Löysin miesystäväni autosta penisrenkaita kaksi kappaletta. Kysyin mistä sinne ovat tulleet, vastaus niitä vain tipahtelee. Suutuin kun en saanut kunnollista vastausta. Aloin tarkastamaan hänen taskunsa.. sieltäkin löytyi jotain.. puhelimesta löytyi. Ja nyt sitten suuttui miulle kun taskuille menin ja on nyt pitänyt toista kuukautta mykkäkoulua... tosin on käyttänyt miuta kaupalla pari kertaa tuona aikana. Kysymykseni on, miten sinä nainen olisit reakoinut tällaiseen? Olisitko vain tyytynyt vastaukseen niitä tipahtelee jostain? Olisitko sinä mennyt hänen taskuilleen? Siitä suuttumus etenkin kun taskut tarkastin...
Miten sinä olisit toiminut?
Miten olisit toiminut?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miehesi on kaappihomo ja pettää sinua autossa homostelemalla.
Itselläni kävi samoin ja nykyään ex-mieheni asuukin jo hinttapulinsa kanssa.- Anonyymi
Oikein sinulle,olit varmaan paha akka.Miksi yleensä yritti olla naisen kanssa jos oli miehistä kiinnostunut,taitaa olla niitä myöhäisheränneitä.
- Anonyymi
Olisin antanut kengän kuvan oersuksiin.
- Anonyymi
Minä voisin puolestani kysyä miten ois pitänyt toimii kun pitkäaikaisen kumppanin käsilaukusta ennen illan viettoa löytyi kortsuja, nainen selitteli paljastunutta tilannetta näin, kuules kun alettiin seurustella mulla oli tapana pitää kortsuja käsilaukussa ja sinne niitä on jäänyt seurustelun jälkeenkin mutta miksi kun nainen otti kierrukan synnytyksen jälkeen ja on ollut pilleritkin käytössä kierrukan poiston jälkeen. Oikea vastaus kuuluu, nainen pettää muiden kanssa.
- Anonyymi
Olisin huolissani hänen potenssistaan.
- Anonyymi
Suattaapi olla niin, että hää pettää sinnuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446