Eli milloin sait viimeksi seksiä? Itsetyydytystä ei lasketa.
Itse sain eilen viimeksi :)
Milloin sait viimeksi seksiä?
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
Minä saan seksiä tunneittain.
- Anonyymi
"Sain"? Nyt on sillä tavalla että olin nuori ja tyhmä ja laukkasin lauman mukana ja luulin että näin pitää tehdä ja olla, ja hankin poikaystäviä ja myöhemmin avomiehenkin. Mutta kun se seksi ei koskaan minulle ole napannut, ei sitten millään eikä ollenkaan. Olin vain onneton ja huomo olo kun piti muitten takia (muka) näytellä.
Onneksi tuosta viisastuin ja aloin elää omaa elämää itselleni ja omien halujeni ja tarpeitteni mukaan joihin ei kuulu seksi.
Keskityin opiskelun ja graduun ja kunnon työpaikan metsästykseen ja sen sainkin. Myöhemmin vaihdoin vielä parempaan työhön ja elän omanlaistani hyvää ja onnellistakin elämää!
Minulla on nyt hyvä työ, oma koti, ystävät, harrastukset, ulkomaan matkat, kirjat ja ennen kaikkea itsenäinen vapaa elämä jota elän juuri niinkuin haluan. Hulluhan olisin jos itseni pakottaisin parisuhteeseen ja miehen rynkytettäväksi kun koko ajan tuntisin vain pahoinvointia!
Niin että on siitä seksin "saannista" jo eräitä vuosia aikaa. En jäänyt kaipaamaan.Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaiset olot, jotka sinua miellyttävät. Ryhtyminen johonkin yhdenmukaisuuden paineen takia, vie elämästä ilon.
- Anonyymi
epäreilua että sinä saat ja minä en
vuosia sitten sain viimeksi - Anonyymi
yli 15 vee sitten : (
- Anonyymi
Mies ajattelee hammastahnan tyyppiä ja liipaisimen keveyttä jossain aseessa, että miuten muuttaisi
- Anonyymi
Sain noin 06.30 tänään aamulla.
en edes muista...aikaa on...:-/ vaikka parisuhteessa olen
- Anonyymi
Olisiko aika vaihtaa parisuhdetta, jos halut eivät kohtaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124570MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912356Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5641785Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491- 91453
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3948