Kun on poistettu lieksan koulujen haluttomuus lopettaa koulujen joulu kirkon tiloissa?
Oliko liian vaarallista vihapuhetta!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaekki alakkaa olla vihapuhetta, vaekka iteksseen huastelis, tahi koeralle. Parempi pittee leipäläppä soukemmalla, muuten suattaa jouttuu etesvasttuusseen.
Näin muute hirvveen hyvännäkösen naesen tänäpäevänä kaapassa. Tervehti minnuu ja sano jotta: Lähettäskö minun mökille saannaan ja kalloo savustammaan tänäiltana? Ei haettoo, jos vaekka laalattassii sinnuu ja suattaahan se minnuuhi.......- Anonyymi
Ollaanko stalinismin uudelleen syntymisen todistajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko stalinismin uudelleen syntymisen todistajia?
Ollaan.
- Anonyymi
Oun minnää nähny hirvveen näkössii naessii. On sejassa ollunna joetaek haaskannii näkössii. En lähtisi minnekkää mökillen piäkallooni savustelemmaan tuommosten kansa.
- Anonyymi
Polittisin perustein päätöksentekijöiksi valitut pyrkyrit haluavat vain nimensä historian kirjoihin vaikka tyhmillä päätöksillä. Kysyisivät lapsilta itseltään, haluavatko tulla kaverikirkkoon, tai kevätjuhliin, vai onko mikä este, melkein arvaan että tyhmät vanhemmat kieltää.
- Anonyymi
Politiikasta puheeollen taas sdp:tä kannattava nainen jutussa mukana.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ffd2fa2-7af4-4d91-9e01-5739f4bc45ef
Joulukirkkoketju tuli takaisin. Stalinismi on peruttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693