Ihme toimintaa

Anonyymi

Handelsbanken alkanut lähettään mulle kuukausilaskuja, jostain palvelusta, olisiko pankkikortista, nyt jo kolmas kuukausilasku, en tiedä yhtään mistä, olen laittanut sinne asiakaspalveluun vistiä asiasta, mutta laku tuli jälleen, sinne ei auta koettaa soittaakkaan, ei ne vastaa, musiikkia saa kuunneella kunhan maksaa, en tiedä mitä tekisin, laskusta ei ilmene selvästi mitään, jos siinä olisi tietoa, esimerkiksi oletetun kortin numero, olisi asiaa helpompi koettaa selvittää.

42

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      413313130010066670000141200000000000076933900104191209
      Tuollainen selvitys on, mitä lie meinaa, ei riitä minun aivo kapasiteettini siihen.

    • Anonyymi

      Onneks handelsbanken lähteeki torniosta vekeen. Eihän siinä muutenkan ole kovin hyvää ollu kun pankinjohtakki vaihtunu sen olin aikana torniossa 4-5 kertaan joten harjoittelupaikka niin,kuin koko pankki olemassa.

      • Anonyymi

        Paras pankki koko Torniossa.
        Sääli että loppuu.
        Johtuu osittain siitä että ihmiset eivät ole löytäneet pankkia vaikka on aina ollut siinä vieressä, ovat vain kärsineet hammasta purren Nordean ja Osuuspankin huonosta ja kalliista pankkipalvelusta kun kerta vanhemmat ja iso-vanhemmatkin ovat aina olleet kyseisien pankkien asiakkaita siitä silti mitään hyötymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras pankki koko Torniossa.
        Sääli että loppuu.
        Johtuu osittain siitä että ihmiset eivät ole löytäneet pankkia vaikka on aina ollut siinä vieressä, ovat vain kärsineet hammasta purren Nordean ja Osuuspankin huonosta ja kalliista pankkipalvelusta kun kerta vanhemmat ja iso-vanhemmatkin ovat aina olleet kyseisien pankkien asiakkaita siitä silti mitään hyötymättä.

        Huonoimmat pankit joutuu lopettamaan, nythän on niin, että Osuuspankki on ainut luotettava pankki, siksi sen kannattaa pitää kivijalka pankkeja joka kylässä, ihmiset on valinneet itselleen parhaan pankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoimmat pankit joutuu lopettamaan, nythän on niin, että Osuuspankki on ainut luotettava pankki, siksi sen kannattaa pitää kivijalka pankkeja joka kylässä, ihmiset on valinneet itselleen parhaan pankin.

        Olen ollut sekä Nordean, Lehtipankin, Osuuspankin, että myös Handelsbankenin asiakas.
        Kokemusta on kertynyt runsaasti kyseisten pankkien sijoitusneuvonnasta, rahoituspalvelusta, asiakaspalvelusta, kuin myös kustannuksista.
        Osuuspankki on pankki jossa kannattaa asioidan jos haluaa vain makkuuttaa rahojaan tilillä, rahoituspalvelu on kuitenkin asiakkaalle kallista, sijoitusneuvonta asiantuntematonta, ja palvelu... mikä palvelu?
        Sama homma Nordeassa, lehtipankki soveltuu vain ja ainoastaan opiskelijoille ja muille joilla on vain vähän säästöjä tilillä ja jotka eivät pankkia muuhun tarvitse.
        Handelsbanken yllättää näistä positiivisesti, palvelua ja asiantunemusta löytyy kohtuu hintaan niin rahoitus kuin sijoitusneuvonnankin puolelta, ja asioimaan pääset yleensä heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonoimmat pankit joutuu lopettamaan, nythän on niin, että Osuuspankki on ainut luotettava pankki, siksi sen kannattaa pitää kivijalka pankkeja joka kylässä, ihmiset on valinneet itselleen parhaan pankin.

        Osuuspankkihan onkin meidän oma pankki, minäkin omistan siitä pienen osan !

        Late Lapista.


    • Anonyymi

      Kai niillä nyt nettisivut on, joiden kautta saa yhteyden tai sitten sinne voi jättää yhteydenottopyynnön? Ei taida näiltä 24- sivuilta löytyä muuta kuin haistattelua ja viisastelua muilta kirjoittajilta.

      • Anonyymi

        Jaa täältä löyty oikein heidän asiakas, mutta olen toki koettanut netin kautta ottaa yhteyttä, kuten nykyään tehdään, mutta kun tähän pakkiin ei voi ottaa yhteyttä netissä, on tulostettava lomake ja lähetettävä, näin lakon aikanikin se sinne, toki voi ottaa yhteyttä myös heidän pankkitunnuksillaan, mutta eihän minulla niitä ole, ei sinne osuuspankin tunnuksilla pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa täältä löyty oikein heidän asiakas, mutta olen toki koettanut netin kautta ottaa yhteyttä, kuten nykyään tehdään, mutta kun tähän pakkiin ei voi ottaa yhteyttä netissä, on tulostettava lomake ja lähetettävä, näin lakon aikanikin se sinne, toki voi ottaa yhteyttä myös heidän pankkitunnuksillaan, mutta eihän minulla niitä ole, ei sinne osuuspankin tunnuksilla pääse.

        Olet ostanut jotain osamaksulla, ja sen osamaksun tarjoaja on Handelsbanken.
        Ostin tässä joku aika sitten yli 1000€ hintaisen tuotteen ja myyjä suositteli korotonta 3kk maksuaikaa, ihmettelin sitten kun postilaatikkoon tipahti lasku Handelsbankenilta, summa oli kuitenkin sama kuin tuotteessa jonka ostin joten maksoin pois, eikä tuotteesta ole sen jälkeen mitään maksuja tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ostanut jotain osamaksulla, ja sen osamaksun tarjoaja on Handelsbanken.
        Ostin tässä joku aika sitten yli 1000€ hintaisen tuotteen ja myyjä suositteli korotonta 3kk maksuaikaa, ihmettelin sitten kun postilaatikkoon tipahti lasku Handelsbankenilta, summa oli kuitenkin sama kuin tuotteessa jonka ostin joten maksoin pois, eikä tuotteesta ole sen jälkeen mitään maksuja tullut.

        En ole ostanut osamaksulla mitään, ja tämän vuoden puolella en ole ostanut mitään muuta, kun ainoastaan kotitalous tarvikkeita, yhtäkkiä Syyskuussa alkoi tulemaan jokin kuukausimaksu, sehän tässä ihmetyttääkin, ymmärrän tuon mitä tarkoitat, osamaksusopimuksella, mutta jos ei mitään osta, niin eihän silloin pitäisi sieltäkään mitään tulla.


      • Anonyymi

        Siis, nettisivuilla ei saa yhteyttä, olisi kirjauduttava Handelsbankin tunnuksilla, mutta ei ole, heille on lähetettävä lomake postissa, eli tulostettava sitten laitettava postiin.
        (Toivottavasti tätä selvitystäkin ei poisteta.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, nettisivuilla ei saa yhteyttä, olisi kirjauduttava Handelsbankin tunnuksilla, mutta ei ole, heille on lähetettävä lomake postissa, eli tulostettava sitten laitettava postiin.
        (Toivottavasti tätä selvitystäkin ei poisteta.).

        Ihan mielenkiinnosta, paljonko sinulla on ikää yli 80v? Ei oikein muuten tuollainen soosaus aukea; tai, kuten aika usein, trolli huudattaa kansaa kun joskus on saanut mielestään huonoa palvelua tai laina on evätty. Ei tämä sen kummempaa tälläkään kertaa todennäköisesti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, paljonko sinulla on ikää yli 80v? Ei oikein muuten tuollainen soosaus aukea; tai, kuten aika usein, trolli huudattaa kansaa kun joskus on saanut mielestään huonoa palvelua tai laina on evätty. Ei tämä sen kummempaa tälläkään kertaa todennäköisesti ole.

        Sinulla ei ilmeisesti ole mitään ymmärrystä pankkiasioista, et muutoin olisi noin ulkona, olen tosiaan jo yli 30v. nyt tänään tuli viestiä Handelsbankkenin asiakaspalvelusta, että kirjaudu pankkiin tunnuksillasi, miten vitussa kirjaudut kun ei ole heille mitään tunnuksia, on tietysti oman pankin tunnukset, mutta eihän ne käy tähän, tosiaan ei tiedä miten asiaan saisi tolkkua, koetin henkilötunnuksillakin hakea vastausta, mutta ei mitään tapahdu, Tornion konttorissa käsitellään ainoastaan kassa-asioita, ei korttiin liittyviä, kortista tässä ilmeisesti on kyse, koska heidän vastauksesta sellaiseen ymmärrykseen pääsee, parasta että edellinen kirjoittaja laittaa nukkumaan, ei ole tarve rasittaa itseään aikuisten asioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ilmeisesti ole mitään ymmärrystä pankkiasioista, et muutoin olisi noin ulkona, olen tosiaan jo yli 30v. nyt tänään tuli viestiä Handelsbankkenin asiakaspalvelusta, että kirjaudu pankkiin tunnuksillasi, miten vitussa kirjaudut kun ei ole heille mitään tunnuksia, on tietysti oman pankin tunnukset, mutta eihän ne käy tähän, tosiaan ei tiedä miten asiaan saisi tolkkua, koetin henkilötunnuksillakin hakea vastausta, mutta ei mitään tapahdu, Tornion konttorissa käsitellään ainoastaan kassa-asioita, ei korttiin liittyviä, kortista tässä ilmeisesti on kyse, koska heidän vastauksesta sellaiseen ymmärrykseen pääsee, parasta että edellinen kirjoittaja laittaa nukkumaan, ei ole tarve rasittaa itseään aikuisten asioilla.

        No joo, kuten kirjoitin, haiskahtaa vielä enemmän katkeralta trollilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, kuten kirjoitin, haiskahtaa vielä enemmän katkeralta trollilta.

        Se vain sama mikä siellä haisee, mutta tämä asia on vittumainen, täällä ei haise mikään, mutta tuntuu ihan mielettömältä tällainen, soitinkin eilen sinne "asiakaspalvelu" numeroon"
        mutta minulla ei ole niin kallis musiikkimaku, että olisi varaa kuunnella heidän valitsemaansa musiikkia siihen hintaan luurilla.


    • Anonyymi

      Nyt soitin ja sain kiinni jonkun sanojeni päälle puhuvan naishenkilön, aikansa köpötettyään sitten kysyy, "mitä aihetta asiasi koskee" sanoin että jonkinlaista kuukausimaksua mitä te veloitatte, kysyi "onko kyse luotosta aktiiviraha kortista vai oletteko meidän pankin asiakas" sanoin että en tiedä mitä maksu koskee, en ole teidän asiakas, eikä ole mitään luottoja, kysy henkilötunnuksen, ei silläkään mitään selvinny, laitto toiseen numeroon odottaan, siinä kuuntelin ruottia, englantia, jopa suomeakin, kuulemma postilakko on heitä nyt siellä vastaus automaatissa haitannut, sellaisen ymmärsin, tästä ei tule vittuakaan, sitten sieltä löytyi sivu jossa sai sanoa luoton irti, laita luottonumerosi, laitoin nollia rivin, henkilötunnukseni, siirryin toiselle sivulle tuli kaavake,siihen ei voinut kirjoittaa, sen olisi voinut tulostaa, ei ole tällä hetkellä tulostinta.

      • Anonyymi

        No, minulla on kokemusta. Kesällä hajosi kodinkoneita (ensin jää/viileäkaappi ja kuukauden sisään tiskikone. Juuri tuolloin ei uskaltanut laittaa "tilejä" tyhjäksi, vaan liike suositteli H-pankin aktiivirahakorttia. Maksoimme 4 kk aikana nuo jutut pois. Loppulasku ja ajattelin, että homma on siinä. Tuli vielä lasku 3,64 e. No ihmettelin, että mikä tämä on. Laitoin sp:n pankille ja pian tuli vastaus, että "kuukausimaksu" korko . Ilmoitin jo eka viestissä, että haluan tuhota ko kortin. Tuli viesti, että 0,60 e korkoa pitää vielä maksaa ja tuo kuuukausimaksu on poistettu.
        Olen joskus omistanut jonkun kortin ja kun jäljellä olevan maksun on maksanut ei ole tullut enää mitään vain ilmoitus, että saldo on 0 e.
        Ihme pankki ja aktiiviraha. Kortin tuhoan välittömästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minulla on kokemusta. Kesällä hajosi kodinkoneita (ensin jää/viileäkaappi ja kuukauden sisään tiskikone. Juuri tuolloin ei uskaltanut laittaa "tilejä" tyhjäksi, vaan liike suositteli H-pankin aktiivirahakorttia. Maksoimme 4 kk aikana nuo jutut pois. Loppulasku ja ajattelin, että homma on siinä. Tuli vielä lasku 3,64 e. No ihmettelin, että mikä tämä on. Laitoin sp:n pankille ja pian tuli vastaus, että "kuukausimaksu" korko . Ilmoitin jo eka viestissä, että haluan tuhota ko kortin. Tuli viesti, että 0,60 e korkoa pitää vielä maksaa ja tuo kuuukausimaksu on poistettu.
        Olen joskus omistanut jonkun kortin ja kun jäljellä olevan maksun on maksanut ei ole tullut enää mitään vain ilmoitus, että saldo on 0 e.
        Ihme pankki ja aktiiviraha. Kortin tuhoan välittömästi!

        Niin vaan, mutta mulla ei ole koskaan ollut luottoa heiltä, eikä ole mistään pakista, syksyllä en ole ostanut mitään laitteita, enkä tänä vuonnakaan, mutta syyskuusta alkaen tulee jokin luottotili maksu, niin olen ymmärtänyt, siinä ei ole mitään luoton numeroa, saatikka mitään selvitystä asiasta, en voi ottaa yhteyttä kun sähköpostilla, mutta se ei ilmeisesti riitä, ei ole tunnuksia, ei mitään numeroa luotosta.


    • Anonyymi

      Tästä tulisi hyvä sketsi.

      • Anonyymi

        Jaa se tuo kloppi pääsi tänne räksyttään taas, varmaan on hauskaa kun jollain on todellisia vaikeuksia asioissa, tuolla itsellä ei ole kun se, että mamilta sais karkkirahan illaksi, tuolla aloittajalla varmaan on hermot pinnassa tuon pankin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa se tuo kloppi pääsi tänne räksyttään taas, varmaan on hauskaa kun jollain on todellisia vaikeuksia asioissa, tuolla itsellä ei ole kun se, että mamilta sais karkkirahan illaksi, tuolla aloittajalla varmaan on hermot pinnassa tuon pankin kanssa.

        Hmm, klopista en tiedä ja mamikin antoi karkin aapisen välissä aamuisin jo aika monta kymmentä vuotta sitten, mutta olen samaa mieltä tuosta "hermot pinnassa" olemisesta, jollain tavalla sinulla on tuon "hankalan pankin" kanssa nyt sitten sukset on menneet ristiin. Sori siitä. Siihen on varmasti syynsä. Harmittaahan se, jos pankista ei saa lainaa; siihen tosin saattaa olla syy. Pankki kuin pankki on ymmärtääkseni valmis myöntämään lainaa tuottaviin ja suht' riskittömiin kohteisiin; kaikki ovesta sisään kaatuvat eivät niitä ole.


    • Anonyymi

      On se perkele, ko sinne laittaa asiakaspalveluun viestiä, niin tulee ilmoitus että viestiä ei voitu toimittaa, viesti on merkitty roskapostiksi, tai se on hylätty, koetin minäkin ottaa sinne yhteyttä kun luin tuota asiaa.

      • Anonyymi

        Laita siihen "tärkeys" iso sellainen täppi niin pitäisi mennä muuhunkin kuin roskapostiin!

        Itse sain menemään läpi ja tuli vastaus, että viesti vastaanotettu. Meni muuan tunti ja tuli vastaus.
        Olin sanonut irti tuon kortin (maksoin eilen 0,60 e korkoa) ja leikkasin kortin useaan osaan.

        En ymmärrä HB:n laskutusta ollenkaan. Viimeisessä laskussa oli jokin erä (loppu) jonka maksoin. mm Nordean kortista on tullut sen jälkeen 0 lasku vastaavassa tilanteessa.

        No, ei enää tule ostoja, kun kortti on tuhottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita siihen "tärkeys" iso sellainen täppi niin pitäisi mennä muuhunkin kuin roskapostiin!

        Itse sain menemään läpi ja tuli vastaus, että viesti vastaanotettu. Meni muuan tunti ja tuli vastaus.
        Olin sanonut irti tuon kortin (maksoin eilen 0,60 e korkoa) ja leikkasin kortin useaan osaan.

        En ymmärrä HB:n laskutusta ollenkaan. Viimeisessä laskussa oli jokin erä (loppu) jonka maksoin. mm Nordean kortista on tullut sen jälkeen 0 lasku vastaavassa tilanteessa.

        No, ei enää tule ostoja, kun kortti on tuhottu!

        Joo on perseestä koko pulju, ei mitään kontaktia tavallisiin ihmisiin, siellä vaan istutaan paskaa jauhamassa konttoreissa, ja tietokoneet lähettelee laskuja kansalaisille.


    • Anonyymi

      Heh, hyvä tarina. Toivottavasti lopulta sinulle myönnetään se laina. Olet kuitenkin jo sen verran paskaa kaatanut tällä sivustolla pankin päälle ja nähnyt vaivaa tehdäksesi itsestäsi jonkin sortin pellehermannin. Käsitä nyt jo, noita sinun tarinoitasi uskoo ainoastaan muutama, jotka ei ymmärrä, että shaibaa anonyymisti paiskovaa ei pääsääntöisesti kannata uskoa.

      • Anonyymi

        En nyt usko, että kaikki on ihan "höpinää", on noita ihme juttuja joskus pankkien kanssa ollut.
        Vaikka ihan normaali laskujen maksaja olen aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt usko, että kaikki on ihan "höpinää", on noita ihme juttuja joskus pankkien kanssa ollut.
        Vaikka ihan normaali laskujen maksaja olen aina ollut.

        Se on tuo yksi sellainen joka ei ymmärrä näitä asioita, se vaan turpaansa venyttelee ihmisille mistään mitään ymmärtämättä, se meillä muilla on todellisuudessa tällaista tämä elämä, en muuten olisi niin vittuuntunut tuosta pankin toiminnasta, mutta kun luottotiedot on kunnossa, ei haluaisi että jokin roskapankki pilaa ne tuollaisella toiminnalla, vielä tässäkin kuussa tuli ilmoitus kuinka minulla olisi heille maksuja maksamatta, ja edelleenkään en ole heille velkaa, enkä millekkään muulle pankille, saatikka muulle yksilöidylle yhteisölle, tahi ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo yksi sellainen joka ei ymmärrä näitä asioita, se vaan turpaansa venyttelee ihmisille mistään mitään ymmärtämättä, se meillä muilla on todellisuudessa tällaista tämä elämä, en muuten olisi niin vittuuntunut tuosta pankin toiminnasta, mutta kun luottotiedot on kunnossa, ei haluaisi että jokin roskapankki pilaa ne tuollaisella toiminnalla, vielä tässäkin kuussa tuli ilmoitus kuinka minulla olisi heille maksuja maksamatta, ja edelleenkään en ole heille velkaa, enkä millekkään muulle pankille, saatikka muulle yksilöidylle yhteisölle, tahi ihmisille.

        Noo, sen verran kuitenkin ymmärrän, ettei minulla ole samanlaisia ongelmia. Voit muuten olla aivan varma, ettei pankin "kehuminen" julkisella keskustelupalstalla vaikuta pankin toimintaan. Mutta, kun tunnut "ymmärtävän näitä asioita", niin etköhän sinä tämänkin sopan selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo yksi sellainen joka ei ymmärrä näitä asioita, se vaan turpaansa venyttelee ihmisille mistään mitään ymmärtämättä, se meillä muilla on todellisuudessa tällaista tämä elämä, en muuten olisi niin vittuuntunut tuosta pankin toiminnasta, mutta kun luottotiedot on kunnossa, ei haluaisi että jokin roskapankki pilaa ne tuollaisella toiminnalla, vielä tässäkin kuussa tuli ilmoitus kuinka minulla olisi heille maksuja maksamatta, ja edelleenkään en ole heille velkaa, enkä millekkään muulle pankille, saatikka muulle yksilöidylle yhteisölle, tahi ihmisille.

        Miten joku voi olla noin kädetön että ei vielä kuukauden jälkeenkään ole osannut selvittää noin yksinkertaista asiaa?
        Olet varmaankin odottanut jo aika kauan että Handelsbanken tulee pyyhkimään sun perseenkin? Tosin tuskin irtoaa enää edes kuumavesi-painepesurillakaan...


    • Anonyymi

      No, ei täällä huutaminen varmaan auta asiaasi.

      • Anonyymi

        Älä HUUDA yksinäs siellä, me toiset kirjoittelemme tänne ihan jokapäiväisistä asioista, ja sellaisista jotka ei ole jokapäiväisiä, vaan sellaisia joita ei saisi tapahtua, ymmärrän tämän aloittajan asian hyvin, koska itselle on käynyt samoin tuon pankin kanssa, sinne ei todellakaan saa yhteyttä millään, ne neuvoo kirjoittamaan sähköpostiin kun eivät ehdi vastaamaan puheluun, mutta se mitä sinne kirjoittaa ei ketään tavoita, huolestuttavinta on tosiaan merkintä luottotietoihin mikäli ei saa heihin yhteyttä, ja se tässä tosiaan on se suurin vaikeus, tietenkään asiaa ei ymmärrä sellainen jonka luottotiedot on menneet, ja kenen ainut huoli on aamukaljojen saanti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä HUUDA yksinäs siellä, me toiset kirjoittelemme tänne ihan jokapäiväisistä asioista, ja sellaisista jotka ei ole jokapäiväisiä, vaan sellaisia joita ei saisi tapahtua, ymmärrän tämän aloittajan asian hyvin, koska itselle on käynyt samoin tuon pankin kanssa, sinne ei todellakaan saa yhteyttä millään, ne neuvoo kirjoittamaan sähköpostiin kun eivät ehdi vastaamaan puheluun, mutta se mitä sinne kirjoittaa ei ketään tavoita, huolestuttavinta on tosiaan merkintä luottotietoihin mikäli ei saa heihin yhteyttä, ja se tässä tosiaan on se suurin vaikeus, tietenkään asiaa ei ymmärrä sellainen jonka luottotiedot on menneet, ja kenen ainut huoli on aamukaljojen saanti.

        Heh, kannattaa sitten varmaan kirjautua sinne sähköpostiin. Jos vaikka sillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, kannattaa sitten varmaan kirjautua sinne sähköpostiin. Jos vaikka sillä...

        No et sieltä kyllä kaljaa saa.


    • Anonyymi

      Viime elokuussa laki muuttui niin, että luottokortin vuosimaksu vaihtui kk-maksuksi.
      Osamaksuun haettu luotto on muuttunut kaikkien suoritusten jälkeen Aktiivirahan luottokortiksi. Asian voi perua, käsittääkseni, osoitteesta www.hrasiakaspalvelu.fi
      Kirjaudu sinne (tee tunnukset)ja poista korttisi!

      • Anonyymi

        kiitos,mutta minulla ei ole korttia, se tässä on pahinta, jos olisi voisin kortin numerolla koettaa vaikka kirjeen laittaa sinne, kun he aina hylkäävät viestini, tiedän sen koska kun laitan postia sinne, tulle viesti "kiitos yhteydenotosta valitettavasti meillä on ruuhkaa joten käsittely kestää" sitten tulee myöhemmin että viestiä ei voitu toimittaa, osoite oli virheellinen, tai se on vanhentunut, olen koettanut jokaisella osoitteella mitä heillä on, kirje voisi mennä perille joskus, heillä täytyy olla pirusti nuita virheellisiä perintöjä koska asiakaspalveluun ei puhelimella pääse, kerran pääsin mutta akka sanoi että ei näy heillä mitään, josko olisi toisella osastolla, käänsi muka sinne mutta ei sieltä koskaan vastattu, ei sinne ole ilmaista soitella turhaan, jos rahaa tavisin kuten joku kirjoitti ottaisin omasta pankista on sieltä lupa ottaa kortilla luottoa jos haluaa.


    • Anonyymi

      Tuossa edellä kerrotaan hyvin sinulle, mitä voit tehdä?! Turhaan sinä täällä mouruat, vai ihan tahallaanko kirjoittelet? Minulla oli ongelma ja sain sen ratkaistua. Kyllä siinä laskussa yleensä on jokin selitys/numero mihin lasku perustuu. Itse ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvojaan, jos en itse osaisi tehdä mitään. Kuten sinä pyörittelet vain tätä asiaa.

      • Anonyymi

        Minä olen sen varmaan useaan kertaan kirjoittanut että "Laskussa ei ole mitään selitystä, siinä lukee vaan Aktiiviraha", ei muuta, sen vuoksi on ollut vaikeuksia, nyt sietä tuli viesti "meillä on ollut ruuhkaa viestinnässä, olemme saaneet viestisi, Luottokortti on erikseen irtisanottava, mutta pyynnöstäsi sen nyt sanomme irti" eli kun kirjoitin kolme kuukautta niitä viestejä, lähetin kolmekin viestiä päivässä, niissä kirjoitin että jos siellä jokin kortti on teidän tiedostoissanne niin lopettakaa se, minulla ei sitä ole, nyt vihdoin asia on ratkennut, pirusti varmaan on valituksia jos kolme kuukautta kestää ennen kun saa viestinsä vuorollaan sisään, nyt kaikki turpaansa kirjoitellen soittaneet voivat vaieta, KIITOS sille joka koetti minua opastaa asiallisesti, en kuitenkaan siitä pääsyt asiaa selvittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sen varmaan useaan kertaan kirjoittanut että "Laskussa ei ole mitään selitystä, siinä lukee vaan Aktiiviraha", ei muuta, sen vuoksi on ollut vaikeuksia, nyt sietä tuli viesti "meillä on ollut ruuhkaa viestinnässä, olemme saaneet viestisi, Luottokortti on erikseen irtisanottava, mutta pyynnöstäsi sen nyt sanomme irti" eli kun kirjoitin kolme kuukautta niitä viestejä, lähetin kolmekin viestiä päivässä, niissä kirjoitin että jos siellä jokin kortti on teidän tiedostoissanne niin lopettakaa se, minulla ei sitä ole, nyt vihdoin asia on ratkennut, pirusti varmaan on valituksia jos kolme kuukautta kestää ennen kun saa viestinsä vuorollaan sisään, nyt kaikki turpaansa kirjoitellen soittaneet voivat vaieta, KIITOS sille joka koetti minua opastaa asiallisesti, en kuitenkaan siitä pääsyt asiaa selvittämään.

        Tee valitus finanssialaan asiasta. Luulen, että HB joutuu jotain "selittelemään". Itse ainakin tekisin!


    • Anonyymi

      Alkoi mulleki tulemaan yhtäkkiä laskuja kortista jonka olemassaoloa en edes muistanu :D

      • Anonyymi

        Jos ne tulee tuosta HB,ta niin ala jo kirjoitteleen sinne viestejä asiasta, kirjoita että sinulla ei ole käytössä mitään heidän korttia, ei luottoa, jos sellainen heidän tiedostoissa näkyy, on se irtisanottava heti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siitä pirusta ei tahdo millään päästä erilleen, ne laskut mitä minulle silloin tuli, niissä ei ollut oletetun luoton numeroa, eikä mitään muutakaan, ne oli vaan joitain Aktiiviraha laskuja, ei mulla ollut, eikä tule olemaan mitään Aktiiviraha korttia heiltä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe