Te heteromiehet jotka olette naimisissa naisen kanssa mutta haluatte välillä miestä,teille siis:Kiitos ei.Miksi te heteromiehet luulette että kaikki homomiehet haluavat teitä?Minä en halua, enkä myöskään bi miestä.En ole mikään teidän toyboy.Kun joku mies alkaa juttusille kanssani ja tajuan mikä hänellä on mielessä, niin "kautta rantain" otan vähitellen selville hänen ihmissuhteensa.Jos paljastuu että hän on naimisissa naisen kanssa tai on bi,niin koko juttu tyssää heti siihen.Olen saanut tuollaisista miehistä tarpeekseni.Ja sitten nämä jutut:Vaimoni ei ymmärrä minua...jne jne.Voi juma että etoo.Kun kerran sanoin yhdelle bi miehelle että kun sinä haluat olla välillä kummankin sukupuolen kanssa niin ethän sinä silloin voi olla uskollinen kenellekään.Vastaus oli tyrmistyttävä:Jos minä välillä olen naisen kanssa niin enhän minä silloin petä sinua koska hän on nainen eikä mies,jos olisin toisen miehen kanssa niin silloin se olisi pettämistä.!!!!Apua!Sanoin hänelle:Ai jaa,mutta kyseessähän on kuitenkin toinen ihminen, vai eikö nainen ole sinun mielestäsi ihminen.Hän jäi suu auki siihen baaritiskille tuijottamaan kun minä häivyin.En tietenkään tarkoita että kaikki homomiehet olisivat uskollisia mutta tuollaiset ovat niitä pahimpia pettäjiä.
Te heteromiehet
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit osua arkaan paikkaan...….
- Anonyymi
Pysy omassa rauhassa , ei sinua kuule kukaan millään tavalla kiinnosta, ja älä vaivaudu avautumaan täällä, sinulla on varmaan omat palstat mihin kuulut.
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa,hahhahhaa!!!
- Anonyymi
Kakka kikkelissä ei kyllä kiinnosta. En tiedä miksi oli pakko kommentoida.
- Anonyymi
Niinpä,minä poistunkin nyt tältä keskusteluareenalta ja menen sellaiselle missä toivottavasti on kaltaisiani empaattisia,ymmärtäväisiä,järkeviä ja ihania ihmisiä.
- Anonyymi
Eihän mies, joka haluaa miestä välillä ole heteromies.
- Anonyymi
Ai jaa,oliko tuo sinulle uutta että joku heteromies voi haluta seksiä toisen miehen, eli homomiehen kanssa?Minä puhun kokemuksesta.Olen siis itse homo.Olin itsekin yllättynyt kun noin tapahtui.En tosin suostunut seksiin, koska mies jonka kanssa olen,oli se sitten seksiä tai enemmän,hänen täytyy olla 100% homomies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262496- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?931760Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271096Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891021Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35977Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959