Kertokaas mulle kaikkia 90-luvun alun diskobiisejä! Tarvitsen niitä erääseen juttuun.
Elikkä siis kategoriaa: Haddaway-What is love, Culture Beat: Mister Vain ja 2 unlimited: No limit.
Kaikki 80-luvun alussa syntyneet!!
8
1831
Vastaukset
...tai ainakin hiukan toisin. Diskoa riitti listoilla. Tai ei niinkään diskoa, mutta jotain dancepoppia se kai oli. Mitähän niitä vielä muistaisi?
Dr. Alban: It´s my life, M-People: Moving on up, Culture Beat: Mr. Vain, Urban Cookie Collective: The key, the secret, Leila K: Open Sesame, Army of Lovers tietysti, Obsession ja muut, KLF: Justified & Ancient, Snap: Rhythm is a dancer tietenkin, Prodigy: Out of space, Ace of Base: All that she wants, Maxx: Get-A-Way, Jam & Spoon: Right in the Night... Nyt alkaa jo olla "uudempaa" osastoa, Jam & Spoon ja Maxx taisi olla jo vuodelta 1994.
Johan oli nostalgiatrippi muistella menneitä, silloin tuli MTVtäkin vahdittua niin tarkkaan, että jäi listat mieleen. Mihin sinä noita oikein tarviit?- kirsi
Kunhan etsin noi biisit ja verestelen vanhoja muistoja. Ongelma on juuri siinä, että noista on niin kauan aikaa ettei nimiä muista enää ja harvoja lauluja on kaseteilla tms.
Mutta kiitoksia! kirsi kirjoitti:
Kunhan etsin noi biisit ja verestelen vanhoja muistoja. Ongelma on juuri siinä, että noista on niin kauan aikaa ettei nimiä muista enää ja harvoja lauluja on kaseteilla tms.
Mutta kiitoksia!Huippua! Mikään ei voita kunnon fiilistelyä. Pitää katsoa vanhoja kasetteja läpi, jos sattuisi silmään jotain mainitsemisen arvoisia klassikoita.
- ja taas
Tää palsta on VANHAN AJAN DISCO-MUSIIKILLE, jota 90-luvun konepoppi ei ole. Vanhan ajan disco-musa = 70- 80-luvun VANHA disco.
Pop- ja konemusapalstat ovat tuolla erikseen. Piste. - Discoman
No, minä olen syntynyt 60-luvulla ja saan kai vastata silti. Joo, Matthaun lista on kiitettävän Kurkoa kuunneltavaa, aijai mitä biisejä. Paras Disco tehtiin vuosina 90 - 94.
Ehdottomasti mukaan Rob 'n' Razin 'Clubhopping' (muistaakseni Radio Edit) ja miksei myös biisit 'Power House' ja 'Six Seconds Away'. Ja tietysti - ellei ehdottomasti - Masterboyn 'Feel The Heat Of Night'. Sekaan myäs Jinny ja 'Keep Warm', Miksei Datura & Usuran 'Infinity'. Aivan must (IMHO) 2 Brothers On The 4th Floorin 'Never Alone'
Lisää lisää. Coronan 'Try Me Out' ja Mach 7:n läkähdyttävä 'Free Love', Imperion 'Exodus'. Heitetään mukaan 2Unlimited ja biisi 'No limits'. Mikään kokoelma ei ole mitää ilman Cappellaa ja 'U Got To Let The Music' -biisiä, saati sitten biisiä 'U & Me'. Ice MC ja 'It's A Rainy Day'. Joo, Playahitty ja 'The Summer Is Magic' :-D
Makeutusaineena pohjalla: D:Ream ja biisi 'You're The Best Thing' (tai about sen niminen)
Nyt en muista kaikkea, mutta tietysti C C Music Factory, Anticappella, Reel 2 Real, Marusha ja Leila K ('Open Sesame') ja Whigfield. No joo, Praga Khan ja 'Injected With A Poison'
Nää tuli näin lonkalta mieleen. - akanpoika
2unlimited - tribal dance, -let the beat control your body ,leila k - electric, me&my - dub i dub, shampoo - trouble, pandora, paradisio, daze, lost del rio - macarena :D , captain hollywood, mr president, mc hammer, rednex, mascara, ei jaksa miettii enempää... kyl niit oli niin pirusti!
- .....
DJ Bobo, Pandora, E-Rotic, Captain Jack, jne. Biisien nimiä en enää muista.
- Kirsi
Kiitoksi vaan kovasti kaikille =), vaikka vähän meteliä tulee siitä ettei täällä saisi puhua ko. musiikista. Mutta sehän vasta discoa onkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504