Mistä näitä ulkomaalaisia oikein tulee?

Anonyymi

Poliisi epäilee ulkomaalaisen 21-vuotiaan miehen syyllistyneen törkeään rattijuopumukseen henkilöautolla Lieksan keskustassa tänään sunnuntaina kello 7:n aikoihin, poliisi tiedottaa sanomalehti Karjalaisessa.

17

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitavat tulla Länsi-Biafrasta tai Etelä-Bermudasta.

    • Anonyymi

      Kyllä hampaitakin pitää välillä kiristellä.

    • Listeriavaarasta ovat. Tunnen molemmat Vekkilän kautta.

      • Anonyymi

        Niin ovatkin. Listeriavaarahan on Louhivaaran vieressä lähellä Losoa. Vekkilän suku on lähtöisin Siperian perukoilta. Aiempi sukunimi oli siperialaisittain Складкасов (Skladkacov).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovatkin. Listeriavaarahan on Louhivaaran vieressä lähellä Losoa. Vekkilän suku on lähtöisin Siperian perukoilta. Aiempi sukunimi oli siperialaisittain Складкасов (Skladkacov).

        Kyllä Lieksa on kansainvälinen kaapunki. Pian me olemme vähemmistönä. Ammattikouluakin pitää isontaa, jotta itänaapurin maatuskat ja kasakat mahtuvat oppimaan pullan paistoa ja seinien maalausta. Päiväkotien eskarilaiset ovat iältään kolmenkympin kahtapuolta, he ovat lähtöisin ikuisen kesän maista. On pöhinää päällänsä. Humppahelmaiset ulkomaalaiset keskittyvät suvun jatkamiseen, he ovat oppineet ammattinsa tekemisen kautta. Niiiin ihanaa monikulttuurisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Lieksa on kansainvälinen kaapunki. Pian me olemme vähemmistönä. Ammattikouluakin pitää isontaa, jotta itänaapurin maatuskat ja kasakat mahtuvat oppimaan pullan paistoa ja seinien maalausta. Päiväkotien eskarilaiset ovat iältään kolmenkympin kahtapuolta, he ovat lähtöisin ikuisen kesän maista. On pöhinää päällänsä. Humppahelmaiset ulkomaalaiset keskittyvät suvun jatkamiseen, he ovat oppineet ammattinsa tekemisen kautta. Niiiin ihanaa monikulttuurisuutta.

        Kolmikymppiset jokeltelevat tyytyväisinä päiväkodeissa ja kuuskymppisiä aletaan jo parhaassa iässä "tutustuttaa työelämään". Nyt on sellainen tekemisen meininki, että tästä puhutaan vielä Lieksan hisseissä pitkään.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Kolmikymppiset jokeltelevat tyytyväisinä päiväkodeissa ja kuuskymppisiä aletaan jo parhaassa iässä "tutustuttaa työelämään". Nyt on sellainen tekemisen meininki, että tästä puhutaan vielä Lieksan hisseissä pitkään.

        Varo vaan, kun tuollaisia haastelet edes huumorimielellä, saatat joutua kahdenkymmenen vuoden päästä pyytämään hissiltä anteeksi.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Kolmikymppiset jokeltelevat tyytyväisinä päiväkodeissa ja kuuskymppisiä aletaan jo parhaassa iässä "tutustuttaa työelämään". Nyt on sellainen tekemisen meininki, että tästä puhutaan vielä Lieksan hisseissä pitkään.

        Nyt varmaan puhut omista lemmikeistäsi? Heillähän parta kasvaa jo neljävuotiaana ja jokeltelevat varmasti vielä kuusikymppisenä.


    • Anonyymi

      Hyvä että tehtaita lakkautetaan Lieksassa, jatkuu pöhinä kun entiset veronmaksajat muuttaa muualle.

      • Anonyymi

        Miksei ne saa tuon yhden perkeleen höpelön lääkitystä kohdalleen?


      • Anonyymi

        Numeroiden jälkeen tulee välilyönti. Pitää siis olla 78 minuuttia...
        Muuten sanoma on ihan selkeä.


    • Anonyymi

      Kävelee rajan yli Suomeen. Rajavartiosto ei voi tehdä mitään. Ihminen kävelee rajan yli ja sanoo haluavansa turvapaikan. Sitten voi jäädä tänne. Mitään ei käytännössä ole tehtävissä tämän estämuseksi. Vuosi 2015 sen osoitti ja asiat eivät ole muuttuneet. Miksi meillä on rajaviranomaiset, kun eivät voi mitään tehdä?

      • Anonyymi

        Mitä/keitä varten rajavartijat ovat?? Jos Vennäältä alkaisi vyöryä armeijan miehiä vaikka viisisataa kuukaudessa, rajavartijat toivottaisivat tervetulleiksi ja siirtyisivät kohteliaasti sivuun. Kyllä meille saa tulla, asianne tutkitaan ja saatte jäädä, oli tulon syy mikä hyvänsä. Rahan tulo alkaa välittömästi ja asunnon saanti on varma.
        Mehän tarvitsemme työperäistä maahamme muuttoa, harmi vain, että työtä ei ole. Mielellään tulijat voisivat tuoda sen työn tullessaan.
        Monet tuovatkin, on joka alan yrittäjää, harmi vain , kaikki yritykset eivät kestä päivän valoa. Monet yrittäjät päätyvät poseen, sillä varmistetaan yrittäjän maassamme viihtyminen kauemmin.
        Kun on seinät levällään ja katto korkealla kuin demukoilla, meno on kuin hollituvassa. Ylilyöntejä sattuu alvariinsa. Pääasia vain, että muuttoliikennettä piisaa, antaahan se työtä virkamiehille.


    • Anonyymi

      Demarit ovat parhaita, ainakin nimittämään kulttuurineuvoksia.

      Hakuseksi "Veijo Baltzar kertoo liittymisestään Demareihin"

    • Anonyymi
      • Eihän tämä ole niitä väärennettyjä videoita millainen tehtiin jo Halla-Ahosta ja Ohisalosta?


    • Anonyymi

      Lieksa luo helvetee suomeen, miksi ei kiertotietä tään kautten suleta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe