Mitä naisille oikein tapahtuu neljän kympin paikkeilla

Anonyymi

Itse olen nelikymppinen ja kun yrittää oman ikäistensä naisten kanssa kehittää jutustelua, netissä ainakin, niin suurimmalla osalla on jutut melko negatiivisia, yrittävät vääntää jutuista jotain tai sitten ottavat itseensä. No en tiedä onko kyse iästä vai mistä, kun en nuorten kanssa kirjoittele mutta ei nelikymppisen vielä pitäisi olla kovin katkeroitunut.

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet ovat pilanneet ne lurjusteluilllaan.

• Olisko se vaan omat kokemukset elämästä?

En nyt kyllä mitään tiettyä ikärajaa tuohon vetäisi. Kysymys on enemmänkin persoonasta ja niistä kokemuksista. Kaikki ei suinkaan katkeroidu koskaan.

Itellä tahtoo tuo kyynistyminen pulpahdella pintaan, ei niinkään katkeroituminen. Jollakin koettaa sitä potkiskella aina pois.

Niin, joo, Olen siis mies, vähän yli 40, että tämä oli vähän tällaista arvailua.

• Anonyymi

No voihan tietty olla etteivät ne positiiviset löydy netistä ja siksi tuntuu että siellä törmää aika negatiiviseen väkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan tietty olla etteivät ne positiiviset löydy netistä ja siksi tuntuu että siellä törmää aika negatiiviseen väkeen.

Neljänkympin kriisiin kuuluu elämäntarkoituksen pohtiminen. Jos siihen mennessä on tuntunut esim. negatiivisia tunteita enemmän kuin positiivisia, niin se näkyy nelikymppisenä. Minut julistettiin tarpeettomaksi neljänkympin kriisissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Neljänkympin kriisiin kuuluu elämäntarkoituksen pohtiminen. Jos siihen mennessä on tuntunut esim. negatiivisia tunteita enemmän kuin positiivisia, niin se näkyy nelikymppisenä. Minut julistettiin tarpeettomaksi neljänkympin kriisissä.

Minusta tuo kuuluu enemmän teini-ikään.

• Wwuwuw
        Wwuwuw kirjoitti:

Minusta tuo kuuluu enemmän teini-ikään.

Tai ok, elämän sunnan arvioinnin hyväksyn..😄

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllästynyt? Nelikymppinen nainen on jo nähnyt ja kokenut, muttei ole vielä vanha. Miesten kypsymättömyys ottaa tosissaan pattiin.

Koita vaihteeksi asialinjaa, vähän vakavampaa keskustelua suhteen mahdollisuuksista, tunteista, erotiikasta, kulttuurista jne.

Poikamainen vitsailu on ok, muttei jatkuvalla syötöllä. Aikuisella naisella saattaa olla jo lapsetkin aikuisia, ei siinä jaksa lapsellisia juttuja, toivoisi ehkä nautiskelua ja syvällisyyttä mieheltä enemmän kun vitsailua ja intoilua.

• Anonyymi

Tarkoittaako se "kypsyys" muka sitä että asiat pitää ottaa liian vakavasti?

Itsehän siis yritänkin pitää ns. asialinjaa, mutta koska oma lähtökohtani on olla positiivinen niin tietty pitää jonkinlaista huultakin olla mukana. Hölmöähän se olisi heti negatiivisella asenteella mitään yrittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsehän siis yritänkin pitää ns. asialinjaa, mutta koska oma lähtökohtani on olla positiivinen niin tietty pitää jonkinlaista huultakin olla mukana. Hölmöähän se olisi heti negatiivisella asenteella mitään yrittää.

Sano joku konkreettinen esimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitit nyt vähän väärin. Tarkoitin aikuismaista keskustelua. Mitä negatiivistä näet itse heti siinä😕?

Tarkoitatko, että pitäisi lähteä heti leikkimään, "pitämään hauskaa"? Ehkä naisen hauska on jo erilaista, kun lapsellinen vitsinvääntö tuntikaupalla😂😬...en sano tätä mitenkään ilkeyttäni, nautin itsekkin huumorista ja kevyestä elämänasenteesta, en ole tosikko.

Joskus toisinaan miehen huumori totaalisesti latistaa eroottisen vireen. Kuvittele nyt itsekkin: nainen on ihastunut, onnellinen, tuntee itsensä halutuksi, romanttiseksikin. Sitten mies alkaa vääntämään seksivitsiä...ikäänkuin tunnelman "keventämiseksi".

Regressio kuuluu seksuaaliseen kanssakäymiseen, ilman sitä on vaikea ellei mahdoton saavuttaa täyttä nautintoa ja yhteensulautumista. Vähän sama, kun ymmärrät koskea klitorikseen, niin sinun pitäisi osata väistää hassuttelu väärällä hetkellä. Tämän teet kuulostelemalla naisen fiiliksiä, etkä vain keskittymällä ilmaisemaan itseäsi. Nainen on partneri, ei äiti.

Muttei kannata murehtia ja tuntea huonommuutta. Erotiikkataidot ovat uskomattoman harvinaisia, ei se sinun vikasi ole, josset ymmärrä. Tuskin ne naisetkaan ovat ymmärtäneet, eivät vain lämpene sinun vitseillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitit nyt vähän väärin. Tarkoitin aikuismaista keskustelua. Mitä negatiivistä näet itse heti siinä😕?

Tarkoitatko, että pitäisi lähteä heti leikkimään, "pitämään hauskaa"? Ehkä naisen hauska on jo erilaista, kun lapsellinen vitsinvääntö tuntikaupalla😂😬...en sano tätä mitenkään ilkeyttäni, nautin itsekkin huumorista ja kevyestä elämänasenteesta, en ole tosikko.

Joskus toisinaan miehen huumori totaalisesti latistaa eroottisen vireen. Kuvittele nyt itsekkin: nainen on ihastunut, onnellinen, tuntee itsensä halutuksi, romanttiseksikin. Sitten mies alkaa vääntämään seksivitsiä...ikäänkuin tunnelman "keventämiseksi".

Regressio kuuluu seksuaaliseen kanssakäymiseen, ilman sitä on vaikea ellei mahdoton saavuttaa täyttä nautintoa ja yhteensulautumista. Vähän sama, kun ymmärrät koskea klitorikseen, niin sinun pitäisi osata väistää hassuttelu väärällä hetkellä. Tämän teet kuulostelemalla naisen fiiliksiä, etkä vain keskittymällä ilmaisemaan itseäsi. Nainen on partneri, ei äiti.

Muttei kannata murehtia ja tuntea huonommuutta. Erotiikkataidot ovat uskomattoman harvinaisia, ei se sinun vikasi ole, josset ymmärrä. Tuskin ne naisetkaan ovat ymmärtäneet, eivät vain lämpene sinun vitseillesi.

Voi pikkuista kun yrittää ylentää itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pikkuista kun yrittää ylentää itseään.

Mitä oot tuollainen ämmä?

Tuut vaan takasin sieltä jalustaltas ihan omana ittenäs. Kyllä varmaan kaikki ymmärtää sunkin sekoilus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita esimerkki tuntikausien vitsinväännöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oot tuollainen ämmä?

Tuut vaan takasin sieltä jalustaltas ihan omana ittenäs. Kyllä varmaan kaikki ymmärtää sunkin sekoilus.

Alkoiko pikkusta vähän kiukuttamaan kun ei itsensä ylentäminen onnistunutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita esimerkki tuntikausien vitsinväännöstä.

Ok, yritän jotenkin muotoilla.

Kun mies on hyvällä ja energisellä tuulella, niin hän ei oikein tahdo syventyä keskusteluun tai ilmaisee tuota energisyyttä vitsailulla ja kepeän tyylisellä joka asiastaan intoilevalla keskustelulla. Tämähän on siis periaatteessa tosi hyvä, jos nainen herättää miehessä energisiä ja positiivisia tuntemuksia. Jotenkin kuitenkin mies on tuolloin aika itsekeskeisesti kiinni omissa tunteissaan ja siten vaikuttaa rasittavalta pikkulapselta.

Kun nainen taas on miehestä innoissaan, niin hänessä herää mahdollisesti romanttisia odotuksia, syvempää kiinnostusta tai jopa tarve päästä lähemmäksi ihan fyysisesti. Luoda ja käyttää tunnekontaktia.

Olen kyllä kokenut tuollaista jaarittelevaa intoilua ja homma on tosiaan lopulta nuukahtanut, kun mies ei älyä kehittää tapaamista. Mies ehkä voi jopa ajatella, ettei nainen halua vielä tavasta tai ei itse vielä ole valmis tapaamaan, mutta ainahan voi kysyä, jos on jo lämmitelty. Jos nainen kieltäytyy, se on selvä merkki, että keskustelua voi ja pitää jatkaa.

Itseäni ei kovin kauaa jaksa kiinnostaa ajatusten vaihto kirjallisena, mutta olen kyllä nopeasti lämpenevää lähinnä yhteisestä tekemisestä kiinnostunutta sorttia. Tämä ei tarkoita, että heti pitäisi sänkyyn kaataa, mutta esim joku kiva aktiivinen tekeminen olisi hyvä vaihtoehto pitkille keskusteluille. Teen paljon ajatystyötä, joten miehen kanssa ei oikein kiinnosta aina edes puhua. Olenkin aina ajatellut että mies on minulle tarpeeksi fiksu, jos osaa pitää suunsa kiinni ellei ole mitään tähdellistä sanottavaa😀..mutta useimmat naiset taitavat kyllä tykätä paljonkin puheliaisuudesta.

Uskon, että netissä lätinä tympii monia muitakin. Nykyäänhän monet hakevat vaan huomioseuraa ja nettiseksiä. Ei kiitos. Eikä voi suoralta kädeltä tietää, mitä toinen ihan oikeasti haluaa, kun monet vielä vedättävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoiko pikkusta vähän kiukuttamaan kun ei itsensä ylentäminen onnistunutkaan?

Ei mitenkään, puhu vaan ittestäsi.

Onko sulle kenties omistasi eriavät kokemukset, jutut ja mielipiteet itsensä ylentämistä tai huomionkerjäämistä?

Tervetuloa 2019 vuoteen keskiajalta.

• Anonyymi

Selvästi se komea mies jonka piti olla unelmamies olikin jännämies ja naiset siitä katkeroitui.

• Anonyymi

Itseäni tuntuu: ei se ikä taida paljon vaikuttaa silloin.
      Mutta en kovin helposti tekisi lapsia kuitenkaan julmaan maailmaan.

Varsinkin... kun tiedät että mitä voi tapahtuakin sitten.

• Tuskin kovin kummoisia nelikymppisiä voi olla vapaana. Niin että kannattaako edes yrittää?

• No seuraa vaikka viikko tätä palstaa ja mieti miltä tuntuisi lukea tälläistä naisena.

Sitten mietit miksi naiset ottavat miehen vastaan netissä nuivasti.

Mitä mä olen jutellut naisten kanssa treffipalveluissa tulevien miesten lähettämien viestien suhteen, niin mihinkään ei voi oikein luottaa. Kuvat saattaa olla serkkupojasta viisi vuotta sitten, tai lapsia onkin 15 eikä 5. Työpaikka on, mutta se on entinen ja ollut jo 10 vuotta. Kohtuullinen alkoholinkäyttö on sitä, ettei sentään nukkuessa vejä sitä...
      Js sitten kaikesta näkee ja kokee, että mikä tahaansa kelpais joillekin, kunhsn on p.llu.

Itse olen 41 ja olen nyt muutamaan (5-6) vuotta, tutustunut useaan naiseen netin kautta. Ehkä 1 kpl on ollut sellainen outo ja häiriintynyt. Muut ovat olleet tosi asiallisia. Jos miettisi, että asia olisi just päinvastoin, että 1-2 asiallista ja loput tuollaisia edellämainittuja, niin aika nuiva asenne tulis väkisin...Ei tietenkään kannattaisi itsensä vuoksikaan noin latistua, mutta aika toivottomalta tuntuis väkisin...ihan varmaan.

• Anonyymi

Ai hitto, yksi vaan? Se ei sitten muuten ollut mieleinen, kun selvästi vielä oot vapaa?😀

• Anonyymi kirjoitti:

Ai hitto, yksi vaan? Se ei sitten muuten ollut mieleinen, kun selvästi vielä oot vapaa?😀

Siis yksi outo ja häiriintynyt...😆
        Että ei tosiaan ollut mieleen ei...😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

😂😂😂💋

No ei ihme, että oot vielä sinkku, kun ammut selkeesti väärään suuntaan! Outoon ja häiriintyneeseen et kyllästy😐😊😉

Voi että, aloin jo elätteleen toiveita sun 180 neliöisestä omakotitalosta!! Yhyyyyy....

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂💋

No ei ihme, että oot vielä sinkku, kun ammut selkeesti väärään suuntaan! Outoon ja häiriintyneeseen et kyllästy😐😊😉

Voi että, aloin jo elätteleen toiveita sun 180 neliöisestä omakotitalosta!! Yhyyyyy....

No se täti oli mustasukkainen jo viestittelyvaiheessa.🤣
        Sanoin, että mä en aio tuntemattomalle juurtajsksaen selittää, miks mun whatsappia on käytetty yöllä klo 04:00 aikaan. 😜

Sitten sanoin, että kiitos, mutta minua ei taida nyt neito viehättää, että jatketaampa etsimistämme....eii se mitään lopettanut viestittelyä. Jopa sitten, kun mulla oli jo seurustelusuhde, tämä daami vaan laittaa viestiä...

Onneksi on numeronesto olemassa. 😂☝️

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂💋

Niin ja en mä nyt mitään suhteita aloittele itse.... mulla on tärkeämpääkin puuhaa. Mä rakennan moottorikelkkaan parhaillaan rekeä ja muutenkin valmistaudun talveksi savottahommiin. 😬💪

Ei tässä jouda kekkelehtimään naisten kanssa. 🤣☝️

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Disse joo on vanha 2-tahtinen mopedi mihin vaihteisto-öljyä, otin uutta mutta toimii hyvin varmasti, vähän ohuempaa mutta pitäisi toimia hyvinkin synteettistä 90W-40 juttua, kun tuo ei vuoda jos onkin vähän ohuenpaa öljyä.

Postin lakko... tuo kyllä vähän, oikein huvittavaa farssia koko juttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse joo on vanha 2-tahtinen mopedi mihin vaihteisto-öljyä, otin uutta mutta toimii hyvin varmasti, vähän ohuempaa mutta pitäisi toimia hyvinkin synteettistä 90W-40 juttua, kun tuo ei vuoda jos onkin vähän ohuenpaa öljyä.

Postin lakko... tuo kyllä vähän, oikein huvittavaa farssia koko juttu.

No noissa vanhemmissa vehkeissä ei ehkä niin tarkkaa, mut joissain nykyisissä on kytkinlevytkin siellä öljyssä, että pitää olla just oikeanlainen.

No mä luulen, että tää lakko on alkusoittoa. Ja välttämättä jatkossa lakkojen syyt ei enää ole vain palkka. Se vois olla jo nyt liiallinen työmäärä monessa mestassa. Kodinhoitajat on ainakin yks ryhmä, mikä on ihan ylityöllistetty...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin ja en mä nyt mitään suhteita aloittele itse.... mulla on tärkeämpääkin puuhaa. Mä rakennan moottorikelkkaan parhaillaan rekeä ja muutenkin valmistaudun talveksi savottahommiin. 😬💪

😂😕 ymmärrän sitä naista ja käsitystäsi oudosta häiriintyneisyydestä.

Naisparka oli varmaan tylsistynyt ja suhun ihastunut. On se vähän kalmasta kuule nähdä et mies on viesteillyt keskellä yötä, koska silloin joko naidaan tai nukutaan yleisen käsityksen mukaan. Saattoi hyvinkin olla nopeasti lämpenevää sorttia, joka odotti jo sua tyydyttään tylsyyttään...

Voihan se olla, että vaan nousit juomaan että ja tsekkasit viestit tai viestit kamulle kieltävän vastauksen lähtee kännikuskiks😃😀

Ei saa ollanoin ankara naisille, kuulostat Disse dissaajalta😢 Try a little tenderness...

MV? Nyt kun vastasit, alan jo pitään sitä kelkkaakin mulle rakennettuna!!! Nyt oot mun, et karkaa pusikkoon sahoines!

• Anonyymi kirjoitti:

😂😕 ymmärrän sitä naista ja käsitystäsi oudosta häiriintyneisyydestä.

Naisparka oli varmaan tylsistynyt ja suhun ihastunut. On se vähän kalmasta kuule nähdä et mies on viesteillyt keskellä yötä, koska silloin joko naidaan tai nukutaan yleisen käsityksen mukaan. Saattoi hyvinkin olla nopeasti lämpenevää sorttia, joka odotti jo sua tyydyttään tylsyyttään...

Voihan se olla, että vaan nousit juomaan että ja tsekkasit viestit tai viestit kamulle kieltävän vastauksen lähtee kännikuskiks😃😀

Ei saa ollanoin ankara naisille, kuulostat Disse dissaajalta😢 Try a little tenderness...

MV? Nyt kun vastasit, alan jo pitään sitä kelkkaakin mulle rakennettuna!!! Nyt oot mun, et karkaa pusikkoon sahoines!

Hehheh... Onneks en edes tavannut sitä naista. Ja vielä parempi onni on, että se asuu toisessa pitäjässä. 😅

Joo, taisin muistaakseni olla silloin ollut yövuorossa ja kun avaa puhelimen, se meni suoraan siihen ohjelmaan, mistä se oli sammutettu... 😃

Jaa, että pitäis ymmärtää tuollaisia naikkosia? 😝
        No tällekin mainitsin tuosta käyttäytymisestä, että se ei oikeen minusta tunnu kivalta, hän totesi, että kyllä hän sitten suhteessa on jo rauhallisempi. 😆 Mutta en silti lämmennyt ajatukselle. 🤣

No hyvä, että säkin innostut mun kelkanrakenteluista. 😀

• Anonyymi

Sinähän sen parhaiten tiedät miltä naisesta (naisena) tuntuu.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mutta palstall ehtii asua

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hehheh... Onneks en edes tavannut sitä naista. Ja vielä parempi onni on, että se asuu toisessa pitäjässä. 😅

Joo, taisin muistaakseni olla silloin ollut yövuorossa ja kun avaa puhelimen, se meni suoraan siihen ohjelmaan, mistä se oli sammutettu... 😃

No tällekin mainitsin tuosta käyttäytymisestä, että se ei oikeen minusta tunnu kivalta, hän totesi, että kyllä hän sitten suhteessa on jo rauhallisempi. 😆 Mutta en silti lämmennyt ajatukselle. 🤣

Mitä jos tapaamisen jälkeen nainen ei olisi laittanutkaan enää yhtään viestiä. Olisi päässyt helpommin eroon. Kannattaa aina tavata heti eikä hetken päästä.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Selvä vinkki, että olisi kaivannut sun "rauhoittelua"😱😐😉

Me naiset ollaankin sellaisia rakennelmia, mihin eksyy kun uuteen ostoskeskukseen😂😂😂👌🤘

Juu hienoa, että olet tekijä, se on kivaa. Itsekkin teen paljon kaikenlaista.

Palstalle ehtii kyllä piipahtamaan, kun taukojakin pitää siinä temmellyksessä☕🍺🍨🍼

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä vinkki, että olisi kaivannut sun "rauhoittelua"😱😐😉

Me naiset ollaankin sellaisia rakennelmia, mihin eksyy kun uuteen ostoskeskukseen😂😂😂👌🤘

Juu hienoa, että olet tekijä, se on kivaa. Itsekkin teen paljon kaikenlaista.

Palstalle ehtii kyllä piipahtamaan, kun taukojakin pitää siinä temmellyksessä☕🍺🍨🍼

No jospa löysi paremman rauhottelijan? 😃☝️

No minusta me kaikki ollaan aikamoisia ”rakennelmia”. Ja mielenkiintoisimaksi meistä tekee tunteet ja niihin reagoiminen.... osa osaa ”käyttää” tunteitaan oikein, osa jopa hylkää ne....tuollakin naisella ei tainnut olla ihan tunteiden käsittely hallussa...

Touhutessa ei tietty kerkee palstailla, mutta tauoilla voi vilkaista puhelimella.
        Vaikka voishan tätäkin vähentää....🤔

• Pikkupoikana kiinnitin huomiota, että vanhat papat olivat usein leppoisia ja puheliaita, mutta mummot jotenkin kiukkuisia.

Silloin ei ainakaan parisuhteiden muodostamaa painolastia ollut itsellä.

• Anonyymi

Naiminen se vasta onkin painolasti. Mies kun siitä pääsee, niin juttu maistuu leppoisasti.

Siksi kannattaakin panomummon ottaa nuorempi mies, että saa vielä vanhanakin kikkeliä eikä tarvi kärvistellä pahantuulisena.

Säkin oot muuten usein vähän pahantuulisen olonen. Eikö löydy hyvää?

• Anonyymi

No, tutkimusten mukaanhan parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta huonontaa naisen.

Elikkä: ne mummot ovat kohdelleet vaareja hyvin ja parantaneet näiden elämänlaatua, joten nämä ovat leppoisia, koska ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Papat sen sijaan eivät ole kohdelleet mummoja hyvin, vaan heikentäneet näiden elämänlaatua. Ei siis ihme, että mummoista on tullut kiukkuisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tutkimusten mukaanhan parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta huonontaa naisen.

Elikkä: ne mummot ovat kohdelleet vaareja hyvin ja parantaneet näiden elämänlaatua, joten nämä ovat leppoisia, koska ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Papat sen sijaan eivät ole kohdelleet mummoja hyvin, vaan heikentäneet näiden elämänlaatua. Ei siis ihme, että mummoista on tullut kiukkuisia.

No jos ne oli ison tumman mummoja, niin varmaan perkeleellisen äkäsiä akkoja, salvaneet vaarit ruuniksi jo vuosikymmeniä sitten. Etäisesti tiedän tuon kundin, siinä on kyllä potkua😂😍😈 (liian nuori tosin minulle)

Ei miehet mitään oikeasti huononna, ehkä nykykäsityksen mukaan miehinen energia ei oikein Gantin paidassakaan istu naisten höttöunelmaiseen lifestyliin. Itse tykkään perinteisestä miehekyydestä enemmän, kun metroseksuaalityylisistä kaupunkilaismiehistä, vaikka olen syntyjäni kaupunkilainen ja asunut koko elämäni kaupungissa. Toki täältäkin perusmaskuliinisia miehiä löytyy.

Vinkkejä lifestylissa pärjäämiseen:

1.Älä piereskele valkoisella sohvalla (IKINÄ)
        2.Älä jää kiinni pornon katselusta
        3.Älä kerro rehellistä mielipidettäsi tähtisadetikkujen ylitsepääsemättömästä tarpeellisuudesta 15 minuuttua ennen megamarketin sulkemisaikaa. (Olet naisen sankari, jos vaan yksinkertaisesti lähdet hakemaan niitä. Säästyt murjotukselta ja saat raitista ilmaa. Kun olet ostanut tikut, niin voit vaikka katsella vähän pornoa autossa kännykästä, myöhemmin nainen saattaa hyvinkin olla hyvällä tuulella, koska hait tikut ja suostuu seksiin.)
        4.Vältä kännistä riidanhaastamista vaikka olisitkin väsynyt
        5.Pyri aina puhumaan kauniisti naiselle
        6.Kanna aina kaikki tavarat.
        7.Pukeudu ja peseydy siististi, säästä haiseminen ja metsästysvaatteet miesten iltoihin. Kun lähdet viettämään miesteniltaa haisevissa vanhoissa rääsyissäsi, nainen on pelkästään iloinen kun lähdet, eikä yritä estää. Kun palaat kännissä, vältä lähentelemästä lifestyle unelmassaan nukkuvaa naista.

Nämä vinkit ovat täysin turhanpäiväistä, eikä niiden varsinaisella sisällöllä ole kovinkaan suurta merkitystä miehen elämään. Naiselle nämä ovat naisellisen kunnian merkkejä, lifestylestatuksia, jotka määrittävät hänen onnistumistaan yhteiskunnassa ja kodin valtiattarena.

• Anonyymi

Huumori heiltä ainakin tuntuu puuttuvan. Totista touhua kun lifestyle pitää hioa äärimmilleen. Ehkä vähän voisi jättää keskeneräisyyttä ja leikkimielisyyttäkin elämäänsä.

• Anonyymi

Sanoisin ihan samaa miehistä. Miehillä tuo vain tuntuu tapahtuvan aikaisemmin. On todella vaikea löytää yli 35:sta miestä, joka ei olisi täysin elämään kyrpiintynyt, katkera ja negatiivinen. Omasta mielestään he toki ovat vain realisteja tai inhorealisteja. Vielä alle kolmekymppiset näkevät asiat paljon valoisammin, mutta sitten alkaa ilmeisesti katkeroituminen.

Tämä on tosi vaikeaa, kun itse on sellainen oikeasti realistisesti elämään suhtautuva, jolle maailmassa on ihan yhtä paljon mahdollisuuksia, kuin rajoittaviakin tekijöitä. Pyrin aina katsomaan eteenpäin ja näkemään kaikessa edes jotakin hyvää. Katkeruus rajoittaa vaan omaa elämää ja omaa hyvinvointia. Ahdistaa törmätä aina vain miehiin, joille elämä on miinakenttä.

• Anonyymi

"On todella vaikea löytää yli 35:sta miestä, joka ei olisi täysin elämään kyrpiintynyt, katkera ja negatiivinen."

Meillä on lätkäporukassa eräs joka sopii kuvaukseen hyvin. Äijä ei ole päässyt pettymyksistään yli ei sitten kirveelläkään. Aina on naama norsun v.tulla.

-vasen laita

• Anonyymi

Pimpit kuivuu umpeen. Aiheuttaa katkeruutta ja torailuhalua.

• Anonyymi

Mun nainen on 43v. Ikinä ei ole ollut niin hauskaa kuin, hänen kanssaan.
      Meille on kehittynyt ihan oma huumori, mikä ei muille avaudu.

Voimme puhua mistä tahansa asiasta. Mikään asia ei ole liian vaikea puhuttavaksi.
      Siksi myös huumorikin voi olla ihan hulvatonta. Tosin huumorimme kumpuaa meidän suhteestamme. Emme laske huumoria muiden kustannuksella. Sellainen ei vaan sovi meille.

Mut joo, se toinenkin puoli 40v on nähty entisessä elämässä.

• Anonyymi

Kyllä naisen "ikihuokonen" alkaa kuivua ja ehtyä noissa 40 vuoden lukemissa. Sanovat.

• Veikkaan, että nettiin tulijoitten koostumus on erittäin vino verrattuna normaaliväestöön. Tähän viittaavat sekä omat että vaimoni kokemukset työpaikallaan että myös tuttavuussuhteissa.

Täällä esimerkiksi arvellaan, että miesten nuiva suhtautuminen olisi kovettanut ja turhauttanut naisia. Tällaista kyllä hämmästyksekseni havaitsinkin palstalla, mutta en sitä ennen irl. Naisia haukkuvaa miestä olisi miesten piireissä pidetty täydellisenä akkana.

• Anonyymi

Kannattaa aina pitää mielessä tuo että Suomen presidenttyi eikä vaimonsakaan ole "normaaleja", he ovat "epänormaaleja kansalaisia".

• Anonyymi

Mikähän olisi oikein myrkyllisen ruoan nimi, varmaankin Espanjasta Hidalgo El Muerto Taco.

• Anonyymi

Ehkä se johtuu siitä kun nainen siinä vaiheesa huomaa olevansa tarpeeton, ainakin siis siinä mielessä että miehet lakkaavat olemasta hänestä kiinnostuneita naisena.

• Anonyymi

Kommentistasi tuli sangen hauska väärässä sanajärjestyksessäsi. Oli vaan niin silmään pistävä. (Ei pahalla, itelleen pitää osata nauraa).

• Anonyymi
    • Anonyymi

40-vuotiaana niillä lakkaa vittuveri valumasta. Silloin vasta ne itsekin konkreettisesti tajuavat olevansa ikäloppuja ja seksuaalisen käyttöarvonsa romahtaneen. Siitä se katkeruus kumpuaa Älä sinä niihin vanhoihin akkoihin tuhlaa aikaasi. Käännä muna kohti teininaisia.

• Anonyymi

Eikös 40v ole naisen "keski-ikä" eli on puolivälissä omasta kuolemastaan.

• Anonyymi

Kuukautiset loppuvat kyllä suomalaisilla naisilla keskimäärin joskus 50-vuotiaana.

• Anonyymi

Naiset aina valittavat etteivät jaksa miesten seksijuttuja, mutta millainen ihminen alkaa kukkahattuilemaan vaikkapa jostain vitsistä, vaikka se vitsi olisi huonokin. Siis jos kyse vaikka jostain kaksimielisestä heitosta, ei mistään kullikuvien lähettelystä yllärinä tms..

Ovat samaa sarjaa kuin ne jotka itkivät Ylelle Pekasta ja Pätkästä, pelkästään että voivat yrittää esittää olevansa jotenkin "parempia" vaikkei asia heitä todellisuudessa kosketa.

• Anonyymi

Kun tulee tiettyyn ikään, se katkeroittaa naista kun missä tahansa huomaa sen miten miesten katseet seuraavat nuorempia naisia mutta itse jäävät huomiotta.

• Anonyymi

Jos mies vaikka vähän vihjailee että kiinnostaisi sillä lailla, mikä on aivan normaalia ja monen naisen tapauksessa melko positiivistakin koska eivät ole kovinkaan haluttavia monestikaan, niin suurin osa naisista alkaa kukkahattuilemaan. Pelkkää ylimielistä esittämistä jolla yritetään nostaa itseään jalustalle, mutta eivät kuitenkaan kykene antamaan edes sitä kiinnostavaa keskustelua vaikka mies sellaista yrittäisikin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe