Huippukuntoinen mies.

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        olen sanaton on sinullakin mies maku jotenkin saan kuvan jukasta että on neitimiähiä

        Tuo on vain esimerkki siitä kuinka paljon lihaksikas, vähärasvainen mies painaa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo on vain esimerkki siitä kuinka paljon lihaksikas, vähärasvainen mies painaa.

        jaa luulin että olet siihen pihkassa ja se on mies ihanteesi mutta minulle tulee tommosestä mieleen vaivainen tai autswitsin asukas iljettävää katseltavaa luisevaa ihmistä ei ole muuta kuin luu ja nahka mutta makunsa kullakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaa luulin että olet siihen pihkassa ja se on mies ihanteesi mutta minulle tulee tommosestä mieleen vaivainen tai autswitsin asukas iljettävää katseltavaa luisevaa ihmistä ei ole muuta kuin luu ja nahka mutta makunsa kullakin

        En ole hommomiehiä.

        Tietä sä se☝️



      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En ole hommomiehiä.

        Tietä sä se☝️

        no en usko no laita kuvia millainen on sinusta kaunis ja seksikäs nainen niin katsotaan sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaa luulin että olet siihen pihkassa ja se on mies ihanteesi mutta minulle tulee tommosestä mieleen vaivainen tai autswitsin asukas iljettävää katseltavaa luisevaa ihmistä ei ole muuta kuin luu ja nahka mutta makunsa kullakin

        Jos tarkkaan katsot, niin hänellä on kyllä lihaksia enemmän kuin useimmilla suomalaisilla miehillä. Rasvaprosentti on tosin aika olematon, mutta mihin sitä nykyihminen rasvaa kropassa edes tarvitsee. Kaikkein vähiten ylimääräistä painoa tarvitsee urheilija (tosin vähän riippuu lajista).

        Ja kun pohjalla on tuollainen lihaskunto, aktiiviuran jälkeen ei haittaa vaikka päälle tulisikin sitä ylimääräistä. Silti aktiiviaikana se on vain ylimääräinen painolasti.


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jos tarkkaan katsot, niin hänellä on kyllä lihaksia enemmän kuin useimmilla suomalaisilla miehillä. Rasvaprosentti on tosin aika olematon, mutta mihin sitä nykyihminen rasvaa kropassa edes tarvitsee. Kaikkein vähiten ylimääräistä painoa tarvitsee urheilija (tosin vähän riippuu lajista).

        Ja kun pohjalla on tuollainen lihaskunto, aktiiviuran jälkeen ei haittaa vaikka päälle tulisikin sitä ylimääräistä. Silti aktiiviaikana se on vain ylimääräinen painolasti.

        no en kyllä lihaksia nähnyt muuta kuin wuppiksen lähettämässä naisen kuvassa niin pyykki narukin on lihaksikkaampi kuin hänen luisevat pilli kätensä no ei asiasta enempää ei minua kiinnosta sen enempää jukka oli millainen tykkää mutta jos olisin portsari ja jukka tulisi siihen niin sanoisin poika menenes kotiin kasvamaan poeka



      • Anonyymi kirjoitti:

        no en kyllä lihaksia nähnyt muuta kuin wuppiksen lähettämässä naisen kuvassa niin pyykki narukin on lihaksikkaampi kuin hänen luisevat pilli kätensä no ei asiasta enempää ei minua kiinnosta sen enempää jukka oli millainen tykkää mutta jos olisin portsari ja jukka tulisi siihen niin sanoisin poika menenes kotiin kasvamaan poeka

        Voisit sanoa tietenkin mitä vain, mutta veikkaan et jos menis painiksi, niin todennäköisesti häviäisit voimassa. Läskeissä voisit voittaa.

        Jos olisit portsari, niin päästäisitkö vain plösöjä sisään?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tässä olis yks 81v sexylady

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQS5ZUrgXpymc3LUjfetX2junr7m4aRLV8_7unE9w8pPe5UfyIf

        On toi kyllä aika kamala. Mut kukin tykkää mistä tykkää.

        Oikeesti näistä ylitreenatuista sellanen, et nei nyt mun silmääni miellytä. Mut se nyt on vaan mun silmä.
        Isompi juttu on siinä miten paljon tuollaisen kropan ylläpito vaatii aikaa. Mä en kertakaikkiaan pystyis olemaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle oma kroppa on tärkein 24/7.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        On toi kyllä aika kamala. Mut kukin tykkää mistä tykkää.

        Oikeesti näistä ylitreenatuista sellanen, et nei nyt mun silmääni miellytä. Mut se nyt on vaan mun silmä.
        Isompi juttu on siinä miten paljon tuollaisen kropan ylläpito vaatii aikaa. Mä en kertakaikkiaan pystyis olemaan sellaisen ihmisen kanssa, jolle oma kroppa on tärkein 24/7.

        Miten niin kamala? Lihaksienko takia?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miten niin kamala? Lihaksienko takia?

        Sekin, mut koko ulkoinen habitus. Ja lisäksi mitä edellä kerroin.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Voisit sanoa tietenkin mitä vain, mutta veikkaan et jos menis painiksi, niin todennäköisesti häviäisit voimassa. Läskeissä voisit voittaa.

        Jos olisit portsari, niin päästäisitkö vain plösöjä sisään?

        miksi väkivaltaiseksi muutut oletko rakastunut jukkaan kun ihailet ja kehut häntä ja jopa muutut väkivaltaiseksi miksi ja miksi raivoat minulle niin oletko homoseksuaali niin saat olla minun puolestani mutta älä silti väkivaltaiseksi muutu


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi väkivaltaiseksi muutut oletko rakastunut jukkaan kun ihailet ja kehut häntä ja jopa muutut väkivaltaiseksi miksi ja miksi raivoat minulle niin oletko homoseksuaali niin saat olla minun puolestani mutta älä silti väkivaltaiseksi muutu

        Mitä ihmettä? En mä ole muuttunut väkivaltaiseksi. Mistä sellaista keksit?

        Entä mistä keksit raivoamisen? Mistä homouden?

        Voin vain arvailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kyllä heti uskois että on 81v mutta eikö mitään 35-45v seksikkäiden naisten kuvia eli epäilen että tykkäät miehistä

        Se toinen kuva oli 40v naisesta.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mitä ihmettä? En mä ole muuttunut väkivaltaiseksi. Mistä sellaista keksit?

        Entä mistä keksit raivoamisen? Mistä homouden?

        Voin vain arvailla.

        niin jos portsari olisin niin pakko tehdä hälytys että lisää portsareita äkkiä tänne muutkin asiakkaat pelästyy kun uhkailet painimisella ja väkivallalla ja haukut ihmisiä läskeiksi ja plösöiksi niin ehkä sinut täytyy päästää sisälle aulaan ja jos riehut niin vietävä on takahuoneeseen tai sitten soitettava poliisit oletkohan huumeissa kun tuollaiseksi muutuit täytyy pistää nahka hanskoja käteen


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo on vain esimerkki siitä kuinka paljon lihaksikas, vähärasvainen mies painaa.

        Lihaksikas mies painaa 105 kg ja on 183cm pitkä


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se toinen kuva oli 40v naisesta.

        laitas nyt upeita ja tosi seksikkäiden alastomien naisten kuvia nyt silmän iloa kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin jos portsari olisin niin pakko tehdä hälytys että lisää portsareita äkkiä tänne muutkin asiakkaat pelästyy kun uhkailet painimisella ja väkivallalla ja haukut ihmisiä läskeiksi ja plösöiksi niin ehkä sinut täytyy päästää sisälle aulaan ja jos riehut niin vietävä on takahuoneeseen tai sitten soitettava poliisit oletkohan huumeissa kun tuollaiseksi muutuit täytyy pistää nahka hanskoja käteen

        Hei vedä nyt vähän henkeä.

        Sinä siis portsarina pyytäisit heti aloittajan linkittämän kuvan esittämän miehen nähdessäsi apuvoimia paikalle? Miksi?

        Koska naama ei miellytä?

        Sinunlaisiasi portsareita en oo onneks tavannut sitten 90-luvun alun,

        ..

        P.S.
        Muista välimerkit kirjoituksestasi. Niiden yhtäkkisestä puuttumisesta huomaa miten kiihtyneessä tilassa olet.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Hei vedä nyt vähän henkeä.

        Sinä siis portsarina pyytäisit heti aloittajan linkittämän kuvan esittämän miehen nähdessäsi apuvoimia paikalle? Miksi?

        Koska naama ei miellytä?

        Sinunlaisiasi portsareita en oo onneks tavannut sitten 90-luvun alun,

        ..

        P.S.
        Muista välimerkit kirjoituksestasi. Niiden yhtäkkisestä puuttumisesta huomaa miten kiihtyneessä tilassa olet.

        kyllä olisi pakko viedä sinut taka huoneeseen ja muut asiakkaat voi tulla turvallisesti juhlimaan pikkujouluja ja poliisit ja ampulanssi soitettava paikalle kun olet kaatuillut pahasti kuinka paljon oletkaan ottanut alkoholia tai huumeita miksi aina on näitä kun menee överiksi voi voi ambulanssi henkilökunta joutuu pesemään verisen ambulanssin voi voi aina on juoppoja jotka ottaa liikaa niin muista ensi kerralla ottaa vähemmän alkoa niin joskus voi käydä pahastikkin mutta onneksi pelastimme henkesi jos oltais jätetty kadulle niin olisit voinut vaikka lyödä pääsi katukiveen tai asfalttiin eikä sinua enään olisi niin työporukan kanssa mietittäisiin mahdatko muistaa pelastajiasi


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Hei vedä nyt vähän henkeä.

        Sinä siis portsarina pyytäisit heti aloittajan linkittämän kuvan esittämän miehen nähdessäsi apuvoimia paikalle? Miksi?

        Koska naama ei miellytä?

        Sinunlaisiasi portsareita en oo onneks tavannut sitten 90-luvun alun,

        ..

        P.S.
        Muista välimerkit kirjoituksestasi. Niiden yhtäkkisestä puuttumisesta huomaa miten kiihtyneessä tilassa olet.

        niin sinä sanoit ja puhuit painimisesta ja plösöksi ja läskeiksi haukuit ihmisiä niin muutkin asiakkaat näki että uhkailit ja olit ihan sekaisin niin ei jukka ole sanonut mitään niin jukka saa tulla viettään pikkujouluja niin jukka tanssii ja viettää hienoa iltaa mutta joisit vähän vähemmän niin sinäkin juhlisit siellä mutta nyt olet sairaalassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä olisi pakko viedä sinut taka huoneeseen ja muut asiakkaat voi tulla turvallisesti juhlimaan pikkujouluja ja poliisit ja ampulanssi soitettava paikalle kun olet kaatuillut pahasti kuinka paljon oletkaan ottanut alkoholia tai huumeita miksi aina on näitä kun menee överiksi voi voi ambulanssi henkilökunta joutuu pesemään verisen ambulanssin voi voi aina on juoppoja jotka ottaa liikaa niin muista ensi kerralla ottaa vähemmän alkoa niin joskus voi käydä pahastikkin mutta onneksi pelastimme henkesi jos oltais jätetty kadulle niin olisit voinut vaikka lyödä pääsi katukiveen tai asfalttiin eikä sinua enään olisi niin työporukan kanssa mietittäisiin mahdatko muistaa pelastajiasi

        Jahas, näköjään juuri ek:sta vapautunut portsari luulee, että ravintoloiden ovilla käyttäydytytään nykyään samoin kuin kivitaloon mennessäsi.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jahas, näköjään juuri ek:sta vapautunut portsari luulee, että ravintoloiden ovilla käyttäydytytään nykyään samoin kuin kivitaloon mennessäsi.

        miten pitäisi käyttäytyä niin pelastetiin sinut eikä jätetty heitteille niin moni näki kun kaatuilit etkä antanut auttaa vaan uhkailit ja riehuit ja kaaduit pahasti niin päästiin auttamaan sinua kun rauhoituit ja annettiin ensi apua ja hoivaa niin kaikki portsarit tarjoilijat koko henkilökunta näki samoin näki poliisitkin ja ambulanssi väki että poika on ihan sekaisin ja asiakkaat näki kun rupesit riehumaan ja uhkailemaan asiakkaita ja henkilökuntaa no kuvan otimme sinusta ja lähetetään kaikille portsareille että tietää että tietää päästääkö sisälle vai ei kun olet erittäin väkivaltainen pitkätukka mutta hyvää illan jatkoa sinulle muista sinulle ei sovi alkoholi eikä huumeet


      • Anonyymi kirjoitti:

        miten pitäisi käyttäytyä niin pelastetiin sinut eikä jätetty heitteille niin moni näki kun kaatuilit etkä antanut auttaa vaan uhkailit ja riehuit ja kaaduit pahasti niin päästiin auttamaan sinua kun rauhoituit ja annettiin ensi apua ja hoivaa niin kaikki portsarit tarjoilijat koko henkilökunta näki samoin näki poliisitkin ja ambulanssi väki että poika on ihan sekaisin ja asiakkaat näki kun rupesit riehumaan ja uhkailemaan asiakkaita ja henkilökuntaa no kuvan otimme sinusta ja lähetetään kaikille portsareille että tietää että tietää päästääkö sisälle vai ei kun olet erittäin väkivaltainen pitkätukka mutta hyvää illan jatkoa sinulle muista sinulle ei sovi alkoholi eikä huumeet

        Sä oot kyllä ihan sekaisin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sä oot kyllä ihan sekaisin.

        Se on. ☝️

        Käytetään nimimerkkiä Välis. (välimerkitön mies)


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Sä oot kyllä ihan sekaisin.

        aina kun kävelet ohi niin mietit kyllä ne vaan auttoi minua vaikka olin inhottava heille ja käyttäydyin väkivaltaisesti mutta auttoivat silti niin miten olis kynyt jos he ei olisi auttaneet vaan olisin lähtenyt yksin kotiin ja kaatunut ja kukaan ei auttaisi mutta jos näen heidät niin soitan heille suutani niin nykyajan ihminen on muuttunut ei kiitosta saa vaikka auttaa haistatellaan ja vävvätellään niin kivaa toinen haistattelee kun tietää jos ei oltais autettu niin hän ei olisi täällä enään no onneksi on mukaviakin ihmisiä näitä häiriköitä on onneksi aika vähän no ei asiasta enempää


      • Anonyymi kirjoitti:

        aina kun kävelet ohi niin mietit kyllä ne vaan auttoi minua vaikka olin inhottava heille ja käyttäydyin väkivaltaisesti mutta auttoivat silti niin miten olis kynyt jos he ei olisi auttaneet vaan olisin lähtenyt yksin kotiin ja kaatunut ja kukaan ei auttaisi mutta jos näen heidät niin soitan heille suutani niin nykyajan ihminen on muuttunut ei kiitosta saa vaikka auttaa haistatellaan ja vävvätellään niin kivaa toinen haistattelee kun tietää jos ei oltais autettu niin hän ei olisi täällä enään no onneksi on mukaviakin ihmisiä näitä häiriköitä on onneksi aika vähän no ei asiasta enempää

        Olet ilmeisesti just tullu uskoon ja olet sekaisin. Nyt et osaa puhua edes äidinkieltäsi, mut kyllä jonkin ajan päästä. Siinä välissä opettelet ehkä kieliäkin (kielilläpuhumista). Yhtäkkiä olet unohtanut ajattelun, mutta hoet "luontaisesti" kuulemiasi totuuksia. Se tuntuu hyvältä.
        Älä huoli. Monet ei, mutta kyllä jotkut, on päässyt tosta poiskin. Sulla on vielä pientä toivoa.


    • Anonyymi

      Aivan, nykyajan "kehopositiivisuus" on vääristänyt ihannekuvaa.
      Itse olen 173cm 65kg mies, ei läskiä yhtään mutta jotkut pitävät näkemättä luuviuluna koska normipaino pitäisi olla väh. 80 kg naisten mielestä.
      Livenä onkin eri meininki, nainen ku nainen "käy kuumana" hyvästä vartalosta johtuen.

      • Tuskinpa naisten mielestä ainakaan. Lihavat miehet kyllä tykkäävät sanoa, että alle sadan kilon painoiset punnitaan neuvolassa.

        Sä olet ihan normipainoinen.


      • Jos netistä seuraa etsit, niin älä ilmoita painoa, vaan laita kokovartalokuva. Sillähän siitä selviää.

        Jos pelkällä BMI arvoilla mennään, niin esim. laahustava plösö näyttää paljon painavammalta kuin ryhdikäs painavampi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuskinpa naisten mielestä ainakaan. Lihavat miehet kyllä tykkäävät sanoa, että alle sadan kilon painoiset punnitaan neuvolassa.

        Sä olet ihan normipainoinen.

        Niin ne tykkää. Oikeesti satakiloisen pitää olla todella pitkä jottei olisi liian lihava. Useimmiten noin sanovat ovat kaikenlisäksi lyhkäsiä ukkoja.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin ne tykkää. Oikeesti satakiloisen pitää olla todella pitkä jottei olisi liian lihava. Useimmiten noin sanovat ovat kaikenlisäksi lyhkäsiä ukkoja.

        Mun mieheni on 191 cm ja millimetrit pääle pitkä ja painaa viimisen tiedon mukaan 97 kg. Sopusuhtainen ja sanoisin normivartaloinen. Ei ohut, muttei paksukaan. Oikeen kivan näköinen miesvartalo. :)

        Ihmiseen niin jännästi osaa toi elopaino kätkeytyä, ettei äkkiä arvaiskaan kuultuaan pelkästään kilot ja pituuden miltä näyttää.

        Mun isä taas on 180 cm pitkä ja elopainoa saman verran kun miehelläni, mutta hänellä on myös todella leveät hartia. Eri mallinen kroppa. Muttei näytä pahalle hänkään, eikä lihavalle.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin ne tykkää. Oikeesti satakiloisen pitää olla todella pitkä jottei olisi liian lihava. Useimmiten noin sanovat ovat kaikenlisäksi lyhkäsiä ukkoja.

        Älä puhu pärjää. Jouko Ahola voitti 2 kertaa mailan vahvimman miehen tittelin . Pituus 185 paino 125 kg ja näin kisat nähneeni voin sanoa että ainot läskit oli katsomossa. Itse olin silloin 183 /90 enkä ollut läski minäkään


    • Euroopan mestaruus ja pari finaalisijaa mm-kisoissa eli ei mikään turha tallaaja. Katselin tuossa muuten toisen 2000-luvun Em-mestarin eli Janne Holmenin tietoja ja ne olivat 177/59. Toki jos lihaksikkaista juoksijoista puhutaan niin ehkä löytyy paremmin lyhyemmiltä matkoilta. Kolmen tonnin esteissä voisin kuvitella että isoilla lihaksilla alkaisi helpommn hapottamaan.

      Triatlonisteilla taitaa rasvat olla alle kympin enkä tiedä onko noilla sen enempää. Ainakin lihakset erottuu.

    • Melkoisesti ihmisten ulkonäkö vaihtelee pituus ja paino tiedon valossa.


      Äkkiä ajattelisin, että ompa ohut kaveri.

    • Anonyymi

      Syöpä keksi ja samalla nauti uusi seksi.

      • Jotain sipsejä voisin syödäkin..


    • Täällä on tuonkokoisille kaverille on nimityskin...

      Kuivankesänorava. 🤣☝️

      • Sulla löytyy kunnon lannevanteet?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sulla löytyy kunnon lannevanteet?

        No pitäähän sitä jotain olla, ettei tuuliainen vie! 😃☝️


      • Disse kirjoitti:

        No pitäähän sitä jotain olla, ettei tuuliainen vie! 😃☝️

        Näkyy hyvin puun takaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Näkyy hyvin puun takaa..

        Niin.... muuten ei näkyis kuin korvat!😀☝️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1825
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1437
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1237
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1115
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1017
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      953
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      40
      860
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      195
      854
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      828
    Aihe