Kuka uskaltaa näyttää jääkaappiinsa sisällön lupaan näyttää meidän koska on nyt täynnä ja varmaan se kauppa on tyhjä🤔
Jos tulee edes yksi kuva, pistän myös meidän perheen Jääkaapin sisällöstä kuva.
Meidän kaappi näyttää pikkumarketilta sisällöltään minulle🥰
Nyt kurkitaan kaappeihin!
36
<50
Vastaukset
Juuh on sitten juustoa paljon🥺
- Anonyymi
Minä en tiedä palaako mun jääkaapissa valot silloin kun ovi on kiinni.
Ehkä toiselle puolelle avautuu toinen portti tuntemattomaan, josta joku käy viemässä sun herkut.🥰
- Anonyymi
Nyt poikkeus normiin, ihan täynnä suolaisia ja imeliä herkkuja, jopa juustokakku ja sågen toastia saaristolaisleivällä jne.
Meillä on ruisleipää jossain myös paahtoleipäkin . En tiedä teistä mutta meillä säilytetään leipäkin jääkaapissa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onko toi sågen toastia kolmio leipä?
Rapu-lohi-leipä, mut voi se olla kolmioleipäkin.
Mää en juuri jääkaappii niiku tarvii, ku mää elän kärest suuhun, mut pakkasessa mullon pekolii ja savukryynimakkaroi jouluks. Noon kyl herkkuu. Sit jouluna mää saan jälkiruuaks uuniohrapuuroo ja vattukiisselii. Niet kyl kyöpelien kalpaa.
Saa meitin pakastinta tulla syynäänki. Me asutaan yhlessä tyttökyöpelin kaa. Mut soittakaa ensteks. 👻 👻noh meillä on 9h ruuat ainakin 7päivälle että se on täynnä.
18litraa maitoa menee viikossa.Miten pystyy elää kädestä suuhun?
Meillä tulee biojätettä noin 15-20litraa päivässä ja roskapussi tulee kerättyä päivässä ja sit on vielä jätepiste pitää ostaa mistä puuttuu vielä kaappi, pitää odottaa rahaa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miten pystyy elää kädestä suuhun?
Meillä tulee biojätettä noin 15-20litraa päivässä ja roskapussi tulee kerättyä päivässä ja sit on vielä jätepiste pitää ostaa mistä puuttuu vielä kaappi, pitää odottaa rahaa.Meillä biojätteen syö naaputin koira ja kahvinporot menee kukkapenkkiin. Me ei syödä banaania tai sitruksia.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä biojätteen syö naaputin koira ja kahvinporot menee kukkapenkkiin. Me ei syödä banaania tai sitruksia.
Meillä on banaania ja klementtiini kausi meillä alkoi, vielä on vesimeloniakin.
valtakunta kirjoitti:
Miten pystyy elää kädestä suuhun?
Meillä tulee biojätettä noin 15-20litraa päivässä ja roskapussi tulee kerättyä päivässä ja sit on vielä jätepiste pitää ostaa mistä puuttuu vielä kaappi, pitää odottaa rahaa.On meil kyl jääkaappiki, mut ei ruuat siel kauaa seiso. Mekun lounastetaan ne niinku nopee. 👻👻
- Anonyymi
Koditon yli vuoden. Reppu selässä muuta en omista. Laivalla nukuin 2 yötä. Posterestante.
Eipä ole jääkaappeja tullu aukastuu.
T h r jKyllä sulla rakas tämä netti on ja me kaikki ihmiset täältä Sun rikkaus.
Ei tässä viitsi tällä poppoolla olla asunnoton, ehkä sitten vanhana olla kiertäjä.valtakunta kirjoitti:
Ainakin voisin aloittaa patikoinnin. Vanhuksena🤔
Eikä voi, mulle on tullut jo se vaihe, että on vaikea pysyä pystyssä.
Firdawsi kirjoitti:
Eikä voi, mulle on tullut jo se vaihe, että on vaikea pysyä pystyssä.
Jahas ehkä sinä tarvitset juoksumaton, meilläkin on . Siinä tuki niin voi pysyä pystyssä, ainakin lihakset pitää kunnossa mitä vanhemmaksi tulemme, sitä enemmän pitää huoltaa lihaksia ja niveliä terveydestä huolta hampaita unohtamatta.
Sillä juoksumatolla pystyy käveleekin.
Onhan sillä laadulla merkitystä.valtakunta kirjoitti:
Jahas ehkä sinä tarvitset juoksumaton, meilläkin on . Siinä tuki niin voi pysyä pystyssä, ainakin lihakset pitää kunnossa mitä vanhemmaksi tulemme, sitä enemmän pitää huoltaa lihaksia ja niveliä terveydestä huolta hampaita unohtamatta.
Sillä juoksumatolla pystyy käveleekin.
Onhan sillä laadulla merkitystä.Vaan ei jaksa enää juosta, eikä kävellä, eikä pitää kiinni. Joskus vain on syytä todeta, että entinen on mennyt. Ei se sen kummempaa ole. Melkein kaikki kokevat tämän, ennen kuin potkaisevat tyhjää. Joillakin kokemus kestää pitkäänkin.
Vielä keväällä sai raahauduttua risteilylle. Enää ei saa. Mutta vasemman käden yhdellä sormella saa vielä naputeltua tietokonetta, milloin ei ole tiedottomana tai sekaisin. Kun on sekaisin, ei pysty ajattelemaan, ei puhumaan, eikä kirjoittamaan.
Kesällä tällaisia tiloja tuli jo useita viikossa, enimmillään kolme päivää peräkkäin. Nyt kuitenkin enää kerran kuussa. Saattaa olla, että lämpö haittaa.Firdawsi kirjoitti:
Vaan ei jaksa enää juosta, eikä kävellä, eikä pitää kiinni. Joskus vain on syytä todeta, että entinen on mennyt. Ei se sen kummempaa ole. Melkein kaikki kokevat tämän, ennen kuin potkaisevat tyhjää. Joillakin kokemus kestää pitkäänkin.
Vielä keväällä sai raahauduttua risteilylle. Enää ei saa. Mutta vasemman käden yhdellä sormella saa vielä naputeltua tietokonetta, milloin ei ole tiedottomana tai sekaisin. Kun on sekaisin, ei pysty ajattelemaan, ei puhumaan, eikä kirjoittamaan.
Kesällä tällaisia tiloja tuli jo useita viikossa, enimmillään kolme päivää peräkkäin. Nyt kuitenkin enää kerran kuussa. Saattaa olla, että lämpö haittaa.Noh mutta pidäkin sormijumpassa silmäjumpat elät vielä 30 vuotta kun sinnittele nostelevaikka kulmakarvojani ihan vain jokainen tehty ylimääräinen jumppa on tie ylös ja niitä keuhkojakin jumpata. Kuin lapsikin lähtee vain raajojen liikkeellä voimistelee ennen kuin alkaa kierähtää masulle yrittää nousta ylös.
Tässä niin kauan kun henkpihisee, sitä noustava ylös paljon on näkemättä täällä ei luovuteta.
Muista nyt ne silmätkin jumppaa katsoo kauas ja lähelle
Elä luovuta vastahan nähtii.Firdawsi kirjoitti:
Vaan ei jaksa enää juosta, eikä kävellä, eikä pitää kiinni. Joskus vain on syytä todeta, että entinen on mennyt. Ei se sen kummempaa ole. Melkein kaikki kokevat tämän, ennen kuin potkaisevat tyhjää. Joillakin kokemus kestää pitkäänkin.
Kesällä tällaisia tiloja tuli jo useita viikossa, enimmillään kolme päivää peräkkäin. Nyt kuitenkin enää kerran kuussa. Saattaa olla, että lämpö haittaa.Kuule kohta kumminkin keksitään, että paranet siitä,
mikä lieneekään seuraa kannoilla yrittämällä kaataa suo lopullisesti.valtakunta kirjoitti:
Kuule kohta kumminkin keksitään, että paranet siitä,
mikä lieneekään seuraa kannoilla yrittämällä kaataa suo lopullisesti.En edes halua paranemista, vaan toivon, että loppusuora olisi mahdollisimman lyhyt, ja kaikki olisi ohi.
Firdawsi kirjoitti:
En edes halua paranemista, vaan toivon, että loppusuora olisi mahdollisimman lyhyt, ja kaikki olisi ohi.
Minä toivon paranemistasi. Erittäin paljon. Ihan sen vuoksi kun hyviä ihmisiä menee liian aikaisin aina, mikään ei saa estää heitä elämästä, ei sairaudet, ei mikään. Hyviä ihmisiä on liian vähän.
Mutta en koskaan tule tietämään .
Minä heitän viikatemiehelle kukan käteen kuule se on sellainen mitä ei viedä koskaan kaikki on mun suojeluksessa kunhan on mahdollista.
Jos piiloudut pöydän alle🤔eihän se löydä sua sit tai kaappiin mihin voin sit kurkkia. Tehdään piikkiaita talon ympärille ja terästetään mieli ja keho. kai oot syönyt ettet nälässä riudu vahva sun pitää olla.valtakunta kirjoitti:
Minä toivon paranemistasi. Erittäin paljon. Ihan sen vuoksi kun hyviä ihmisiä menee liian aikaisin aina, mikään ei saa estää heitä elämästä, ei sairaudet, ei mikään. Hyviä ihmisiä on liian vähän.
Mutta en koskaan tule tietämään .
Minä heitän viikatemiehelle kukan käteen kuule se on sellainen mitä ei viedä koskaan kaikki on mun suojeluksessa kunhan on mahdollista.
Jos piiloudut pöydän alle🤔eihän se löydä sua sit tai kaappiin mihin voin sit kurkkia. Tehdään piikkiaita talon ympärille ja terästetään mieli ja keho. kai oot syönyt ettet nälässä riudu vahva sun pitää olla.Ymmärrän, että toiveesi nousee hyvästä tahdosta. Minä taas tarvitsen jo lopultakin lepoa. Ei toive päästä lepoon ole niin harvinainen, kuin luullaan. 🌹
Firdawsi kirjoitti:
Ymmärrän, että toiveesi nousee hyvästä tahdosta. Minä taas tarvitsen jo lopultakin lepoa. Ei toive päästä lepoon ole niin harvinainen, kuin luullaan. 🌹
Voi kuule pitääkö minunkin luovuttaa sun tähdes jos en rasita sitä sun sormea tässä kun luot epätoivoivoa, ilman taistelua ei ole toivoa.
Minä ainakin taistelen loppuun asti, ikuinen lepo se kuitenkin nyt vaan sit on. Rasitan sitä sun sormessa vaikka kuinka paljon mutta ehkä mun tarvii antaa sit se sit cviimene toiveesi antaa lepoa.
Miksi minä aina nää taistelut elämästä ja kuolemasta häviän, aina ootte niin vastaan kun haluatte itse päättää myös viimeisistä hengen vedoista minä se vaikka käsillä pumppaan keuhkoini ilmaa mutta mikään ei pysy elossa jos itse päättää niin kaikki lähtee itsestä. Mutta nuku kun väsyttää ihan normia hommaa ja pidä vapaa aikaa kuin nytkin vapaa-aikasi oot ansainnut.valtakunta kirjoitti:
Voi kuule pitääkö minunkin luovuttaa sun tähdes jos en rasita sitä sun sormea tässä kun luot epätoivoivoa, ilman taistelua ei ole toivoa.
Minä ainakin taistelen loppuun asti, ikuinen lepo se kuitenkin nyt vaan sit on. Rasitan sitä sun sormessa vaikka kuinka paljon mutta ehkä mun tarvii antaa sit se sit cviimene toiveesi antaa lepoa.
Miksi minä aina nää taistelut elämästä ja kuolemasta häviän, aina ootte niin vastaan kun haluatte itse päättää myös viimeisistä hengen vedoista minä se vaikka käsillä pumppaan keuhkoini ilmaa mutta mikään ei pysy elossa jos itse päättää niin kaikki lähtee itsestä. Mutta nuku kun väsyttää ihan normia hommaa ja pidä vapaa aikaa kuin nytkin vapaa-aikasi oot ansainnut.Siis SUN sormea Katokkin tuut sit sun silmilläsi kirjoittaa 30 vuotta. Tässä on yksi silmäilijä
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201805092200930211Firdawsi kirjoitti:
Ymmärrän, että toiveesi nousee hyvästä tahdosta. Minä taas tarvitsen jo lopultakin lepoa. Ei toive päästä lepoon ole niin harvinainen, kuin luullaan. 🌹
Niinkuin huomaat kunnon herkku isi ei koskaan lopettanut. Kaikki tehty sen eteen päässyt silmäilee maailma. Vaikka viedään väkisin.
Firdawsi kirjoitti:
Mutta tärkeä sinä olet , ei riidellä.
En rasita🥺- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niinkuin huomaat kunnon herkku isi ei koskaan lopettanut. Kaikki tehty sen eteen päässyt silmäilee maailma. Vaikka viedään väkisin.
Oletko sä oikeasti koditon?
Eikö kaupungilla tai kunnalla ole asuntoja? Ennen vakuutusyhtiöt, pankit ja seurakunnat vuokrasi asuntoja.
Jos voittaisin lotossa törkypaljon, rakentaisin muutaman rivarin kodittomille ...
Velvoittaisin ne pitämään pihan kunnossa ja takapellolla olisi kasvimaa,
sellanen viikinkikylä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä oikeasti koditon?
Eikö kaupungilla tai kunnalla ole asuntoja? Ennen vakuutusyhtiöt, pankit ja seurakunnat vuokrasi asuntoja.
Jos voittaisin lotossa törkypaljon, rakentaisin muutaman rivarin kodittomille ...
Velvoittaisin ne pitämään pihan kunnossa ja takapellolla olisi kasvimaa,
sellanen viikinkikylä.taas kirjoitin väärään kohtaan.
sorry...kysymys oli T h r j lle valtakunta kirjoitti:
Miksi minä aina nää taistelut elämästä ja kuolemasta häviän, aina ootte niin vastaan kun haluatte itse päättää myös viimeisistä hengen vedoista minä se vaikka käsillä pumppaan keuhkoini ilmaa mutta mikään ei pysy elossa jos itse päättää niin kaikki lähtee itsestä. Mutta nuku kun väsyttää ihan normia hommaa ja pidä vapaa aikaa kuin nytkin vapaa-aikasi oot ansainnut.Kiitos kauniista sanoistasi! 🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas kirjoitin väärään kohtaan.
sorry...kysymys oli T h r j llemikä sairaus..
Firdawsi kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi! 🌹
Kohta riittää ajatus pikkuiseni
https://yle.fi/uutiset/3-11079878
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520