Miespuolinen ystävä

Anonyymi

Tuli tälläinen kysymys mieleen? Juttelimme erään miehen kanssa. Hän sainoi tapailevansa erästä naista, mutta ei tiedä miksi nainen oikein viihtyy hänen seurassaan. Mitä hän oikein tällä tarkoitti?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, pitäsiköhän sun kysyä sitä mieheltä, eikä täältä ;)

    • Anonyymi

      Puhui kuin kaverilleen eli todennäköisesti ei tunne kumpaakaakaan daamia kohtaan yhtään syvemmin kuin platonista kaverisuhdetta.

      Itsellä on juuri noin että kavereina on ihan naisia ilman mitään friend with benefits vivahdustakaan kun toisinaan naisten kanssa ajan viettäminen tuntuu vaan ihan rennolta. Ihan hetero olen ja seksuaalisviritteelliset naissuhteet ovat muita daameja kuin kavereita. Olen joidenkin naiskavereiden osalta kokenut kiinnostusta pidemmällekin kanssani kun ollaan dängdäng, mutta en lähde ja heidän kanssa ollaan kuin on/off suhteessa vaikka itse miellän itseni vallattomaksi sinkuksi, tämä nyt kun viihdyn sinkkuna.

      Tuo sun mies saattaa epäsuorasti vihjaista että on kiinnostunut sinusta. Keskustelu tuskin päättyi tuohon mitä kirjoitit, se miten vastasit miehen kommenttiin ratkaisi aika paljon, jos olet hänestä kiinnostunut. ???

    • Anonyymi

      Huono itsetunto miehellä ja halusi kuulla kehuja. Tai halusi ystävän tukea. En lukisi tuosta mitään ihastumista sinuun.

    • Anonyymi

      Huonoa itsetuntoa ajattelin itsekin, mutta luulisi ihmisen itse tietävän miksi joku viihtyy hänen seurassaan varsinkin, jos itse on ko. naisen kanssa yhdessä.

      • Anonyymi

        No ei se aina noin ole. Jos on vaikka rankka historia, kokee olevansa tyhmä renttu ja nainen fiksu, niin äkkiä tulee fiilis et mitä se mun kanssa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se aina noin ole. Jos on vaikka rankka historia, kokee olevansa tyhmä renttu ja nainen fiksu, niin äkkiä tulee fiilis et mitä se mun kanssa on.

        Minun avovaimo on seurustellut parin kuuluisan miehen kanssa, sekä entisistä löytyy myös ns."pukumiehiä". Itse olen perusduunari ja voin hyvin kuvitella itseni huonoina hetkinä miettivän miksi ihmeessä hän on minun kanssa. En viihdy puvussa hienossa ravintolassa tai osaa puhua niin sivistyneesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe