Rakkaat onko täällä ketään tuhmia lapsia ja sairaat jonka antaisin maailman parhaat joululahjat sanoo Taivaallinen Joulupukki !! Arvaapas kenestä noin vertauskuvallisesti puhutaan ?
Joulupukki ??
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin korvatunturin pukista.
Jeesuksta se ei voi puhua, koska Jeesus syntyi syksyllä ja joulu on pakanallinen porsasjuhla. Eihän saastaa pidä pyhäksi julistaa- Anonyymi
No niin! Ja toisessa ketjussa ehdottomasti kiellätte ja alatte nimitellä soffia valehtelijaksi, ettei täällä muka hyökätä joulua vastaan! Jälleen todistus teitä vastaan!
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Ja toisessa ketjussa ehdottomasti kiellätte ja alatte nimitellä soffia valehtelijaksi, ettei täällä muka hyökätä joulua vastaan! Jälleen todistus teitä vastaan!
En minä vaan ! Näytän vaan ettei Jeesus halunnut olla mitään tekemistä kauniiden ja rohkeitten ja hyvien kanssa koska vain sairaat syntiset tarvitsee parantaja.
No kuka ja kenestä täss verrataan ??
Höh höh ja hau hau murisee ja örisee maailman joulupukki ja lausuu tradionatilliset sanat onko ketään kilttejä lapsia kotona jonka antaisin hyviä joululahjoja..- Anonyymi
Jumala on Pyhä, josta kannattaa puhua kunnioituksella eikä kevytmielisesti. Hän on myös Isä lapsilleen, muttei mikään faija tms. "Meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli" (Hepr. 12:29).
https://www.youtube.com/watch?v=zksbi3YFtLY- Anonyymi
Osa kristittyjen - erityisesti uuskarismaattisten - ongelmista johtuu juuri siitä, että he sekoittavat Jumalan joulupukkiin. Jumala on pyhä, "joulupukkijumala" on epäjumala.
Eikö se on jännä että maailman joulupukki tahtoo saada ihmiset uskomaan,, että lapset voivat olla kilttejä,,
ilman että Jeesuksen kuolema on muuttanut heitä. Vai onko niin että Kristuksen Veri on heitetty pois ja kaikki ovat kilttejä?- Anonyymi
Meillä käy joulupukki emmekä joudu sen vuoksi helvettiin.
- Anonyymi
Täällä ollaan!! Tuhmina ja ilkeinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043