Ai että nauttisin tästä.

Anonyymi

Kun saisi naisia kouria perseestä ja hameen alta aaah ihanaa. Tuntisi naisen ihon.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kouri omaa persettäsi. Pistä hame päälle ja kuvittele että se on joku nainen.
      Muista kuitenkin sheivata ensin, naisilla harvoin on karvaista persettä.

• Nythän on talvi.... pitkät kalsarit sieltä vastaan tulis.... tai villahousut!

Katsohsn ulos äijä.... kesä meni jo monta kuukautta sitten, kohta on joulu!

• Anonyymi

Sisällä kotona voi hyvin jättää ne raappahousut pois. Hetken aikaa tarkenee!

• Anonyymi kirjoitti:

Sisällä kotona voi hyvin jättää ne raappahousut pois. Hetken aikaa tarkenee!

No voithan sä kuvitella ja haaveilla ihan itsekseskin asiasta....

• Anonyymi

nainen kai sinäkin haluat että joku kiva mies tulisi ja kouraisisi ja kourii sinua vai tykkäätkö naisten välisestä seksistä

• Anonyymi kirjoitti:

nainen kai sinäkin haluat että joku kiva mies tulisi ja kouraisisi ja kourii sinua vai tykkäätkö naisten välisestä seksistä

Onko vajakilla taas vaikea päivä? Tiputitko lääkkeen kaapin alle, vai mikä hirttää nupissa?

Koitappas puhaltaa tyhjään pussiin, jos se vaikka auttais?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Onko vajakilla taas vaikea päivä? Tiputitko lääkkeen kaapin alle, vai mikä hirttää nupissa?

no ei siitä kannata suuttua jos olet bi tai lesbo mutta tule ulos kaapista ja ole onnellinen ja etsi itsellesi kiva nainen ja unohda miehet no ystävänä ystävällisesti kysyn oletko hetero vai lesbo

• Anonyymi kirjoitti:

no ei siitä kannata suuttua jos olet bi tai lesbo mutta tule ulos kaapista ja ole onnellinen ja etsi itsellesi kiva nainen ja unohda miehet no ystävänä ystävällisesti kysyn oletko hetero vai lesbo

No et ole ystävä ja sulle ei kuulu vaikka olisin mikä. Pidä vaan huoli itestäs, vajakki!

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Meinaatkos et välimerkitön on niin kiihdyksissään ett hyperventiloi?
        Viisaanpaa olis varmaan mennä pitkäkseen sänkyyn, ei loukkaisi itseään jos pyörtyy. Kyllä se hengityskin tasaantuu ihan luonnostaan... tajuttomalla.

Ann olla... saahan miehellä unelmia olla, haaveillaanhan me kaikki joskus, kuka mistäkin aiheesta. Elämä ois joskus monellekin tosi tylsää... ilman haaveitaan. Haaveet on usein utopiaa, mutt saattavat silti lohduttaa mieltä.
        Kyllä mä ainakin jaksan haaveilla... siten jaksaa elää, kun ne haaveet pitää kiinni elämässä.
        Tosin en mä kaikkia haaveitani julki tuo... enkä ainakaan täällä.
        Yhden mun haaveeni... tämän palstan vakio porukka kyllä tunteee.

Paistan muuten omenapiirakkaa... kauratoskalla, just ripottelin sen kauramurut siihen piirakan päälle, n. relut 10min. ja toska piirakan päällä on paistunut rapeaksi.
        Faija sitä omenapiirasta kysyi viikonlopuksi... saattaa olla jo ennen huomista puoltapäivää tuo piirakka syöty! En ole muutmaan aikaan hänelle omenaist-toskapiirakkaa leiponut.
        Illanjatkoja kaikille.

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatkos et välimerkitön on niin kiihdyksissään ett hyperventiloi?
        Viisaanpaa olis varmaan mennä pitkäkseen sänkyyn, ei loukkaisi itseään jos pyörtyy. Kyllä se hengityskin tasaantuu ihan luonnostaan... tajuttomalla.

Ann olla... saahan miehellä unelmia olla, haaveillaanhan me kaikki joskus, kuka mistäkin aiheesta. Elämä ois joskus monellekin tosi tylsää... ilman haaveitaan. Haaveet on usein utopiaa, mutt saattavat silti lohduttaa mieltä.
        Kyllä mä ainakin jaksan haaveilla... siten jaksaa elää, kun ne haaveet pitää kiinni elämässä.
        Tosin en mä kaikkia haaveitani julki tuo... enkä ainakaan täällä.
        Yhden mun haaveeni... tämän palstan vakio porukka kyllä tunteee.

Paistan muuten omenapiirakkaa... kauratoskalla, just ripottelin sen kauramurut siihen piirakan päälle, n. relut 10min. ja toska piirakan päällä on paistunut rapeaksi.
        Faija sitä omenapiirasta kysyi viikonlopuksi... saattaa olla jo ennen huomista puoltapäivää tuo piirakka syöty! En ole muutmaan aikaan hänelle omenaist-toskapiirakkaa leiponut.
        Illanjatkoja kaikille.

Niin pitäis antaa olla.... mutta itsellä sieppaa se, että tuon vajukinnmielestä jos ajattelee, on oltava nainen automaattisesti. Oikeastaan jos se on provo, sen itse pitäis olla nainen, joks pistää halvalla miehiä.... 🤔
        Niin, entäs jos välimerkitön onkin nainen, mikä dissaa miehiä? 😁

Joo. Mä taidan nassuttaa iltapalaa vähän, käyn suihkussa ja töllään telkusta jotain.... oli treenitorstai. 😊💪

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin pitäis antaa olla.... mutta itsellä sieppaa se, että tuon vajukinnmielestä jos ajattelee, on oltava nainen automaattisesti. Oikeastaan jos se on provo, sen itse pitäis olla nainen, joks pistää halvalla miehiä.... 🤔

Joo. Mä taidan nassuttaa iltapalaa vähän, käyn suihkussa ja töllään telkusta jotain.... oli treenitorstai. 😊💪

"oli treenitorstai"
        No mistäs kolottaa? Kinttu kipeä... vai saitkos mailasta?

Mä vähän syyttelin Faijaa piirakan rosvoamisesta... hyj mua!
        Kaks isoa palasta olen itse lohkaissut siitä... tuli oikea makean nälkä!
        Sellasiin ei kyllä ois lupa sortua... jahas hissi tuli ylös, koht on Emo suihkun tarpeessa ja menossa nukkumaan...
        Heippa
        Hyvää yötä kaikille, tasapuolisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

"oli treenitorstai"
        No mistäs kolottaa? Kinttu kipeä... vai saitkos mailasta?

Mä vähän syyttelin Faijaa piirakan rosvoamisesta... hyj mua!
        Kaks isoa palasta olen itse lohkaissut siitä... tuli oikea makean nälkä!
        Sellasiin ei kyllä ois lupa sortua... jahas hissi tuli ylös, koht on Emo suihkun tarpeessa ja menossa nukkumaan...
        Heippa
        Hyvää yötä kaikille, tasapuolisesti.

No itseasiassa ei nyt kolottele pshemmin missään. Alkaa pikkuhiljaa kroppa taas tottua liikuntaan. Huomisen huilin ja lauantaina aion mennä kaukishöntsiin. Se luistelu tekee hyvää mun takareisille, varsinkin toi vasen leikattu saa kivasti oikeinlaista treeniä potkuista... sitä ei juostessa tai kävellessä tule. 😬

Mä koitan vättää herkkuja. Mulla on vaan panttereita aski ”tupakkina” nykyään, mutta muuten saa herkut olla. Mutta proteiinia pitää saada selkeästi. 😋

Öitä vaan sinne.... 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No nyt aloittivat vanhempani piirakan tuhoamis talkoot, litra maitoa pöydällä ja piirakka leikattu palasiks... mainio iltapala. Ei kans just ole kaloreita... pärjätään koko porukka ilman aamupalaa lounaaseen asti tuolla piirakasta saadulla energia määrällä. (siis teoriassa)

Ai ett välimerkitön ois nainen? Heh heh, sitt mä olen mies... transu ilmeisesti,( näkisitpä mun aamutakkini, lilanpunainen ja rimsuja & rilloja.) Järkyttävä luomus, en kyllä julkisesti tässä ediintyis edes sairaalassa... mutt kivan kevyt tämä on ja sopivasti lämpöinen.
        Oli Faija ostanut mulle tuliaiseks matkaltaan.

Tai sitt välimerkitön onkin joku kolmas... mitä komisaario Palmu siihen tuumaa...
        (Katsoivat päivällä DVD:ltä vanhan suomi filmin telkaripäädyssä tänään.)
        No niin kutsu kävi... moikka jälleen.

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt aloittivat vanhempani piirakan tuhoamis talkoot, litra maitoa pöydällä ja piirakka leikattu palasiks... mainio iltapala. Ei kans just ole kaloreita... pärjätään koko porukka ilman aamupalaa lounaaseen asti tuolla piirakasta saadulla energia määrällä. (siis teoriassa)

Ai ett välimerkitön ois nainen? Heh heh, sitt mä olen mies... transu ilmeisesti,( näkisitpä mun aamutakkini, lilanpunainen ja rimsuja & rilloja.) Järkyttävä luomus, en kyllä julkisesti tässä ediintyis edes sairaalassa... mutt kivan kevyt tämä on ja sopivasti lämpöinen.
        Oli Faija ostanut mulle tuliaiseks matkaltaan.

Tai sitt välimerkitön onkin joku kolmas... mitä komisaario Palmu siihen tuumaa...
        (Katsoivat päivällä DVD:ltä vanhan suomi filmin telkaripäädyssä tänään.)
        No niin kutsu kävi... moikka jälleen.

No sit piirakka saa kyytiä. 😁

No mikälie välis onkaan.... olkoot mikä on.

Mun kylpytakki taas on liian paksu. Pitäis saada ohkaisempi, usein saunan jälkeen tää on vähän jo likaa...🤔

Mäpä löysin kulttileffan avalta... tappava ase 3. Tää oli mun junnusikojs kova leffa. 😃👌Mel Gibsoni on niin kova jätkä tässä. 😝

• Anonyymi

Kun juo viinaa ja käy baareissa , saa tavata ja tutustua naisiin. naiset käy baareissa jotta miehet tulis iskemään. Raitis mies kotona ei tapaa naisia koska ei käy misään ulkona viihteellä koskaan. Pikkujoulun aikaan ihmiset just lähtee ulos koska ovat yksin ja haluavat tavata tulevan kumppaninsa.

T: viinamies

• Anonyymi

Olisi kiva tunkee käsi naisen farkkupyllyyn aah minä nauttisin siitä.

• Anonyymi

Kun nainen vielä pyllistäisi ja farkkukangas kiristäisi kättä.....

• Muut kättelivät naisia mutta Pentti Kouri.

• Anonyymi

Luulet sä olevasi joku demari vai, kun tuollaisia kuvittelet? Tuskin Tarja Halonen sinua on kulttuurineuvoksesi ylentänyt.

• Ns. ritariaikana oli perin karkeat tavat. Kouriminen oli juuri sitä, mitä se karkeimmillaan tarkoittaa. Julkisestikin muiden nähden ritari osoitti arvoaan kourimalla tyttöystäväänsä tavalla, joka herättäisi nykyisin suurta pahennusta.

Kaikkea ne siskot ovat joutuneetkin kestämään.

• Anonyymi

Joo aika paha.

• Anonyymi

Olishan se upeeta viedä naiselta neitsyys kourasemalla ja työntämällä 2-4 sormea waginaan

• Anonyymi

Varsinkin jos kyseessä olisi kokematon teinityttö jonka wagina on niin kipeä ja tiukka & arka ;) ;)

• Anonyymi

no oiskoo tuo peukalo jälellä.nää nykynaiset nääs vie tommottii "liftareitten"jätkilltä jopa sen ainoo liikkuvan torson.sil on todella alentavaa kattoo miestä ku KAIKKI näköö vaan TORSON!helekutimättää.HIIHHEH.TORSO on LIIKKEEL Flikaat.ja sillee....

• Anonyymi

Olet sairas ihminen jos menet sen tekemään ilman naisen suostumusta. Se on eri asia jos suostumus. Tuollainen teko jättää moneen naiseen traumaattisen jäljen, joka sitten vaikuttaa pahimmillaan läpi elämän. Kysymys on toisen ihmisen kunniasta ja itsemääräämisoikeudesta. Voit kysyä itseltäsi, haluaisitko itse, että joku mies kouraisi sinua haaravälistä?

• Anonyymi

Jutut kertoo paljon osasta palstailijoita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe