Milloin sait viimeksi seksiä?

Anonyymi

Eli milloin sait viimeksi seksiä? Itsetyydytystä ei lasketa.

Itse sain eilen viimeksi :)

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä saan seksiä tunneittain.

    • Anonyymi

      "Sain"? Nyt on sillä tavalla että olin nuori ja tyhmä ja laukkasin lauman mukana ja luulin että näin pitää tehdä ja olla, ja hankin poikaystäviä ja myöhemmin avomiehenkin. Mutta kun se seksi ei koskaan minulle ole napannut, ei sitten millään eikä ollenkaan. Olin vain onneton ja huomo olo kun piti muitten takia (muka) näytellä.
      Onneksi tuosta viisastuin ja aloin elää omaa elämää itselleni ja omien halujeni ja tarpeitteni mukaan joihin ei kuulu seksi.
      Keskityin opiskelun ja graduun ja kunnon työpaikan metsästykseen ja sen sainkin. Myöhemmin vaihdoin vielä parempaan työhön ja elän omanlaistani hyvää ja onnellistakin elämää!
      Minulla on nyt hyvä työ, oma koti, ystävät, harrastukset, ulkomaan matkat, kirjat ja ennen kaikkea itsenäinen vapaa elämä jota elän juuri niinkuin haluan. Hulluhan olisin jos itseni pakottaisin parisuhteeseen ja miehen rynkytettäväksi kun koko ajan tuntisin vain pahoinvointia!
      Niin että on siitä seksin "saannista" jo eräitä vuosia aikaa. En jäänyt kaipaamaan.

      • Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaiset olot, jotka sinua miellyttävät. Ryhtyminen johonkin yhdenmukaisuuden paineen takia, vie elämästä ilon.


    • Anonyymi

      epäreilua että sinä saat ja minä en

      vuosia sitten sain viimeksi

    • Anonyymi

      yli 15 vee sitten : (

    • Anonyymi

      Mies ajattelee hammastahnan tyyppiä ja liipaisimen keveyttä jossain aseessa, että miuten muuttaisi

    • Anonyymi

      Sain noin 06.30 tänään aamulla.

    • en edes muista...aikaa on...:-/ vaikka parisuhteessa olen

      • Anonyymi

        Olisiko aika vaihtaa parisuhdetta, jos halut eivät kohtaa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe