Joulu lähestyy, oletkos ollut kiltti..
Ps ei haittaa posti lakko.. tuon pakettisi itse ..salaa postilaatikkoon..)
Lähes naapurin miehelle..
10
278
Vastaukset
- Anonyymi
:D oho
- Anonyymi
😊😊😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊😊😊👍
😊👍
- Anonyymi
Posti ja lakko 🎺 postilakko herää pahvi 📣🔕
- Anonyymi
Oon ollut ihan kiltti. Joskus vaan villiinnyn tietyissä tilanteissa. Mites sä
- Anonyymi
😊👍
- Anonyymi
Postikortti riittää laita laatikkoon.
- Anonyymi
Eeen uskalla.
- Anonyymi
Ootko sinä mun lempparinaapuri.?jinnekkin lähdit mut kerkesin vilkuttaa sulle😁
- Anonyymi
Mitähän paketin tuonti liittyy avoimeen https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta-klipit/a/8bd47375-dd17-478c-87cf-c88c4de1fee9 Ihmisten hankalaa ymmärtää,että naimisissa olevat on baarissa,lähtevät yhden illan juttuihin,ihmiset miettii pitäskö kertoa ton ja ton puolisolle. Entäs,jos heillä on avoin suhde ja menet kertoo? Nauravat sulle,että hei tiedän, tiedän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3955923- 805298
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513158- 432269
- 492195