten niin päin, että mikä juhla, tapahtuma tai saavutus olisi sun mielestäsi sellainen, jota tavan kansalaisten kannattaisi juhlia?
Kyllä sitä vaan monissakin maissa on niitä juhlia järjestetty erityisesti futiksen takia, sillä kyseessä on kuitenkin se maailman ylivoimaisesti suosituin ja seuratuin urheilulaji. Pienemmissä maissa ei ole aina tarvinnut edes voittaa mitään kultamitalia, niin isot juhlat on saatu aikaan tavan kansan keskuudessa.
Enkä sanoisi tässä olevan kyse mistään kansan tyhmyydestä, sillä useinkin se urheilu nyt vaan on sellainen asia, mistä ihmiset tykkäävät ja sitä kovasti arvostavat.DarkFear kirjoitti:
No kysytään sitten niin päin, että mikä juhla, tapahtuma tai saavutus olisi sun mielestäsi sellainen, jota tavan kansalaisten kannattaisi juhlia?
Kyllä sitä vaan monissakin maissa on niitä juhlia järjestetty erityisesti futiksen takia, sillä kyseessä on kuitenkin se maailman ylivoimaisesti suosituin ja seuratuin urheilulaji. Pienemmissä maissa ei ole aina tarvinnut edes voittaa mitään kultamitalia, niin isot juhlat on saatu aikaan tavan kansan keskuudessa.
Enkä sanoisi tässä olevan kyse mistään kansan tyhmyydestä, sillä useinkin se urheilu nyt vaan on sellainen asia, mistä ihmiset tykkäävät ja sitä kovasti arvostavat.Sitä voi juhlia joulua, ja sitä voi juhlia juhannusta. Vappuakin voi juhlia ja uutta vuotta, ne on normaaleja juhlan aiheita. Voihan sitä urheiluakin juhlia, sitä voi juhlia kun suomi voittaa 50km:n hiihdossa tai sitten heittää keihäässä kultaa, ehkä jostain juoksuhommistaki voi juhlia jos syntyy uusi paavo nurmi (epäilen ettei), ja noita juhlikoon kukin kotonaan ihan yksityisesti. Voi toki potkuapalloakin juhlia jos voitetaan maailmanmestaruuskisat, arvaa voitetaanko ikinä? mutta jos niin sattuisi käymään kyllä silloikin juhlimisen pitää olla asiallista eikä mitään tuommoista koohottamista.
- Anonyymi
TIEDOKSI KAIKILLE. SUOMI ON VASTA PÄÄSSYT JALKAPALLON EM-KISOJEN LOPPUTURNAUKSEEN EIKÄ OLE VIELÄ VOITTANUT YHTÄÄN MITÄÄN. AIVAN TURHAA HEHKUTUSTA MEDIASSA JA MUUALLA.
VIELÄ ON (24!!!!) MAATA JÄLJELLÄ JOISTA VOITTAJA SELVIÄÄ. - Anonyymi
Mitä juhlimista jonkun Vatikaanin voittamisessa on ?
Voittihan ne sentään liechtenstainin, valtavat 37 800 asukasta siellä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liechtenstein
Kreikkaa vastaan sitten se näkyikin mikä on huuhkajien reaalitaso.
Kokolailla turhat kekkerit, mutta onhan se mukavaa nähdä Suomi kisoissa
- Anonyymi
Pujis, tykkäsitkö Abreusta?
No joo mutta sen olen huomannut että kun jos on hyvät maat pelaamassa sitä alkaa helposti seuraamaan vaikkei olisi aikonutkaan, suomen pelejä taas ei oikein jaksa katsoa, huomio aina herpaantuu jonnekin muualle.
Anonyymi kirjoitti:
Pujis, tykkäsitkö Abreusta?
Olin jääkiekkoa pelaamassa, niin jäi näkemättä, aiemmin kyllä olen tykännyt
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Olin jääkiekkoa pelaamassa, niin jäi näkemättä, aiemmin kyllä olen tykännyt
Höppelispöö, Harmiksella on se tuossa nauhalla :D
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta sen olen huomannut että kun jos on hyvät maat pelaamassa sitä alkaa helposti seuraamaan vaikkei olisi aikonutkaan, suomen pelejä taas ei oikein jaksa katsoa, huomio aina herpaantuu jonnekin muualle.
Jos on palstalla niin huomio kiinnittyy palstanaisiin, samaan aikaan ei kannata futista katsoa
Anonyymi kirjoitti:
Höppelispöö, Harmiksella on se tuossa nauhalla :D
Asuntomessuille olisin mennyt abreuta kattomaan, mutta sateenuhan takia en mennytkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441252- 54743
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55728- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26581- 54552
- 42526