mitä ne on
https://www.youtube.com/watch?v=ji4pW1BmxQ0&feature=youtu.be&t=268
mitä nuo selässä olevat ovat
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tatuointeja, finnejä, arpia.
Touhua kun katsoo niin taitaa spermaakin löytyä selästä.
En ihmettele lapsettomuutta, jos ei horkat vie siittiöitä niin sitten tuo homostelu tuhoaa mahdollisuudet.
Jos noilla on tyttöystäviä niin ne likat on puutteessa tai ainakin peräreikä kipeenä. - Anonyymi
Pimeetä touhua kun terveys pilataan parin lihaskilon takia.
- Anonyymi
olipas hyh hyh näppyjä. Kiva mennä salin penkille tollasen jälkeen.
- Anonyymi
Linkki ei auennut mutta yhdellä salilla olen todella näynyt bodarin jonka iho, varsinkin selkä näkyviltä osin oli peukalonpään kokoisten, lievästi koholla olevien, tummien länttien kirjoma. Läntit olivat keskeltä melko mustat ja reunoja kohden hieman vaalenevat.
Hepulla oli päällä henkselipaita koska eiväthän haba, ojentajat ja olkapäät olisi niin hyvin näkyneetkään.
Saattoi olla kisoihin valmistautumassa ja käi ne läntit saa jotenkin peitettyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818