Raamatun tie taivaaseen suomeksi tekstitetty

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiniä saa sitten juoda?

• Anonyymi

Kestää juoda, vaikka Lasolia.

• Anonyymi

Ihmisen on Taivaaseen päästäkseen ja Helvetiltä pelastuakseen, joko elettävä itse TÄYSIN synnitön elämä (mihin kukaan ei pysty) tai laitetettava pelastustansa koskien, kaikki uskonsa ja luottonsa, Herraamme Jeesukseen Kristukseen, ja hänen ylösnousemukseensa.

Jaakobin kirje
        2:10 Sillä jos joku koko lain pitää, ja rikkoo yhdessä, hän on vikapää kaikissa.

Roomalaiskirje

6:23 Sillä kuolema on synnin palkka, mutta ijankaikkinen elämä on Jumalan lahja Jesuksessa Kristuksessa meidän Herrassamme

4:4 Mutta sille, joka työtä tekee, ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta.
        4:5 Mutta joka ei työtä tee, vaan uskoo sen päälle, joka jumalattoman vanhurskaaksi tekee, hänen uskonsa luetaan hänelle vanhurskaudeksi.
        4:6 Niinkuin myös David sanoo: autuus on sen ihmisen, jolle Jumala vanhurskauden lukee ilman töitä:
        4:7 Autuaat ovat ne, joidenka vääryydet ovat anteeksi annetut, ja joidenka synnit peitetyt ovat.
        4:8 Autuas on se mies, jolle Jumala ei syntiä lue.

Johanneksen evankeliumi

11:25 Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
        11:26 Ja jokainen, joka elää ja uskoo minun päälleni, ei hänen pidä kuoleman ijankaikkisesti: uskotkos sen?

Kun ihminen pelastuu Jeesukseen uskonkautta, hänestä tulee Jumalan lapsi, Hän tulee olemaan aina osa Jumalan perhettä, koska hän otti vastaan Jumalan tarjoaman ilmaisen lahjan, ikuisen elämän. Lahja ei ole ikinä sellainen asia joka ansaitaan omila teiolla

Ihminen joka uskoo että hänen elettävä "hyvää elämää" päästäkseen taivaaseen, ei tule sinne pääsemään, koska hän luottaa omiin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. Mikäli Kristitty elää syntistä elämää uskoontulonsa jälkeen Jumala tulee kurittamaan häntä maanpäällä, kuten isät kurittavat lapsiaan, mutta Helvettiin hän ei tule joutumaan. Tämän Jumalan harjoittaman kuristuksen tarkoitus on opastaa kristittyjä elämään, hänen tahtonsa mukaista pyhää elämää.

Heprealaiskirje

12:6 Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän myös rankaisee; mutta jokaista poikaa hän pieksää, jonka hän korjaa.
        12:7 Jos te kurituksen kärsitte, niin Jumala taritsee itsensä teille niinkuin lapsillensa; sillä kuka on se poika, jota ei isä kurita?
        12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osalliset olleet, niin te olette äpärät ja ette lapset.
        12:9 Ja kuin meillä ovat lihalliset isät olleet kurittajana, niin me olemme niitä kavahtaneet: eikö meidän siis paljoa enemmin pidä hengelliselle Isälle alamaiset oleman, että me eläisimme?
        12:10 Sillä ne tosin ovat meitä kurittaneet harvoina päivinä luulonsa jälkeen; mutta tämä meidän tarpeeksemme, että me hänen pyhyytensä saisimme.

Tässä vielä saarna aiheesta, jos aihe kiinnostaa:

Kerran pelastettu, aina pelastettu

https://www.youtube.com/watch?v=8rvLz094uOg

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen on Taivaaseen päästäkseen ja Helvetiltä pelastuakseen, joko elettävä itse TÄYSIN synnitön elämä (mihin kukaan ei pysty) tai laitetettava pelastustansa koskien, kaikki uskonsa ja luottonsa, Herraamme Jeesukseen Kristukseen, ja hänen ylösnousemukseensa.

Jaakobin kirje
        2:10 Sillä jos joku koko lain pitää, ja rikkoo yhdessä, hän on vikapää kaikissa.

Roomalaiskirje

6:23 Sillä kuolema on synnin palkka, mutta ijankaikkinen elämä on Jumalan lahja Jesuksessa Kristuksessa meidän Herrassamme

4:4 Mutta sille, joka työtä tekee, ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta.
        4:5 Mutta joka ei työtä tee, vaan uskoo sen päälle, joka jumalattoman vanhurskaaksi tekee, hänen uskonsa luetaan hänelle vanhurskaudeksi.
        4:6 Niinkuin myös David sanoo: autuus on sen ihmisen, jolle Jumala vanhurskauden lukee ilman töitä:
        4:7 Autuaat ovat ne, joidenka vääryydet ovat anteeksi annetut, ja joidenka synnit peitetyt ovat.
        4:8 Autuas on se mies, jolle Jumala ei syntiä lue.

Johanneksen evankeliumi

11:25 Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
        11:26 Ja jokainen, joka elää ja uskoo minun päälleni, ei hänen pidä kuoleman ijankaikkisesti: uskotkos sen?

Kun ihminen pelastuu Jeesukseen uskonkautta, hänestä tulee Jumalan lapsi, Hän tulee olemaan aina osa Jumalan perhettä, koska hän otti vastaan Jumalan tarjoaman ilmaisen lahjan, ikuisen elämän. Lahja ei ole ikinä sellainen asia joka ansaitaan omila teiolla

Ihminen joka uskoo että hänen elettävä "hyvää elämää" päästäkseen taivaaseen, ei tule sinne pääsemään, koska hän luottaa omiin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. Mikäli Kristitty elää syntistä elämää uskoontulonsa jälkeen Jumala tulee kurittamaan häntä maanpäällä, kuten isät kurittavat lapsiaan, mutta Helvettiin hän ei tule joutumaan. Tämän Jumalan harjoittaman kuristuksen tarkoitus on opastaa kristittyjä elämään, hänen tahtonsa mukaista pyhää elämää.

Heprealaiskirje

12:6 Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän myös rankaisee; mutta jokaista poikaa hän pieksää, jonka hän korjaa.
        12:7 Jos te kurituksen kärsitte, niin Jumala taritsee itsensä teille niinkuin lapsillensa; sillä kuka on se poika, jota ei isä kurita?
        12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osalliset olleet, niin te olette äpärät ja ette lapset.
        12:9 Ja kuin meillä ovat lihalliset isät olleet kurittajana, niin me olemme niitä kavahtaneet: eikö meidän siis paljoa enemmin pidä hengelliselle Isälle alamaiset oleman, että me eläisimme?
        12:10 Sillä ne tosin ovat meitä kurittaneet harvoina päivinä luulonsa jälkeen; mutta tämä meidän tarpeeksemme, että me hänen pyhyytensä saisimme.

Tässä vielä saarna aiheesta, jos aihe kiinnostaa:

Kerran pelastettu, aina pelastettu

https://www.youtube.com/watch?v=8rvLz094uOg

Pysyn silti katolilaisena.

• Raamattu on Jumalan ilmoittama sana,ihmiselle jokakautta voi pelastua,Jeesus on se portti taivaaseen,hänen kautta on pääsy.
      Ei muulla tavalla,usko jonka Jumala lahjoitta ihmiselle,on ankkuri Jeesukseen.

• Pelastettu jos pysyy armossa,ja totuudessa,luopuminen tuo turmion ja kuoleman.

• Anonyymi

Hei Anonyymi 20.11.2019 13:56!

Tiedätkö onko Suomessa seurakuntaa joka uskoo kuten sinä ja minä?
      Tunnetko ihmisiä jotka uskovat että kerran pelastettu on aina pelastettu?

Nimim. Baptisti

• Bill Clinton voisi olla sellainen. Ainakin tekojensa perusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      317
      8663
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      204
      4730
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3730
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      201
      2681
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      124
      2260
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1786
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1779
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      62
      1720
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      179
      1426
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      351
      1394
    Aihe