...vastaan:
https://www.reuters.com/article/us-women-antiviolence-france/tens-of-thousands-march-in-france-to-condemn-domestic-violence-idUSKBN1XX0GH
Vaativat valtiolta toimia perheväkivallan ehkäisemiseksi. On kyllä aika naiivia kun se keskeinen tekijä joka perheväkivallan mahdollistaa näkyy naisen peilissä. Jos valtio sitä alkaisi rajoittamaan eikä antaisi naisten pariutua ja/tai mennä asumaan väkivaltaisten jännämiesten kanssa sekään ei oletettavasti naisille kävisi, sitten ne meuhkaisi että heillä on oikeus jännämiehiinsä.
Naiset marssivat Ranskassa perheväkivaltaa...
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi
Naieet ei voi mitään jännämiehille koska kiimainen pillu määrää marssin tahdin. Suomessa naiset ei vastusta jännämiehiä eivätkä järjestä mielenosoituksia eikä vaadi kovempia rankaistuksia.
Ranskassa on erilainen perhepolitiikka, ainoa EU maa jossa lapsia saa kurittaa ruumiillisesti.
Turhaan sä incel-paska täällä viattomia naisia siitä syytät, jos sä itse oot joku ruma luuserimies ja huono sosiaalisilta taidoiltasi. Olisit vitun paska-aivo aikoinaan parantanut niitä sun huonoja sosiaalisia taitojasi, niin ei tarvisi tällä palstalla siitä naisettomuudesta vuosikausia turhaan kitistä saatana!!!!!!!
Näille sun kaltaisille incel-paskoille se olisikin parempi, kun unohtaisitte vaan kokonaan kaikki seksi- ja parisuhdeasiat ja keskittyisitte muihin asioihin elämässänne.
Olisit aikoinaan hankkit paremmat sosiaaliset taidot, niin olisit osannut paremmin naisia lähestyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587