Milloin sait viimeksi seksiä?

Anonyymi

Eli milloin sait viimeksi seksiä? Itsetyydytystä ei lasketa.

Itse sain eilen viimeksi :)

9

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä saan seksiä tunneittain.

• Anonyymi

"Sain"? Nyt on sillä tavalla että olin nuori ja tyhmä ja laukkasin lauman mukana ja luulin että näin pitää tehdä ja olla, ja hankin poikaystäviä ja myöhemmin avomiehenkin. Mutta kun se seksi ei koskaan minulle ole napannut, ei sitten millään eikä ollenkaan. Olin vain onneton ja huomo olo kun piti muitten takia (muka) näytellä.
      Onneksi tuosta viisastuin ja aloin elää omaa elämää itselleni ja omien halujeni ja tarpeitteni mukaan joihin ei kuulu seksi.
      Keskityin opiskelun ja graduun ja kunnon työpaikan metsästykseen ja sen sainkin. Myöhemmin vaihdoin vielä parempaan työhön ja elän omanlaistani hyvää ja onnellistakin elämää!
      Minulla on nyt hyvä työ, oma koti, ystävät, harrastukset, ulkomaan matkat, kirjat ja ennen kaikkea itsenäinen vapaa elämä jota elän juuri niinkuin haluan. Hulluhan olisin jos itseni pakottaisin parisuhteeseen ja miehen rynkytettäväksi kun koko ajan tuntisin vain pahoinvointia!
      Niin että on siitä seksin "saannista" jo eräitä vuosia aikaa. En jäänyt kaipaamaan.

• Onneksi olkoon. Olet löytänyt sellaiset olot, jotka sinua miellyttävät. Ryhtyminen johonkin yhdenmukaisuuden paineen takia, vie elämästä ilon.

• Anonyymi

epäreilua että sinä saat ja minä en

vuosia sitten sain viimeksi

• Anonyymi

yli 15 vee sitten : (

• Anonyymi

Mies ajattelee hammastahnan tyyppiä ja liipaisimen keveyttä jossain aseessa, että miuten muuttaisi

• Anonyymi

Sain noin 06.30 tänään aamulla.

• en edes muista...aikaa on...:-/ vaikka parisuhteessa olen

• Anonyymi

Olisiko aika vaihtaa parisuhdetta, jos halut eivät kohtaa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3112
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1714
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1009
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      845
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      839
    Aihe