Te heteromiehet

Anonyymi

Te heteromiehet jotka olette naimisissa naisen kanssa mutta haluatte välillä miestä,teille siis:Kiitos ei.Miksi te heteromiehet luulette että kaikki homomiehet haluavat teitä?Minä en halua, enkä myöskään bi miestä.En ole mikään teidän toyboy.Kun joku mies alkaa juttusille kanssani ja tajuan mikä hänellä on mielessä, niin "kautta rantain" otan vähitellen selville hänen ihmissuhteensa.Jos paljastuu että hän on naimisissa naisen kanssa tai on bi,niin koko juttu tyssää heti siihen.Olen saanut tuollaisista miehistä tarpeekseni.Ja sitten nämä jutut:Vaimoni ei ymmärrä minua...jne jne.Voi juma että etoo.Kun kerran sanoin yhdelle bi miehelle että kun sinä haluat olla välillä kummankin sukupuolen kanssa niin ethän sinä silloin voi olla uskollinen kenellekään.Vastaus oli tyrmistyttävä:Jos minä välillä olen naisen kanssa niin enhän minä silloin petä sinua koska hän on nainen eikä mies,jos olisin toisen miehen kanssa niin silloin se olisi pettämistä.!!!!Apua!Sanoin hänelle:Ai jaa,mutta kyseessähän on kuitenkin toinen ihminen, vai eikö nainen ole sinun mielestäsi ihminen.Hän jäi suu auki siihen baaritiskille tuijottamaan kun minä häivyin.En tietenkään tarkoita että kaikki homomiehet olisivat uskollisia mutta tuollaiset ovat niitä pahimpia pettäjiä.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisit osua arkaan paikkaan...….

• Anonyymi

Pysy omassa rauhassa , ei sinua kuule kukaan millään tavalla kiinnosta, ja älä vaivaudu avautumaan täällä, sinulla on varmaan omat palstat mihin kuulut.

• Anonyymi

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa,hahhahhaa!!!

• Anonyymi

Kakka kikkelissä ei kyllä kiinnosta. En tiedä miksi oli pakko kommentoida.

• Anonyymi

Niinpä,minä poistunkin nyt tältä keskusteluareenalta ja menen sellaiselle missä toivottavasti on kaltaisiani empaattisia,ymmärtäväisiä,järkeviä ja ihania ihmisiä.

• Anonyymi

Eihän mies, joka haluaa miestä välillä ole heteromies.

• Anonyymi

Ai jaa,oliko tuo sinulle uutta että joku heteromies voi haluta seksiä toisen miehen, eli homomiehen kanssa?Minä puhun kokemuksesta.Olen siis itse homo.Olin itsekin yllättynyt kun noin tapahtui.En tosin suostunut seksiin, koska mies jonka kanssa olen,oli se sitten seksiä tai enemmän,hänen täytyy olla 100% homomies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe