Eli milloin sait viimeksi seksiä? Itsetyydytystä ei lasketa.
Itse sain eilen viimeksi :)
Milloin sait viimeksi seksiä?
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Minä saan seksiä tunneittain.
- Anonyymi
"Sain"? Nyt on sillä tavalla että olin nuori ja tyhmä ja laukkasin lauman mukana ja luulin että näin pitää tehdä ja olla, ja hankin poikaystäviä ja myöhemmin avomiehenkin. Mutta kun se seksi ei koskaan minulle ole napannut, ei sitten millään eikä ollenkaan. Olin vain onneton ja huomo olo kun piti muitten takia (muka) näytellä.
Onneksi tuosta viisastuin ja aloin elää omaa elämää itselleni ja omien halujeni ja tarpeitteni mukaan joihin ei kuulu seksi.
Keskityin opiskelun ja graduun ja kunnon työpaikan metsästykseen ja sen sainkin. Myöhemmin vaihdoin vielä parempaan työhön ja elän omanlaistani hyvää ja onnellistakin elämää!
Minulla on nyt hyvä työ, oma koti, ystävät, harrastukset, ulkomaan matkat, kirjat ja ennen kaikkea itsenäinen vapaa elämä jota elän juuri niinkuin haluan. Hulluhan olisin jos itseni pakottaisin parisuhteeseen ja miehen rynkytettäväksi kun koko ajan tuntisin vain pahoinvointia!
Niin että on siitä seksin "saannista" jo eräitä vuosia aikaa. En jäänyt kaipaamaan.Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaiset olot, jotka sinua miellyttävät. Ryhtyminen johonkin yhdenmukaisuuden paineen takia, vie elämästä ilon.
- Anonyymi
epäreilua että sinä saat ja minä en
vuosia sitten sain viimeksi - Anonyymi
yli 15 vee sitten : (
- Anonyymi
Mies ajattelee hammastahnan tyyppiä ja liipaisimen keveyttä jossain aseessa, että miuten muuttaisi
- Anonyymi
Sain noin 06.30 tänään aamulla.
en edes muista...aikaa on...:-/ vaikka parisuhteessa olen
- Anonyymi
Olisiko aika vaihtaa parisuhdetta, jos halut eivät kohtaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674