Valaistus tuossa talossa on hiukan epäilyttävä ?!
Onko metka taloon perustettu bordelli
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kolkuttamalla selviää😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍
- Anonyymi
Avataanko välttämättä kolkuttavalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avataanko välttämättä kolkuttavalle?
Niin, vastataanko kysyvälle, löytääkö etsivä, ja avataanko kolkuttavalle? Siinäpä vasta metkaa pohdittavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vastataanko kysyvälle, löytääkö etsivä, ja avataanko kolkuttavalle? Siinäpä vasta metkaa pohdittavaa.
Ehkä tempaistaan sisään jo ennen kuin kerkiää kolkuttaa ja se mitä sitten tapahtuu on sensuroitua. 😘🤩🤪🙈🙊💋👄💕
- Anonyymi
Metkatalon valaistusta katsellessa tulee punaiset lyhdyt.
- Anonyymi
Ihan tottako? Tuleeko sinulta punaiset lyhdyt? Voisitko tarkentaa miten ne tulee ja mistä?
Voi kun te lapset joskus kasvaisitte aikuisiksi ja alkaisitte ymmärtää, että teiltä jää elämä elämättä, ja ihan vaan tuon typerän asenteenne vuoksi. Voi olla, että te kuvittelette olevanne kovastikin mukana virrassa, mutta ettehän te ole. Te kyyhötätte siellä pienessä pytyssä, omassa pikku tynnyrissänne, jota te luulette koko maailmaksi.
Noh, tappiohan on teidän ja varmaan kyrsisi jos tajuaisitte mistä jäätte paitsi pelkän typeryytenne vuoksi.
Myönnän, että oli minullakin aikoinaan typeryyteni. 70-luvulla tuli käytyä muutaman kerran bordelleissa. Kv. tehtävissä ollessa ja poikamiehenä. Olihan niitä monenlaisia, mutta Metka-talossa ei takuulla sellaista ole.
- Anonyymi
Kulttuurierot. He eivät jostain syystä tiedä.
- Anonyymi
Voitaisiinhan Lieksaankin nimetä joku kulttuurineuvos. Hänen toimipaikkansa voisi olla Metkatalo, ja kaikenlaista kulttuuritanssia siellä sitten siten harrastettaisiin hartaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisiinhan Lieksaankin nimetä joku kulttuurineuvos. Hänen toimipaikkansa voisi olla Metkatalo, ja kaikenlaista kulttuuritanssia siellä sitten siten harrastettaisiin hartaasti.
Voodoo pappi siellä jo on .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589