Millaiset ois parhaat treffit? Ihan perinteisesti kahville/kaljalle? Leffa on huono, kun ei pysty puhumaan ja tutustumaan.
Millaset teidän parhaat treffit on ollut?
Parhaat treffit?
11
<50
Vastaukset
Parhaat treffit on kyllä tullut siitä, kenen kanssa niillä on ollut. Paikalla ja sen semmosilla ei silloin ole mitään merkitystä.
Parhaat ja ikimuistoisimmat trefffit on olleet Joensuun abc Siihtalassa. Kahvihetki. Siinä suli Disse ja sokat poksui polvista. 😂- Anonyymi
Minun parhaat treffit ovat olleet Souvareiden tahdeissa. (onnellisen hymiö)
Anonyymi kirjoitti:
Souvarit sopii tiettyyn fiilikseen kyllä. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helv.tti.
Anonyymi kirjoitti:
Ei helv.tti.
Ei niin... joku Antti Tuosku vois olls keikkana todellakin tuo! 🥴
Sellainen jonka päätteeksi nainen kysyisi että nähdäänkö toistekin ja voisin onnellisena sanoa että tottahan toki.
Parhaita ollut kun nainen on ehdottanut keilaamaan tai pelaamaan vessatennistä. Molemmille oli tärkeintä minun voittaminen ja kun ei onnisunut niin seuraavia treffejä ei tullut. Hyviä siinä mielessä että vaikea löytää yhteistä noin voitontahtoisten ihmisten kanssa.
Itse kyllä toivoisin aktiivisia treffejä ilman kisailua. Ongelle, kallioille etsimään käärmeitä, marjastamaan, nuotiokahville, pyöräilemään yms. Jotenkin luontevaa se tutustuminen toiminnan ohessa eikä hiljaisett hetken tunnu vaivaannuttavilta.- Anonyymi
Joo toki seura tekee parhaat treffit. Itekin tykkään enemmän aktiivitreffeistä, mut mitä on vessatennis?!
Kotona, jommankumman. Kahvittelua, ruuanlaittoa, leffaa telkkarista tms. ja silleen.
- Anonyymi
Uuu...Juuri näin :)
- Anonyymi
Tuijotuskisa.
- Anonyymi
Ensitapaaminen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690