Kaikki 80-luvun alussa syntyneet!!

hjälp

Kertokaas mulle kaikkia 90-luvun alun diskobiisejä! Tarvitsen niitä erääseen juttuun.
Elikkä siis kategoriaa: Haddaway-What is love, Culture Beat: Mister Vain ja 2 unlimited: No limit.

8

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tai ainakin hiukan toisin. Diskoa riitti listoilla. Tai ei niinkään diskoa, mutta jotain dancepoppia se kai oli. Mitähän niitä vielä muistaisi?

      Dr. Alban: It´s my life, M-People: Moving on up, Culture Beat: Mr. Vain, Urban Cookie Collective: The key, the secret, Leila K: Open Sesame, Army of Lovers tietysti, Obsession ja muut, KLF: Justified & Ancient, Snap: Rhythm is a dancer tietenkin, Prodigy: Out of space, Ace of Base: All that she wants, Maxx: Get-A-Way, Jam & Spoon: Right in the Night... Nyt alkaa jo olla "uudempaa" osastoa, Jam & Spoon ja Maxx taisi olla jo vuodelta 1994.

      Johan oli nostalgiatrippi muistella menneitä, silloin tuli MTVtäkin vahdittua niin tarkkaan, että jäi listat mieleen. Mihin sinä noita oikein tarviit?

      • kirsi

        Kunhan etsin noi biisit ja verestelen vanhoja muistoja. Ongelma on juuri siinä, että noista on niin kauan aikaa ettei nimiä muista enää ja harvoja lauluja on kaseteilla tms.
        Mutta kiitoksia!


      • kirsi kirjoitti:

        Kunhan etsin noi biisit ja verestelen vanhoja muistoja. Ongelma on juuri siinä, että noista on niin kauan aikaa ettei nimiä muista enää ja harvoja lauluja on kaseteilla tms.
        Mutta kiitoksia!

        Huippua! Mikään ei voita kunnon fiilistelyä. Pitää katsoa vanhoja kasetteja läpi, jos sattuisi silmään jotain mainitsemisen arvoisia klassikoita.


    • ja taas

      Tää palsta on VANHAN AJAN DISCO-MUSIIKILLE, jota 90-luvun konepoppi ei ole. Vanhan ajan disco-musa = 70- 80-luvun VANHA disco.

      Pop- ja konemusapalstat ovat tuolla erikseen. Piste.

    • Discoman

      No, minä olen syntynyt 60-luvulla ja saan kai vastata silti. Joo, Matthaun lista on kiitettävän Kurkoa kuunneltavaa, aijai mitä biisejä. Paras Disco tehtiin vuosina 90 - 94.

      Ehdottomasti mukaan Rob 'n' Razin 'Clubhopping' (muistaakseni Radio Edit) ja miksei myös biisit 'Power House' ja 'Six Seconds Away'. Ja tietysti - ellei ehdottomasti - Masterboyn 'Feel The Heat Of Night'. Sekaan myäs Jinny ja 'Keep Warm', Miksei Datura & Usuran 'Infinity'. Aivan must (IMHO) 2 Brothers On The 4th Floorin 'Never Alone'

      Lisää lisää. Coronan 'Try Me Out' ja Mach 7:n läkähdyttävä 'Free Love', Imperion 'Exodus'. Heitetään mukaan 2Unlimited ja biisi 'No limits'. Mikään kokoelma ei ole mitää ilman Cappellaa ja 'U Got To Let The Music' -biisiä, saati sitten biisiä 'U & Me'. Ice MC ja 'It's A Rainy Day'. Joo, Playahitty ja 'The Summer Is Magic' :-D

      Makeutusaineena pohjalla: D:Ream ja biisi 'You're The Best Thing' (tai about sen niminen)

      Nyt en muista kaikkea, mutta tietysti C C Music Factory, Anticappella, Reel 2 Real, Marusha ja Leila K ('Open Sesame') ja Whigfield. No joo, Praga Khan ja 'Injected With A Poison'

      Nää tuli näin lonkalta mieleen.

    • akanpoika

      2unlimited - tribal dance, -let the beat control your body ,leila k - electric, me&my - dub i dub, shampoo - trouble, pandora, paradisio, daze, lost del rio - macarena :D , captain hollywood, mr president, mc hammer, rednex, mascara, ei jaksa miettii enempää... kyl niit oli niin pirusti!

    • .....

      DJ Bobo, Pandora, E-Rotic, Captain Jack, jne. Biisien nimiä en enää muista.

      • Kirsi

        Kiitoksi vaan kovasti kaikille =), vaikka vähän meteliä tulee siitä ettei täällä saisi puhua ko. musiikista. Mutta sehän vasta discoa onkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe